Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Acumulatori cu Litiu - stocare energie regenerabila
Last Updated: Apr 19 2024 15:01, Started by
doega
, Dec 29 2017 08:18
·
93
#2089
Posted 19 August 2018 - 12:05
Am încercat să cumpăr 200Ah acumulatori Byd de pe link-ul pus de @sorinmircea, căruia îi mulțumesc pe această cale pentru link. Prețul a fost foarte tentant, pentru niște acumulatori de top, numai că așa cum m-am așteptat din partea englezilor rasiști, nu poți face afaceri cu astfel de dobitoci rigizi !
Timp de o săptămână am purtat dialog cu englezul care a tergiversat afacerea, punându-mi diverse întrebări cretine, pentru că nu vroia în ruptul capului să-mi comunice adresa de unde pot ridica cei doi acumulatori LiFePO4 de 33V/200Ah ! După ce în sfârșit mi-a dat undă verde, că pot cumpăra acumulatorii plătind 1200 GBP cu paypal, iar un curier de transport din România ar fi ridicat acumulatorii în câteva zile de la adresa care trebuia să mi-o comunice, mi-a anulat tranzacția din senin, pur și simplu nu a vrut să-i vândă unui român, cel puțin acest lucru am înțeles după ce i-am trimis un mesaj pe cealaltă vânzare a lui, automobilul BYD E6 devalizat, pe care cretinul speră să ia 9.999 GBP !!! Nu cred că va găsi vreun fraier să-i cumpere o epavă chinezească de pe care a vândut deja ce este mai principal la o mașină electrică, acumulatorii de 65Kw LiFePO4 ! Deci atenție și multă răbdare când vă încurcați cu unii vânzători englezi inflexibili, care nu oferă expediție în afara UK, după părerea mea sunt o nație cu mentalitate dificilă, nu suportă cumpărătorii din România, poate nici România ca popor, nu acceptă să le propui modalități de expediție, adresă șamd., așa am pățit și la cumpărarea invertorului Victron Quattro, vânzătorul mi-a pus o mulțime de bețe-n roate, de parcă lirele sterline plătite din România n-au aceeași valoare cu cele plătite de alți cumpărători din Europa ! Edited by Viorelsolar, 19 August 2018 - 12:12. |
#2090
Posted 19 August 2018 - 14:18
Am luat niste traductori de ultrasunete chinezesti din Anglia pe Ebay dar pe de la o firma pe firma si nu au fost probleme.
|
#2091
Posted 20 August 2018 - 12:15
Viorelsolar, on 19 august 2018 - 12:05, said:
Deci atenție și multă răbdare când vă încurcați cu unii vânzători englezi inflexibili, care nu oferă expediție în afara UK, după părerea mea sunt o nație cu mentalitate dificilă, nu suportă cumpărătorii din România, poate nici România ca popor, nu acceptă să le propui modalități de expediție, adresă șamd., așa am pățit și la cumpărarea invertorului Victron Quattro, vânzătorul mi-a pus o mulțime de bețe-n roate, de parcă lirele sterline plătite din România n-au aceeași valoare cu cele plătite de alți cumpărători din Europa ! Edited by bzalex, 20 August 2018 - 12:16. |
#2092
Posted 20 August 2018 - 13:06
Am ajuns in aceasta situatie din cauza cersitorilor hotilor.... nu mai are nimeni incredere cand aud de romani rom...
|
#2093
Posted 20 August 2018 - 13:32
Prin firma se poate, nu le asa frica ca pe persoana fizica.
|
#2094
Posted 20 August 2018 - 18:42
Voi Nu stiti teapa cu curierul. Au muscato multi. Englezii sunt reticenti din cauza ca sau luat numeroase tepe, majoritatea de la straini.
Eu am ridicat colet de la engleza de acasa, tipul fiind la servici. Mia dat codul de a intra in garaj prin telefon, cand am Ajuns acasa iam lasat feedback positiv Si iam trimis un text de confirmare Si multumire. Nu sunt toti la fel dar de obicei ati lasa cheile de la usa Si pleaca in treaba lui. Iar noi ne facem treaba Si respectam locul omului asa cum lam gasit, Nu mizerie Dupa munca. |
#2095
Posted 20 August 2018 - 19:43
Eu nu cred că englezul risca ceva, știind că i-am plătit banii corect cu paypal, până la urmă același curier care mi-a adus Victronul de 50 de kile, îmi aducea și acumulatorii la care primea de la mine 1.20 lire/Kg în total vreo 156 lire pentru transportul a doi acumulatori de 64Kg bucata ! Deh! n-a fost să fie, dar nu-i bai mă orientez să cumpăr o baterie de Nissan Leaf de 24 Kw !
|
#2096
Posted 21 August 2018 - 08:12
In legatura cu sarmele de la BMS, am gasit o varinata, un set de cablaje de motor, are destule sarme si are mufa buna, mai mult pentru ADY, se poate face un bms intr-o cutie de ECU, cu mufa respectiva?
|
#2098
Posted 23 August 2018 - 14:22
@cavit: sunt de părere că sistemul făcut de mine, modular pe blocuri de 24V, este cea mai bună și ușoară varianta, chiar dacă per ansamblu la tine este mai mult de muncă deoarece ai 55 de celule. Este fail-safe. Cele 5 blocuri se montează fiecare lângă grupul său de baterii. Ieșirile LVD si HVD sunt de tip logic 1, si in cazul tau se pot monta fie optocuploare la fiecare bloc direct înainte de fiecare din aceste ieșiri urmând ca ieșirile acestora să fie inseriate, fie câte un tranzistor de tip MBTA42 sau echivalent (trz de 250V) tot așa, inseriate) comandate cu curent mic si când unul din blocuri cade în logic zero, toată seria este întreruptă deci avem un SAU logic. În felul ăsta anyway,legaturile de comunicare sunt ușoare și fail-safe.
|
|
#2099
Posted 23 August 2018 - 19:32
Mai doresc un sir LTO independent de celalalt, cand voi ajunge la BMS vreau fiecare cu BMS ul lui, sa fie hot swapabile.
|
#2100
Posted 23 August 2018 - 20:55
Am primit recent un Battery Go BG-8s pentru balansare. Am inceput cu niste LTO(1500mAh) pe care le tineam degeaba pana acum in configuratie 7s(merg 8s maxim, dar nu am gasit conector cu 9 pini). Merge, dar a facut egalizarea in 3 pasi: a pornit cu o diferenta de 125mV si prima data s-a oprit la 60mV, apoi la 28mV, in final la 1mV. Nu are setare de LTO, dar setarea tipului de baterie este facuta ca sa-ti dea procentul de incarcare. In cazul LTO mi-a aratat 0%, dar egalizarea o face cu conditia sa nu fii cu bateriile sub low voltage setat(min. este 2,5V). As prefera totusi unul pentru 16s, dar nu am vazut. Am testat un pic si LiFePO4 si merge, imi arata si incarcarea, dar trebuie timp(sunt de 80Ah).
Attached Files |
#2101
Posted 26 August 2018 - 11:17
Vad ca nu mai comanda nimeni. Maine incep strangerea banilor. Veti primi fiecare care v-ati inscris, "nota de plata" pe privat. Multumesc.
|
#2102
Posted 27 August 2018 - 00:17
Am folosit Battery Go la LiFePO4-80Ah-16 elementi. A echilibrat 7 elementi de la 130mV diferenta pana la 15mV in 48 ore, apoi l-am oprit. Din pacate am constatat ca nu masoara prea exact tensiunea( am testat cu doua multimetre, unul Fluke), pana la 20mV fata de multimetre(unele canale). De asemenea recomand utilizarea lui doar daca aveti 8 elementi sau mai putin astfel incat sa-i puteti echilibra pe toti o data.
|
#2103
Posted 31 August 2018 - 21:04
Precizia nu conteaza; constatare a mea, practica. Dupa aproape un an pe acc de casa si cca 4 ani pe cei de bicicleta, pt spune ca nu are nici o importanta daca unul din elementele BMS-ului opreste "sus" la 3,55 si altul la 3,52V; respectiv "jos" unul la 2,80 si altul la 2,85V. Nu conteaza.
|
|
#2104
Posted 01 September 2018 - 15:33
Ele stau si singure in 10 mv, ultima masuratoare erau intre 2.512 si 2,496 LTO in regim de incarcare cu tensiune limitata, capacitatile insa difera de la o celula la alta.
o varianta in loc de BMS este utilizarea unei capaciati mai mari cu un ciclu mai putin adinc, desi este mai scump este mai simplu, nu stiu daca ciclul mai putin adinc prelungeste viata, poate se compenseaza cumva, e mai scump dar dureaza mai mult. Toata lumea care a luat LTO sau lifepo4 este multumita de ele functioneaza bine chiar si fara BMS nici cei far BMs nu se plang. Bine inteles ca BMS ul urmeaza dar nu este o urgenta absoluta, fiecare analizeaza o solutie care ii vine mai comod pe configuratia acumulatorului. Edited by cavit, 01 September 2018 - 15:39. |
#2105
Posted 01 September 2018 - 16:31
cavit, on 01 septembrie 2018 - 15:33, said:
Ele stau si singure in 10 mv, ultima masuratoare erau intre 2.512 si 2,496 LTO in regim de incarcare cu tensiune limitata, capacitatile insa difera de la o celula la alta. Eu ma refeream insa la "capete"; 0% SOC si 100% SOC. cavit, on 01 septembrie 2018 - 15:33, said:
o varianta in loc de BMS este utilizarea unei capaciati mai mari cu un ciclu mai putin adinc, desi este mai scump este mai simplu, nu stiu daca ciclul mai putin adinc prelungeste viata, poate se compenseaza cumva, e mai scump dar dureaza mai mult. cavit, on 01 septembrie 2018 - 15:33, said:
Toata lumea care a luat LTO sau lifepo4 este multumita de ele functioneaza bine chiar si fara BMS nici cei far BMs nu se plang. Bine inteles ca BMS ul urmeaza dar nu este o urgenta absoluta, fiecare analizeaza o solutie care ii vine mai comod pe configuratia acumulatorului. BMS-ul nu e urgenta cata vreme stai cu ochii pe ele ca pe butelie. Eu prefer sa nu le mai duc grija si astora. Am altele pe cap. |
#2106
Posted 01 September 2018 - 20:03
La mine riscul e in sus supraincarcare in caz de avarie , ai dreptate in cazul asta cu top ballance, le-am facut BB pe alea de la bormasina acolo e riscul sa se descarce prea mult.
La bms cred ca ramin la solutia wireless desi zici ca e nesigura, in fapt doar decupleaza bateria in caz de fault, poate fi facut fail safe, sa emita in caz de fault, alte bruiaje vor decupla bateria, nimic distructiv pentru baterie |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users