Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mărire abonament refuzată!
Last Updated: Feb 01 2018 20:20, Started by
vag0
, Dec 18 2017 22:47
·
0
#1
Posted 18 December 2017 - 22:47
Salut, am un abonament de 13 euro la telekom si am 10 gb net inclus. Cu noile abonamente net nelimitat am vrut să trec la un abonament de 15 euro și am fost refuzat!
Ăștia sunt cretini? Am sunt la relatii clienti, din aplicatie nu merge schimbarea de abonament. Vreau sa le dau bani mai multi si refuză, cică nu am 180 de zile la ei. |
#3
Posted 18 December 2017 - 23:00
Posibil ca ofertele cu net nelimitat sa fie numai pentru clientii noi.
Tu esti deja "legat de glie" si nu mai au niciun interes sa-ti dea o oferta mai buna chiar daca tariful platit e mai mare. E cam ca la alegeri...inainte glumet si zambitor...dupa ce e votat parlamentarul devine brusc nervos si arogant. Edited by alexa32, 18 December 2017 - 23:01. |
#4
Posted 18 December 2017 - 23:10
Porteaza-te. Daca nu ai luat telefon subventionat, nu platesti "despagubiri". Sa ma corecteze cineva daca gresesc.
|
#5
Posted 18 December 2017 - 23:11
vag0, on 18 decembrie 2017 - 22:47, said:
Salut, am un abonament de 13 euro la telekom si am 10 gb net inclus. Cu noile abonamente net nelimitat am vrut să trec la un abonament de 15 euro și am fost refuzat! Ăștia sunt cretini? Am sunt la relatii clienti, din aplicatie nu merge schimbarea de abonament. Vreau sa le dau bani mai multi si refuză, cică nu am 180 de zile la ei. Datorita avantajelor pe noul abonament, trecerea este consiedrata downgrade (asa o considera cei care au facut matricea din spate). |
#6
Posted 18 December 2017 - 23:22
alexa32, on 18 decembrie 2017 - 23:00, said:
Posibil ca ofertele cu net nelimitat sa fie numai pentru clientii noi. Tu esti deja "legat de glie" si nu mai au niciun interes sa-ti dea o oferta mai buna chiar daca tariful platit e mai mare. E cam ca la alegeri...inainte glumet si zambitor...dupa ce e votat parlamentarul devine brusc nervos si arogant. |
#7
Posted 18 December 2017 - 23:44
#8
Posted 19 December 2017 - 00:42
vag0, on 18 decembrie 2017 - 22:47, said:
Salut, am un abonament de 13 euro la telekom si am 10 gb net inclus. Cu noile abonamente net nelimitat am vrut să trec la un abonament de 15 euro și am fost refuzat! Ăștia sunt cretini? Am sunt la relatii clienti, din aplicatie nu merge schimbarea de abonament. Vreau sa le dau bani mai multi si refuză, cică nu am 180 de zile la ei. Chiar nu înțeleg de ce ar sta cineva pe abonament. |
#9
Posted 19 December 2017 - 00:46
vag0, on 18 decembrie 2017 - 22:47, said:
Salut, am un abonament de 13 euro la telekom si am 10 gb net inclus. Cu noile abonamente net nelimitat am vrut să trec la un abonament de 15 euro și am fost refuzat! Ăștia sunt cretini? Am sunt la relatii clienti, din aplicatie nu merge schimbarea de abonament. Vreau sa le dau bani mai multi si refuză, cică nu am 180 de zile la ei. Salut, Optiunea Bonus Net nelimitat se aplica in urmatoarele cazuri,pentru contractele incheiate pe minim 2 ani in perioada 15.10.2017 - 15.01.2018 1. Pentru clientii noi,care activeaza un abonament in perioada 15.10.2017 - 15.01.2017. 2. Pentru clientii existenti care prelungesc un abonament,se aplica doar pentru numarul respectiv. 3. Pentru clientii existenti care activeaza un nou abonament de voce,se aplica optiunea atat pe noul abonament cat si pe cele existente deja pe cont. 4. In cazul schimbarii planului tarifar,indiferent de valoare,noul plan tarifar nu include si aceasta optiune! Poti sa faci schimbare de plan tarifar,migrand catre un plan tarifar de 17 euro,de exemplu,dar orice schimbare de plan tarifar (mai mare) iti va aduce in plus doar traficul de net inclus in abonamentul respectiv,FARA Optiunea Bonus Net Nelimitat! Exemplu : Mobil 13 cu Telefon - trafic inclus 2,5GB , schimbare la Mobil 17 cu Telefon - 4,5 GB inclus,si beneficiile aferente planului Mobil 17, fara optiunea net nelimitat. Planurile tarifare le gasesti aici : https://www.telekom....new/cat7200411/ Pentru fiecare abonament se ofera un trafic inclus,doar de acel trafic vei beneficia. Ca sa vezi exact,intra la "mai multe detalii" pe fiecare plan tarifar in parte si vezi rubrica " trafic de date inclus". O seara buna. PS: Sfatul meu e sa pastrezi planul tarifar actual. Banuiesc ca atunci cand ai facut abonamentul Mobil 13,care are in mod normal 2,5GB inclus,ai migrat o cartela Telekom la abonament Telekom,si ai beneficiat de 2,5GB + 7,5GB extra-bonus. Sau ai portat o cartela,sau abonament la abonament Telekom,caz in care ai primit de 4 ori traficul inclus in mod normal in Mobil 13(4x2,5=10). Avand in vedere,ca nici un plan tarifar nu are 10 GB (exceptand Mobil 45 si Mobil 89)inclus,singurul lucru pe care il poti face este sa activezi o optiune de date,contra-cost,dar nu merita. Edited by homealone2017, 19 December 2017 - 00:58. |
#10
Posted 19 December 2017 - 00:52
vag0, on 18 decembrie 2017 - 22:47, said:
Salut, am un abonament de 13 euro la telekom si am 10 gb net inclus. Cu noile abonamente net nelimitat am vrut să trec la un abonament de 15 euro si am fost refuzat! Altfel nu merita sa se complice pentru 3 euro in plus. Nu inteleg de ce ti se pare anormal ca te-au refuzat... Pur si simplu nu merita efortul pentru o diferenta asa mica de pret dar o crestere majora a beneficiilor pentru tine. |
|
#11
Posted 19 December 2017 - 01:16
Cine vorbeste cartelarul , tu poti sa scrii pe orice arie dar nu pe aia de abonamente si mai ales sa dai sfaturi legat de tarifele abonamentelor.
|
#12
Posted 19 December 2017 - 01:18
Treci pe cartela ori daca nu poti, porteaza-te. Ai mai multe beneficii pe cartela.
|
#13
Posted 19 December 2017 - 07:20
#14
Posted 19 December 2017 - 08:22
vag0, on 18 decembrie 2017 - 22:47, said:
Salut, am un abonament de 13 euro la telekom si am 10 gb net inclus. Cu noile abonamente net nelimitat am vrut să trec la un abonament de 15 euro și am fost refuzat! Ăștia sunt cretini? Am sunt la relatii clienti, din aplicatie nu merge schimbarea de abonament. Vreau sa le dau bani mai multi si refuză, cică nu am 180 de zile la ei. |
#15
Posted 19 December 2017 - 09:29
Asa am patit si eu la Vodafone.Am avut prelungire de contract,prima oara le-am zis ca raman la cel vechi,apoi peste cateva zile i-am anuntat ca vreau sa trec la unul mai mare.
"pai stati ...sa vedem...ca trebuie ceruta anulare de la Bucuresti...dezlegare de la Iohannis .."de la dracu sa-i ia,abia ,abia dupa doua zile au rezolvat treaba.Nu le inteleg sistemul. |
|
#17
Posted 19 December 2017 - 09:45
DaculScoril0, on 19 decembrie 2017 - 00:42, said:
la Telekom la cartelă am 30Giga de net pentru 6€. Plus nelimitat voce și SMS în rețele naționale. Chiar nu înțeleg de ce ar sta cineva pe abonament. Poate unii nu vor sa stea lunar sa isi incarce cartela, sa sune nu stiu unde sa isi activeze nu stiu ce, sa stea tot timpul fara credit pe cartela, sa mearga in strainatate si sa nu aibe roaming etc. Cartela e pentru saraci in mare Eu cand aud pe cate unii suna-ma ca nu am credit, imi fac cruce! Edited by spe_ripper, 19 December 2017 - 09:55. |
#18
Posted 19 December 2017 - 10:02
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users