Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Tehnologie faruri - faza lunga non stop

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#37
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

View Postdanvlas, on 29 decembrie 2017 - 15:57, said:

Si eu reduc destul de mult cand ma intalnesc cu coloane, indiferent daca e zi sau noapte. Stiu sigur ca in coloana aia e cel putin un zmeu care se va baga in depasire si nu-mi place sa raman fara optiuni. Dupa ce se elibereaza, o calc la blana.

Vezi sa nu ai vreun batman in spate care sa te injure pe forumuri...

#38
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Acum îi așteptăm să intre pe cei ce-mi spuneau mie că a trece încet peste calmatoarele de trafic e comportament extrem și poate fi periculos. Și eventual pe camionagii ca să ne spună cât de încântați sunt de cei ce-i frânează pe dn-uri doar de dragul de a le-o trage batmanilor.

Edited by MembruAnonim, 29 December 2017 - 16:11.


#39
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Super tare, dar nu-mi trebuie asa ceva.
La noi fura "suedezii" oglinzi, nu as vrea sa-mi vad masina oarba dimineata in parcare. (glumesc)

Cat costa halatul pana la urma?
Fac o paralela, am configurat o data un 5-er, cu tot ce era mai bun pe site. 8000 costau doar franele ceramice, daca mai erau si faruri de astea...

#40
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

View Postizometric, on 29 decembrie 2017 - 13:11, said:

Toate 3 fac in principiu cam acelasi lucru:
Folosindu-se de ultimele tehnologii laser + led, permit rularea cu faza lunga non stop, fiind capabile sa umbreasca doar anumite zone pentru a nu orbi alti participanti la trafic.

O veste buna si in acelasi timp una foarte trista,extrem de trista.
O veste buna,pentru ca cercetarea este dusa la cote inalte.
O veste trista,pentru ca toti dobitocii si cocalarii vor profita de acest lucru,achizitionand acest gen de faruri de la "producatorii" de rahat.
Pana acum toti am avut probleme in trafic cu xenoanele si becurile neregulamentare.De acum se va adauga si faza lunga obligatorie pentru masina unui sofer,nu conducator auto.

#41
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Foarte faine aceste faruri.Tehnologia e la inceput si nu stiu cat de fiabila se dovedeste.Ca performanta din punctul meu de vedere nu e inca o delimitare clara intre un Xenon bun si led.Ma refer la seria 7 cu faruri laser,nu mi se par cu mult mai bune fata de xenon.Sunt bune,insa nu sa ramai cu gura cascata fata de xenon,tot de la BMW,montat din fabrica.Una peste alta isi fac treaba bine,nu ma intelegeti gresit,insa nu de banii aia.Asa-i cu tehnologiile astea noi,sunt al naibii de scumpe.Cu Mercedes sau Audi dotate cu tehnologia asta n-am mers,asa ca nu ma pronunt.

#42
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009

View Postizometric, on 29 decembrie 2017 - 16:04, said:

Vezi sa nu ai vreun batman in spate care sa te injure pe forumuri...
Nu sunt foarte impresionabil. E o tara libera, fiecare injura pe cine vrea.

View PostMembruAnonim, on 29 decembrie 2017 - 16:09, said:

Acum ĂŽi așteptăm să intre pe cei ce-mi spuneau mie că a trece ĂŽncet peste calmatoarele de trafic e comportament extrem și poate fi periculos. Și eventual pe camionagii ca să ne spună cât de ĂŽncântați sunt de cei ce-i frânează pe dn-uri doar de dragul de a le-o trage batmanilor.
Sper ca nu te referi la mine. Din partea mea poti sa treci cu masina impinsa peste chestiile alea. E masina ta si tu ii platesti hangaralele.

#43
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postdantt, on 29 decembrie 2017 - 16:38, said:

Ca performanta din punctul meu de vedere nu e inca o delimitare clara intre un Xenon bun si led.Ma refer la seria 7 cu faruri laser,nu mi se par cu mult mai bune fata de xenon.
Pentru tine LED = laser?

#44
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,157
  • Înscris: 05.09.2007
eu am led matrix pe Insignia GS(32 leduri pe fiecare far) si optiunea face toti banii. nu mai schimba faza lunga cand vine masina din fata ci doar o lasa intr-un con de umbra.imi place si efectul de cortina care se inchide /deschide cand schimba faza(de obicei in localitati merge doar cu faza scurta). e diferenta maaaare fata de bixenonul avut pe fosta masina si fara sa exagerez nu am primit niciodata un flash de pe contrasens sa schimb faza . lumineaza foarte tare si in stanga/dreapta, efectul e spectaculos cand stau in spatele unei masini.

https://zkw-group.co...l-insignia-led/

Edited by csi1, 30 December 2017 - 03:36.


#45
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,552
  • Înscris: 02.10.2009
Farurile bi-xenon se incadreaza la subiectul acesta: au o singura "faza", lunga, iar faza scurta se asigura prin umbrirea partiala a celei lungi. Difera si "spotul", inaltimea, orientarea. Plus, unele faruri au posibilitatea de rotire in directia in care se roteste volanul (adaptive).

#46
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

View Postcsi1, on 30 decembrie 2017 - 03:11, said:

eu am led matrix pe Insignia GS(32 leduri pe fiecare far) si optiunea face toti banii. nu mai schimba faza lunga cand vine masina din fata ci doar o lasa intr-un con de umbra.imi place si efectul de cortina care se inchide /deschide cand schimba faza(de obicei in localitati merge doar cu faza scurta). e diferenta maaaare fata de bixenonul avut pe fosta masina si fara sa exagerez nu am primit niciodata un flash de pe contrasens sa schimb faza . lumineaza foarte tare si in stanga/dreapta, efectul e spectaculos cand stau in spatele unei masini.

https://zkw-group.co...l-insignia-led/


Cat costa optiunea?

#47
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,984
  • Înscris: 10.04.2006
Asta voiam să spun și eu: este disponibila și pe Opel.
Eu am testat un Astra K la 20 000e cu de toate.
Implementarea lor nu mi-a plăcut deloc. Conul de umbră față de mașina din față era prea beznos, iar farurile băteau doar pana la înălțimea numărului celui din față. În rest nu vedeai nimic.

#48
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007
Nu prea inteleg comentariile privind costurile la o noua tehnologie, sunt si oameni care au bani iar tehnologia asta e ceva necesar, chiar daca nu toti isi pot permite.
Pe de alta parte va fi interesant de urmarit in practica implementarea, ma gandesc la partea de recunoastere si partea de adaptare. Nu rar s-a intamplat sa ma pomenesc noaptea cu o masina pe contrasens care credeam ca e motocicleta dar avea un far defect. Perfect posibil ca un sistem avansat sa o recunoasca si sa fie de ajutor, dar e posibil in anumite situatii/implementari sa se intample si ce spune Nenea Zap.

#49
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Tehnologia este fara indoiala buna pentru siguranta traficului, intr-adevar se vede ... bini di tot. Insa as zice ca merita banii, fie daca circuli mult noaptea, fie daca "nu distingi" bine noaptea. Sotia se incadreaza in categoria 2 si pe acest considerent i-am pus Matrix la masina ca sa fie cat se poate de safe daca merge noaptea. Dar nu merge ...
Nu costa chiar cat zice initiatorul, dar 2424 eur nu-i putin (acum 18 luni). Eu personal daca mi-as configura o masina pentru mine, asta ar fi o optiune in coada listei, din simplul motiv ca nu ma incadrez in cele 2 categorii si nu as arunca cu banii pe ceva ce nu prea folosesc.
Dar cu tot Matrixul, faza scurta exista pe masina, pentru simplul motiv ca in oras e stupid s-o folosesti pe cea lunga.

#50
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,984
  • Înscris: 10.04.2006
Nu e stupid să ai vizibilitate mai bună.
Doar că până acum nu era fezabil din punct de vedere tehnologic.

#51
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,157
  • Înscris: 05.09.2007

View Postizometric, on 30 decembrie 2017 - 06:16, said:

Cat costa optiunea?

cred ca e undeva in jur de 1200 euro, eu am avut-o inclusa in dotari(standart la innovation).
la astra K e versiunea mai veche similara cu cea de pe Insignia A facelift. la grand sport is de 2 x mai multe leduri.

#52
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007
Sincer mi se pare cam putin 1200 euro, probabil cea de la Astra nu e asa avansata. O camera buna costa, nu e un banal Viofo, plus modulul de LED-uri, controller, soft-ul de recunoastere si comanda.
Parca acum ceva ani optiunile gen proiectoare de ceata+oglinda electromata+clima costau mai mult decat atat, ori parerea mea e ca optiunile alea sunt mult mai simple tehnologic decat tehnologia prezentata pe acest thread.

Edited by Hansolo, 30 December 2017 - 22:11.


#53
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,157
  • Înscris: 05.09.2007
camera video nu e o dotare care vine la pachet cu farurile led. camera video au toate masinile care schimba automat faza lunga /scurta sau recunosc semnele de circulatie. cam atat costa xenonul/bixenonul la orice marca de volum in timp ce la Audi de exemplu era 3000 euro cand am configurat eu ultima oara una. ca fapt divers, farurile bixenon de la audi erau produse de valeo la fel ca si la Opel si multi altii. la fel si acum matrix led-ul de la audi e produs tot de zkw.

LE: https://www.ecstunin...2010_2011_2012/
acum costa 999$  si audi le vindea cu 3000 euro in 2009 cand am fost eu la ei. (am avut acum vreo 3 ani un A4 in curte accidentat si de atunci stiu ca-s valeo).

Edited by csi1, 30 December 2017 - 22:51.


#54
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostNenea Zap, on 30 decembrie 2017 - 21:00, said:

Nu e stupid să ai vizibilitate mai bună.
Doar că până acum nu era fezabil din punct de vedere tehnologic.
N-ai inteles ...
Cineva zicea ca nu ar mai exista faza scurta daca masina are Matrix. Eu am infirmat asta, masina are si faza scurta. De ce daca Matrixul isi face treaba ? Banuiesc ca au pus-o si pe aia scurta pentru ca in oras sunt atatia factori de luat in considerare (semne, pietoni, masini in fata si din send opus in permanenta), ca nu are rost sa fie folosita faza lunga cu Matrix deoarece se va rezuma tot la faza scurta folosind tehnologia la maxim inutil. Alt motiv pentru care n-au lasat default numai faza lunga nu vad.

La Audi strict Matrixul 2424 eur acum 1,5 ani.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate