Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

TV se întrerupe când folosesc internetul

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
razvangabriel82

razvangabriel82

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 24.02.2015
Bună seara,
Ieri au venit cei de la UPC și au instalat un modem Connect Box și un Mediabox Horizon. De atunci, de fiecare data când mă conectez la internet se întrerupe semnalul de la Mediabox (apar macroblocuri și dacă descarc un fișier mai mare chiar apare "fara semnal")
Am o oarecare presimțire că este o interferenta intre modem și mediabox.
Ce as putea face ca sa rezolv aceasta problema?

#2
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Apeleaza la servicul lor de asistenta.

#3
razvangabriel82

razvangabriel82

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 24.02.2015
Am apelat, și mi-au zis lucruri elementare, gen să-l scot din priza și să îl resetez...
Și chiar daca am făcut aceste lucruri, tot persista problema

Edited by razvangabriel82, 14 December 2017 - 23:15.


#4
radu2014

radu2014

    Settling down

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,483
  • Înscris: 04.10.2007
Ce sa intelegem prin "ma conectez la internet"?

#5
razvangabriel82

razvangabriel82

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 24.02.2015
Wifi, Ethernet, chiar și doar cu routerul pornit apar macroblocuri.
De îndată ce scot din priza Connect Box-ul, Mediaboxul merge perfect

Edited by razvangabriel82, 14 December 2017 - 23:19.


#6
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,719
  • Înscris: 26.02.2010
Vezi sa nu iti fie bruiat mediabox-ul de connectbox cat este in priza. Ai incercat sa-l indepartezi? Mie ont de la rds imi bruia tv-ul pe o frecventa si a trebuit sa-l indepartez de tv.

#7
razvangabriel82

razvangabriel82

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 24.02.2015
Sunt in camere diferite. Am observat că doar unele canale sunt afectate, deci clar sunt doar unele frecvente afectate.
Chiar nu știu ce să fac.

#8
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,719
  • Înscris: 26.02.2010
Atunci verifica mufele, fiindca internetul vine pe cablu si este posibil sa ai pierderi pe retea. Solicita o echipa sa vina, scoate si tu cablul din el si fa o solicitare la ei si spunele ca nu mai merge deloc.

#9
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
Iti sunt afectate canalele HD intrucat pentru internet si TV se foloseste acelasi cablu. Cate TV-uri ai conectate in casa?

#10
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,807
  • Înscris: 07.07.2009

 razvangabriel82, on 14 decembrie 2017 - 22:51, said:

Bună seara,
Ieri au venit cei de la UPC și au instalat un modem Connect Box și un Mediabox Horizon. De atunci, de fiecare data când mă conectez la internet se întrerupe semnalul de la Mediabox (apar macroblocuri și dacă descarc un fișier mai mare chiar apare "fara semnal")
Am o oarecare presimțire că este o interferenta intre modem și mediabox.
Ce as putea face ca sa rezolv aceasta problema?
E împărțit aiurea semnalul. Să vină echipa și să-l facă ca lumea. Posted Image Pe cablul cu netul am conectat 2 televizoare, restul separat și totul e ok. Poți conecta mai multe televizoare, de aceea există splitter, contează să nu conectezi mai multe pe cel care ai netul. Eu am 6 televizoare conectate în total.

Edited by Kalman2007, 15 December 2017 - 02:03.


#11
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,068
  • Înscris: 01.12.2001
Au verificat calitatea semnalului pe tv?
La mine, la prima incercare de instalare nu au reusit.
Semnal slab cand conecta si connect box. Au p!ecat.
Cauza: tapul de pe hol era montat invers. Retea noua instalata.
L-am inversat e sa fie bine si l-am sunat sa revina.
Dupa 2 zile a venit alt tehnician cu un aparat sa verifice calitatea semnalului (de la prima sesizare).

Suna si solicita echipa tehnica sa rezolve problema.

#12
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,230
  • Înscris: 15.01.2014
Eu in locul tau i-as suna pana cand vin sa imi repare problema. Incredibil tupeul unor furnizori de servicii la noi in tara.
Ei au facut treaba prost, ei sa repare.

#13
razvangabriel82

razvangabriel82

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 24.02.2015
Cred că am găsit sursa problemelor: Mediaboxul
Daca bag cablul direct în televizor, toate canalele merg perfect, chiar daca folosesc internetul.
Când bag cablul in Mediabox, apar imediat problemele...

Edited by razvangabriel82, 15 December 2017 - 16:54.


#14
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Alea sunt probleme clar de semnal.

Se rezolva doar daca iti trimit un tehnician.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate