Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Intrebare despre Nemo Express

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
antrax_beta23

antrax_beta23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,465
  • Înscris: 28.01.2007
Bunaziua , pentru cunoscatori de pe forum , am cumparat de pe altex un Samsung s7 pentru prietena miercuri impreuna cu o husa pentru el , husa a sosit a doua zi , in schimb telefonul daca ne luam dupa awb stationeaza de miercuri in satu mare , cica "Iesire Statie Origine" tot asa din data de 13 , vineri asa de curiozitate am sunat la altex , un tip de acolo a zis sa stau linistit ca vine luni s-au marti.
Acum vine intrebarea mea , ar trebui sa ma ingrijorez ? ca am mai cumparat de le altex si tot timpul produsele au venit maxim in doua zile , si sambata a venit nemo sa livreze , eu stau cu gandul sa nu se trezeasca unul ca are nevoie de telefon nou de la firma de curierat , si sa imi dea mie de lucru de sarbatorii .

#2
cammyxxx

cammyxxx

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 554
  • Înscris: 04.01.2017
Poti sa-ti iei adio de la el daca ti-a venit husa fara tel.
O sa primesti inapoi banii, dar dupa cine stie cate saptamani si telefoane la Altex

#3
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Stai linistit ca nu se intampla absolut nimic.
De obicei, o comanda este procesata in max. 48 ore dar, in aceasta perioada s-au comandat foarte multe cadouri si procesarea comenzilor se face in ordinea inregistrarii lor in sistem iar livrarea comenzii poate dura intre 7-10 zile lucratoare.
Scrie si pe saitul ALTEX;
In perioada sarbatorilor de Paste, de iarna, a evenimentului Black Friday, precum si pe toata durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum si livrarea acesteia poate dura intre 7-10 zile lucratoare.

Inca odata - stai linistit ca vei primi telefonul

#4
antrax_beta23

antrax_beta23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,465
  • Înscris: 28.01.2007
Nu stau in satu mare , sunt din sighisoara , ciudat ca husa a venit din bucuresti , in schimb telefonul e trimis din altex satu mare , chiar nu inteleg de ce tocmai de acolo , eu eram la munca cand am comandat cu gandul ca va veni a doua zi .

Edited by antrax_beta23, 16 December 2017 - 14:33.


#5
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Au avut promotii - inca mai au - iar un telefon ca S7 este destul de dorit mai ales cu pret redus.
Si inca ceva - doar zilele lucratoare se iau in calcul la livrarea comenzilor.
Deci ziua de azi, sambata, si ziua de maine, duminica, nu le lua in calcul.
Nu-ti mai face griji

#6
dasvik

dasvik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 527
  • Înscris: 31.03.2009

 cammyxxx, on 16 decembrie 2017 - 14:19, said:

Poti sa-ti iei adio de la el daca ti-a venit husa fara tel.
O sa primesti inapoi banii, dar dupa cine stie cate saptamani si telefoane la Altex

Fals.

Daca ai o comanda cu mai multe produse, Altex-ul le livreaza din diferite depozite / magazine de pe tot teritoriul tarii. Eu mi-am luat mai demult 5 DVD-uri cu filme si mi-au venit impartite in 3 colete, in 2 zile diferite (intr-o zi a venit curierul cu 2 colete, a doua zi cu inca unul).

Nu stiu de ce este sistemul asta la ei, nu stiu pe ce considerente trimit un produs dintr-un depozit sau din altul, dar ideea e sa nu-ti faci griji ca e ceva normal sa trimita produsele dintr-o comanda din mai multe locuri.

Cat despre curieri, or fi si ei ocupati, si de-asta n-au livrat inca pachetul. Daca n-ai platit cu cardul nu prea ai de ce sa te agiti, ca nu are cum sa-si insuseasca curierul telefonul - iar daca ai platit, curierul trebuie sa treaca pe AWB niste date personale din buletinul tau, pe care nu le are, asa ca se poate rezolva situatia si in cazul asta (doar ca va dura mai mult si va fi mai complicat).

Edited by dasvik, 16 December 2017 - 14:43.


#7
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,908
  • Înscris: 07.11.2006

 dasvik, on 16 decembrie 2017 - 14:40, said:

Nu stiu de ce este sistemul asta la ei, nu stiu pe ce considerente trimit un produs dintr-un depozit sau din altul, dar ideea e sa nu-ti faci griji ca e ceva normal sa trimita produsele dintr-o comanda din mai multe locuri.

