Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 

A mai apucat cineva autobuzul 167?

* * - - - 9 votes
  • This topic is locked This topic is locked
28 replies to this topic

#19
cris_ncs

cris_ncs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,807
  • Înscris: 12.01.2007
Denumirea locala de firobuz se trage de la faptul ca italienii au instalat prima linie de troleibuz din Timisoara, iar in italiana la troleibuz se zice filobus.

Dap.

#20
djl

djl

    Smrt fašizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
Ca fapt divers, acum nu mai există R.A.T.B. Direct staţia de metrou Aurel Vlaicu - Plaft. Ind. Pipera (sau ce a mai rămas din ea). Numai metrou.

#21
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
O fi autobuzul ala care a uitat sa facă la dreapta.

#22
djl

djl

    Smrt fašizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
Au uitat s-o facă mulţi din conduceri la dreapta judecăţii (adică să facă ceva bun pentru Bucureşti).

#23
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,449
  • Înscris: 02.09.2006
Ca sa nu mai deschid alt topic, de autobuzul 33 sau de tramvaiul 26 isi mai aminteste cineva?

#24
djl

djl

    Smrt fašizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
Tramvaiul 26 l-am mai apucat şi eu când eram mic. Dar nu mai ţin minte ceva despre el. Apropos, prima linie inelară de tramvai din Bucureşti nu a fost 26 (mai 1966), ci 16, din anii '20 şi până în 1937 sau 1939.
Autobuzul 33 (133 din 1980) a devenit în 1959 prima linie inelară (şi singura de acest tip). Autobuzul 133 de azi mai are doar o parte de traseu comună cu vechiul 133.
Linie inelară de troleibuze nu a existat vreodată în Bucureşti.
Dar troleibuzele din Băneasa le-a mai prins cineva? 81 fusese prima linie de troleibuz. Iniţial circuale P-ţa Presei - P-ţa Victoriei (întorcea prin Bd. 1 Mai (Ion Mihalache) şi Str. Monetăriei). În 1986 cineva a decis că trebuie să dispară   :(    Stâlpii ăia de beton, tip scară, de pe Kiseleff fuseseră instalaţi în 1949 când s-a dat în folosinţă linia (6 Nov. inagurarea, 10 Nov. pusă în funcţie pt. public).

#25
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 11.10.2006
Cand s-a infiintat 167, la inceputul anilor 60 (atunci fara 1 in fata) mergea de la Scanteii pana la bariera Tunari, prin 1962 l-au modificat prin Pipera pana la capatul lui 5 si l-au dus pe 45 in Tunari (linia a iesit din "portofoliul" ITB in 1974 ai a revenit mai tarziu sub forma de 145/245). Nici in postura asta n-a rezistat Scanteii - Baneasa = Floreasca si l-au scurtat la IPRS pentru ca dubla inutil pe (1)48. In anii 70 l-au dus la Cinescoape.
LInia inelara de tramvai a intors mai intai la depoul Splaiul Unirii, apoi la Leul, Sura Mare, Basarab; si inelara de autobuz a avut mai mulote capete - Garea de Nord, Piata Puisor (nu stiu daca a intors vreodata la Foisorul de Foc).

#26
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003
In Timisoara erau au fost 2 anomalii la numerotarea liniilor.
1. Era linia 1 si linia 1 rosu.  La un capat aveau trasee diferite, unu mergea la gara, altu mai departe. La celalalt capat faceau acelasi traseu, un fel de bucla, dar fiecare in sens invers. Daca erai daltonist, era nasaol ca nu iti dadeai seama ce tramvai este.
2. Era linia 33 si linia 33 barat, adica taiat. Ala barat avea traseul mai scurt, probabil de aia au si taiat numarul.

Dupa 90 s-a revenit la numerotare mai normala.

#27
cataspo

cataspo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,045
  • Înscris: 29.01.2017

View Postzzhunt, on 17 decembrie 2017 - 20:07, said:

Mai țineți minte când ați mers ultima oară în Pipera cu 167?
Știu că veneam cu metroul la aurel Vlaicu și apoi tramversam pe partea unde era magazinul de mobila și îl luăm de acolo și mergea până la pădure.

Mai era și 135 parca dar megrea până la autobaza RATB la bariera.

Parca asta circula și acum.


Poate djl își aduce aminte mai bine.
Nu a mai apucat nimeni sa circule cu el ...
Pentru ca nimeni nu a mai trăit după dispariția autobuzului 167. A fost un fel de leagăn al vieții.

#28
sylvius

sylvius

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,400
  • Înscris: 01.01.2007

View PostBursul, on 18 decembrie 2017 - 08:16, said:

In Timisoara erau au fost 2 anomalii la numerotarea liniilor.
1. Era linia 1 si linia 1 rosu.  La un capat aveau trasee diferite, unu mergea la gara, altu mai departe. La celalalt capat faceau acelasi traseu, un fel de bucla, dar fiecare in sens invers. Daca erai daltonist, era nasaol ca nu iti dadeai seama ce tramvai este.
2. Era linia 33 si linia 33 barat, adica taiat. Ala barat avea traseul mai scurt, probabil de aia au si taiat numarul.

Dupa 90 s-a revenit la numerotare mai normala.

In Viena, exista tramvaiul zero !

0 !!!...


WTF ?!... Posted Image

#29
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010

View PostBursul, on 18 decembrie 2017 - 08:16, said:

In Timisoara erau au fost 2 anomalii la numerotarea liniilor.
1. Era linia 1 si linia 1 rosu.  La un capat aveau trasee diferite, unu mergea la gara, altu mai departe. La celalalt capat faceau acelasi traseu, un fel de bucla, dar fiecare in sens invers. Daca erai daltonist, era nasaol ca nu iti dadeai seama ce tramvai este.
2. Era linia 33 si linia 33 barat, adica taiat. Ala barat avea traseul mai scurt, probabil de aia au si taiat numarul.

Dupa 90 s-a revenit la numerotare mai normala.

33 barat mai exista.

A mai existat si 14 barat. La un moment dat exista atat troleibuzul 11 cat si tramvaiul 11.
Exista linile Express care de fapt nu is express ci doar is putin mai lungi si costa mai mult: E1, E2 etc.
Exista si linile M de la metropolitan, inclusiv troleibuze M: M11, M14 ce merg in comunele de langa.

Ca asa e la Timisoara, hai sa creem un sistem de numerotare prin care sa incurcam lumea ca deh.

View Postsylvius, on 18 decembrie 2017 - 21:06, said:


In Viena, exista tramvaiul zero !

0 !!!...


WTF ?!... Posted Image

In Wroclaw Polonia au autobuze ce au litera in loc de cifram gen Linia A, D, N, K. Dar au si linii cu numere. Because why not :))

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate