Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 

Dacia Logan VS Renault Symbol

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
haxx123

haxx123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 679
  • Înscris: 18.01.2014
Salut, doresc sa cumpar o masina sh si m-am oprit oarecum la Logan si Renault Symbol, in principiu mergeam doar pe Logan datorita pretului si costurilor de intretinere care banuiesc ca sunt mai ieftine ca la alte marci, dar o cunostinta vinde un Renault Symbol din 2001 si ma tenteaza s-o cumpar.
Marele avantaj, daca-l pot numii asa, este ca la Renault stiu cum a fost intretinuta masina, adica foarte bine, nu a avut vreun accident major, are ~120k kilometrii, motor 1.4 benzina.
Logan-ul l-as alege din anunturile online, si aici ar fi dezavantajul fata de Renault.
Prietenii mi-au spus ca Logan-ul ar fi mai indicat deoarece ar fi mai ieftin de intretinut, si aici voaim sa cer parerea voastra, sunt mai mici costurile la Logan fata de Symbol ? Ca si fiabilitate cred ca sunt relativ apropiate.
Multumesc anticipat pentru pareri.

Edited by haxx123, 27 December 2017 - 09:29.


#2
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
La ce bani e?

#3
haxx123

haxx123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 679
  • Înscris: 18.01.2014
Renault este la 5000 Lei.

#4
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
Pai si atunci de ce nu iei acel reno? Ca la banii astia nu conteaza marca ci mai mult starea tehnica, fara defecte si rugina.

#5
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Nu sunt fan Renault, mai ales Symbol dar in conditiile expuse de tine si eu as alege Renault.  La 5000 de lei iei o cazatura de Logan. Un Logan cat de cat in mintile lui nu cred sa gasesti in banii aia.
Ieftin la intretinere  sunt ambele.

Edited by PoeOvidiu, 27 December 2017 - 09:46.


#6
haxx123

haxx123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 679
  • Înscris: 18.01.2014
Multumesc pentru raspunsuri, ar mai fi doar o problema, eu am inaltimea de 1.90 m si cand stateam in dreapta imi dadeam scaunul aproape la maxim in spate, nu stiu cum o sa ma simt la volan, nu este foarte spatioasa masina, oricum o s-o conduc zilele astea.

Edited by haxx123, 27 December 2017 - 09:58.


#7
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
O conduci de pe bancheta spate. Un dezavantaj are reno in fata loganului si asta ar fi dimensiunile.

#8
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
O iei sa stai in dreapta sau sa stai la volan? Urca la volan si vezi cum e.  Ca mai sunt masini care din cauza dimensiunilor sunt mai inghesuite in dreapta decat in stanga. Efectiv e mutata putin consola centrala mai spre dreapta. Oricum am vazut om de 1.92 care a circulat ceva vreme cu un matiz deci .....

#9
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
Probabil facea parte din structura de rezistenta respectivu, de aia :))

#10
Klaudio

Klaudio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 27.02.2004
La 5000 de lei e pomana masina aia, mai ales ca o iei cu istoric curat. Ce pretentii sa mai ai in plus? Stai si tu mai aplecat un pic! :)

#11
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
Odata vezi cum incapi in ea, de incapi e bine, daca nhmu, nu te apleca pt nimeni :) . Degeaba o iei mai ieftin si rezonabil daca te transformi in Quasimodo.

#12
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006
Sunt practic identice pe partea mecanica, singura deosebire e ca Symbol-ul e mai mic la interior. Vezi cum stai la volan, daca stai OK si masina nu are rugina merita banii cu prisosinta. 120 k km nu e deloc mult pentru motorul asta iar dpdv costuri nu vad de ce ar fi diferente, e exact acelasi motor. Nu stiu cum e tabla la Symbol dar Loganul dupa 10 ani are unele puncte de rugina. Daca stii si istoricul masinii e perfect. Eu la banii astia as lua-o.

#13
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007
Cam atat e pretul unui Symbol, nu e cinestie ce oferta de nerefuzat... Cat sa coste un Symbol din 2001... Vorbiti de parca e cinestie ce masina si o ia de pomana...
Mie sincer nu imi place absolut deloc Symbol, am avut ocazia sa in toate posturile si cu modele atat benzina cat si diesel. Mi se pare cam cea mai petarda masina de pe strazi.. De la tinuta de drum naspa, confort, spatiu interior, calitatea interiorului, frane... Ca si motor, sunt ok atat benzina cat si diesel ( cel putin asta cu care am mers eu ).
Singurul avantaj in cazul de fata ar fi ca ii cunosti proprietarul si istoricul. Eu insa strict in cazul de fata nici nu as sta la discutii in fata loganului. Depinde si la ce vrei sa o folosesti si ce asteptari sau pretentii ai.
Vezi ca si Logan daca te uiti bine si mai pui un 2-300 euro ai sanse sa il gasesti de prim proprietar cu aer conditionat, cu km sub Symbol si an mai nou... Si iti mai zic odata ca nu se compara cu Symbol cu Logan...Logan e mult peste.

Edited by Mihaitza07, 27 December 2017 - 11:30.


#14
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,578
  • Înscris: 08.03.2017

View Posthaxx123, on 27 decembrie 2017 - 09:58, said:

eu am inaltimea de 1.90 m
Mergi pe Logan , in symbol vei sta ca pestele in conserva , in spatele tau pauza .
Din masina de 5 locuri va fi de 3 locuri , oricum 3 pe bancheta spate la symbol e o metafora .
Oricum la inaltimea ta cand vei sta langa symbol vei arata ca langa o masinuta electrica pentru copii .

Edited by ldpe, 27 December 2017 - 11:41.


#15
flyingspur

flyingspur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 656
  • Înscris: 12.04.2009
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Phm6fREnK-A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

se poate conduce si din spate, trebuie doar sa vrei

#16
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,173
  • Înscris: 28.06.2005
Fix intre cele povestite de tine, Symbol. Avantajul lui major fiind istoria cunoscuta.
Altfel, Loganul are alte atuuri, principalul fiind spatiul mai generos.

Eu sunt un pitic. Si cu inca un pitic de talia mea, in Symbol nu ne puteam pune centurile in acelasi timp.
Si in spate incapeau confortabil doar copii. Sau pisici. Adulti... cu genunchii in gura. Daca depaseau si 1,80m deja lasau urme in plafon.

#17
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006

View PostMihaitza07, on 27 decembrie 2017 - 11:24, said:

Vezi ca si Logan daca te uiti bine si mai pui un 2-300 euro ai sanse sa il gasesti de prim proprietar cu aer conditionat, cu km sub Symbol si an mai nou... Si iti mai zic odata ca nu se compara cu Symbol cu Logan...Logan e mult peste.
Logan e mult peste doar la dimensiuni. In rest e tot un drac (Renault), nu stiu cum arata tabla la turcismele astea dupa 16 ani dar Logan din 2005 fara pic de rugina e greu de gasit (doar daca a stat in garaj/parcare subterana). La vremea cand se comercializau in paralel Symbolul era mai scump la echipare egala si toti spuneau ca e peste la calitatea finisajelor. Un Logan cu tabla OK si fara multi kilometri poti gasi la 1500 euro dar sunt majoritatea Ambiance cel mult Preference. Un Laureate cu aer conditionat e dificil de gasit la pretul asta, as zice ca pe la 1800-2000 euro ai sanse sa gasesti unul bun. Acum eu nu stiu in ce stare si ce dotari e Symbolul asta dar pentru mine nu ar fi o mare problema dimensiunea (am 1.70 inaltime). In rest portbagajul e la fel de mare (si e mare), motoarele sunt la fel deci distributie, ambreiaj, ulei, filtre, etc. tot atat costa (destul de putin). Ce-i drept in Logan poti baga destul de lejer 5 adulti indiferent de dimensiuni. Am Logan din 2005, e o masina buna dar tabla incepe sa dea semne de oboseala.

#18
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,578
  • Înscris: 08.03.2017
Tabla la Logan a fost problematica in 2005-2006 , tabla indigena dupa care cei de la uzina au schimbat furnizorul si au adus din Cehia .
Loganul este peste la fiabilitate fata de symbol - aceasta caracteristica o spun cei care le forjeaza cel mai mult, adica taximetristii. Ca e mai spartan loganul , adevarat dar cateva repere au fost modificate inspre bine fata de Clio , unul din ele fiind pozitionarea servopompei electrice care este destul de scumpa la clio.
Mare diferenta constructiva intre ele nu este, acum el stie mai bine ce i se potriveste , sfatul meu e sa mearga minim 50km cu fiecare si dupa sa dea un verdict .

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate