Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mazda CX-5 vs Hyundai Tucson?
Last Updated: Dec 29 2017 13:16, Started by
foreverbflux
, Dec 18 2017 22:24
·
0
#1
Posted 18 December 2017 - 22:24
Am facut un test drive cu CX-5 si mi-a placut, si am citit ca sta destul de bine pe partea mecanica, dar acum ma intreb cum se compara cu un Tucson.
CX-5 sta bine si la design, cel putin asa se spune, dar nici Tucson nu-mi displace. Conduc putin, sub 10.000 pe an, majoritatar in oras cu excursii ocazionale, deci probabil trebuie sa fie benzina. Cutie probabil automata. Edited by foreverbflux, 18 December 2017 - 22:29. |
#2
Posted 18 December 2017 - 22:32
#3
Posted 18 December 2017 - 22:37
CX5 categoric. Tiguan zici ca-i facut din topor (noua generatie), nici gratis nu mi-ar trebui asa ceva.
[ https://image.prntscr.com/image/2pwVsFDUQtqWJ9wQXYyhtA.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#4
Posted 18 December 2017 - 22:37
Tiguan a fost o optiune, si imi place cum arata dar cred ca e mai mic la interior/portbagaj, ceea ce nu-mi convine. Asta e principalul motiv pentru care schimb masina curenta (Astra Hatchback) pentru ca avem 2 copii si e nevoie de spatiu mai mult.
|
#6
Posted 18 December 2017 - 22:58
#7
Posted 18 December 2017 - 23:02
Eu as mai analiza puțin situația. Sub 10.000 de km, majoritatea în oraș, pt ce îți trebuie un cx5????
|
#8
Posted 18 December 2017 - 23:48
CX5 dar nu in combinatia benzina+automata. Pur si simplu nu mi-a placut cum merge. Si e pacat ca e o cutie robusta, mai durabila decat cele cu dublu ambreiaj.
Nici Tucsonul nu e rau. Asta imi place in clasa asta a suvurilor compacte ca toate masinile sunt bune si isi merita pretul. Asta timp cat nu treci de 30K euro ) Legat de automata, pt mine ar fi un avantaj doar daca as sta in Bucuresti si nu as concepe altceva. Altfel sunt mai multumit de ce pot face cu o manuala, cu tot cu rarele momente cand mi-ar fi mai comoda o automata. Legat de CX5, singurul lucru care nu imi place e frana de mana la buton. Stiu, secolul 21, bla bla bla, nu imi place ca e on/off. Mai folosesc frana de mana si la alte chestii decat la imobilizat masina si nu implica derapaje sau alte scamatorii. Edited by underb, 18 December 2017 - 23:50. |
#9
Posted 18 December 2017 - 23:50
Nu am condus Tucson, însă am un CX5 pe benzină de peste 5 ani, 55000 de km. Deci cam în situația ta. Benzină. Cutie manuală. 4x4
Consum mediu 9 în oraș, 7+ în afară. Fără să dau importanță economiei. Probleme până acum 0 (zero) Plăcut la condus, comod la drum lung. Încăpător: 2 valize mari + 2 medii + plus mărunțișuri. |
#10
Posted 18 December 2017 - 23:51
Mazda CX-5 e o masina foarte buna, in opinia mea, ar fi o optiune mai buna. Poate ca e putin mai scumpa, insa ca performanta este cu mult peste ceea ce ofera Tucson-ul
|
|
#11
Posted 19 December 2017 - 00:19
Blancone, on 18 decembrie 2017 - 23:51, said:
Mazda CX-5 e o masina foarte buna, in opinia mea, ar fi o optiune mai buna. Poate ca e putin mai scumpa, insa ca performanta este cu mult peste ceea ce ofera Tucson-ul de ce e " cu mult" peste ce ofera Tucson? vorbim asa degeaba? practic Tucson e o Kia Sportage mai buna, nu vad cum sa fie mult mai prost decat un Cx5. Ambele suv non premium. Alegerea tine de gusturi, nicidecum de consum, ca toate se invart pe acolo, probabil consuma 1 litru in plus Tucsonul turbo, dar si merge mai bine decat cx5 benzina. |
#12
Posted 19 December 2017 - 06:15
foreverbflux, on 18 decembrie 2017 - 22:37, said:
Tiguan a fost o optiune, si imi place cum arata dar cred ca e mai mic la interior/portbagaj, ceea ce nu-mi convine. Asta e principalul motiv pentru care schimb masina curenta (Astra Hatchback) pentru ca avem 2 copii si e nevoie de spatiu mai mult. |
#13
Posted 19 December 2017 - 06:16
90% dintre clienți după drive test nu mai țin cont de sfaturile primite. Așa că fă-ți o programare!
|
#14
Posted 19 December 2017 - 10:15
Depinde si de bugetul pe care il aloci. Daca treci de 30.000 deja devin aberante ambele variante. De ce spun asta? Pentru ca pentru ca la 38.000 deja atingi alta clasa https://www.autovit....orm#xtor=SEC-81
Fa test drive cu ambele. Ia in considerare si alte modele: Ateca, Rav4, Xtrail, Quasquai, Jeep. Vezi si ce oferte apar in ianuarie-februarie cand vanzarile sunt mai slabe. Fa TD cu toate si te duci la dealer cu temele facute. In afara de model, fa-ti lista cu optiunile dorite si compara echipari similare. Si vezi si termenii de livrare/ofertele din stoc. Pentru familie mie imi place RAV-ul, deoarece ai bancheta spate culisanta si e loc destul pentru picioare. Nu are insa cel mai performant motor/cea mai rapida cutie automata, dar vine cu 7 ani garantie. Strict intre CX5 si Tucson e greu de ales. CX5 are motor aspirat, Tucsonul are turbo, Tucsonul cred ca are garantie mai mare, insa CX-5 e mai driver-oriented, mai placuta la condus. |
#15
Posted 19 December 2017 - 10:19
Nimic de la VW in perioada asta cand trag pe costuri sa-si scoata pagubele.
De la Hyundai nu automata dct fiindca e "uscata", ceea ce te impinge la 6AT clasica (f. ok) cu motorizare diesel. Daca ai la CX5 benzina turbo cu automata (la ei e clasica), atunci e mai mult decat ok. Blancone, on 18 decembrie 2017 - 23:51, said:
Mazda CX-5 e o masina foarte buna, in opinia mea, ar fi o optiune mai buna. Poate ca e putin mai scumpa, insa ca performanta este cu mult peste ceea ce ofera Tucson-ul Cat de mult ?! Edited by overseas, 19 December 2017 - 10:21. |
|
#16
Posted 19 December 2017 - 10:23
TLGTLC, on 19 decembrie 2017 - 06:16, said:
90% dintre clienți după drive test nu mai țin cont de sfaturile primite. Absolut corect ! Fa drive-test cu ambele modele avute in vedere si apoi, in functie de cum te simti in fiecare dintre ele si de modul in care se pliaza pe necesitatile tale, alege-o pe cea potrivita. La modul general, la utilizare preponderent in oras, motorul de 2.0 aspirat de la Mazda va fi mai placut la condus si mai elastic. Si consumul va fi mai bun. La fel, cutia automata de la Mazda este mai putin pretentioasa decat DCT-ul de la Hyundai. In regim extraurban insa, motorul turbo de pe Tucson si cutia automata cu dublu ambreiaj vor face ca masina sa fie mai fasneata. Depinde si cat timp intentionezi sa tii masina ... Vezi cum stau si cu spatiul interior - mie unul, desi-mi place CX 5-ul, mi s-a parut destul de zgarcit ca si spatiu interior. Nu mi s-a parut deloc mai spatioasa decat Xv-ul actual si semnficiativ mai putin generoasa cu spatiul interior fata de Forester. Parca la Tucson era mai mult spatiu interior - si in mod cert mai mult spatiu pentru picioarele pasagerilor din spate. Ambele masini imi plac, fiecare are "+" si "-", dar daca ar fi eu sa dau banii pe una, cel mai probabil as merge pe CX5. PS: Asta doar daca ar trebui sa aleg strict intre cele doua, altfel, se stie "once Subaru, allways Subaru !" |
#18
Posted 19 December 2017 - 14:33
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users