Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pompa vacuum
Last Updated: Dec 16 2017 17:48, Started by
lari_90
, Dec 14 2017 20:56
·
0
#1
Posted 14 December 2017 - 20:56
Salutare. Am o problema de ceva timp si sper sa gasesc o solutie aici. Am un golf 4 alh, pompa de vacuum unde este prinsa de blocul motor are niste pete de ulei care se mentin mereu umede. Tin sa cred ca se pierde ulei pe acolo. Stie cineva care ar fi problema?? Cu franele cateodata parca se intareste pedala, insa nu mereu. Sper sa ma ajutati cu ceva sfaturi
|
#2
Posted 14 December 2017 - 21:19
Trebuie schimbate garniturile! Si la mine picura! Cauta pe net kit garnituri pompa tandem si o sa gasesti destule. Un kit din ala se vinde cu sume intre 100-150 de lei!
|
#3
Posted 14 December 2017 - 21:29
Silicon pentru temperatura nu e bun? Ca e mai ieftin..
|
#4
Posted 14 December 2017 - 21:44
Incredibil... lasati carpeala, garnitura e net superioara, asigura si presiunea necesara pentru etansare.
Edited by andreic, 14 December 2017 - 21:45. |
#6
Posted 14 December 2017 - 21:52
Fara silicoane. Garnitura costa 7 lei ( seamana cu un circuit de formula 1 ) . Se schimba usor , dai jos capacul si sub pompa ai o piesa metalica pe care sunt doua cleme de plastc ce tin furtunele de la vacuum. Pompa se tine in trei suruburi . Nu folosi ermetic , schimba doar garnitura .
|
#7
Posted 14 December 2017 - 21:54
Ok merci mult de informatie. Maine merg sa o caut la un magazin de piese auto.
|
#8
Posted 14 December 2017 - 22:23
#9
Posted 14 December 2017 - 22:40
#10
Posted 15 December 2017 - 01:26
Nu folosi silicon, infunzi injectoarele.
Daca mustiucul dinspre habitaclul se misca/invarte e cauza pierduta. Iti piede vacuum si supureaza, unii l-au lipit cu bison dupa degresarea zonei dar se desprinde rapid, deci nu merita chinul. La mine supura si motorina. Am renuntat la garnituri (250 ron) set intreg, si am luat pompa sh de la masina mai noua. S-a rezolvat, se intareste pedala cand e masina oprita mult mai greu in timp, nu mai curge nimic. O pompa noua e de la 900 ron la epie**. Daca mai tii masina cumpara-ti pompa noua, ca sh e loterie. Cauta bosch ... e laudata ca ar fi cea mai buna. Bafta! LE : daca curge doar intre pompa si chiuloasa merita sa incerci sa schimbi garnitura. La pompele mai vechi de obicei e garnitura de cauciuc, se pune in cant-ul pompei. La cele mai noi sunt garnituri de tabla (eu am luat de origine VW - 40 ron). Edited by Ma3x, 15 December 2017 - 01:31. |
|
#11
Posted 15 December 2017 - 01:42
#12
Posted 15 December 2017 - 22:34
Intr-adevar nu cunosc cum e la ALH, al meu e ATD pompe duse.
|
#13
Posted 16 December 2017 - 17:48
Am constatat ca nu era garnitura problema, ci uleiul care se mai scurge pe la furtunasul care duce la epuratorul de gaze. Se gaseste separat acest furtun? Sau trebuie cumparat numai cu epuratorul acela??
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users