Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM
 Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard
 3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...
 

Jaguar F-Type V6 S

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
309 replies to this topic

#19
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 04.10.2006
Arata in mare fel. Doar la faruri mi se pare ca s-au grabit cu designul.
Volanul aduce putin cu ala de pe mustang sau mi se pare?

#20
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007

 uhu10uhu, on 23 decembrie 2017 - 19:29, said:

Arata in mare fel. Doar la faruri mi se pare ca s-au grabit cu designul.
Volanul aduce putin cu ala de pe mustang sau mi se pare?
E design englezesc. Poate ca trebuie sa fii cunoscator ca sa iti placa. Dar la ce pret si in ce conditie de aproape nou a luat-o..  CASTANA!  Azi prin mall mi-a sarit in ochi un E220d coupe, pe exterior arata "bine" desi din spate zau ca nu fac diferenta intre C E si S coupe, parca sunt identice.  Dar la interior, o bucurie cum arata.   Si un 220d nou costa de pa 72000 de euro, unde sa mai compari cu jaguarul asta?   Attached File  20171223_173549.jpg   68.86K   136 downloads

#21
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 uhu10uhu, on 23 decembrie 2017 - 19:29, said:

Arata in mare fel. Doar la faruri mi se pare ca s-au grabit cu designul.
Volanul aduce putin cu ala de pe mustang sau mi se pare?
Eu nu mi-am dat seama, dar astazi mi-a mai zis cineva asa ca m-am uitat pe poze si asa e, aduce cu cel al Mustangului.
Farurile mi se par OK.

Ce mi s-a parut ciudat este felul in care se inchide capota. Este foooarte lata si mai are si urechile alea in jos pana la prizele de aer. Prima data am lasat-o libera de unde cedeaza amortizoarele. Clanc si nu s-a inchis. Am ridicat-o si de la aceeasi inaltime i-am dat viteza, clanc si s-a inchis numai pe partea in care eram eu. Am ridicat-o si din nou, incercand ca forta de impingere sa fie chiar pe mijloc, numai atunci s-a inchis. Probabil ca-i gandita sa nu se deschida prea des Posted Image .

#22
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007
Ma uitam de curiozitate sa vad preturi.. nu eram sigur daca e vorba  de V8 sau V6..

Interesante preturile.

Attached File  Screenshot_2017-12-23-22-58-01.png   72.85K   186 downloadsAttached File  Screenshot_2017-12-23-22-56-04.png   64.18K   186 downloads

#23
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 uhu10uhu, on 23 decembrie 2017 - 19:29, said:

Arata in mare fel. Doar la faruri mi se pare ca s-au grabit cu designul.
Volanul aduce putin cu ala de pe mustang sau mi se pare?
In poze nu iti dai seama foarte bine, initial cand a aparut mi s-au parut cam banale farurile dar cand am vazut masina pe viu mi-am schimbat parerea, e frumos desenata si inchegata. Se potrivesc bine, parerea mea.
Chestia e ca in ziua de azi din cauza tuturor regulilor care trebuie respectate la botul masinii, e cam greu sa faci ceva revolutionar. Dupa cum vezi cei mai multi constructori dau cea mai detaliata forma si atentie spatelui masinii pentru ca acolo nu ai cine stie ce reglementari si ai multa libertate in design.

 tfmercedez, on 23 decembrie 2017 - 23:00, said:

Ma uitam de curiozitate sa vad preturi.. nu eram sigur daca e vorba  de V8 sau V6..

Interesante preturile.

Screenshot_2017-12-23-22-58-01.png Screenshot_2017-12-23-22-56-04.png

Aia argintie pare a fi de America, ailalta e din Italia. Astia-s mai tepari ca noi. Trebuie atentie mare la masini aduse din Italia. De asta sunt si preturile mai mici ca in Germania, ca e o componenta de risc.

Edited by emil_sv, 24 December 2017 - 01:28.


#24
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 tfmercedez, on 23 decembrie 2017 - 23:00, said:

Ma uitam de curiozitate sa vad preturi.. nu eram sigur daca e vorba  de V8 sau V6..

Interesante preturile.

Screenshot_2017-12-23-22-58-01.png Screenshot_2017-12-23-22-56-04.png
Prima parca este din ... Estonia !
A doua de la colt de strada din Italia ?!

La un moment dat am gasit 2 masini interesante la 2 dealeri din Belgia. Ambii aratau OK, reviewuri bune pe net, webpage, masini multe la vanzare, chiar cred ca erau OK. Dar in timp ce discutam cu ei pe net ma gandeam, daca ajung la o intelegere, virez maine 60K la "autogaraje srl" ? Grea decizie ... Asa ca am cam hotarat sa merg numai pe dealeri de marca si cred ca asta este decizia corecta, deoarece "... scumpul mai mult pagubeste".

