Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Jaguar F-Type V6 S
#19
Posted 23 December 2017 - 19:29
Arata in mare fel. Doar la faruri mi se pare ca s-au grabit cu designul.
Volanul aduce putin cu ala de pe mustang sau mi se pare? |
#20
Posted 23 December 2017 - 19:39
uhu10uhu, on 23 decembrie 2017 - 19:29, said: Arata in mare fel. Doar la faruri mi se pare ca s-au grabit cu designul. Volanul aduce putin cu ala de pe mustang sau mi se pare? |
#21
Posted 23 December 2017 - 20:13
uhu10uhu, on 23 decembrie 2017 - 19:29, said:
Arata in mare fel. Doar la faruri mi se pare ca s-au grabit cu designul. Volanul aduce putin cu ala de pe mustang sau mi se pare? Farurile mi se par OK. Ce mi s-a parut ciudat este felul in care se inchide capota. Este foooarte lata si mai are si urechile alea in jos pana la prizele de aer. Prima data am lasat-o libera de unde cedeaza amortizoarele. Clanc si nu s-a inchis. Am ridicat-o si de la aceeasi inaltime i-am dat viteza, clanc si s-a inchis numai pe partea in care eram eu. Am ridicat-o si din nou, incercand ca forta de impingere sa fie chiar pe mijloc, numai atunci s-a inchis. Probabil ca-i gandita sa nu se deschida prea des . |
#22
Posted 23 December 2017 - 23:00
Ma uitam de curiozitate sa vad preturi.. nu eram sigur daca e vorba de V8 sau V6..
Interesante preturile. Screenshot_2017-12-23-22-58-01.png 72.85K 186 downloads Screenshot_2017-12-23-22-56-04.png 64.18K 186 downloads |
#23
Posted 24 December 2017 - 01:27
uhu10uhu, on 23 decembrie 2017 - 19:29, said:
Arata in mare fel. Doar la faruri mi se pare ca s-au grabit cu designul. Volanul aduce putin cu ala de pe mustang sau mi se pare? Chestia e ca in ziua de azi din cauza tuturor regulilor care trebuie respectate la botul masinii, e cam greu sa faci ceva revolutionar. Dupa cum vezi cei mai multi constructori dau cea mai detaliata forma si atentie spatelui masinii pentru ca acolo nu ai cine stie ce reglementari si ai multa libertate in design. tfmercedez, on 23 decembrie 2017 - 23:00, said:
Ma uitam de curiozitate sa vad preturi.. nu eram sigur daca e vorba de V8 sau V6.. Interesante preturile. Screenshot_2017-12-23-22-58-01.png Screenshot_2017-12-23-22-56-04.png Aia argintie pare a fi de America, ailalta e din Italia. Astia-s mai tepari ca noi. Trebuie atentie mare la masini aduse din Italia. De asta sunt si preturile mai mici ca in Germania, ca e o componenta de risc. Edited by emil_sv, 24 December 2017 - 01:28. |
#24
Posted 24 December 2017 - 08:07
tfmercedez, on 23 decembrie 2017 - 23:00, said:
Ma uitam de curiozitate sa vad preturi.. nu eram sigur daca e vorba de V8 sau V6.. Interesante preturile. Screenshot_2017-12-23-22-58-01.png Screenshot_2017-12-23-22-56-04.png A doua de la colt de strada din Italia ?! La un moment dat am gasit 2 masini interesante la 2 dealeri din Belgia. Ambii aratau OK, reviewuri bune pe net, webpage, masini multe la vanzare, chiar cred ca erau OK. Dar in timp ce discutam cu ei pe net ma gandeam, daca ajung la o intelegere, virez maine 60K la "autogaraje srl" ? Grea decizie ... Asa ca am cam hotarat sa merg numai pe dealeri de marca si cred ca asta este decizia corecta, deoarece "... scumpul mai mult pagubeste". BTW, acum cateva luni am avut nevoie sa cumpar un produs electronic, caut pe net si cel mai bun pret il gasesc la o firma din Ungaria "Extreme Digital". Instinctul