Pentru ca ei nu au aceeasi marfa in toate depozitele si magazinele din tara.Un magazin are telefonul iar altul are husa,in cazul de fata.

#8
antrax_beta23

antrax_beta23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,465
  • Înscris: 28.01.2007
Ahh da , am platit cu cardul , nu imi place sa umblu cu multi bani la mine.

 adisz, on 16 decembrie 2017 - 14:49, said:

Pentru ca ei nu au aceeasi marfa in toate depozitele si magazinele din tara.Un magazin are telefonul iar altul are husa,in cazul de fata.
Ciudat e ca si magazinul din sighisoara are s7 in stock , si inainte sa intrebi de ce nu am luat din magazin  , simplu eram de 14 la 22 la lucru cand mi sa pus pata sa fac cadou , si cum de obicei vine a doua zi comanda , am zis ca ma trezesc si astept coletul , si il pun in mana prietenei mele asa ca surpriza .

Edited by antrax_beta23, 16 December 2017 - 15:02.


#9
A-d-r-i-a-n

A-d-r-i-a-n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 26.09.2014
S-ar putea sa trimita de acolo unde au mai multe pe stock.

Luni cred ca o sa-l primesti.

#10
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016

 cammyxxx, on 16 decembrie 2017 - 14:19, said:

Poti sa-ti iei adio de la el daca ti-a venit husa fara tel.
O sa primesti inapoi banii, dar dupa cine stie cate saptamani si telefoane la Altex
Posted Image Posted Image Posted Image

#11
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012

 antrax_beta23, on 16 decembrie 2017 - 14:33, said:

Nu stau in satu mare , sunt din sighisoara , ciudat ca husa a venit din bucuresti , in schimb telefonul e trimis din altex satu mare , chiar nu inteleg de ce tocmai de acolo , eu eram la munca cand am comandat cu gandul ca va veni a doua zi .
Probabil era pe stoc acolo si ca sa scape de el l-au trimis spre sighisoara, sau urmeaza :) in fine.

#12
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Mai ai rabdare ... ce sa zic, Ca aia au fost mai intelepti decat tine si au trimis prietenei doar husa  si vor face un refund pentru tine ?
Cam asta-i loteria de Black Friday.... sau poate nu... , e doar soarta ?

Las-o asa cum e ca ai scapat anul asta.... La anul esti deja mancat.... in genunghi, cu inel de diamant.... ai pus-o...

Edited by keta, 16 December 2017 - 16:08.


#13
antrax_beta23

antrax_beta23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,465
  • Înscris: 28.01.2007
Am trecut de faza cu inelul , fara sa vreau asa din instinct , tot prietena zic , cate o data mi se aprinde becul si zic si cuvantul nevasta Posted Image

Edited by antrax_beta23, 16 December 2017 - 17:43.


#14
dasvik

dasvik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 527
  • Înscris: 31.03.2009
Sa vezi ce fain va fi cand o sa ajungi sa zici "nefasta"... :P

Edited by dasvik, 16 December 2017 - 18:08.


#15
antrax_beta23

antrax_beta23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,465
  • Înscris: 28.01.2007
UPDATE:

A sunat de la Nemo azi , "ne pare rau coletul dumneavoástră , sa pierdut , o sa facem o cerere la ALtex sa va retrimita produsul" sincer eu ma mir ca m-au sunat inapoi dupa o zi , am sunat la altex sa vad ce si cum sa facem  , ei au zis ca o sa retrimita telefonul din nou azi , eu am intrebat daca e posibil ca in loc sa trimita ei colet sa pot lua telefonul de la altex sighisoara , ca e pe stock modelul cumparat de mine.
acum astept , mi sa spus ca ma va suna tot astazi , acum sa vedem , totusi tocmai din peste 20 de comenzii la ei un s7 se pierde Posted Image .

Edited by antrax_beta23, 19 December 2017 - 15:08.


#16
antrax_beta23

antrax_beta23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,465
  • Înscris: 28.01.2007
Mda

#17
antrax_beta23

antrax_beta23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,465
  • Înscris: 28.01.2007
UPDATE 2:

Am primit telefonul astazi , direct din magazin , sincer am ramas Posted Image  , felicitari altex+nemo ca s-au miscat chiar foarte rapid sa remedieze problema , bravo lor , cel putin din partea mea primesc 8/10 , sper doar ca se va gasi "problema" cu pierdutul coletului , sa nu se mai "piarda" si la altii

Edited by antrax_beta23, 20 December 2017 - 15:16.


#18
mariustoca

mariustoca

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 19.01.2016
Salut,
De o luna m-am lovit de urmatoarea situatie incredibila: firma de curierat Nemo Express nu-mi vireaza contravaloarea rambursurilor. Nu mi s-a mai intamplat niciodata asa ceva asa ca as vrea sa stiu care sunt optiunile mele legale.

Ca sa va explic situatia, am facut ordine prin casa si am decis sa mai scap din electronicele pe care nu le mai foloseam asa ca hop cu ele pe olx si lajumate. Am generat AWBul folosind colete-online.ro, le-am pus pe colet si le-am trimis. Coletele au fost livrate, banii au fost incasati de Nemo Express.... si... cam aia e. Cei de la colete-online.ro mi-au spus ca incearca zilnic sa-i convinga pe cei de la Nemo Express sa vireze rambursurile dar acestia nu-i asculta. Pur si simplu ii ignora. I-am contactat si eu direct pe cei de la Nemo, si pe facebook (n-au raspuns), si prin formularul de pe siteul lor de doua ori (n-au raspuns), si prin email (au raspuns ceva de genul: da, s-a livrat acum o luna, da, s-au incasat banii, stati sa verifice cei de la departamentul x). Si dupa, iar tacere. Prejudiciul este suficient cat sa-mi pese si sa nu las sa treaca de la mine - mai ales in ce timpuri traim cu hoti si jivine pe toate drumurile. Si mai ales pentru ca e complet ilegal si imoral ce fac cei de la Nemo.

La o cautare mai atenta, am aflat ca Nemo Express s-a mai tinut de astfel de faze cu prejudicii aduse oamenilor de zeci de miil de lei.

Intrebarea mea este - care sunt optiunile mele legale?

Conform T&C de la Nemo Express: "Termenul de returnare a contravalorii trimiterilor poștale care fac obiectul serviciului Contra Ramburs este de 7 zile de la livrare, atat in cazul trimiterilor postale interne, cat si internationale." Ei au intarziat returnarea cu o luna deja, deci si-au incalcat Termenii si Conditiile.
Conform T&C de la colete-online.ro: "- ramburs in cont Furnizorul serviciului ridica suma cash (sau cu card, daca optiunea este disponibila) si ii transfera in contul GUV Services. Acesta din urma va transfera suma in contul furnizat de client in momnntul comenzii in maxim 5 zile de la data primirii sumei de la transportator, dar nu mai mult de 10 zile de la momentul predarii coletului catre destinatar si incasarea rambursului de catre curier." Neprimind banii de la Nemo, si ei au intarziat plata foarte mult - deci si ei si-au incalcat Termenii si Conditiile pentru ca practic, cei de la colete-online trebuiau sa primesca banii de la Nemo si apoi sa-i vireaza imediat in contul meu.
Care sunt optiunile mele legale? ANPC-ul e o varianta. Dar din cate am inteles, sunt foarte multi in situatia mea deci ma gandesc sa am putea sa ne asociem toate persoanele fizice care suntem in situatia asta si sa facem plangerea ca o asocietie - astfel cazul nostru ar fi mult mai puternic.
Intre timp am vazut ca cei de la colete-online.ro au suspendat colaborarea cu Nemo pentru serviciul de ramburs - as fi preferat sa suspende mult mai repede pentru ca au avut probleme cu cei de la Nemo din primul moment al colaborarii. Din ce am cautat pe net, nu am gasit nimic bun despre Nemo: foarte multe articole online despre tepe facute prin intermediul retelei lor de distributie, foarte multe articole cu cazuri de flagrante organizate de politie in care au descoperit ca curierii lor furau colete, foarte multe cazuri de intarzieri de plata a rambursurilor, foarte multe cazuri de atitudine defectuoasa a curierilor etc. Practic, nu am gasit nimic bun despre aceasta firma. Ce nu inteleg e cum de au ales sa colaboreze cei de la colete-online cu o firma cu un astfel de istoric de ilegalitati - si astfel sa-si puna clientii in pericol.

Astept parerile voastre. :)

Weekend fain in continuare.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate