Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

Bisnita cu masini

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#37
roman_roman

roman_roman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,997
  • Înscris: 27.07.2017
@mazian - depinde foarte mult cum "o faci ,ca sa fie ca inainte" . Pentru ca multi le maltuiesc cu un kit ce rezista putin timp ,atat cat sa reziste pana o marita. Daca ar fi realizata profesional si eventual de inlocuit piese ce nu ar merita lipituri, carpeli , atunci as zice ca masina e in regula (sau altfel spus se poate accepta compromisul)



#38
avenirv

avenirv

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,554
  • Înscris: 01.05.2009

 JurasikMan, on 18 decembrie 2017 - 20:31, said:

Bisnitarul nu este Dumnezeul masinilor si nici mecanicul mecanicilor. Bisnitartul este un om care dispune de niste bani si ii investeste cumparand anumite produse sub pretul pietei ..si vanzandu-le in castig . De cele mai multe ori , intelegerea pietei nu are nici o legatura cu calitatea masinilor comercializate. Bisnitarul nu vinde neaparat masini bune sau proaste ...vinde masini pe care le-a putut cumpara sub pretul pietei si care aveau potential de profit . Si o Dacie pentru REMAT poate fi o afacere buna ...depinde cu cat o cumperi si ce prost gasesti sa o vinzi . Ca sa obtii profit trebuie sa ai simt pentru afaceri , nu sa stii sa repari masini stricate . Sunt doua lucruri diferite . Daca esti un bun meserias , la ce preturi se vehiculeaza acum , poti castiga mai mult facand reparatii dintr-o munca onorabila decat sa stai cu o masina 6 luni si sa o vinzi in pierdere . Bisnita merge in prezent doar cu masini extrem de ieftine sau cu masini extrem de scumpe. Masinile intre 2500 si 10000 sunt extrem de greu de comercializat in castig . Piata este suprasaturata si clentul se hotaraste greu .

si cum se numeste cine cumpara scump si vinde ieftin ? nebishnitzar ? om cinstit ?
pai daca omul a cumparat mai ieftin ACELA E PRETUL PIETEI. nu exista o persoana, o entitate care zice: asta este pretul pietei. pretul pietei este dinamic.
cred ca toti oamenii de afaceri fac asta, cumpara ieftin si vand mai scump. nimeni nu este caritate.
dar vad ca virgula comunismul are radacini adanci de tot.

Edited by avenirv, 18 December 2017 - 22:24.


#39
mazian321

mazian321

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 16.04.2016
Bun . Deci eu lucrez la cineva din familie , care are atelierul lui propriu de 20 si ceva de ani . Lucreaza in meserie de 30 . Am vazut masini vopsite de el cu 10 ani in urma , dacii , care nu au nici acum sarit chitul si vopseaua dupa ele , si masini vopsite in reprezentanta cu lacul sarit dupa un an , doi ! Nu e vorba de chestia asta . Ma rog , nu mai spun si nu ma mai bag in discutie , ca e fara rost . Pana la urma , toti avem parerile noastre care sunt batute in cuie , realizez asta , fiecare e cu conceptia lui . In ori ce caz , de treaba asta nu ma voi lua prea curand chiar daca e sa ma iau de ea , voiam sa stiu daca e rentabil sau nu , ce ar implica toate chestiile astea etc . Ramane de vazut pe viitor ce o fi .

#40
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Initiator , nici dincolo nu-s ieftine masinile "usor  botite " si usor de reparat. Astea sunt povesti pentru fraieri , ca nemtii sunt prosti ...si apare un roman destept care le da 10% din valoarea reala si ii fraiereste . Ocaziile bune nu le prinzi tu . In UE sunt adevarate retele de turci , ucrainieni , albanezi , romani , care cumpara la prima mana . Aia fac afacerea ...tu prinzi resturi . La ele se adauga transportul ( pe platforma , ca in UE nu iti da nimeni numere de zoll pentru o masina accidentata ) , plus deplasarea , plus cautatul , plus mancatul , plus reparatul , plus valoarea pieselor schimbate ...plus profitul pe care il pretinzi tu . Deja cumperi mai ieftin de pe piata locala . Repet , daca privesti astfel lucrurile , nu ai stofa de bisnitar. Bisnitarul nu cauta complicatii . Vrea masina in care sa investeasca minim ( cateodata vinde de pe ea , navigatii , roti care nu-s de sezon , roti de rezerva , cricuri si chei de roti ca sa isi scoata cheltuielile ) . Ai o imagine eronata despre afacerea cu masini SH. Asa arata bisnita prin anii '90 , nu in 2018 .

#41
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,745
  • Înscris: 26.08.2008

 mazian321, on 18 decembrie 2017 - 19:10, said:

... cu masini botite , pentru polisari , etc .
o masina de 8.000 euro (valoarea din tara noastra) , botita frontal , cu lonjeroanele strambe ?
Ce vremuri am apucat...
WTF?
Una e o masina careia ii trebuie o polishare, cu totul altceva una "botita frontal, cu lonjeroanele strambe"!

Sa ne intelegem, nu-s un naiv, sunt convins ca multe dracii din astea sunt in trafic, asa cum sunt convins ca multi conduc fara permis (nu luat pe pile sau spaga). Dar sa apari ca o turturea sa ceri sfaturi pe un forum sau pe aiurea in privinta asta...

#42
roman_roman

roman_roman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,997
  • Înscris: 27.07.2017

 avenirv, on 18 decembrie 2017 - 22:22, said:

cred ca toti oamenii de afaceri fac asta, cumpara ieftin si vand mai scump.
Cu bon-chitanta sau factura . Ce e la negru se cheama bisnita..




#43
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Acum sa va povestesc si alt aspect. Cine nu poate sa deosebeasca o masina care a fost rasturnata si troznita asa rau de i-au sarit airbagurile , de una nelovita ,sa stea acasa , nu sa mearga in targuri sa cumpere masini . O masina cu lonjeroane strambe are toate airbagurile sarite . Stiti cat costa asa ceva ?.Nimeni nu repara o asemenea masina . Povesti cu masina albastra facuta dintr-o fata de rosie si un spate de galbena ....sa depasim momentul ca picam in ridicol.

Edited by JurasikMan, 18 December 2017 - 22:38.


#44
Zark

Zark

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 817
  • Înscris: 23.01.2017
Nu ai tu sanse sa faci afaceri de astea cu masini. Iti spun si de ce: Sunt retele bine organizate, din care tu nu faci parte. Daca vezi pe unu ca vinde masina cutare la un pret convenabil pentru tine pentru ca a fost lovita un pic in fata, e masina lui?! Nu, nu e, afla ca el a dat un sfert din pretul la care cumperi tu, el a cumparat de masina de 4 ori mai ieftin, el face profit, nu tu. Ca sa intelegi cum e treaba defapt...

Mai bine cu tigari de contrabanda si le vinzi in scara blocului. Vezi ca acolo sunt baieti, sa nu le strici piata si sa fii mana in mana cu ei ca altfel te trezesti cu 2-3 colorati care te bat bine, te lasa si fara tigari si fara bani.

Edited by Zark, 18 December 2017 - 22:41.


#45
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
Eu am vazut cu ochii mei masina taiata de sub stergatoare si cum lua masuri ca sa taie si sa potriveasca botul de la alta.
Dar la fel de bine am cumparat si masina facuta dauna totala la 20k (masina puternica aproape 300cp, condusa de o femeie, probabil incepator - am vazut inregistraile in baza la dealer, ala credea ca sunt proprietaril vechi). A fost facuta dauna de asigurari. Ce au facut la atelier?
Au schimbat aripa fata. Stanga. Restul a ramas pe ea, inclusiv radiatorul original si capota (inca cu fil 3m aplicat). Masina mai fusese busita in spate o data, cu doua luni mai devreme, bara spate schimbata. Atat, bara spate. Inspectata, verificata, omu mi'a dat'o cu 1 an garantie. La el in service.
Eu am fost ok cu ea, am vazut foto dinainte de reparatii, dupa, pretul a fost exact unde trebuia. Sunt si din astea
Dar in acelasi loc am vazut si din bucati. Cu ochii mei. Avea o parcare plina de modele uzuale din care taia.

#46
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Sfatul meu e sa inveti meserie,altfel vei ramne la nivel de carpaci,daca esti asa bun cum tecrezi,trebuie sa faci mai multi bani decat prostind un client pe luna cu o masina dauna totala.

La mine in zona nu am gasit un meserias de incredere sa reconditionez un Mercedes din 88,am trimis-o pe platforma la 350 km.


#47
mazian321

mazian321

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 16.04.2016

 BlueKing-69, on 18 decembrie 2017 - 22:34, said:

Ce vremuri am apucat...
WTF?
Una e o masina careia ii trebuie o polishare, cu totul altceva una "botita frontal, cu lonjeroanele strambe"!

Sa ne intelegem, nu-s un naiv, sunt convins ca multe dracii din astea sunt in trafic, asa cum sunt convins ca multi conduc fara permis (nu luat pe pile sau spaga). Dar sa apari ca o turturea sa ceri sfaturi pe un forum sau pe aiurea in privinta asta...
Una e ce zic eu , una e ce zici tu . Eu am zis in primul rand ca vreau sa fac bisnita cu masini lovite pe parti , elemente pe limba prostului , sa le fac mai atragatoare prin polisare , si mai jos , spre curiozitatea mea , si daca citeai tot ce era scris ca am mai zis asta o data , am zis de treaba asta ca asta o masina de genul asta este la reparat si ma interesa care ar fi profitul bisnitarului aici ! Citeste tot !

 Zark, on 18 decembrie 2017 - 22:40, said:

Nu ai tu sanse sa faci afaceri de astea cu masini. Iti spun si de ce: Sunt retele bine organizate, din care tu nu faci parte. Daca vezi pe unu ca vinde masina cutare la un pret convenabil pentru tine pentru ca a fost lovita un pic in fata, e masina lui?! Nu, nu e, afla ca el a dat un sfert din pretul la care cumperi tu, el a cumparat de masina de 4 ori mai ieftin, el face profit, nu tu. Ca sa intelegi cum e treaba defapt...

Mai bine cu tigari de contrabanda si le vinzi in scara blocului. Vezi ca acolo sunt baieti, sa nu le strici piata si sa fii mana in mana cu ei ca altfel te trezesti cu 2-3 colorati care te bat bine, te lasa si fara tigari si fara bani.
Aici zici rau , am sanse , pentru ca am plecare de asa ceva , dar nu pe profit foarte mare , unde ar fi profitul ar fi la daune totale , dar deja e prea multa complicatie , si aceste masini , va zic ca stiu , se dau foarte greu ca nu ai cum sa nu vezi diferenta de vopsea pe un lonjeron refacut , nu ai cum sa nu vezi elementele noi , care nu au etichetele de fabrica pe ele , nu prea ai cum sa nu observi ca masina a fost busita puternic , niciodata nu se compara masticul de fabrica cu cel dat in serivisuri , ok ? Aici multi dintre voi nu aveti habar , de ce inseamna aceste masini , daunele totale se observa usor , prost sa fii sa nu iti dai seama ca masina a fost bufnita puternic ! Acum , inteleg , voi ma judecati ca vreau sa fac chestia asta , dar eu chiar nu inteleg ce intelegeti voi din ce zic eu ! NU VREAU SA FAC DAUNE TOTALE , RASTURNATE , LONJEROANE SCHIMBATE SAU STRAMBATE , pentru ca se VEDE DE LA DISTANTAA !! Daca unii dintre voi , a ti avea un pic de cap , v ati da seama ca cel mai rentabil e sa faci masina botita pe elemnte , o iei ieftin , ca asa pleaca , ii schimb o aripa si un far , si acolo nici nu e problema de botiturile de care fug toti , e usor de facut , nu e bataie de cap , si dai masina si foarte rapid ! Si ...  sa zic asa , 2 din 4 oameni , nu ar comenta nimic daca eu unul i as spune , bai , aripa asta a avut rugina sau a fost schimbata si vopsita ! Garantez pe treaba asta !

#48
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,253
  • Înscris: 24.06.2006

 mazian321, on 18 decembrie 2017 - 23:08, said:

NU VREAU SA FAC DAUNE TOTALE , RASTURNATE , LONJEROANE SCHIMBATE SAU STRAMBATE
pai in primul post chiar asta intrebai, citez "cat s ar putea castiga la o masina de 8.000 euro (valoarea din tara noastra) , botita frontal , cu lonjeroanele strambe ?"

te-ai bagat in gura bagaretilor degeaba, asculta ce-ti spun eu, ia-ti inima-n dinti, baga mana-n buzunar si cumpara una, o repari, o vinzi si vezi daca merita, nu are rost sa intrebi pe forum, aici majoritatea sunt teoreticieni, practica reducandu-se la batutu-n tastatura

#49
Zark

Zark

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 817
  • Înscris: 23.01.2017

 mazian321, on 18 decembrie 2017 - 23:08, said:

Una e ce zic eu , una e ce zici tu . Eu am zis in primul rand ca vreau sa fac bisnita cu masini lovite pe parti , elemente pe limba prostului , sa le fac mai atragatoare prin polisare , si mai jos , spre curiozitatea mea , si daca citeai tot ce era scris ca am mai zis asta o data , am zis de treaba asta ca asta o masina de genul asta este la reparat si ma interesa care ar fi profitul bisnitarului aici ! Citeste tot !


Aici zici rau , am sanse , pentru ca am plecare de asa ceva , dar nu pe profit foarte mare , unde ar fi profitul ar fi la daune totale , dar deja e prea multa complicatie , si aceste masini , va zic ca stiu , se dau foarte greu ca nu ai cum sa nu vezi diferenta de vopsea pe un lonjeron refacut , nu ai cum sa nu vezi elementele noi , care nu au etichetele de fabrica pe ele , nu prea ai cum sa nu observi ca masina a fost busita puternic , niciodata nu se compara masticul de fabrica cu cel dat in serivisuri , ok ? Aici multi dintre voi nu aveti habar , de ce inseamna aceste masini , daunele totale se observa usor , prost sa fii sa nu iti dai seama ca masina a fost bufnita puternic ! Acum , inteleg , voi ma judecati ca vreau sa fac chestia asta , dar eu chiar nu inteleg ce intelegeti voi din ce zic eu ! NU VREAU SA FAC DAUNE TOTALE , RASTURNATE , LONJEROANE SCHIMBATE SAU STRAMBATE , pentru ca se VEDE DE LA DISTANTAA !! Daca unii dintre voi , a ti avea un pic de cap , v ati da seama ca cel mai rentabil e sa faci masina botita pe elemnte , o iei ieftin , ca asa pleaca , ii schimb o aripa si un far , si acolo nici nu e problema de botiturile de care fug toti , e usor de facut , nu e bataie de cap , si dai masina si foarte rapid ! Si ...  sa zic asa , 2 din 4 oameni , nu ar comenta nimic daca eu unul i as spune , bai , aripa asta a avut rugina sau a fost schimbata si vopsita ! Garantez pe treaba asta !

Ok, sa zicem ca gresesc. Bun, daca tu schimbi o bara de pe masina aia, cat profit o sa ai? 10-15 euro ? Iti zic eu metode sa faci 10-15 euro fara atata bataie de cap.
Doi la mana, tu crezi ca o sa poti face concurenta mafiei de masini de pe tot continentul?! Succes! Iti spun eu ca nu o sa le faci fata.
Trei la mana, nu cred ca ai tu timp sa participi la accidente rutiere minore prin toata europa sa cumperi masinile alea. Tu nu, dar sutele alea de oameni care cu asta se ocupa au, te asigur.

Faza e ca, masinile alea busite putin pe care le cumperi tu, au fost cumparate de unu mai destept cu legaturi extrem de puternice in mafia asta de masini, care are legaturi extrem de puternice in politia de la nivel de continent, care ii anunta cand e o "ocazie" de asta.

Iti dau si un exemplu, ca vad ca nu intelegi, toti suntem prosti numai tu esti ala destept:

1. Tu cumperi o masina lovita putin din Olanda. Bineinteles, nu o cumperi tu de la locul accidentului ca n-ai nici o sansa.
2. Masina aia pe care o cumperi tu, a fost deja cumparata de unu care face parte dintre sutele alea de persoane care fac parte dintr-o organizatie mult mai puternica decat crezi tu.
3. Ala care a luat-o ti-o da tie la pret de 4 ori mai mare decat a cumparat-o el.
4. El face adevaratul profit.
5. Tu repari masina pe care ai cumparat-o deja de 4 ori mai scumpa decat a fost cumparata initial, o repari, faci un profit de maxim 50 euro (asta in cazul in care reusesti sa o vinzi, desi nu cred, ca si acolo e mafie mare).

Tu crezi ca eu vorbesc din filme aici?! Spune-mi cand te apuci de afacere printr-un PM, iti fac eu legatura cu cineva care a facut bani grei din asa ceva (si nu cu 2 ani experienta, cu vreo 20+ si cu cunostinte puternice in domeniu, nu doar din RO), sa vezi cu ochii tai cum sta treaba. O sa-ti schimbi parerea dupa ce o sa vezi in ce te bagi.

PS: Asta e ultimul meu mesaj in topicul asta, pentru ca este un lucru pe care nu l-am suportat niciodata: PROSTIA! Si pentru linistea mea, e mai bine sa nu ma mai complic sa-ti explic, imi consum cateva minute importante din viata in care as putea face altceva. Nu uita sa ma anunti cand ai inceput, sa iti fac legatura cu acea persoana sa iti spuna / arate cum sta defapt treaba.

Sfatul meu: Lasa-te de prostii de astea. Ca sa nu investesti in masina, ia du-te printre bijnitarii aia de fac schimb valutar si ofera mai mult (lafel cum ai face si cu masina, ai oferi un pret mai bun, ca altfel nu ti-o cumpara nici dracu, cumpara de la aia pe care ii cunosc deja de 10 ani macar)... sa vezi ce de treaba devin "colegii" de bijnita. Se cheama "studiu de piata"Posted Image))) Nu stii cu ce se mananca domeniul asta, dar daca tii neaparat o sa aflii, dar cum ti-am spus, sfatul meu: Lasa-te de asa ceva.

Edited by Zark, 19 December 2017 - 01:04.


#50
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

 Tsunnnami, on 18 decembrie 2017 - 19:54, said:


Mai mare?
Nu stiam ca romani-s afaceristi
păi nu sunt afaceriști, sunt bișnițari.

#51
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
De la cine DRACU sa ia exemplu @ Initiatorul despre cinste, corectitudine, fair play si etc .... cand se practica toate metodele contra, de acum 25 de ani ... Asa s-au inteles AFACERILE in Ro... Spiritul de ciordeala si sa fraieresti pe unul sau pe altul....
Cand ai exemple nesimtite in decursul anilor, ( e tanar, asta e istoria lui, de la revolutie incoace), ce-l invata istoria ?   Cel mai bine esti daca dai din coate cat mai tare, daca , minti, daca inseli, daca furi.... etc, evantual sa fii in politica, ceva pe acolo, sa iti cada bine la pensie. Acu mai nou esti si IMUN la LEGE.

Ti-e frica sa-ti deschizi firma, DE CE ? DE CE sa-ti deschizi firma ?, Vezi de treaba ca nu te mai condamna nimeni, deja esti IMUN, da-i nainte si fa ce faci cat mai apuci ca apoi.... UKRAINA sau KIM JONG UNG  ,scrie pe tine.

#52
MikeSpike

MikeSpike

    Cinic real

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,682
  • Înscris: 22.01.2015
Mazian,cu ochii mei am vazut un tip ce avea colaborari cu dierite service+asiguratori ce scotea loviturile alea gen grindina su mici lovituri de caroserie.Le facea fara sa sara vopseaua originala.Barbar zis-ceva ventuze+draq stie ce silicon+parghii dedicate ce ridica ventuzele+reflectoare+fex polish+Te mai interesezi tu.N-ai idee ce bani faci.La idea asta veau 10% ca se practica.Hai bafta.TRE SA AI CCA 2000 URI

#53
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,849
  • Înscris: 20.10.2015

 DaculScoril0, on 19 decembrie 2017 - 01:12, said:

păi nu sunt afaceriști, sunt bișnițari.

nu e nici o diferenta

#54
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014

 mazian321, on 18 decembrie 2017 - 19:10, said:

Acum cu modalitati de transport , gasesc , imi e mai greu cu oamenii acolo , ca spre ex in Germania am prieteni si cunostinte care m ar putea ajuta , dar in Olanda nu . Daca sunt cunoscatori , care au practicat bisnita sau care o practica inca , poate ma pot ajuta cu cateva sfaturi , spre ex , cat s ar putea castiga la o masina de 8.000 euro (valoarea din tara noastra) , botita frontal , cu lonjeroanele strambe ? ( Cu cat o poti cumpara din afara + adus + reparatie , estimativ , si cu cat ai ramane ? )

 mazian321, on 18 decembrie 2017 - 21:36, said:

Eu nu stiu ce intelegeti voi , vad numai comentarii rautacioase . Nu am spus ca vreau sa aduc masini rasturnate , pagube totale , ci doar masini botite pe parti (gen aripa - far - bara , lucruri ce nu afecteaza nimic din sasiul masinii!!) , am mai spus ca vreau sa le fac si prin polisare , iar o masina polisata nu este in nici un caz o masina stricata !! Polisul este initial pentru ori ce masina !! Am intrebat cu totul alt ceva ! Am spus ca ma intereseaza mai mult treaba cu masinile botite pentru ca sunt in meserie , de ce nu as lua o masina botita cu o aripa si un far spart , care e practic nesemnificativa ca lovitura , cu cel putin 1.000 euro in minus ??
Nu va inteleg ! Cu ce va deranjeaza asa de tare ca o masina a avut o aripa si un far inlocuite ? Ok , va inteleg , masinile rasturnate , cele cu lonjeroanele adunate , strambe etc , mai zic , poate mai afecteaza la directie , dar asa ?? Am intrebat doar retoric ! Nu mi se pare ca sunt un hot ca aduc doua masini in tara , le polisez , schimb o aripa , un far la nevoie si le vand ! Macar m-ati invatat sa nu mai intru pe forumuri sa ma documentez si eu intro treaba .

EDIT : Si pentru ca multi or sa imi spuna de ce am intrebat de masina la 8.000 euro , lovita frontal , e ca idee de ce masina repar acum ! Intrebarea pentru mine se regaseste mai sus ! Va multumesc !
  Nu esti hot atat timp cat vin sa cumpar masina si imi zici: uite, asta a fost indoit, asta am schimbat, asta am indreptat, asta am polishat si asta am revopsit.
Dar daca vin si imi zici ca e fara accident si ca e vopsea originala deja se numeste inselatorie. Oricum nu sunt client de al tau. De curand am luat o masina. Am gasit 2 aproximaiv in acelasi pret si aceeasi stare si ambele pe numele vanzatorului de cel putin 3 ani. Faptul ca unul din vanzatori mai avea 10 masini la vanzare m-a facut sa renunt rapid la una din masini.

Apropo. Dupa 10 zile, adica ieri mai erau nevoie de ceva stampile pe la primaria vanzatorului. L-am sunat, ne-am intalnit, am stat la o poveste. Tu daca ma fraieresti mai ai curajul sa te intalnesti cu mine dupa 2-3 saptamani, sau chiar luni?

Apropo. Reparata inseamna lonjeroane schimbate nu indreptate, airbag-uri inlocuite nu pusa rezistenta in locul lor, tabla indreptata nu chituita. Aripi, usi  si alte elemente demontabile schimbate daca sunt indoite, nu indreptate. Aia e reparatie. Altfel e doar mascarea defectelor pentru fraierirea clientului.

 Tsunnnami, on 19 decembrie 2017 - 03:31, said:


nu e nici o diferenta
Pai e o diferenta. Afaceristii lucreaza cu acte in regula si pe fata. Bisnitarii lucreaza fara acte si de obicei ascund problemele. Afaceristii lucreaza in asa fel incat sa se asigure ca acel client e multumit si revine la el si pentru urmatoarea achizitie eventual il mai si recomanda prietenilor. Bisnitarul lucreaza pe modelul "ia banii si fugi".

Edited by PoeOvidiu, 19 December 2017 - 07:58.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate