Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
SEMNIFICATIE MARTOR BORD
Last Updated: Dec 30 2017 11:01, Started by
andrei8
, Dec 29 2017 22:05
·
0
#1
Posted 29 December 2017 - 22:05
Salut! Mi s-a aprins un martor in bord (din ce stiu eu, este de la bujii), dar nu cred ca sunt probleme la bujii pt ca le-am schimbat acum 2 luni la reprezentanta Ford (apropo, masina este un Ford Mondeo 2005 2.0 tdci 131cp). De asemenea, masina porneste la rece "la sfert", doar ca uneori, in special cand motorul este mai cald, porneste cam imprastiat, adica se invarte 1-2-3 secunde in jur de 450-550 de turatii, dupa care urca la turatia normala de ralanti. Din ce stiu eu, daca ar avea probleme la bujii, ar trebui sa porneasca greu sau sa nu porneasca deloc la rece. In schimb, altele sunt simptomele pe care le are masina, mai exact: nu se tureaza cum trebuie, gen apas pe acceleratie si turatia creste intrerupt, intarziat si tremura foarte urat si scoate un fum alb care miroase chiar si daca o turez pana in 2000 de turatii. Aceste simptome sunt mai degraba ale unui injector defect, sau altceva...tocmai de aia nu inteleg de ce pulseaza martorul de la bujii. Acest lucru mi s-a intamplat de 2 ori pana acum. Dupa ce am oprit motorul si l-am repornit, a functionat perfect normal si nu mai scotea nici fum.
Edited by andrei8, 29 December 2017 - 22:31. |
#2
Posted 29 December 2017 - 22:14
Semnificatia martorului o poti gasi in manualul masinii. Insa ar trebui sa fie ultima ta grija... la ce ai descris aici masina pare destul de fucked up si clar nu ai doar o singura problema la ea )
|
#3
Posted 29 December 2017 - 22:26
potae, on 29 decembrie 2017 - 22:14, said:
Semnificatia martorului o poti gasi in manualul masinii. Insa ar trebui sa fie ultima ta grija... la ce ai descris aici masina pare destul de fucked up si clar nu ai doar o singura problema la ea ) |
#4
Posted 29 December 2017 - 22:30
Alea parca ar fi simptome de la pompa de injectie sau injectoare...
In legatura cu matrorul de bord nu stiu ... vezi pe tester. |
#5
Posted 29 December 2017 - 22:32
#6
Posted 29 December 2017 - 22:33
andrei8, on 29 decembrie 2017 - 22:05, said:
nu se tureaza cum trebuie, gen apas pe acceleratie si turatia creste intrerupt, intarziat si tremura foarte urat si scoate un fum alb care miroase chiar si daca o turez pana in 2000 de turatii. Aceste simptome sunt mai degraba ale unui injector sau altceva...tocmai de aia nu inteleg de ce pulseaza martorul de la bujii. Daca nu esti in masura sa dai un sfat util, nu mai posta aiurea ! Injectorul nu lucreaza bine si-i da in bot la bujie. Bujia iti da eroarea pe bord. Ti-ai raspuns singur dar nu ai gandit. |
#7
Posted 29 December 2017 - 22:35
TruculMagic, on 29 decembrie 2017 - 22:30, said:
Alea parca ar fi simptome de la pompa de injectie sau injectoare... In legatura cu matrorul de bord nu stiu ... vezi pe tester. |
#8
Posted 29 December 2017 - 22:37
Problema asemanatoare https://forum.softpe...d-mondeo-bujie/
|
#9
Posted 29 December 2017 - 22:41
alexx1402, on 29 decembrie 2017 - 22:32, said:
Din martor s-a transformat in senzor. liviu_np, on 29 decembrie 2017 - 22:33, said:
Daca esti asa destept de ce mai postezi aici. Vezi ca ai reprezentate Ford. Injectorul nu lucreaza bine si-i da in bot la bujie. Bujia iti da eroarea pe bord. Ti-ai raspuns singur dar nu ai gandit. |
#10
Posted 29 December 2017 - 22:51
andrei8, on 29 decembrie 2017 - 22:41, said:
Nu sunt mecanic sa stiu asta, tocmai de aia am cerut ajutor. M-a ofensat raspunsul lui potae pt ca a fost unul in ras si l-a postat fara sa inteleaga ce am scris. Om bun... pana nu iti pune testerul pe masina unu' care se pricepe la Ford raspunsurile de aici sunt fix zero barat |
|
#11
Posted 29 December 2017 - 23:00
#12
Posted 29 December 2017 - 23:12
Pai daca mie imi face figura asta acum, si daca repornesc motorul peste 5 secunde, nu mai are absolut nimic... Asa mi se poate intampla si la service, ajung acolo cu martorul aprins, parchez masina si cand o verifica nu mai are nimic...
|
#13
Posted 29 December 2017 - 23:29
"Asa mi se poate intampla si la service"
Asta cu siguranta ! Pe tine cand ajungi la dentist te mai doare maseaua , minune , totul dispare Pune pe cineva sa stea langa tine si filmeaza cu telefonul . Edited by ldpe, 29 December 2017 - 23:31. |
#15
Posted 29 December 2017 - 23:47
Masina are cumva filtru de particule? Daca da, martorul de bujii care clipeste semnaleaza faptul ca filtrul de particule n-a reusit sa isi faca o regenerare completa (dupa mai multe incercari).
|
|
#16
Posted 30 December 2017 - 00:04
andrei8, on 29 decembrie 2017 - 22:05, said:
Salut! Mi s-a aprins un martor in bord (din ce stiu eu, este de la bujii), dar nu cred ca sunt probleme la bujii pt ca le-am schimbat acum 2 luni la reprezentanta Ford (apropo, masina este un Ford Mondeo 2005 2.0 tdci 131cp). De asemenea, masina porneste la rece "la sfert", doar ca uneori, in special cand motorul este mai cald, porneste cam imprastiat, adica se invarte 1-2-3 secunde in jur de 450-550 de turatii, dupa care urca la turatia normala de ralanti. Din ce stiu eu, daca ar avea probleme la bujii, ar trebui sa porneasca greu sau sa nu porneasca deloc la rece. In schimb, altele sunt simptomele pe care le are masina, mai exact: nu se tureaza cum trebuie, gen apas pe acceleratie si turatia creste intrerupt, intarziat si tremura foarte urat si scoate un fum alb care miroase chiar si daca o turez pana in 2000 de turatii. Aceste simptome sunt mai degraba ale unui injector defect, sau altceva...tocmai de aia nu inteleg de ce pulseaza martorul de la bujii. Acest lucru mi s-a intamplat de 2 ori pana acum. Dupa ce am oprit motorul si l-am repornit, a functionat perfect normal si nu mai scotea nici fum. |
#17
Posted 30 December 2017 - 00:09
la Mondeo, martorul de bujii clipeste in cazul mai multor probleme. Insa trebuie sa tii cont de faptul ca generatia aia de Mondeo avea mari probleme la injectoare si pompa de injectie care facea pilitura. Simptomele sunt cele descrise de tine, urmate in scurt timp de oprirea motorului in sarcina, adica pe la vreo 2500-3000 rot/min. Eu pe asta mizez la masina ta.
Edited by dan1980_25, 30 December 2017 - 00:11. |
#18
Posted 30 December 2017 - 00:34
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users