Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sitemul de operare foloseste prea...

Ce farmacie VET online care "...

De unde cumparați legume si fructe?

Samsung S21 ultra
 Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 

Bilant pesedist: 0 km de autostrazi, 0 km de variante de ocolire, 0 km de drum national finalizati in 2017

* * * - - 7 votes
  • This topic is locked This topic is locked
65 replies to this topic

#1
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,473
  • Înscris: 05.11.2009
Desi pesedeaua se da mare si tare ca vor face si vor drege, aflam (fara surprindere ca in 2017)aia de la pesede nu au terminat nici un km de autostrada in 2017, nu au terminat nici un km de drum national si nu au terminat nici un km de variante de ocolire ale oraselor. Desi cica traim in plin boom economic, deci daca ar fi sa ne luam dupa pesedei, bani ar trebui sa fie pentru asta..




Quote

Bilantul de final de an al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere arata un dezastru pe toate planurile, sustine Asociatia Pro Infrastructura care cere demisia directorului CNAIR. ONG-ul care urmareste derularea proiectelor de infrastructura acuza conducerea Companiei de Drumuri ca nu gaseste solutii sa deschida circulatiei "segmente de drum noi, perfect circulabile, precum Autostrada A10 Sebes-Turda loturile 3 si 4, sau Varianta de Ocolire Caracal".
"Dezastru pe toate planurile la bilantul de final de an al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere! 0 km de autostrazi, 0 km de variante de ocolire, 0 km de drum national finalizati in 2017!", scrie Asociatia Pro Infrastructura.
"In afara sectorului de 15 km dintre Dumbrava si Margina dat in circulatie pe 6 martie 2017, tronson care face parte din Autostrada A1 Lugoj-Deva care a fost finalizat inca din decembrie 2016, compania condusa de directorul general interimar Stefan Ionita nu este in stare sa deschida traficul pana la sfarsitul anului curent nici macar pe segmente de drum noi, perfect circulabile, precum Autostrada A10 Sebes-Turda loturile 3 si 4, sau Varianta de Ocolire Caracal. Fuga de responsabilitate si interpretarea viciata a Regulamentelor de Receptie nu reflecta decat o profunda incompetenta manageriala si o batjocura la adresa tuturor cetatenilor care isi pun zilnic viata in pericol pe drumuri nationale uzate fizic si moral", se arata in comunicatul API publicat pe pagina de Facebook.
Asociatia avertizeaza si ca "inchiderea" coridorului de autostrada Sibiu-Nadlac (A1) este si ea amanata pe termen nedefinit "datorita performantelor dezastruoase in tratarea problemelor ramase pe sectiunea Lugoj-Deva. Desi directorul general CNAIR Stefan Ionita a promis in fata Ministrului Transporturilor ca in luna noiembrie cel tarziu vor fi lansate la licitatie tunelurile lipsa aferente lotului 2, acest lucru nu s-a intamplat nici pana acum. De asemenea, deschiderea in 2018 a lotului 3 al autostrazii este pusa si ea in pericol de faptul ca actuala conducere a CNAIR refuza sa plateasca antreprenorului lucrarile suplimentare executate prin realizarea descarcarii (semi-nodului) de la Holdea."
Cat priveste proiectele de Variante de Ocolire, API atentioneaza ca exista contracte semnate de ani de zile, dar care sunt amanate acum pentru anii urmatori. Proiectele "anuntate ca vor incepe in acest an se amana pentru anii urmatori (centurile Satu Mare, Radauti, Beius-Stei), cele aflate in executie au batut pasul pe loc (Targu Jiu, Mihailesti, Bucuresti, Tecuci), cele anuntate ca vor fi deblocate au ramas la fel de blocate (Carei, Suceava, Iasi), iar unele chiar fac pasi inapoi, spre reziliere (Targu Mures).", scrie API.
Asociatia scrie ca "marile performante din acest an ale actualei conduceri CNAIR sunt proiectele de miliarde "ridicate pe SEAP". Din pacate, aceste performante sunt iluzorii, fiind vorba de colosi cu picioare de lut! Lansarea de licitatii pe studii de fezabilitate vechi, incomplete si fara studii geotehnice corespunzatoare, prin caiete de sarcini prost pregatite, sunt doar un alt praf in ochi aruncat cetateanului care spera sa circule pe o infrastructura rutiera demna de secolul XXI. Procedurile de licitatie lansate sunt TOATE amanate in repetate randuri si unele dintre ele sunt aproape de anulare in urma deciziilor judecatoresti, precum in cazul drumului expres Craiova-Pitesti."
Asociatia Pro Infrastructura solicita Ministrului Transporturilor "demiterea de urgenta a conducerii Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere si inlocuirea acesteia cu profesionisti capabili sa reduca dimensiunea dezastrului macar in ceasul al 12-lea."

sursa: http://monitorizari....rastructura.htm

#2
sftpdt

sftpdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,640
  • Înscris: 29.08.2013
Greaua moştenire tehnocrată.

#3
fansat

fansat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,882
  • Înscris: 31.08.2006
E o "performanta" chiar si faptul ca nu le-a dat cu minus. Cifra 0 ii reprezinta perfect.

#4
Argent

Argent

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,777
  • Înscris: 01.10.2017
Noua ne-au crescut facturile la curent, apa, gaze, s-a scumpit mancarea, ouale, chiar crezi ca mai intereseaza pe careva de autostrada? O sa murim de foame cu mult inainte sa mai avem bani sa cumparam benzina(a da, s-a scumpit si asta).
Cam atat.

#5
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,473
  • Înscris: 05.11.2009

View Postsftpdt, on 15 decembrie 2017 - 08:46, said:

Greaua moştenire tehnocrată.
boc e de vina :(

#6
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,048
  • Înscris: 19.12.2012

View Postsftpdt, on 15 decembrie 2017 - 08:46, said:

Greaua moştenire tehnocrată.
vesnica lor scuza

#7
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,416
  • Înscris: 19.04.2009
Surprinzător

View Postfansat, on 15 decembrie 2017 - 08:46, said:

E o "performanta" chiar si faptul ca nu le-a dat cu minus. Cifra 0 ii reprezinta perfect.

Pai le-a dat -15km.


Adică au deschis un segment terminat in mandatul lui Cioloș și in rest nu au făcut nimic.






#8
sftpdt

sftpdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,640
  • Înscris: 29.08.2013
Spoiler

Pentru ei îs mai importante legile justiţiei, nu autostrăzile.

#9
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016
Eu ma gandesc de ce le e frica sa deschida segmentele alea care cica sunt gata.
In ce hal or fi facute de nici bucuria taierii de panglici nu le da ghes

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Stai asa, ca de vina e Băsescu cu hoții aia de americani de la Bechtel huooooo! Imperialistiii. Au venit sa ne fure corporațiile lui Soros și trădătorul ala de Băsescu și Boc.

/pastile off

#11
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
vezi ca Bechtel a semnat cu Nastase, Basescu doar i-a mostenit

#12
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,439
  • Înscris: 12.07.2010
În 1989 varianta ocolitoare a oraşului meu era terminată în proporţie de 90% (fără asfaltare). De atunci s-au perindat mai multe guverne, cele mai multe „de stânga”, mai e nevoie să spun că acum e în aceeaşi situaţie, cu părţi ale balustradelor podurilor furate?

#13
crursu

crursu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,253
  • Înscris: 05.12.2010
Bine ca sunt drumuri bune in Teleorman😄

#14
fansat

fansat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,882
  • Înscris: 31.08.2006

View PostSidorin, on 15 decembrie 2017 - 09:11, said:

În 1989 varianta ocolitoare a oraşului meu era terminată în proporţie de 90% (fără asfaltare). De atunci s-au perindat mai multe guverne, cele mai multe „de stânga”, mai e nevoie să spun că acum e în aceeaşi situaţie, cu părţi ale balustradelor podurilor furate?

  Greaua mostenire, gramada de fier vechi, alea, alea...Stii tu, sloganurile clasice ale parduitorilor  din "democratie"..

#15
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,275
  • Înscris: 06.02.2008
Păi sunt total angrenați pe legile justiției. Sunt și ei oameni, ce sari așa? După ce termină cu alea o să ne țină numai din autostrăzi în autostrăzi și investiții..

#16
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

View PostMembruAnonim, on 15 decembrie 2017 - 08:55, said:

Stai asa, ca de vina e Băsescu cu hoții aia de americani de la Bechtel huooooo! Imperialistiii. Au venit sa ne fure corporațiile lui Soros și trădătorul ala de Băsescu și Boc.

/pastile off
E de vina basescu doar. Bechtel a avut o intelegere cu guvernarea nastase - cat se poate de legala. Maimutele basiste au avut de reglat conturi politice, in loc sa plateasca lucrarile - acum aveam autostrada si cu totii eram castigati daca se platea!

#17
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,823
  • Înscris: 06.01.2008

View Postcaiuscorneliu, on 15 decembrie 2017 - 09:18, said:

...După ce termină cu alea o să ne țină numai din autostrăzi în autostrăzi și investiții..
Evident, pe hartie. Si neaparat in minim 8 exemplare, ca asa le place maimutelor de bugetari.

#18
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

View PostArgent, on 15 decembrie 2017 - 08:46, said:

Noua ne-au crescut facturile la curent, apa, gaze, s-a scumpit mancarea, ouale, chiar crezi ca mai intereseaza pe careva de autostrada? O sa murim de foame cu mult inainte sa mai avem bani sa cumparam benzina(a da, s-a scumpit si asta).
Cam atat.
Da,dar s-a ieftinit ceva-salariul.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate