Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...
 Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua
 sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...
 

Sfat alegere masina

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#19
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,046
  • Înscris: 02.09.2005

 _R_A_D_U, on 27 decembrie 2017 - 20:51, said:

In bugetul si rulajul tau (15 k euro / 30k km) iti vei lua fara probleme o Skoda Octavia noua. Pe benzina, motor 1.0 TSI. Vei avea un consum mixt undeva in jur de 6 iarna si 5 vara. Asta daca vrei sa ai masina buna. Nu te gindi la devalorizare, etc. Masina, la rulajul tau, in 4 ani abia va atinge limita kilometrajului garantat de producator. Dupa acesasta perioada o vei da buyback si vei lua alta noua. Deci, Skoda Octavia 1.0TSI. Nu te lasa "sedus" de cotetele asiatice!
numai prostii vorbesti, nici macar guru-ul consumurilor de aici de pe forum, utopium, nu are consumurile mixte de care vorbesti tu.
auzi, mixt 5% vara.... :)

#20
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Diesel sh de la 150-180k vei baga bani cu nemiluita.

#21
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Pe un diesel am 380.000 km si nu ma plang de mancat banii. Cam consumabile si atat. Pe celalalt l-am luat de curand cu 300.000 la bord. Inca nu zic de bani ca am doar 1000 de km facuti dar nu cred ca voi avea surprize.
C3 1.4HDI mi-a scos pe 600 km 5.8 consum prin metoda plin-plin. Din 600 de km 160 au fost extraurban si 440 urban in blocaje zilnice. Cu mixt de 5... doar daca urbanul e prin ceva orasel mic fara trafic si extraurbanul e mers cu 80-90km/h.

Edited by PoeOvidiu, 28 December 2017 - 09:45.


#22
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Confirm ce zice Ovidiu, nu mi s-a parut mai scump service-ul la Peugeot ca la VW. Doar la revanzare am luat-o (rau) in bot.

#23
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 jericho, on 28 decembrie 2017 - 09:39, said:

numai prostii vorbesti, nici macar guru-ul consumurilor de aici de pe forum, utopium, nu are consumurile mixte de care vorbesti tu.
auzi, mixt 5% vara.... Posted Image
Am zis "in jur de...". Eu am mers cu asa masina si da, consumul este in jur de 5.3-5.4 vara. Daca faci drum numai extern, mers normal (100km/h) consumul e chiar mai mic. Pe autostrada (130km/h) se duce in jur de 6. Deci, despre ce vorbim?
Omul, daca tot zice ca face 30k pe an, cuget ca va face drumuri lungi, nicicum frecus gara-parc.

#24
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
@initiaror: câți ani crezi că vei tine mașina?

#25
ciprianned

ciprianned

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,347
  • Înscris: 16.04.2007

 Rdaneel, on 28 decembrie 2017 - 00:31, said:

 PoeOvidiu, on 28 decembrie 2017 - 09:32, said:

Cu Logan 1.5DCI nou am facut 250.000km fara sa repar absolut nimic. O data directia cap-coada (tot ce inseamna bucsi, pivoti etc) si in rest ulei, filtre si placute de frana. L-am lasat in stare perfecta de functionare cand am plecat.
Din punctul meu de vedere gama Dacia e o varianta demna de luat in seama mai ales ca masina de tavaleala.

Ăla e modelul ala de megan de i desfăceai rotile ca să schimbi becul la far ? Posted Image
Da . De Logan am auzit si eu multe pareri pozitive in sensul asta , consum mic si piese schimbate foarte rar . Nu prea-mi place cum arata in schimb + condus .

 overseas, on 28 decembrie 2017 - 09:40, said:

Diesel sh de la 150-180k vei baga bani cu nemiluita.
Am mai auzit-o pe asta . Cat e de reala ?

Edited by ciprianned, 28 December 2017 - 22:40.


#26
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017

 Ford4, on 28 decembrie 2017 - 01:33, said:



Toyota Prius pe autostrada consum de 6,14 % (46 mpg) , iar Hyundai Ioniq tot pe autostrada 5,43 % (52 mpg)

https://www.caranddr...d-driver-page-4

Imi place ca tu care nu stii nimic despre hibride, darmite sa fi condus vreuna, te-apuci si dai lectii. Chestia aia cu 'pana la ce viteza intra motorul electric' arata ca nu stii nimic despre ele. Intrebarea corecta era pana la ce viteza merge doar pe motorul electric cand este bateria incarcata ?
Lasă mă omule topicul omului în pace. Nu mă mai tot urmări în postari ca un disperat.
Câți kwh are bateria aia mă ? Câți mai are la o mașina din 2012 ? Ești incredibil...

#27
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,156
  • Înscris: 13.11.2017

 Rdaneel, on 29 decembrie 2017 - 04:37, said:

Lasă mă omule topicul omului în pace. Nu mă mai tot urmări în postari ca un disperat.
Câți kwh are bateria aia mă ? Câți mai are la o mașina din 2012 ? Ești incredibil...

Nu te urmaresc in postari dar nici sa vorbesti aiurea despre o tehnologie pe care nu o cunosti nu pot lasa. Omul trebuie sa aleaga in cunostinta de cauza daca tot a cerut un sfat.
La o masina de 5 ani vechime bateria nu este sub 95% din capacitatea initiala daca nu are probleme. Asta se poate verifica la reprezentanta. La Toyota se poate face extindere garantie pana la 10 ani cand in medie bateria ajunge la 80% si ei recomanda schimbarea acesteia.
La Hyundai Ioniq bateria are din start o garantie de 8 ani sau 200000 km. Fiind model nou, inca nu exista un test referitor la capacitatea bateriei la terminarea garantiei.

Edited by Ford4, 29 December 2017 - 13:35.


#28
rogedan

rogedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 06.02.2007
@ciprianned
Majoritatea care recomanda hibride au in proprietate motorizari pe benzina dau diesel. Se pune intrebarea de ce nu si-au luat hibride ?
Cat priveste comparatia ta intre Renault si Peugeot/Citroen nu are relevanta , nu le baga in aceeasi oala.

#29
77777-7

77777-7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 665
  • Înscris: 24.10.2016

 Rdaneel, on 28 decembrie 2017 - 00:31, said:

Da,da,da. Și dacă stai pe loc și pui frana tot baga curent.
Are generator pe baza de presiune și dc apeși pedala mai tare d aia baga mai mult.
Auzi,nu iei tu un prius, resetezi calculatorul și apoi îi dai talpa 100km pe autostradă și dupa ne explici cum e consumul?
Și poate ne spui și până la ce viteza intra motorul electric că uitași sa ne zici.
Aia e mașina de oraș shefule...

@initiator
Ăla e modelul ala de megan de i desfăceai rotile ca să schimbi becul la far ? Posted Image

Hahaha ce comica esti. Daca stai pe loc, si baterie cade la 2 dungi,( fiindca are servo elecric, aer conditionat electric, servofrana electrica, frana electromgnetica, si consuma ceva curent stand pe loc cu motorul pornit, adica porneste motorul 2 minute la fiecare 16-18 minute si apoi se opreste), atunci motorul pe benzina va porni singur stand la semafor de ex si va incarca bateria putin, cum am zis ori 2 minte la fiecare 18 minute, ori oricand ajunge la 2 dungi.

Nu iau eu un prius, fiindca am condus si conduc, 4 versiuni deja vreo 4 ani la rand, din 2006, 2009/10/12/13/15 si acum 2017.
Dau reset si si apoi ii dau talpa de la 0 la 100: prius pana in 2016, deci prius 2/3, va indica vreo 45% cat o calci si apoi mers constant la 100 va indica vreo 4.5% instant. priusul 4 la fel cat o accelerezi, dar cum ajunge la 100 va arata vreo 2-3.7% fiindca nu mai are cutia viteze de prius 2/3 tip planetara, ci are cutie ''clasica'' cu trepte si e mai buna masina peexterior decat viseaza diselarii.

Cat despre la ce viteza intra motorul electric: de la 0 la 65-70kmh o pot tine pe electric daca accelerez lent, dar oricand daca o calc ca vreau sauma iau cu trficul sau merg normal sau e deal etc, atunci masina va porni si motorul benzina si vor merge in paralele electric si benzina. Apoi cum trec de 65-70kmh(functie de incarcatura si inclinatie drum), cat timp o accelerez, putin/tare, masina va folosi strict benzina pt accelert dar cum jung la viteza dorita, sa zicem 90, iarasi functie de inclinatie drum, fie o va tine strict pe benzina, fie benzina+electric daca e putina panta, fie stric electric+regenerare in baterie daca e panta mare.
Apoi cand franez, motorul benzina e stric oprit si franele , cam pana pe la 40% din forta de franare totala a masinii, vor actiona stric electromgnetic si vor genera curent ce va fi bagat in baterie, si concomitent daca e nevoie de mai multa forta de franare, vor fi actionate si franele cu disc.

Alte intrebari ?

vezi pe aici, poate-ti prinzi urechile Posted Image)

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dLNDGUISTYM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Sau aici cu profesor universitar de la Webber State university, departamentul tehnologie automotiva, 1 ora si 22 min.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5lg6yC5_-Bs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by 77777-7, 30 December 2017 - 19:45.


#30
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,156
  • Înscris: 13.11.2017

 77777-7, on 30 decembrie 2017 - 19:37, said:


priusul 4 la fel cat o accelerezi, dar cum ajunge la 100 va arata vreo 2-3.7% fiindca nu mai are cutia viteze de prius 2/3 tip planetara, ci are cutie ''clasica'' cu trepte si e mai buna masina peexterior decat viseaza diselarii.


In sfarsit aflu si eu o informatie de la un detinator de hybrida in persoana. Remarcasem ca ultimul Prius are consumuri mult mai bune decat Auris si Yaris si nu-mi puteam explica de unde provine. Bateria parea aceeasi de la generatia anterioara iar motorul nu prea avea loc de imbunatatiri incat sa se simta atat de tare la consum. Deci e vorba de cutia de viteze ? Sa inteleg ca au renuntat pe ultimul PRIUS la CVT ? E o cutie tip DCT ca la Hyundai Ioniq ?

#31
ciprianned

ciprianned

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,347
  • Înscris: 16.04.2007
So ...

Ce SH diesel are consum mic? 7000-8000 buget.

#32
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Polo , Corsa , Fiesta , Sandero /Logan....

Edited by Baxon, 21 January 2018 - 18:13.


#33
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Completare la postul anterior
C3, C4, 207, 308,

Edited by PoeOvidiu, 22 January 2018 - 07:22.


#34
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

 ciprianned, on 21 ianuarie 2018 - 18:09, said:

So ...

Ce SH diesel are consum mic? 7000-8000 buget.


La un sh de 7000 de euro nu neaparat consumul e marele avantaj. Mai ales daca e diesel si are peste 120-140000 de km. Si care sa fie economia fata de un benzinar echivalent, maxim 1 litru/100 km? Parerea mea e ca la 7000 de euro, daca tot vrei o m asina sh, uita-te la ceva mai mare. u la Polo, Corsa, Fabia etc. Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu sunt masini proaste. Dar cred ca e un buget suficient de bun incat sa gasesti o compacta ok. Daca vrei neaparat diesel, eu m-as uita la Megane 3 pe la 6000-6500 de euro. O altenativa ok ar mai fi si Astra J 1.7 CDTI sau Focus 1.6 TDCI de prin 2010-2011. Cred ca poti sa gasesti ceva de incredere in banii astia. Adica ceva cu max 150000 de km, de la proprietar, care sa nu fi fost facuta praf... Pe de alta parte sunt sanse mai mari sa gasesti o benzinara echivalenta, mai putin rulata, dar cu un consum mai mare. Personal prefer un consum mai mare decat un motor mai complex, cu rulaj mai mare si cu posibile costuri de reparatii mai mari.

Dar revin la ce te-am intrebat initial: daca as pastra-o cel putin 5-6 ani, m-as uita la o masina noua sau cat mai noua si mai putin rulata (<50000 de km; aici s-ar incadra Polo, Corsa, Fiesta etc.). Daca o pastrezi 3-4 ani si faci max. 70-80000 de km, m-as uita la 7000 de euro la ce ti-am recomandat initial. Diesel sau benzina, tine de gusturi. Personal m-as uita la ceva cu motor pe benzina.

#35
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007

 ciprianned, on 28 decembrie 2017 - 22:39, said:


Am mai auzit-o pe asta . Cat e de reala ?

Eu nu am auzit-o. Am bagat banii in masina mea luata de noua. Pe la 180k bagi: galerie de admisie, clapeta de aer (aia e consumabil), volanta dubla, ambreiaje, nu mai zic distributia, EGR, daca ai ghinion filtrul de particule, mai sunt ceva "maruntisuri" de care am uitat.

#36
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 04.11.2016
SUV mic nou la 15.000 euro nu gasesti decat Duster in versiunea de baza. La second e piata plina. Daca nu-ti displace forma, cauta un Yeti cu Dieselul de 140 CP. Zic de acest model pentru ca o ruda apropiata tocmai a fost in Germania si a luat unul din 2014 sau 2015 cu 150.000 km si este extrem de multumit de comportamentul avut de masina pana acasa. Nu o sa ai consumul cerut de tine dar nici la Duster nu o sa fie. Desi este micuta te poti orienta la un Sandero Stepway 1,5 DCi. Pe la 13.000 si ceva de euro o poti lua si cu Easy-R, navigatie, camera de mers inapoi, clima, Cruise Control. Pentru drumuri obisnuite de tara e potrivita dar fara noroaie prea mari. Oricum, chiar si in aceste conditii, eu zic ca se descurca mai bine decat o compacta cu garda la sol joasa.
In cei 15.000 euro nu cred ca o sa ai prea multe variante Diesel nici la compacte. Din ce stiu cel mai apropiat e Meganul, dar e frantuzeasca si iese probabil din discutie si e si pe la 16.000 euro. In banii astia insa poti lua o masina diesel din clasa mica dotata mai mult decat decent. De exemplu, mie imi place foarte mult noul Polo dar cred ca-ti depaseste bugetul.
Mai ar fi o varianta, dar vine tot de la Renault si este un crossover, adica cum ar zice unii, nici cal dar nici magar. Un Captur Diesel la al doilea nivel de echipare se incadreaza perfect in buget.
Urmeaza lansarea lui Ecosport. Urmareste-l si vezi daca va exista o oferta tentanta. Totusi nu cred ca va fi, mai curand o sa fie la un benzinar mic turbo decat la Diesel. Cere o oferta personalizata si de la coreeni, nu se stie niciodata de unde poate sari iepurele.
La compacte sh nu ma bag, sunt atat de multe variante incat este imposibil de recomandat ceva. Ii las pe cei care au asemenea masini si sunt mult mai priceputi ca mine in alegere. Totusi, din ce au prietenii si colegii mei si din ce se vede pe strada, Golfurile si Opelurile sunt in topul preferintelor romanilor.

Edited by gabrieln2016, 22 January 2018 - 14:31.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate