Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
GOLF V 2.0 BKD - pierderi antigel + fum alb
Last Updated: Jan 04 2018 11:51, Started by
galileo22
, Dec 27 2017 16:25
·
0
#19
Posted 27 December 2017 - 18:41
#20
Posted 27 December 2017 - 18:47
dan210, on 27 decembrie 2017 - 18:41, said:
a doua pozanu se vede, din prima nu prea inteleg bine, dar pare sa fie ulei acolo |
#21
Posted 27 December 2017 - 19:04
#22
Posted 27 December 2017 - 22:47
#23
Posted 28 December 2017 - 11:15
Am fost cu ea la service e absolut uscat motorul. Pe 3 ianuarie e programata sa-i verifice chiuloasa, de ce mi-a fost frica nu am scapat.
|
#24
Posted 28 December 2017 - 11:19
Ti-a verificat racitorul de ga ze de la egr? trebuie dat jos, sau inspectat cu lanterna, e foarte ingust spatiul acolo.
Edited by Deenman, 28 December 2017 - 11:19. |
#25
Posted 29 December 2017 - 04:45
#26
Posted 29 December 2017 - 11:23
Deenman, on 28 decembrie 2017 - 11:19, said:
Ti-a verificat racitorul de ga ze de la egr? trebuie dat jos, sau inspectat cu lanterna, e foarte ingust spatiul acolo. |
#27
Posted 29 December 2017 - 11:43
Mergi la cineva care stie ce are de verificat. Cauta un mecanic/service care stie meserie.
Eu stiu unul dar este la Bacau, si mai stiu unul in Buc, dar nu am numarul lui, pot face rost de marti incolo. Cauta pe youtube/google cum depistezi scurgerile de antigel, poate le poti cauta cu ceva solutie/lumina. Eu zic sa verifici acel racitor de gaze, care se sparge des, termostatul, sa nu curga pe langa el, pompa de apa de la distributie (aia pierde mult antigel) cand a fost facuta distributia? Apoi iti ramane garnitura de chiuloasa sau chiuloasa, acolo se face test de etanseitate. Edited by Deenman, 29 December 2017 - 11:44. |
#28
Posted 29 December 2017 - 12:04
alexa32, on 27 decembrie 2017 - 22:47, said:
...ba se numeste racitor gaze egr Astfel se mareste densitatea gazelor catre supapa egr. Recuperator de caldura nu are masina aia. Doar ca are doar rolul de a prelua caldura de la gaze pentru a incalzi apa...nu are nici o treaba cu densitatea... Edited by tehnics, 29 December 2017 - 12:08. |
|
#29
Posted 29 December 2017 - 12:13
Deenman, on 29 decembrie 2017 - 11:43, said:
Mergi la cineva care stie ce are de verificat. Cauta un mecanic/service care stie meserie. Eu stiu unul dar este la Bacau, si mai stiu unul in Buc, dar nu am numarul lui, pot face rost de marti incolo. Cauta pe youtube/google cum depistezi scurgerile de antigel, poate le poti cauta cu ceva solutie/lumina. Eu zic sa verifici acel racitor de gaze, care se sparge des, termostatul, sa nu curga pe langa el, pompa de apa de la distributie (aia pierde mult antigel) cand a fost facuta distributia? Apoi iti ramane garnitura de chiuloasa sau chiuloasa, acolo se face test de etanseitate. Cred ca cel mai bine o duc in reprezentanta, macar aia stiu ce fac. |
#30
Posted 29 December 2017 - 12:33
O sa faci o mare greseala, reprezentanta stie ce face, dar lucreaza din carti dupa un protocol bine stiut si nu gandesc logic. Desigur, o sa-ti repare masina, dupa ce o sa demonteze o serie de piese la pret de manopera exorbitanta. O sa platesti cateva sute de lei bune doar pentru constatare.
|
#31
Posted 29 December 2017 - 16:53
Azi m-am uitat mai atent la egr si am vazut petele astea
https://ibb.co/nLgupw https://ibb.co/fYfXbb Sunt normale? |
#32
Posted 29 December 2017 - 20:11
galileo22, on 29 decembrie 2017 - 16:53, said:
Azi m-am uitat mai atent la egr si am vazut petele astea https://ibb.co/nLgupw https://ibb.co/fYfXbb Sunt normale? |
#33
Posted 29 December 2017 - 21:53
galileo22, on 29 decembrie 2017 - 16:53, said:
Azi m-am uitat mai atent la egr si am vazut petele astea poti face un experiment daca ai posibilitatea sa scoti schimbatorul de caldura din circuit nu stiu cum e la motorul asta, daca poti scoate furtunele de apa si le unesti cu un tub, pornesti si vezi daca mai face abur la esapament nu cred ca acolo sa fie problema, da pot sa ma insel, din experienta mea pot sa spun ca am schimbat multe garnituri si chiulase pe problema asta, dar nici un schimbator de caldura al gazelor arse |
|
#34
Posted 04 January 2018 - 10:15
Am fost la un service ieri dar mi-au trimis masina inapoi spunand ca am antigel in ulei si ei nu se baga la asa ceva, faza e ca nu am apa in ulei si nici ulei in apa.
Am dus-o la un mecanic recomandat de un prieten si s-a uitat si el si a zis ca nu am apa in ulei si mi-a zis sa schimbam racitorul de gaze ca se strica foarte usor ala. Dau comanda azi de unul si sa vad cand pot sa-l schimb. Sper sa fie doar ala si sa nu fiu nevoit sa intru si la chiuloasa |
#35
Posted 04 January 2018 - 10:39
Antigel in ulei am avut cand mi s a spart termoflotul, insa atunci aveam borcanul de la antigel negru de ulei.
Daca in borcanul de ulei nu ai ulei sigur nu e ala. Mai ramane racitorul de gaze, care trebuia dat jos si verificat, nu schimbat ca asa zice mecanicul, pai ce facem sxhimbam piese pana gasim defectul? Eu il taxam de nu se vedea. In Buc am schimbat 6 mecanici. |
#36
Posted 04 January 2018 - 10:56
Deenman, on 04 ianuarie 2018 - 10:39, said:
Antigel in ulei am avut cand mi s a spart termoflotul, insa atunci aveam borcanul de la antigel negru de ulei. Daca in borcanul de ulei nu ai ulei sigur nu e ala. Mai ramane racitorul de gaze, care trebuia dat jos si verificat, nu schimbat ca asa zice mecanicul, pai ce facem sxhimbam piese pana gasim defectul? Eu il taxam de nu se vedea. In Buc am schimbat 6 mecanici. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users