Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Bilant pesedist: 0 km de autostrazi, 0 km de variante de ocolire, 0 km de drum national finalizati in 2017
Last Updated: Dec 21 2017 19:58, Started by
vanitty
, Dec 15 2017 08:40
·
0
#1
Posted 15 December 2017 - 08:40
Desi pesedeaua se da mare si tare ca vor face si vor drege, aflam (fara surprindere ca in 2017)aia de la pesede nu au terminat nici un km de autostrada in 2017, nu au terminat nici un km de drum national si nu au terminat nici un km de variante de ocolire ale oraselor. Desi cica traim in plin boom economic, deci daca ar fi sa ne luam dupa pesedei, bani ar trebui sa fie pentru asta..
Quote Bilantul de final de an al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere arata un dezastru pe toate planurile, sustine Asociatia Pro Infrastructura care cere demisia directorului CNAIR. ONG-ul care urmareste derularea proiectelor de infrastructura acuza conducerea Companiei de Drumuri ca nu gaseste solutii sa deschida circulatiei "segmente de drum noi, perfect circulabile, precum Autostrada A10 Sebes-Turda loturile 3 si 4, sau Varianta de Ocolire Caracal". "Dezastru pe toate planurile la bilantul de final de an al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere! 0 km de autostrazi, 0 km de variante de ocolire, 0 km de drum national finalizati in 2017!", scrie Asociatia Pro Infrastructura. "In afara sectorului de 15 km dintre Dumbrava si Margina dat in circulatie pe 6 martie 2017, tronson care face parte din Autostrada A1 Lugoj-Deva care a fost finalizat inca din decembrie 2016, compania condusa de directorul general interimar Stefan Ionita nu este in stare sa deschida traficul pana la sfarsitul anului curent nici macar pe segmente de drum noi, perfect circulabile, precum Autostrada A10 Sebes-Turda loturile 3 si 4, sau Varianta de Ocolire Caracal. Fuga de responsabilitate si interpretarea viciata a Regulamentelor de Receptie nu reflecta decat o profunda incompetenta manageriala si o batjocura la adresa tuturor cetatenilor care isi pun zilnic viata in pericol pe drumuri nationale uzate fizic si moral", se arata in comunicatul API publicat pe pagina de Facebook. Asociatia avertizeaza si ca "inchiderea" coridorului de autostrada Sibiu-Nadlac (A1) este si ea amanata pe termen nedefinit "datorita performantelor dezastruoase in tratarea problemelor ramase pe sectiunea Lugoj-Deva. Desi directorul general CNAIR Stefan Ionita a promis in fata Ministrului Transporturilor ca in luna noiembrie cel tarziu vor fi lansate la licitatie tunelurile lipsa aferente lotului 2, acest lucru nu s-a intamplat nici pana acum. De asemenea, deschiderea in 2018 a lotului 3 al autostrazii este pusa si ea in pericol de faptul ca actuala conducere a CNAIR refuza sa plateasca antreprenorului lucrarile suplimentare executate prin realizarea descarcarii (semi-nodului) de la Holdea." Cat priveste proiectele de Variante de Ocolire, API atentioneaza ca exista contracte semnate de ani de zile, dar care sunt amanate acum pentru anii urmatori. Proiectele "anuntate ca vor incepe in acest an se amana pentru anii urmatori (centurile Satu Mare, Radauti, Beius-Stei), cele aflate in executie au batut pasul pe loc (Targu Jiu, Mihailesti, Bucuresti, Tecuci), cele anuntate ca vor fi deblocate au ramas la fel de blocate (Carei, Suceava, Iasi), iar unele chiar fac pasi inapoi, spre reziliere (Targu Mures).", scrie API. Asociatia scrie ca "marile performante din acest an ale actualei conduceri CNAIR sunt proiectele de miliarde "ridicate pe SEAP". Din pacate, aceste performante sunt iluzorii, fiind vorba de colosi cu picioare de lut! Lansarea de licitatii pe studii de fezabilitate vechi, incomplete si fara studii geotehnice corespunzatoare, prin caiete de sarcini prost pregatite, sunt doar un alt praf in ochi aruncat cetateanului care spera sa circule pe o infrastructura rutiera demna de secolul XXI. Procedurile de licitatie lansate sunt TOATE amanate in repetate randuri si unele dintre ele sunt aproape de anulare in urma deciziilor judecatoresti, precum in cazul drumului expres Craiova-Pitesti." Asociatia Pro Infrastructura solicita Ministrului Transporturilor "demiterea de urgenta a conducerii Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere si inlocuirea acesteia cu profesionisti capabili sa reduca dimensiunea dezastrului macar in ceasul al 12-lea." sursa: http://monitorizari....rastructura.htm |
#3
Posted 15 December 2017 - 08:46
E o "performanta" chiar si faptul ca nu le-a dat cu minus. Cifra 0 ii reprezinta perfect.
|
#4
Posted 15 December 2017 - 08:46
Noua ne-au crescut facturile la curent, apa, gaze, s-a scumpit mancarea, ouale, chiar crezi ca mai intereseaza pe careva de autostrada? O sa murim de foame cu mult inainte sa mai avem bani sa cumparam benzina(a da, s-a scumpit si asta).
Cam atat. |
#5
Posted 15 December 2017 - 08:47
#6
Posted 15 December 2017 - 08:47
#7
Posted 15 December 2017 - 08:50
#8
Posted 15 December 2017 - 08:51
Spoiler
Pentru ei îs mai importante legile justiţiei, nu autostrăzile. |
#9
Posted 15 December 2017 - 08:52
Eu ma gandesc de ce le e frica sa deschida segmentele alea care cica sunt gata.
In ce hal or fi facute de nici bucuria taierii de panglici nu le da ghes |
#10
Posted 15 December 2017 - 08:55
Stai asa, ca de vina e Băsescu cu hoții aia de americani de la Bechtel huooooo! Imperialistiii. Au venit sa ne fure corporațiile lui Soros și trădătorul ala de Băsescu și Boc.
/pastile off |
|
#11
Posted 15 December 2017 - 09:03
vezi ca Bechtel a semnat cu Nastase, Basescu doar i-a mostenit
|
#12
Posted 15 December 2017 - 09:11
În 1989 varianta ocolitoare a oraşului meu era terminată în proporţie de 90% (fără asfaltare). De atunci s-au perindat mai multe guverne, cele mai multe „de stânga”, mai e nevoie să spun că acum e în aceeaşi situaţie, cu părţi ale balustradelor podurilor furate?
|
#14
Posted 15 December 2017 - 09:17
Sidorin, on 15 decembrie 2017 - 09:11, said:
În 1989 varianta ocolitoare a oraşului meu era terminată în proporţie de 90% (fără asfaltare). De atunci s-au perindat mai multe guverne, cele mai multe „de stânga”, mai e nevoie să spun că acum e în aceeaşi situaţie, cu părţi ale balustradelor podurilor furate? Greaua mostenire, gramada de fier vechi, alea, alea...Stii tu, sloganurile clasice ale parduitorilor din "democratie".. |
#15
Posted 15 December 2017 - 09:18
Păi sunt total angrenați pe legile justiției. Sunt și ei oameni, ce sari așa? După ce termină cu alea o să ne țină numai din autostrăzi în autostrăzi și investiții..
|
|
#16
Posted 15 December 2017 - 09:27
MembruAnonim, on 15 decembrie 2017 - 08:55, said:
Stai asa, ca de vina e Băsescu cu hoții aia de americani de la Bechtel huooooo! Imperialistiii. Au venit sa ne fure corporațiile lui Soros și trădătorul ala de Băsescu și Boc. /pastile off |
#17
Posted 15 December 2017 - 09:41
#18
Posted 15 December 2017 - 09:41
Argent, on 15 decembrie 2017 - 08:46, said:
Noua ne-au crescut facturile la curent, apa, gaze, s-a scumpit mancarea, ouale, chiar crezi ca mai intereseaza pe careva de autostrada? O sa murim de foame cu mult inainte sa mai avem bani sa cumparam benzina(a da, s-a scumpit si asta). Cam atat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users