Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Întrebare despre televizor Horizon

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
stancosty

stancosty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,088
  • Înscris: 17.03.2009
Am un televizor LED Horizon, 99 cm, Full HD, 39HL752, achiziționat acum 4 ani, de la eMag.
În general, sunt mulțumit de el. Inspirat de un alt topic, m-am decis să pun și eu o întrebare.
De când am renunțat la decodorul RCS (acum vreo trei ani) și am pus cardul CI+, am constatat două lucruri:
1. Sunt unele canale la care subtitrarea se vede pe o bandă neagră și, uneori, foarte prost, chiar neinteligibil. Aceste canale sunt din cele din pachetul extins, dar nu toate. De exemplu, la HBO subtitrarea e normală, fenomenul se manifestă doar la HBO 2 și 3 și Cinemax.
2. Uneori, când privesc unul dintre aceste programe, din pachetul extins, televizorul se stinge fără niciun motiv. Fenomenul nu s-a manifestat niciodată la programele din pachetul de bază.
Cei de la RCS-RDS nu au putut să-mi ofere nicio explicație, cu atât mai puțin o soluție.
Precizez că aceste lucruri se manifestă doar de când folosesc cardul pe slotul CI+, ele nu apăreau când foloseam decodorul clasic.
Precizez, de asemenea, că am conexiune prin fibră optică până în casă, unde am un aparat tip Huawei EcoLife HG865, din care scot semnalul pentru TV, telefon fix și internet.
Acum întreb și eu. A mai constatat cineva astfel de manifestări? Puteți să vi le explicați?
Mulțumesc!


#2
electragrup

electragrup

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 20.11.2017
Incompatibilitate intre tv si CI. Vrei sa scapi de simptome, iti iei decodor sau alt tv , si nu o firma fantoma...

#3
goregica

goregica

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 23.12.2017

 electragrup, on 23 decembrie 2017 - 13:34, said:

Incompatibilitate intre tv si CI. Vrei sa scapi de simptome, iti iei decodor sau alt tv , si nu o firma fantoma...
chiar sunt televizoare bune horizonurile. problema e de la rcs, aka digi tv satelit. nu mai zic ca rcs-ul nu recunoaste ca au probleme cu satelitul si compatibilitatea aparaturii, asta e politica firmei. am si eu horizon si functioneaza impecabil, dar eu am doar pachetul popular digi tv satelit, ala nu da rateuri.

#4
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 06.07.2005

 goregica, on 23 decembrie 2017 - 13:59, said:

chiar sunt televizoare bune horizonurile. problema e de la rcs, aka digi tv satelit. nu mai zic ca rcs-ul nu recunoaste ca au probleme
Decodorul facea procesarea subtitrarii inainte cand nu manifesta probleme. E de la tv 100%, n-am avut si n-am auzit de problema asta vreodata la LG, Samsung, etc.

Initiator, mergi la RDS si schimba cardul CI, ai sanse sa nu mai faca figuri cu unul mai nou.

#5
aboicu

aboicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 511
  • Înscris: 12.06.2004

 stancosty, on 23 decembrie 2017 - 13:24, said:

Am un televizor LED Horizon, 99 cm, Full HD, 39HL752, achiziționat acum 4 ani, de la eMag.
ĂŽn general, sunt mulțumit de el. Inspirat de un alt topic, m-am decis să pun și eu o Ă®ntrebare.
De când am renunțat la decodorul RCS (acum vreo trei ani) și am pus cardul CI+, am constatat două lucruri:
1. Sunt unele canale la care subtitrarea se vede pe o bandă neagră și, uneori, foarte prost, chiar neinteligibil. Aceste canale sunt din cele din pachetul extins, dar nu toate. De exemplu, la HBO subtitrarea e normală, fenomenul se manifestă doar la HBO 2 și 3 și Cinemax.
2. Uneori, când privesc unul dintre aceste programe, din pachetul extins, televizorul se stinge fără niciun motiv. Fenomenul nu s-a manifestat niciodată la programele din pachetul de bază.
Cei de la RCS-RDS nu au putut să-mi ofere nicio explicație, cu atât mai puțin o soluție.
Precizez că aceste lucruri se manifestă doar de când folosesc cardul pe slotul CI+, ele nu apăreau când foloseam decodorul clasic.
Precizez, de asemenea, că am conexiune prin fibră optică până Ă®n casă, unde am un aparat tip Huawei EcoLife HG865, din care scot semnalul pentru TV, telefon fix și internet.
Acum Ă®ntreb și eu. A mai constatat cineva astfel de manifestări? Puteți să vi le explicați?
Mulțumesc!


am rezolvat cu subtitrarea aliniata la stanga pe banda neagra.  Confirm ca functioneraza si pe TV Horizon 39HL752. Vezi solutia de aici (http://www.ciprianpu...add_comment=155)


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate