Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Revizie Audi A6
Last Updated: Dec 26 2017 16:24, Started by
CoconutTree
, Dec 25 2017 14:52
·
0
#1
Posted 25 December 2017 - 14:52
Salut!
Recent am cumparat un Audi A6 3.0TDi din anul 2011 si urmeaza sa-i fac revizia: 1. Uleiul de motor ma gandesc sa il iau Castrol 5W30 cu filtru Mahle 2. Uleiul de la cutie am gasit la E-Piesa un pachet la 900 lei ulei ZF cu filtru si baie de ulei 3. Filtru de aer si de motorina Mahle Sau ce altceva? Cei care au avut sau au unde ati schimbat uleiul la cutie si cum se explica in turatii mici (Pana in 1500 rp/m dupa care dispare) o vibratie in interior? Am tot auzit vorbe ca frana de mana nu se trage iarna, se lasa in P si atat, oare cum? La semafor, opriri scurte se muta in P/N sau se lasa in D? Intreb chestiile astea pentru ca la masinilie anterioare nu am avut cutie automata. Multumesc anticipat si sarbatori fericite tuturor! |
#2
Posted 25 December 2017 - 15:12
Ai ales bine filtrele, tot pe Mahle merg si eu.
Mare grija cu uleiul Castrol, e cel mai contrafacut din toate. Eu as merge pe Liqui Moly sau Motul. Referitor la vibratia aia, e posibil sa trebuiasca sa schimbi volanta in curand. Frana de mana nu se trage iarna pentru ca e posibil sa inghete cablul, sa rugineasca si sa se rupa, cel putin asa zic gurile rele. |
#3
Posted 25 December 2017 - 15:19
ericmario, on 25 decembrie 2017 - 15:12, said:
Ai ales bine filtrele, tot pe Mahle merg si eu. Mare grija cu uleiul Castrol, e cel mai contrafacut din toate. Eu as merge pe Liqui Moly sau Motul. Referitor la vibratia aia, e posibil sa trebuiasca sa schimbi volanta in curand. Frana de mana nu se trage iarna pentru ca e posibil sa inghete cablul, sa rugineasca si sa se rupa, cel putin asa zic gurile rele. |
#4
Posted 25 December 2017 - 15:24
Cablul de fana daca e sa rugineasca, rugineste oricum. Nu se trage iarna ca sa nu fie camasa cablului belita si sa prinda apa care sa inghete. Iar atunci pleci cu roata blocata taras. Masinile moderne au cablu de frana individual pe fiecare roata.
Nici eu nu trag frana de mana niciodata la masina cu cutie automata. O pun in P si stiu ca nu pleaca la vale orice ar fi. Profanii vor macani ca cica e ceva pin care se poate rupe. Mie nu mi s-a rupt niciodata, am tinut masina in pante de mai aveau putin cauciucurile sa rupa aderenta, nu s-a rupt niciun pin. La semafor o lasi in D. O Pui in P daca stii ca ai de stat mult pe loc, altfel nu. |
#5
Posted 25 December 2017 - 15:30
#6
Posted 25 December 2017 - 15:35
Cred ca vroia sa spuna placa de presiune.
Volanta se regaseste la aboslut orice motor cu ardere interna cu pistoane dispuse liniar sau in V. Nu are treaba cu tipul de transmisie ci cu uniformizarea rotatiei motorului. Edited by izometric, 25 December 2017 - 15:35. |
#7
Posted 25 December 2017 - 15:35
Vibratia poate sa mai fie si de la suportii motor in stare proasta , asa face si la mine la Golf (bine , are 300k km) .
Frana de mana nu o trag decat daca stau pe loc cu motorul pornit , in rest o las bagata in viteza , asta la manuala , la automata e pe acelasi principiu . |
#8
Posted 25 December 2017 - 15:39
#9
Posted 26 December 2017 - 11:15
izometric, on 25 decembrie 2017 - 15:35, said:
Cred ca vroia sa spuna placa de presiune. Volanta se regaseste la aboslut orice motor cu ardere interna cu pistoane dispuse liniar sau in V. Nu are treaba cu tipul de transmisie ci cu uniformizarea rotatiei motorului. |
#10
Posted 26 December 2017 - 13:26
Flywheel s-a inventat odata cu inventia motoarelor cu piston, inclusiv alea pe abur, pentru a da moment motorului sa treaca peste punctele moarte ale sistemului biela-manivela.
Dual mass flywheel s-a inventat pentru a face mai lina cuplarea ambreiajului, si ca sa protejeze discurile de ambreiaj. Acest tip de volanta poate fi instalat in combinatie cu orice transmisie manuala sau automata cu discuri de ambreiaj. La automatele cu convertor de cuplu nu este necesara decat o volanta simpla. Edited by izometric, 26 December 2017 - 13:26. |
|
#11
Posted 26 December 2017 - 16:24
Să înțeleg că un CVT e mai fiabil decât un DCT ? Până acum am auzit doar de dezavantajele CVT-ului.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users