Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

Hyundai Kona 1.0T-GDi 120CP 2WD

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
166 replies to this topic

#55
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Dpmdv singurul avantaj al ascutitoarelor e impozitul auto. Cat mai tine si avantajul asta, e greu de spus, pt ca autoritatile nu dorm cand e vorba de surse de venit la buget.
In rest, consumul e tot cam pe acolo, oricum valori neglijabile daca tinem cont de evitarea mersului subturat, care e moartea oricarui turbo.
Una peste alta, o masina cu un motor de 1.0 turbo e mai scumpa la achizitie decat o geamana de-a ei cu un motor de 1.6 aspirat.
Avantaje, dezavantaje? Fiecare cumpara ce vrea.

#56
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostFord4, on 29 decembrie 2017 - 17:12, said:


Si pe o tehnologie mai veche cam cat ar lua Posted Image ?
Ai fi surprins !

View Postericmario, on 29 decembrie 2017 - 19:03, said:


Una peste alta, o masina cu un motor de 1.0 turbo e mai scumpa la achizitie decat o geamana de-a ei cu un motor de 1.6 aspirat.
  Fiecare cumpara ce vrea.
Asta zic si io .

#57
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostFord4, on 29 decembrie 2017 - 17:12, said:



Si pe o tehnologie mai veche cam cat ar lua Posted Image ?
Totusi la mana a2a cumperi un produs uzat, nu o tehnologie.
Dpmdv, motoarele turbo sub 200Nm SI sub 130cp sunt o complicatie inutila.

#58
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

View PostBaxon, on 29 decembrie 2017 - 15:27, said:

Am condus auto cu turbo ,ca sa vad diferenta fata de aspirat
Depinde ce "turbo" cu ce "aspirat" ai comparat ... altfel strugurii s-ar putea sa fie acrisori sau cum zici tu - e treaba lor si banii lor  Posted Image

#59
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

View Postunderb, on 29 decembrie 2017 - 20:56, said:

Totusi la mana a2a cumperi un produs uzat, nu o tehnologie.
Dpmdv, motoarele turbo sub 200Nm SI sub 130cp sunt o complicatie inutila.
Tu ce ai alege intre un 1.9SDI de 64 de cai si un 1.6TDI de 110 cai?
A mai fost aceeasi discutie cu ceva ani in urma la motoarele diesel. Si atunci erau unii care spuneau ca turbina e nasoala, ca e mai bine fara turbina.
Intre timp e de neconceput un motor diesel fara turbina.
Pentru mine, un motor pe benzina fara turbina e un dinozaur in moarte clinica. Nu ti-m mai cumpara nimeni peste 3-4 ani asa cum nimeni nu mai cumpara diesel aspirat.

Edited by Kroghy, 29 December 2017 - 21:04.


#60
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

View PostBaxon, on 29 decembrie 2017 - 19:46, said:

Ai fi surprins !


Uimeste-ma :) !

View Postunderb, on 29 decembrie 2017 - 20:56, said:

Totusi la mana a2a cumperi un produs uzat, nu o tehnologie.
Dpmdv, motoarele turbo sub 200Nm SI sub 130cp sunt o complicatie inutila.

Eu de vreo 16 ani nu am mai cumparat sh ca mi-a ajuns o teapa, nu mai imi trebuie altele (sunt la a treia masina noua, celelalte date la buyback), dar eu am vazut ca si la sh-uri se cere mai mult pe o tehnologie mai noua.

#61
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

View PostFord4, on 29 decembrie 2017 - 22:17, said:

Uimeste-ma
O sa te uimeasca cu un motor de 1.6 si 120 de cai in timp ce altii scot aceeasi putere la un motor de 1 litru.
O sa te uimeasca cu vaste cunostinte tehnice despre roti unde 4 persoane ii explicau cum e o roata de rezerva ingusta si el injura pe fiecare.

Edited by Kroghy, 29 December 2017 - 22:24.


#62
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

View PostKroghy, on 29 decembrie 2017 - 21:01, said:

Nu ti-m mai cumpara nimeni peste 3-4 ani asa cum nimeni nu mai cumpara diesel aspirat.

Nu se poate face o asemenea comparatie. Benzinarele aspirate, mai ales cele cu compresie variabila, inca stau bine la dinamica in timp ce un diesel fara turbo e ca un tractoras la demaraje.

#63
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

View PostFord4, on 29 decembrie 2017 - 22:27, said:

in timp ce un diesel fara turbo e ca un tractoras la demaraje.
Exact asa vor fi vazute benzinarele aspirate in scurt timp.
Aceleasi discutii au fost acum 20 de ani la motoarele diesel.

Edited by Kroghy, 29 December 2017 - 22:30.


#64
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Toti vorbiti de motor si turbine, oameni buni masina arata bine de tot, chiar si fara 4*4, dar are un mare minus, are cutie manuala. Sincer eu in traficul de azi nu as mai lua fara automata, e jale, poti sa ai tu caii de pe pamant ca innebunesti schimband vitezele. Eu azi m-am enervat si trecand pe la unirii am tinut-o numai in prima viteza si schimbam numai la 6k, daca era nevoie, chiar ma bate gandul la un difuzor esapament, macar sa sune ca dreq cand o turez.


#65
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
In situatii cum spui tu pielea eu folosesc o singura pedala de frana si aia cu relaxare maxima.
Eu m-am resemnat, nu exista nici o masina care sa te scape de traficul blocat de coruptie si incompententa.

Edited by Kroghy, 29 December 2017 - 22:32.


#66
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
In B clar automata. E singurul loc in care am simtit de fiecare data nevoia (mai ales in ultimii 3 ani). In rest, doar ocazional. Nu ma deranjaza automata dar prefer manuala. La drumurile mele manuala nu presupune mare efort si parca in unele situatii nicio automata nu raspunde cum ai vrea decat poate in modul manual.

Edited by underb, 30 December 2017 - 12:34.


#67
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostFord4, on 29 decembrie 2017 - 22:24, said:

...., dar eu am vazut ca si la sh-uri se cere mai mult pe o tehnologie mai noua.
Se cere dar nu se ofera !

View PostKroghy, on 29 decembrie 2017 - 22:24, said:

O sa te uimeasca cu un motor de 1.6 si 120 de cai in timp ce altii scot aceeasi putere la un motor de 1 litru.
.
Motorul ala de 1 L dupa 6 ani si 150 k km nu valoreaza nici 1000 de euro .

#68
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Legat de analogia diesel-benzina aspirate, turbina a facut ca puterea unei masini diesel obisnuite de ajunga de la 60 de cai cum aveau majoritatea la 100-150 de cai. La benzina, aspiratele de 100 -120 de cai au fost inlocuite de turbo de 100-150 de cai. Observi vreo diferenta? Ca eu da.
Si unele si altele au ajuns la 100-150 cai doar ca la diesel au fost inlocuite motoare de 60 de cai iar la benzina de 100-120cp.
Puterea masinilor mai scumpe a crescut din ce in ce mai mult in ultima vreme. A celor ieftine chiar a scazut in ultima vreme iar a celor medii a ramas aproape neschimbata.

#69
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 pielea, on 29 decembrie 2017 - 22:30, said:

Toti vorbiti de motor si turbine, oameni buni masina arata bine de tot, chiar si fara 4*4, dar are un mare minus, are cutie manuala.
Cutie automata zici ca nu are? Eu vad ca ar avea!

Arata bine, mai putin semnalizarile spate. Eu cred ca si-au batut joc acolo.

Attached File  Capture.PNG   502.35K   98 downloads

L.E. Mea culpa, cutia automata vine doar cu motorul 1.6T GDI. Posted Image

Edited by ericmario, 30 December 2017 - 17:46.


#70
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
O sa aibă și cutie automata pe motorul 1.0 din primăvară anului viitor. Motorul e în zona de cuplu maxim de la 1500 la 4000 rpm, lucru destul de bun.

#71
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Ca la diesel, dupa ce treci de 1500 rpm ai fosta suficienta cat sa nu simti nevoia sa retrogradezi. Asta imi place la motoarele cu turbo, ca poti sa mergi linistit si sa ai suficienta forta.

#72
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Ai dreptate, din păcate mulți de aici ar vrea carburator pe mașină pentru 'fiabilitate'. Singurul lucru negativ la motoarele noi este injecția directa

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate