Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran
 M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...

Pastrare numar inmatriculare !
 

Sfat alegere masina

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#1
ciprianned

ciprianned

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 16.04.2007
Masina o sa faca in jur de 30 000 km / an , astfel :

- vreau neaparat una cu un consum cat mai mic ( 5 ; 5,5 mediu )
- diesel pentru ca benzina la consumul ala de obicei se gaseste doar la masini mai micute . Sa fie una mai maricica ( Suv , Sedan )
- marca  . De preferinta  : Volkswagen , Opel , Dacia , Skoda . Fara frantuzesti ! Sa fie una care sa aiba piesele ok ca pret .
- SH/Noua . Inca nu sunt decis . Sa-mi lasati o recomandare SH si una pentru masina noua .
Buget SH : 7 000 euro , noua 15 000 . La SH se poate suplimenta . Eu as vrea SH pentru ca : o sa faca multi km si o sa se uzeze mai repede , drumurile o sa fie si uneori proaste ( nu , nu ma refer la cele din oras ma refer la drumuri de tara ) , masina se va devaloriza in 3,4 ani sunt sigur de asta . In plus de asta multi inca mai asociaza SH cu masina veche , care e proasta . Nu mai e demult asa . Acum si cu 2 000 euro poti sa-ti iei o masina SH buna .

Edited by ciprianned, 27 December 2017 - 19:28.


#2
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Duster diesel nou .

https://www.dacia.ro...mary/A2rrVjVz5k

Edited by Baxon, 27 December 2017 - 19:38.


#3
SILE802002

SILE802002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 05.02.2008
Excluzi din start franțuzoaicele (3008 mult peste Mokka și Antara de la Opel )
Cu 7000 nu te apropii de un Touareg în toate mințile. Tiguan... înclin sa cred ca tot sub 3008 (nu am condus / mers cu Tiguan).
Skoda..probabil te referi la Yeti ca de Kodiaq nu putem discuta dpdv preț.
Duster e cea mai probabila a găsi una mai sănătosa și la origine. ..ghici... franțuzoaica!
Verifica, dacă îți place, Rav4, poate un CX5 (mai greu în bugetul de 7000). Un Xtrail deși e dupa noroc maxim (loturi fără cusur și loturi pline de hibe)

#4
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Cauta o Octavia 1 din 2009 -2010 - 2011 cu 1.9 TDI-PD AXR 101 CP . Pe la 6000 euro gasesti sub 100.000 km , cu clima si cu totul original pe ea. Este un model mai vechiut dar ai niste avantaje :
- este euro 4 fara filtru de particule ( cine a avut probleme cu unul nu mai vrea a doua oara asa cea)
- preturile la piese sunt modice : arc fata german ( 64 lei ) , rulment ( 45 lei ) , ambreiaj ( tot kitul sub 100 euro ) , distributie ( cu pompa de apa cu tot 515 lei ) ....si asa mai departe .
- motoarele duc lejer 350.000 km fara probleme costisitoare .
- cam toate au pachet de drumuri grele
- consumul este de 4,5 mixt ..dar scade si sub asta daca nu este folosita in oras aglomerat gen Bucuresti .
Acum raportat la urmatoarea taxa de mediu ..gandeste-te asa : nici o masina nu este scutita. Intre euro 5 si euro 4 va fi o diferenta de 50 de euro pe an ...dar un filtru de particule de euro 5 costa 2000 euro .
SUV de la VAG te ingroapa in cheltuieli . Despre Dacia ...nu am mai avut din 1990 cand mi-a dat tatal meu o dacie veche si ruginita ...nu ma bag la sfaturi .

Edited by JurasikMan, 27 December 2017 - 19:42.


#5
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
La km aia diesel clar.
Din alea 4 prima alegere 1.9 de la VW.
Pe ce căruța sa fie pus e alegerea ta.
Apoi Opel desi sunt cam leșinate și alea de 1.7 și alea.de 2.0. Mă.rog,la unele scapi de grija distribuției.
Diesel de la Renault/Logan nu. De la Peugeot da,dar nu l ai in lista.

#6
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ai dreptate cu O1 din 2009 , dar totusi e cam trecuta la design tinand cont ca e o masina lansata de 20 ani.
DPF-ul pur si simplu il elimini fizic si din soft :) Nu cunosc persoane care sa fi cumparat un filtru nou de 2000e, dupa ce au dat pe masina pana in 7-8k euro, practic mai platesti o parte din masina pe filtru si nu merita.

#7
77777-7

77777-7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 665
  • Înscris: 24.10.2016
Toyota Prius din 2012 in sus, 10 mii euro pe mobile.de, motor hibrid 1.8L, acceleratie 0 l 50 beton, 0 la 100 10s, te ve tine mai mult decat oricare alta recomandata aici, in special tractoarele Duster si chestii nemtesti cu turbine si egr si sf-uri. Prius are consum 4,5-5%, totul electric, keyless entry +go, camera spate, cruise, touch, bluetooth, etc, franeaza elecric pana la un punct, placute frana rezista 100.000 km de ex. Nu o sa ai treaba cu ea.

Edited by 77777-7, 27 December 2017 - 20:24.


#8
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Omul spune că face 30.000 km anual și tu ii recomanzi benzinară hibrid....
Are consumul ăla când e bateria plină și te duci până la mall și înapoi.
Pe media anuală a inițiatorului va avea 8.5-9 % :))
Wow,keyless entry and go ? Ehh,așa parcă se mai echilibrează balanța :))

Edited by Rdaneel, 27 December 2017 - 20:37.


#9
Scubaskot

Scubaskot

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 11.07.2013

View PostRdaneel, on 27 decembrie 2017 - 20:37, said:

Omul spune că face 30.000 km anual și tu ii recomanzi benzinară hibrid....
Are consumul ăla când e bateria plină și te duci până la mall și înapoi.
Pe media anuală a inițiatorului va avea 8.5-9 % Posted Image)
Wow,keyless entry and go ? Ehh,așa parcă se mai echilibrează balanța Posted Image)

Vorbesti numai tampenii.
http://www.fuelly.com/car/toyota/prius

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postciprianned, on 27 decembrie 2017 - 19:26, said:

Masina o sa faca in jur de 30 000 km / an , astfel :

- vreau neaparat una cu un consum cat mai mic ( 5 ; 5,5 mediu )
- diesel pentru ca benzina la consumul ala de obicei se gaseste doar la masini mai micute . Sa fie una mai maricica ( Suv , Sedan )
- marca  . De preferinta  : Volkswagen , Opel , Dacia , Skoda . Fara frantuzesti ! Sa fie una care sa aiba piesele ok ca pret .
- SH/Noua . Inca nu sunt decis . Sa-mi lasati o recomandare SH si una pentru masina noua .
Buget SH : 7 000 euro , noua 15 000 . La SH se poate suplimenta . Eu as vrea SH pentru ca : o sa faca multi km si o sa se uzeze mai repede , drumurile o sa fie si uneori proaste ( nu , nu ma refer la cele din oras ma refer la drumuri de tara ) , masina se va devaloriza in 3,4 ani sunt sigur de asta . In plus de asta multi inca mai asociaza SH cu masina veche , care e proasta . Nu mai e demult asa . Acum si cu 2 000 euro poti sa-ti iei o masina SH buna .
In bugetul si rulajul tau (15 k euro / 30k km) iti vei lua fara probleme o Skoda Octavia noua. Pe benzina, motor 1.0 TSI. Vei avea un consum mixt undeva in jur de 6 iarna si 5 vara. Asta daca vrei sa ai masina buna. Nu te gindi la devalorizare, etc. Masina, la rulajul tau, in 4 ani abia va atinge limita kilometrajului garantat de producator. Dupa acesasta perioada o vei da buyback si vei lua alta noua. Deci, Skoda Octavia 1.0TSI. Nu te lasa "sedus" de cotetele asiatice!

#11
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
30.000/an fac eu cu Peugeot 307 din 2003. 2.0 Hdi.  Acum are 380.000  la bord și nici nu mă gândesc sa schimb mașina în  următorii 3-4 ani
În 7000 de euro deja găsești mașini  bune. Eu zic sa arunci un ochi și pe Peugeot -Citroën. Nu sunt nici alea nemțești mai bune doar ca sunt mai la moda.

#12
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017

View PostBaxon, on 27 decembrie 2017 - 19:35, said:

Rezistenta la impact redusa...

#13
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007

View Post_R_A_D_U, on 27 decembrie 2017 - 20:51, said:

Nu te lasa "sedus" de cotetele asiatice!
ma crezi, pe dovada (pentru fiecare piesa schimbata dau 100 euro) ca am un Hyundai cu 200.000 km la bord cu reparatii 0 (in afara de o bieleta antiruliu de 70 lei) ? sincer si eu sunt uimit....

Edited by alexpet, 27 December 2017 - 21:36.


#14
77777-7

77777-7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 665
  • Înscris: 24.10.2016

View PostRdaneel, on 27 decembrie 2017 - 20:37, said:

Omul spune că face 30.000 km anual și tu ii recomanzi benzinară hibrid....
Are consumul ăla când e bateria plină și te duci până la mall și înapoi.
Pe media anuală a inițiatorului va avea 8.5-9 % Posted Image)
Wow,keyless entry and go ? Ehh,așa parcă se mai echilibrează balanța Posted Image)

LOL Clar ca nu stii ce-i aia Toyota Prius. Reparatii zero si consum sub 5% oricand oriunde pe orice distanta. Nu stii cum se foloseste bateria la Prius fiindca nu are treaba cu ''mers la mall si inapoi''....nu merge electric continuu de cand pleci din casa si pana se termina ci merge cu electric doar la viteze constante cu/fara motor benzina(infnctie de vietza max constanta) si apoi cand incetinesti sau esti oprit motorul benzina e oprit si franele baga curent in baterie.

Edited by 77777-7, 27 December 2017 - 23:21.


#15
ciprianned

ciprianned

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 16.04.2007

View PostPoeOvidiu, on 27 decembrie 2017 - 20:54, said:

30.000/an fac eu cu Peugeot 307 din 2003. 2.0 Hdi.  Acum are 380.000  la bord și nici nu mă gândesc sa schimb mașina în  următorii 3-4 ani
În 7000 de euro deja găsești mașini  bune. Eu zic sa arunci un ochi și pe Peugeot -Citroën. Nu sunt nici alea nemțești mai bune doar ca sunt mai la moda.
Inca mai am un Megane2 1.4 16v 2007 benzina si crede-ma ca foarte dezamagit e putin spus . Bine , sanse mari sunt ca am nimerit eu masina proasta ( am luat-o noua ) . Nu inseamna ca asa sunt toate frantuzesti . Nici pe departe ... Dar chiar si asa NU mai vreau frantuzeasca .

Edited by ciprianned, 28 December 2017 - 00:16.


#16
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017

View Post77777-7, on 27 decembrie 2017 - 23:20, said:



LOL Clar ca nu stii ce-i aia Toyota Prius. Reparatii zero si consum sub 5% oricand oriunde pe orice distanta. Nu stii cum se foloseste bateria la Prius fiindca nu are treaba cu ''mers la mall si inapoi''....nu merge electric continuu de cand pleci din casa si pana se termina ci merge cu electric doar la viteze constante cu/fara motor benzina(infnctie de vietza max constanta) si apoi cand incetinesti sau esti oprit motorul benzina e oprit si franele baga curent in baterie.

Da,da,da. Și dacă stai pe loc și pui frana tot baga curent.
Are generator pe baza de presiune și dc apeși pedala mai tare d aia baga mai mult.
Auzi,nu iei tu un prius, resetezi calculatorul și apoi îi dai talpa 100km pe autostradă și dupa ne explici cum e consumul?
Și poate ne spui și până la ce viteza intra motorul electric că uitași sa ne zici.
Aia e mașina de oraș shefule...

@initiator
Ăla e modelul ala de megan de i desfăceai rotile ca să schimbi becul la far ? :)

Edited by Rdaneel, 28 December 2017 - 00:35.


#17
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,147
  • Înscris: 13.11.2017

View PostRdaneel, on 28 decembrie 2017 - 00:31, said:


Auzi,nu iei tu un prius, resetezi calculatorul și apoi îi dai talpa 100km pe autostradă și dupa ne explici cum e consumul?


Toyota Prius pe autostrada consum de 6,14 % (46 mpg) , iar Hyundai Ioniq tot pe autostrada 5,43 % (52 mpg)

https://www.caranddr...d-driver-page-4

Imi place ca tu care nu stii nimic despre hibride, darmite sa fi condus vreuna, te-apuci si dai lectii. Chestia aia cu 'pana la ce viteza intra motorul electric' arata ca nu stii nimic despre ele. Intrebarea corecta era pana la ce viteza merge doar pe motorul electric cand este bateria incarcata ?

#18
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014

View Postciprianned, on 28 decembrie 2017 - 00:13, said:

Inca mai am un Megane2 1.4 16v 2007 benzina si crede-ma ca foarte dezamagit e putin spus . Bine , sanse mari sunt ca am nimerit eu masina proasta ( am luat-o noua ) . Nu inseamna ca asa sunt toate frantuzesti . Nici pe departe ... Dar chiar si asa NU mai vreau frantuzeasca .
De la Renault s-a dus vestea proasta la franceze. In special de la modelele mai ieftine gen Symbol, Clio, Megane.

Nici macar toate Renault nu sunt asa Posted Image
Eu deja detin un Peugeot pe care il umblu 30.000/an incarcat cu 2-500 kg pe drumuri greu de imaginat, cred ca nu mai are nici un plastic intreg in partea de jos, de curand am mai luat un Citroen C3 pentru sotie si dus copii la scoala si ma gandesc la un C4 Grand Picasso pentru toata familia. Eu nu cred ca ies curand din grupul PSA, prea mi-au lasat o impresie buna si in aceeasi bani le iau cu 2-5 ani mai noi si cu jumatate km fata de cele din grupul VAG.

Cu Logan 1.5DCI nou am facut 250.000km fara sa repar absolut nimic. O data directia cap-coada (tot ce inseamna bucsi, pivoti etc) si in rest ulei, filtre si placute de frana. L-am lasat in stare perfecta de functionare cand am plecat.
Din punctul meu de vedere gama Dacia e o varianta demna de luat in seama mai ales ca masina de tavaleala.

Edited by PoeOvidiu, 28 December 2017 - 09:36.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate