Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai Kona 1.0T-GDi 120CP 2WD
#55
Posted 29 December 2017 - 19:03
Dpmdv singurul avantaj al ascutitoarelor e impozitul auto. Cat mai tine si avantajul asta, e greu de spus, pt ca autoritatile nu dorm cand e vorba de surse de venit la buget.
In rest, consumul e tot cam pe acolo, oricum valori neglijabile daca tinem cont de evitarea mersului subturat, care e moartea oricarui turbo. Una peste alta, o masina cu un motor de 1.0 turbo e mai scumpa la achizitie decat o geamana de-a ei cu un motor de 1.6 aspirat. Avantaje, dezavantaje? Fiecare cumpara ce vrea. |
#56
Posted 29 December 2017 - 19:46
Ford4, on 29 decembrie 2017 - 17:12, said: Si pe o tehnologie mai veche cam cat ar lua ? ericmario, on 29 decembrie 2017 - 19:03, said: Una peste alta, o masina cu un motor de 1.0 turbo e mai scumpa la achizitie decat o geamana de-a ei cu un motor de 1.6 aspirat. Fiecare cumpara ce vrea. |
#57
Posted 29 December 2017 - 20:56
#58
Posted 29 December 2017 - 20:59
Baxon, on 29 decembrie 2017 - 15:27, said:
Am condus auto cu turbo ,ca sa vad diferenta fata de aspirat |
#59
Posted 29 December 2017 - 21:01
underb, on 29 decembrie 2017 - 20:56, said:
Totusi la mana a2a cumperi un produs uzat, nu o tehnologie. Dpmdv, motoarele turbo sub 200Nm SI sub 130cp sunt o complicatie inutila. A mai fost aceeasi discutie cu ceva ani in urma la motoarele diesel. Si atunci erau unii care spuneau ca turbina e nasoala, ca e mai bine fara turbina. Intre timp e de neconceput un motor diesel fara turbina. Pentru mine, un motor pe benzina fara turbina e un dinozaur in moarte clinica. Nu ti-m mai cumpara nimeni peste 3-4 ani asa cum nimeni nu mai cumpara diesel aspirat. Edited by Kroghy, 29 December 2017 - 21:04. |
#60
Posted 29 December 2017 - 22:24
Baxon, on 29 decembrie 2017 - 19:46, said:
Ai fi surprins ! Uimeste-ma ! underb, on 29 decembrie 2017 - 20:56, said:
Totusi la mana a2a cumperi un produs uzat, nu o tehnologie. Dpmdv, motoarele turbo sub 200Nm SI sub 130cp sunt o complicatie inutila. Eu de vreo 16 ani nu am mai cumparat sh ca mi-a ajuns o teapa, nu mai imi trebuie altele (sunt la a treia masina noua, celelalte date la buyback), dar eu am vazut ca si la sh-uri se cere mai mult pe o tehnologie mai noua. |
#61
Posted 29 December 2017 - 22:24
Ford4, on 29 decembrie 2017 - 22:17, said:
Uimeste-ma O sa te uimeasca cu vaste cunostinte tehnice despre roti unde 4 persoane ii explicau cum e o roata de rezerva ingusta si el injura pe fiecare. Edited by Kroghy, 29 December 2017 - 22:24. |
#62
Posted 29 December 2017 - 22:27
Kroghy, on 29 decembrie 2017 - 21:01, said:
Nu ti-m mai cumpara nimeni peste 3-4 ani asa cum nimeni nu mai cumpara diesel aspirat. Nu se poate face o asemenea comparatie. Benzinarele aspirate, mai ales cele cu compresie variabila, inca stau bine la dinamica in timp ce un diesel fara turbo e ca un tractoras la demaraje. |
#63
Posted 29 December 2017 - 22:30
#64
Posted 29 December 2017 - 22:30
Toti vorbiti de motor si turbine, oameni buni masina arata bine de tot, chiar si fara 4*4, dar are un mare minus, are cutie manuala. Sincer eu in traficul de azi nu as mai lua fara automata, e jale, poti sa ai tu caii de pe pamant ca innebunesti schimband vitezele. Eu azi m-am enervat si trecand pe la unirii am tinut-o numai in prima viteza si schimbam numai la 6k, daca era nevoie, chiar ma bate gandul la un difuzor esapament, macar sa sune ca dreq cand o turez.
|
|
#65
Posted 29 December 2017 - 22:32
In situatii cum spui tu pielea eu folosesc o singura pedala de frana si aia cu relaxare maxima.
Eu m-am resemnat, nu exista nici o masina care sa te scape de traficul blocat de coruptie si incompententa. Edited by Kroghy, 29 December 2017 - 22:32. |
#66
Posted 30 December 2017 - 12:27
In B clar automata. E singurul loc in care am simtit de fiecare data nevoia (mai ales in ultimii 3 ani). In rest, doar ocazional. Nu ma deranjaza automata dar prefer manuala. La drumurile mele manuala nu presupune mare efort si parca in unele situatii nicio automata nu raspunde cum ai vrea decat poate in modul manual.
Edited by underb, 30 December 2017 - 12:34. |
#67
Posted 30 December 2017 - 12:33
Ford4, on 29 decembrie 2017 - 22:24, said:
...., dar eu am vazut ca si la sh-uri se cere mai mult pe o tehnologie mai noua. Kroghy, on 29 decembrie 2017 - 22:24, said:
O sa te uimeasca cu un motor de 1.6 si 120 de cai in timp ce altii scot aceeasi putere la un motor de 1 litru. . |
#68
Posted 30 December 2017 - 12:44
Legat de analogia diesel-benzina aspirate, turbina a facut ca puterea unei masini diesel obisnuite de ajunga de la 60 de cai cum aveau majoritatea la 100-150 de cai. La benzina, aspiratele de 100 -120 de cai au fost inlocuite de turbo de 100-150 de cai. Observi vreo diferenta? Ca eu da.
Si unele si altele au ajuns la 100-150 cai doar ca la diesel au fost inlocuite motoare de 60 de cai iar la benzina de 100-120cp. Puterea masinilor mai scumpe a crescut din ce in ce mai mult in ultima vreme. A celor ieftine chiar a scazut in ultima vreme iar a celor medii a ramas aproape neschimbata. |
#69
Posted 30 December 2017 - 17:41
pielea, on 29 decembrie 2017 - 22:30, said:
Toti vorbiti de motor si turbine, oameni buni masina arata bine de tot, chiar si fara 4*4, dar are un mare minus, are cutie manuala. Arata bine, mai putin semnalizarile spate. Eu cred ca si-au batut joc acolo. Capture.PNG 502.35K 98 downloads L.E. Mea culpa, cutia automata vine doar cu motorul 1.6T GDI. Edited by ericmario, 30 December 2017 - 17:46. |
|
#70
Posted 04 January 2018 - 09:33
O sa aibă și cutie automata pe motorul 1.0 din primăvară anului viitor. Motorul e în zona de cuplu maxim de la 1500 la 4000 rpm, lucru destul de bun.
|
#71
Posted 04 January 2018 - 09:52
Ca la diesel, dupa ce treci de 1500 rpm ai fosta suficienta cat sa nu simti nevoia sa retrogradezi. Asta imi place la motoarele cu turbo, ca poti sa mergi linistit si sa ai suficienta forta.
|
#72
Posted 05 January 2018 - 16:57
Ai dreptate, din păcate mulți de aici ar vrea carburator pe mașină pentru 'fiabilitate'. Singurul lucru negativ la motoarele noi este injecția directa
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users