imi spune NU, dar site in lb. romana, o adresa prin Oradea si CUI in Ro, vb la tel cu o operatoare in romano-maghiara, zic, hai ca-i in regula, comand, primesc, platesc (vreo 1200 lei). Dupa vreo luna, la prima exploatare a produsului (care a stat vreo 3 sapt pe dreapta ambalat ca a venit exact inainte sa plec in concediu), produsul da-n nas si ramane nefunctional. Trimis email, trimis produsul inapoi, intors dupa vreo 5 saptamani !!!, "nu face obiectul garantiei, a fost prost exploatat" ?!?! Evident nici vorba, le explic si ... am ramas cu explicatia si cu produsul stricat. Iar cu OPC-ul e poveste, inca o data mi se arata ca statul fascisto-fiscal in care traim e bun numai la luat banii sub forma de taxe si impozite. Trimit sesizare pe net cu copii dupa documente, primesc nr. de inregistrare si termen de raspuns de max. 30 zile, ..., au trecut vreo 45 de zile. Asa ca regula, nu mai cumpar decat din Buc., macar psihologic e cineva cu care pot sa discut face to face. Acu sa nu ma intrebati de ce am luat masina din DE . |
#25
Posted 24 December 2017 - 09:24
tfmercedez, on 23 decembrie 2017 - 19:39, said:
E design englezesc. Poate ca trebuie sa fii cunoscator ca sa iti placa. Dar la ce pret si in ce conditie de aproape nou a luat-o.. CASTANA! Azi prin mall mi-a sarit in ochi un E220d coupe, pe exterior arata "bine" desi din spate zau ca nu fac diferenta intre C E si S coupe, parca sunt identice. Dar la interior, o bucurie cum arata. Si un 220d nou costa de pa 72000 de euro, unde sa mai compari cu jaguarul asta? 20171223_173549.jpg Edited by edi10000, 24 December 2017 - 09:24. |
#26
Posted 24 December 2017 - 09:36
edi10000, on 24 decembrie 2017 - 09:24, said:
Mai taie din ele. Cum sa plece E-ul de la 72k? In primavara te rugau cu E220d, 9G Tronic, AMG pakett interior si exterior, ILS LED si alte cateva chestii la 54k euro TVA inclus. https://configurator...=daimpcro#trims Uite aici 72 k euro cu pachet amg. 54k este pret de pornire pt o configuratie chelioasa. Cine are Mercedes sau a avut, stie ca optiunile costa mult. Doar pachetul Amg e 4 mii. Oricum era offtopic, dar nu mai dezinforma. |
#27
Posted 24 December 2017 - 09:43
Tu faci diferenta intre a pleca de la 72k si a ajunge 72k dotat?
|
#28
Posted 24 December 2017 - 10:03
Chiar si acel 72k dotat, tot se negociaza destul de bine.
|
|
#29
Posted 24 December 2017 - 10:44
GCondruz18, on 24 decembrie 2017 - 10:03, said:
Chiar si acel 72k dotat, tot se negociaza destul de bine. La Mercedes nu se negociaza mai nimic, pot confirma cei ce si-au luat. Discount mai bun obtii la Audi sau BMW. CAt despre "pleaca de la", tu singur ai dat exemplu de 54 de mii cu pachet amg, led multi beam si etc. Deci aberatii. |
#30
Posted 24 December 2017 - 11:10
Se negociaza la orice si discountul e in functie de masina, de cat le arde buza si de cat te pricepi si tu sa negociezi La una nou aparuta mai mici discounturile, la una care se schimba intr-un an mai mari.
Craciun fericit tuturor! Sper sa ninga diseara ca sa pot asculta "Driving home for Christmas" in timp ce driftui masina pe zapada |
#31
Posted 24 December 2017 - 13:34
In sfarsit i-am invatat comenzile si m-am jucat putin cu setarile. CB l-am pus in engleza, displayul central in romana (imi place ideea cand un producator se gandeste si la a 7-a tara ca populatie din Europa, chiar daca este penultima din EU).
Primele impresii statice sunt cam asa. Pozitiv : - geamurile au viteza sensibil mai mare decat la alte masini la care staaaai sa se ridice sau sa coboare. - luminile de iluminare interioara din plafon sunt cu touch nu cu buton, chic ! - nelimitata selectia de posturi radio favorite. - interesant, are un buton cu lumina rosie pe plafon, accesibil doar prin deschiderea unei clapete (zici ca este butonul rosu de lansare a bombei atomice), pentru apel SOS. Cred ca este functional ca-i aprins, nu l-am apasat inca asa ca nu stiu daca face ceva. - muzica se aude f. bine (380W, 10 difuzoare + 2 subwoofere). - camera de marsarier are 2 setari, una este cea pentru vedere normala, dar se poate seta sa se vada si mai retras incat se vede toata lungimea barii spate. - pozitia in scaune la rece este foarte suportiva si buna. Negativ : - chiar daca are 3 moduri de conducere : normal, dinamic si ice/rain, lipseste posibilitatea de configurare custom (suspensii, cutie, volan, etc.), care este optionala. In orice caz important este ca are suspensie adaptiva si diferential cu alunecare limitata (LSD) cu vector dinamic de cuplu (DTV). - pielea, atat pe bord cat si pe scaune este foarte groasa si chiar daca se simte ca-i buna calitativ, totusi suprafetele imbracate in piele se simt tari si nu soft tip "manusa". Totusi ma gandesc ca fiind o masina de 100K, care are pachet optional de "scaune de piele" (baza vine cu o alcantara cam naspa) si pachet de "interior cu piele premium" cele 2 totalizand aproape 5K, o compensa la alt aspect. Oi vedea. - vizibilitatea (in garaj) mi se pare serios afectata de stalpul stanga fata, sa vedem daca senzatia se mentine si pe strada. Overall, nivelul finisajelor/materialelor mi se pare de nivel Audi (am ceva experienta cu astea) < Porsche < Lexus LC. |
#32
Posted 24 December 2017 - 13:35
edi10000, on 24 decembrie 2017 - 09:24, said:
Mai taie din ele. Cum sa plece E-ul de la 72k? In primavara te rugau cu E220d, 9G Tronic, AMG pakett interior si exterior, ILS LED si alte cateva chestii la 54k euro TVA inclus. edi10000, on 24 decembrie 2017 - 09:43, said: Tu faci diferenta intre a pleca de la 72k si a ajunge 72k dotat? |
#33
Posted 24 December 2017 - 13:53
cavaliere, on 24 decembrie 2017 - 10:44, said: Nu am afirmat eu ca de acolo pleaca pretul de pornire. Discount poti obtine la orice masina. Daca te duci cu replici de genul "pune si aia, la mine banii nu.s o problema", normal ca mai mult de 2-3k nu.ti da discount la un pret de 70k. tfmercedez, on 24 decembrie 2017 - 13:35, said:
Pai era expusa in mall. 72000euro tva inclus, E220d coupe. Ce motiv am eu sa le infloresc? Compari e220d cu performantele unui f type? Sunt vreo 180cp diferenta. Probabil ca un e coupe tot pe la 380cp ajunge si el la 100000 de euro. Ce sa mai dotezi la un motor de 2L diesel? Orice dotari ai pune pe el, puterea nu va ajunge in veci la 380cp. Tu prin "dotari", intelegi mai multi cai? Iar in caz ca nu stiai, A45AMG, are motor de 2l, 360 cp. Crezi ca mare ar fi mirarea sa puna acest motor si pe E? |
|
#34
Posted 24 December 2017 - 15:21
Cum se simt caii...asta așteptăm. Nu cum se mișcă geamurile ci roțile...
|
#35
Posted 24 December 2017 - 18:11
bobalex18, on 24 decembrie 2017 - 15:21, said:
Cum se simt caii...asta așteptăm. Nu cum se mișcă geamurile ci roțile... Nu ninge La cat de cald e poti merge si pe alea de vara ziua daca ai un pic de grija, macar asa sa te racoresti ca sigur fierbi cu ea in garaj. Edited by emil_sv, 24 December 2017 - 18:12. |
#36
Posted 24 December 2017 - 18:57
edi10000, on 24 decembrie 2017 - 09:24, said:
Mai taie din ele. Cum sa plece E-ul de la 72k? In primavara te rugau cu E220d, 9G Tronic, AMG pakett interior si exterior, ILS LED si alte cateva chestii la 54k euro TVA inclus. 54k TVA inclus spui tu??? Mira-m-as. Edited by White_sky, 24 December 2017 - 18:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users