Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Skoda Superb v3 Ambition 1.4TSI 150CP, 6M

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
227 replies to this topic

#163
fltudor

fltudor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 04.10.2005

View Postkpk1, on 14 ianuarie 2018 - 00:19, said:

Daca si CVTul e fail atunci sunt si mai linistit de ce nu trec pe AT. Posted Image
Acum sincer, DSG ca si logica imi place, e ok. Imbina placutul cu utilul. Daca ar fi fost disponibil cel putin DSG6 DQ250 parca as fi pus banii pe o automata.
Cu DQ500 as fi mers la sigur dar nu cred ca va fi pus vreodata pe un motor asa mic (cuplu).
PS. Gresec eu sau VW in State nu ofera DSG ci cutii cu convertizor ?
In US depinde de model. Eu am 2012 Passat 2.5 cu AT clasic dar stiu un 2013 Passat TDI si un 2015 CC 2.0 TSI cu DSG

Edited by fltudor, 14 January 2018 - 04:18.


#164
kpk1

kpk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,485
  • Înscris: 18.05.2004
Am fost anuntat ca intra in productie in saptamana 10.
Mai am de asteptat.

#165
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
In aceasta situatie, in saptamina 12, o ai.

#166
andbozo

andbozo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,311
  • Înscris: 25.06.2006
Imi place casa ta, o sa imi placa si masina:D

Cum ai aflat ce tip de cutie ai? Am un yeti 2.0 DSG si as fi curios de care e.

#167
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Initiator, acum este disponibil noul motor 1,5TSI de 130 si 150 cai putere, cu un consum ceva mai mic decat vechiul 1,4TSI care va iesi din uz.Noul 1,5TSI este echipat cu filtru de particule si indeplineste, teoretic, ultima norma de poluare care urmeaza sa intre in vigoare.Ai fi putut opta pentru acest motor care este o imbunatatire a vechiului 1,4TSI.
Nu ai fost atras de 1,8TSI care iti ofera puntea spate independenta, ceea ce iti ofera mai multa placere la condus, daca iti place ca ocazional sa conduci sportiv, si probabil, in cazul cutiei manuale de viteza, un cuplu motor mai mare, adica 320Nm, decat cel oferit de motorizarea aleasa de tine care iti ofera 250Nm?

Edited by max_01, 13 February 2018 - 09:18.


#168
kpk1

kpk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,485
  • Înscris: 18.05.2004
Este tocmai motivul pentru care m-am grabit sa nu le prinde pe cele noi.
VAG face "teste" pe clienti. In ultimii ani toate motorizarile noi au avut probleme. Le-au revizuit dupa a doua, a treia generatie.
1.4 TSI ACT e un motor ajuns la maturitate.
1.5 TSI pare o evolutie dar sunt cateva aspecte diferite fapt ce-l face pentru mine un motor nou.
Din testele facute pana acum de review-eri 1.5TSI nu e asa sprinten ca 1.4TSI. Diferenta e minora, dar e in minus la motorul nou.
Cat despre norma de poluare, 1.4TSI emite 119g/km asa ca nu e rau deloc. De altfel am vrut sa evit si noul filtru de particule.
Noile motoare n-as zice ca sunt o evolutie pe partea de fiabilitate si performante cat sunt necesare pentru a se incadra in noile norme de poluare.

1.8TSI m-a atras, dar am ramas doar cu atractia. L-as fi vrut. Insa Porsche Romania are o politica de dotare anti-vanzari. Ca sa iau 1.8TSI ar fi trebuit sa urc un nivel de dotare care ma costa 4000+ EUR si nu prea venea cu dotari din ce am ales eu.
Din teste, pe zona 60-120km/h, 1.8TSI fata de 1.4TSI e cu o secunda mai sprinten. Cu masina incarcata sa fie 2-3 secunde.
Concluzia e ca o cheltuiala de 2-3000 EUR in plus nu avea sens pentru mine.
Tot citesc stirile si vad ca multe primarii au donat catre politia rutiera detectoare de radar laser. Ce sa mai faci cu caii putere.

Ca o filozofie de viata, masinile astea creaza hype la achizitie dar ele nu-s decat mijloace de transport.
Desi mi-as fi permis sa urc financiar mai sus, dpdv al beneficiilor reale cheltuiala nu se mai justifica mai ales ca valoarea scade imediat in primele luni si primii 2-3 ani.
Bugetul meu era dimensionat pe o Octavia care ma multumea 80%; era alegerea pragmatica. Dar am zis ca oricum achizitia o fac pe termen lung si imi doream un Superb asa ca am mai plusat ceva. Plusand putin cate putin era posibil sa ajung si mai departe dar incerc sa raman "rational" daca se mai poate numi. Oricum la Superb puntea e independenta pe toate motorizarile. Numai la Octavia e rigida pe spate la motorizarile mici.
Nu-s eu priceput la achizitii SH dar cred ca cel mai mult merita cumparata o masina la 3-4 ani, tinuta inca 3-4 si revanduta.

PS. In saptamana 26 va fi oprita productia tuturor motoarelor actuale pe benzina. Dispare fara inlocuitor inclusiv 2.0 TSI 220CP. Din saptamana 36 reintra cu noile motoare 1.5TSi si 2.0TSI 190CP (Budack).

Edited by kpk1, 13 February 2018 - 09:51.


#169
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Dar cum stau motoarele TSI, la consumul de ulei?

#170
kpk1

kpk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,485
  • Înscris: 18.05.2004

View Postandbozo, on 12 februarie 2018 - 08:38, said:

Cum ai aflat ce tip de cutie ai? Am un yeti 2.0 DSG si as fi curios de care e.
Personal nu am ales DSG.
Pentru model trebuie cercetat pe unde gasesti informatia.
In general cutiile sunt asociate cu motorizarile dupa cuplu.
DQ200 cu ambreiaje uscate suporta 250Nm.

Dieselul tau are cel putin 350Nm. Daca ai 7 trepte e posibil sa fie DQ500, o cutie respectabil de fiabila. Daca ai 6 trepte singura pe care o stiu e DQ250. Am eu o banuiala ca ai DSG6 DQ250 cu 6 rapoarte Posted Image.
Mai sunt pe piata niste cutii mai noi DQ380/DQ381 care duc 400Nm si alte cutii DL pentru motoare longitudinale.
Ce e de retinut ca toate cutiile DSG cu exceptia DQ200 sunt in baie de ulei, avand si o fiabilitate mai buna.

Edited by kpk1, 13 February 2018 - 10:33.


#171
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007

View Post_R_A_D_U, on 11 februarie 2018 - 22:13, said:

In aceasta situatie, in saptamina 12, o ai.
Are un kkt. Nu garanteaza nimeni livrarea asa de repede.

#172
kpk1

kpk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,485
  • Înscris: 18.05.2004
Nu ma grabesc cu livrarea. Sunt aproape de programul rabla. Daca se da drumul la vreo rabla in aprilie atunci prefer sa mai astept.
Aprilie incepe cu saptamana 14.

#173
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Posttfmercedez, on 13 februarie 2018 - 10:41, said:

Are un kkt. Nu garanteaza nimeni livrarea asa de repede.
Man, ai uitat ca eu am comandat masina noua de la astia? Pe 28 februarie a intrat in productie, pe 23 martie am ridicat-o. Ah, da ...la mine erau 3 saptamini de la intrare in productie insa i-am specificat clar dealerului ca doresc masina la final de martie sa nu mai achizitionez si anvelope de iarna (erau o gramada de cheltuieli de primavara, casco, asigurare, vigneta, accesorii, Paste, concediu, alea-alea).

#174
andbozo

andbozo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,311
  • Înscris: 25.06.2006

View Postkpk1, on 13 februarie 2018 - 10:27, said:

Dieselul tau are cel putin 350Nm. Daca ai 7 trepte e posibil sa fie DQ500, o cutie respectabil de fiabila. Daca ai 6 trepte singura pe care o stiu e DQ250. Am eu o banuiala ca ai DSG6 DQ250 cu 6 rapoarte Posted Image.
Intre timp am gasit, am DQ250 cu 6 rapoarte. motorul are 340 Nm.
Sper sa nu am probleme cu ea, ca e unul din motivele pentru care am ales masina asta.

Daca o sa fie timp, poate incep si eu un jurnal.

Edited by andbozo, 13 February 2018 - 13:55.


#175
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postkpk1, on 13 februarie 2018 - 09:46, said:

Este tocmai motivul pentru care m-am grabit sa nu le prinde pe cele noi.
VAG face "teste" pe clienti. In ultimii ani toate motorizarile noi au avut probleme. Le-au revizuit dupa a doua, a treia generatie.
Cand a aparut TSI-ul, de 1,2 si 1,4TSI, acesta era la inceput de drum fiind un produs nou.In timp, pana prin anul 2014-2015, au fost remediate toate problemele tehnice cauzate de modul defectuos de proiectare.
1,5TSI nu este un motor proiectat de la 0 ca si cum au fost cele de 1,2 si 1,4.Peste cativa ani de exploatare se va vedea cat de fiabil este noul 1,5TSI.

#176
kpk1

kpk1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,485
  • Înscris: 18.05.2004
@max_01 , n-as avea atata incredere in VAG. Nu mai sunt ce erau odata.

#177
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postkpk1, on 13 februarie 2018 - 21:04, said:

@max_01 , n-as avea atata incredere in VAG. Nu mai sunt ce erau odata.
Fiindca nu vor.Ca toti marii constructori.Singurii constructori auto non premium care constant evoleaza, in ultimii ani, sunt sud coreenii si cei de la Opel si Ford.
Acuma, in cazul TSI-urilor de 1,2 si 1,4, datorita concurentei acerbe de pe piata si dorintei de a iesi pe piata cu produse noi, cei de la VAG au iesit in fata cu produse care nu au fost testate suficient pentru a se vedea cat sunt de fiabile si a li se remedia problemele tehnice.
Am terminat cu off topicul.

Edited by max_01, 13 February 2018 - 21:12.


#178
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postkpk1, on 13 februarie 2018 - 09:46, said:

1.5 TSI pare o evolutie dar sunt cateva aspecte diferite fapt ce-l face pentru mine un motor nou.
Din testele facute pana acum de review-eri 1.5TSI nu e asa sprinten ca 1.4TSI. Diferenta e minora, dar e in minus la motorul nou.


Am vazut si eu unele review-uri unde scriu asta si chiar si in masuratori pe http://www.zeperfs.com/en/ la Golf 1.4TSI vs 1.5TSI, acesta din urma e putin mai slab. Ciudat ca ei se laudau ca fiind prima masina de productie din clasa asta de pret (compacta) cu turbina cu geometrie variabila pe benzina.

Eu pana acum am fost multumit de TSI-uri. Am avut Octavia 2 FL 1.8 TSI CDAA M6 din 2011 care dupa 45.000km consuma cam 1l de ulei la 3500km dar n-am avut niciun fel de problema cu masina (mai multe probleme am avut cu aspiratul SkyActiv-G de la Mazda). Acum am un 2.0TSI DSG6 care nu pare sa haleasca ulei dupa ~7000km.

La 1.8TSI mi s-a aprins prima oara martorul de nivel de ulei la 10.000km.

Edited by MembruAnonim, 14 February 2018 - 00:55.


#179
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
1.5 TSI are filtru, de aici si rezultatele mai slabe.
@woffy din ce spui tu cu ambele ai avut probleme, 1l la 3500 km e enorm.

#180
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Pentru motorul acela nu e enorm deloc. Din 2013 + problemele consumului de ulei sunt remediate total.  Deci sa depasim momentul.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate