Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
TV se întrerupe când folosesc internetul
Last Updated: Dec 15 2017 19:11, Started by
razvangabriel82
, Dec 14 2017 22:51
·
0
#1
Posted 14 December 2017 - 22:51
Bună seara,
Ieri au venit cei de la UPC și au instalat un modem Connect Box și un Mediabox Horizon. De atunci, de fiecare data când mă conectez la internet se întrerupe semnalul de la Mediabox (apar macroblocuri și dacă descarc un fișier mai mare chiar apare "fara semnal") Am o oarecare presimțire că este o interferenta intre modem și mediabox. Ce as putea face ca sa rezolv aceasta problema? |
#3
Posted 14 December 2017 - 23:14
Am apelat, și mi-au zis lucruri elementare, gen să-l scot din priza și să îl resetez...
Și chiar daca am făcut aceste lucruri, tot persista problema Edited by razvangabriel82, 14 December 2017 - 23:15. |
#5
Posted 14 December 2017 - 23:18
Wifi, Ethernet, chiar și doar cu routerul pornit apar macroblocuri.
De îndată ce scot din priza Connect Box-ul, Mediaboxul merge perfect Edited by razvangabriel82, 14 December 2017 - 23:19. |
#6
Posted 14 December 2017 - 23:34
Vezi sa nu iti fie bruiat mediabox-ul de connectbox cat este in priza. Ai incercat sa-l indepartezi? Mie ont de la rds imi bruia tv-ul pe o frecventa si a trebuit sa-l indepartez de tv.
|
#7
Posted 14 December 2017 - 23:36
Sunt in camere diferite. Am observat că doar unele canale sunt afectate, deci clar sunt doar unele frecvente afectate.
Chiar nu știu ce să fac. |
#8
Posted 14 December 2017 - 23:44
Atunci verifica mufele, fiindca internetul vine pe cablu si este posibil sa ai pierderi pe retea. Solicita o echipa sa vina, scoate si tu cablul din el si fa o solicitare la ei si spunele ca nu mai merge deloc.
|
#9
Posted 15 December 2017 - 01:16
Iti sunt afectate canalele HD intrucat pentru internet si TV se foloseste acelasi cablu. Cate TV-uri ai conectate in casa?
|
#10
Posted 15 December 2017 - 02:00
razvangabriel82, on 14 decembrie 2017 - 22:51, said:
Bună seara, Ieri au venit cei de la UPC și au instalat un modem Connect Box și un Mediabox Horizon. De atunci, de fiecare data când mă conectez la internet se întrerupe semnalul de la Mediabox (apar macroblocuri și dacă descarc un fișier mai mare chiar apare "fara semnal") Am o oarecare presimțire că este o interferenta intre modem și mediabox. Ce as putea face ca sa rezolv aceasta problema? Edited by Kalman2007, 15 December 2017 - 02:03. |
|
#11
Posted 15 December 2017 - 06:38
Au verificat calitatea semnalului pe tv?
La mine, la prima incercare de instalare nu au reusit. Semnal slab cand conecta si connect box. Au p!ecat. Cauza: tapul de pe hol era montat invers. Retea noua instalata. L-am inversat e sa fie bine si l-am sunat sa revina. Dupa 2 zile a venit alt tehnician cu un aparat sa verifice calitatea semnalului (de la prima sesizare). Suna si solicita echipa tehnica sa rezolve problema. |
#12
Posted 15 December 2017 - 12:07
Eu in locul tau i-as suna pana cand vin sa imi repare problema. Incredibil tupeul unor furnizori de servicii la noi in tara.
Ei au facut treaba prost, ei sa repare. |
#13
Posted 15 December 2017 - 16:53
Cred că am găsit sursa problemelor: Mediaboxul
Daca bag cablul direct în televizor, toate canalele merg perfect, chiar daca folosesc internetul. Când bag cablul in Mediabox, apar imediat problemele... Edited by razvangabriel82, 15 December 2017 - 16:54. |
#14
Posted 15 December 2017 - 19:11
Alea sunt probleme clar de semnal.
Se rezolva doar daca iti trimit un tehnician. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users