BTW, acum cateva luni am avut nevoie sa cumpar un produs electronic, caut pe net si cel mai bun pret il gasesc la o firma din Ungaria "Extreme Digital". Instinctul imi spune NU, dar site in lb. romana, o adresa prin Oradea si CUI in Ro, vb la tel cu o operatoare in romano-maghiara, zic, hai ca-i in regula, comand, primesc, platesc (vreo 1200 lei). Dupa vreo luna, la prima exploatare a produsului (care a stat vreo 3 sapt pe dreapta ambalat ca a venit exact inainte sa plec in concediu), produsul da-n nas si ramane nefunctional. Trimis email, trimis produsul inapoi, intors dupa vreo 5 saptamani !!!, "nu face obiectul garantiei, a fost prost exploatat" ?!?! Evident nici vorba, le explic si ... am ramas cu explicatia si cu produsul stricat. Iar cu OPC-ul e poveste, inca o data mi se arata ca statul fascisto-fiscal in care traim e bun numai la luat banii sub forma de taxe si impozite. Trimit sesizare pe net cu copii dupa documente, primesc nr. de inregistrare si termen de raspuns de max. 30 zile, ..., au trecut vreo 45 de zile.
Asa ca regula, nu mai cumpar decat din Buc., macar psihologic e cineva cu care pot sa discut face to face.
Acu sa nu ma intrebati de ce am luat masina din DE Posted Image .

#25
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008

 tfmercedez, on 23 decembrie 2017 - 19:39, said:

E design englezesc. Poate ca trebuie sa fii cunoscator ca sa iti placa. Dar la ce pret si in ce conditie de aproape nou a luat-o..  CASTANA!  Azi prin mall mi-a sarit in ochi un E220d coupe, pe exterior arata "bine" desi din spate zau ca nu fac diferenta intre C E si S coupe, parca sunt identice.  Dar la interior, o bucurie cum arata.   Si un 220d nou costa de pa 72000 de euro, unde sa mai compari cu jaguarul asta?   20171223_173549.jpg
Mai taie din ele. Cum sa plece E-ul de la 72k? In primavara te rugau cu E220d, 9G Tronic, AMG pakett interior si exterior, ILS LED si alte cateva chestii la 54k euro TVA inclus.

Edited by edi10000, 24 December 2017 - 09:24.


#26
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 edi10000, on 24 decembrie 2017 - 09:24, said:

Mai taie din ele. Cum sa plece E-ul de la 72k? In primavara te rugau cu E220d, 9G Tronic, AMG pakett interior si exterior, ILS LED si alte cateva chestii la 54k euro TVA inclus.

https://configurator...=daimpcro#trims

Uite aici 72 k euro cu pachet amg. 54k este pret de pornire pt o configuratie chelioasa.
Cine are Mercedes sau a avut, stie ca optiunile costa mult. Doar pachetul Amg e 4 mii. Oricum era offtopic, dar nu mai dezinforma.

#27
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Tu faci diferenta intre a pleca de la 72k si a ajunge 72k dotat?

#28
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Chiar si acel 72k dotat, tot se negociaza destul de bine.

#29
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 GCondruz18, on 24 decembrie 2017 - 10:03, said:

Chiar si acel 72k dotat, tot se negociaza destul de bine.

La Mercedes nu se negociaza mai nimic, pot confirma cei ce si-au luat. Discount mai bun obtii la Audi sau BMW.
CAt despre "pleaca de la", tu singur ai dat exemplu de 54 de mii cu pachet amg, led multi beam si etc. Deci aberatii.

#30
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Se negociaza la orice si discountul e in functie de masina, de cat le arde buza si de cat te pricepi si tu sa negociezi :) La una nou aparuta mai mici discounturile, la una care se schimba intr-un an mai mari.

Craciun fericit tuturor! Sper sa ninga diseara ca sa pot asculta "Driving home for Christmas" in timp ce driftui masina pe zapada :)

#31
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
In sfarsit i-am invatat comenzile si m-am jucat putin cu setarile. CB l-am pus in engleza, displayul central in romana (imi place ideea cand un producator se gandeste si la a 7-a tara ca populatie din Europa, chiar daca este penultima din EU).
Primele impresii statice sunt cam asa.
Pozitiv :
- geamurile au viteza sensibil mai mare decat la alte masini la care staaaai sa se ridice sau sa coboare.
- luminile de iluminare interioara din plafon sunt cu touch nu cu buton, chic !
- nelimitata selectia de posturi radio favorite.
- interesant, are un buton cu lumina rosie pe plafon, accesibil doar prin deschiderea unei clapete (zici ca este butonul rosu de lansare a bombei atomice), pentru apel SOS. Cred ca este functional ca-i aprins, nu l-am apasat inca asa ca nu stiu daca face ceva.
- muzica se aude f. bine (380W, 10 difuzoare + 2 subwoofere).
- camera de marsarier are 2 setari, una este cea pentru vedere normala, dar se poate seta sa se vada si mai retras incat se vede toata lungimea barii spate.
- pozitia in scaune la rece este foarte suportiva si buna.
Negativ :
- chiar daca are 3 moduri de conducere : normal, dinamic si ice/rain, lipseste posibilitatea de configurare custom (suspensii, cutie, volan, etc.), care este optionala. In orice caz important este ca are suspensie adaptiva si diferential cu alunecare limitata (LSD) cu vector dinamic de cuplu (DTV).
- pielea, atat pe bord cat si pe scaune este foarte groasa si chiar daca se simte ca-i buna calitativ, totusi suprafetele imbracate in piele se simt tari si nu soft tip "manusa". Totusi ma gandesc ca fiind o masina de 100K, care are pachet optional de "scaune de piele" (baza vine cu o alcantara cam naspa) si pachet de "interior cu piele premium" cele 2 totalizand aproape 5K, o compensa la alt aspect. Oi vedea.
- vizibilitatea (in garaj) mi se pare serios afectata de stalpul stanga fata, sa vedem daca senzatia se mentine si pe strada.

Overall, nivelul finisajelor/materialelor mi se pare de nivel Audi (am ceva experienta cu astea) < Porsche < Lexus LC.

#32
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007

 edi10000, on 24 decembrie 2017 - 09:24, said:

Mai taie din ele. Cum sa plece E-ul de la 72k? In primavara te rugau cu E220d, 9G Tronic, AMG pakett interior si exterior, ILS LED si alte cateva chestii la 54k euro TVA inclus.
Pai era expusa in mall. 72000euro tva inclus, E220d coupe. Ce motiv am eu sa le infloresc? Compari e220d cu performantele unui f type? Sunt vreo 180cp diferenta.  Probabil ca un e coupe tot pe la 380cp ajunge si el la 100000 de euro.

 edi10000, on 24 decembrie 2017 - 09:43, said:

Tu faci diferenta intre a pleca de la 72k si a ajunge 72k dotat?
Ce sa mai dotezi la un motor de 2L diesel?  Orice dotari ai pune pe el, puterea nu va ajunge in veci la 380cp.

#33
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017

 cavaliere, on 24 decembrie 2017 - 10:44, said:



La Mercedes nu se negociaza mai nimic, pot confirma cei ce si-au luat. Discount mai bun obtii la Audi sau BMW.
CAt despre "pleaca de la", tu singur ai dat exemplu de 54 de mii cu pachet amg, led multi beam si etc. Deci aberatii.

Nu am afirmat eu ca de acolo pleaca pretul de pornire. Discount poti obtine la orice masina. Daca te duci cu replici de genul "pune si aia, la mine banii nu.s o problema", normal ca mai mult de 2-3k nu.ti da discount la un pret de 70k.

 tfmercedez, on 24 decembrie 2017 - 13:35, said:

Pai era expusa in mall. 72000euro tva inclus, E220d coupe. Ce motiv am eu sa le infloresc? Compari e220d cu performantele unui f type? Sunt vreo 180cp diferenta.  Probabil ca un e coupe tot pe la 380cp ajunge si el la 100000 de euro.

Ce sa mai dotezi la un motor de 2L diesel?  Orice dotari ai pune pe el, puterea nu va ajunge in veci la 380cp.

Tu prin "dotari", intelegi mai multi cai? Iar in caz ca nu stiai, A45AMG, are motor de 2l, 360 cp. Crezi ca mare ar fi mirarea sa puna acest motor si pe E?

#34
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
Cum se simt caii...asta așteptăm. Nu cum se mișcă geamurile ci roțile...

#35
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 bobalex18, on 24 decembrie 2017 - 15:21, said:

Cum se simt caii...asta așteptăm. Nu cum se mișcă geamurile ci roțile...
Asteptam si un video cu evacuarea pusa pe sport care se aude ca un AKM  dupa ce se incinge. Posted Image

Nu ninge Posted Image

La cat de cald e poti merge si pe alea de vara ziua daca ai un pic de grija, macar asa sa te racoresti ca sigur fierbi cu ea in garaj.

Edited by emil_sv, 24 December 2017 - 18:12.


#36
White_sky

White_sky

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 12.07.2016

 edi10000, on 24 decembrie 2017 - 09:24, said:

Mai taie din ele. Cum sa plece E-ul de la 72k? In primavara te rugau cu E220d, 9G Tronic, AMG pakett interior si exterior, ILS LED si alte cateva chestii la 54k euro TVA inclus.
Masina din poza lui @tfmercedez e un coupe relativ bine echipat ... de acolo si pretul mare.

54k TVA inclus spui tu??? Mira-m-as.

Edited by White_sky, 24 December 2017 - 18:58.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate