Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Conversia unui alternator in generator
Last Updated: Feb 07 2018 16:11, Started by
adrianmardare31
, Dec 14 2017 18:12
·
0
#37
Posted 24 December 2017 - 14:42
Dupa cum am vazut la alternator ce l-am modificat . TNsiune mica si bobine nu are 4 . Cu cat numarul de spire este mai mare cu atat obtin mai multa tensiune si in functie de grosimea conductorului obtin puterea curentului. Poate am gresit eu, dar asta am vazut in practica mea nenorocita( conductor gros= putere mare, conductor subtire =tensiune mare si putere mica)
|
#38
Posted 24 December 2017 - 21:09
1000W cu doar 1300lei? poate vorbesti de vre-un ventilator de perete,nu de eoliana.A...ca spune in prezentare ca scoate 1000W ,da, reclama si ...atit.
Da, conductor lung, tensiune mare, conductor gros, curent mare.Numai ca este o mica mare problema- cine le pune in miscare? Este destul timp pentru incercari,sezonul de vint este din plin. Spor la teste pina te convingi! |
#39
Posted 25 December 2017 - 00:21
Multumesc!! Acum sincer daca-s fi bogat si eu ca Liviu Dragnea mi-as lua asa de placere 4 eoliene de 3 kw bucata. Ce sa fac, tata nu e nici macar deputat ). Da pai mai am cam un penultim test sa spunem. Acel motor de albalux in 4 poli. Am sa ii pun 4 magneti de 14,7 kg forta bucata. Marimile parca sunt de 50/40/ 5mm( am uitat ce am pe dinamul ce-mi functioneaza , adica incarca la 80% bateria si cand e vant la peste 20 km/h mi se aprinde becul de la controler de baterie plina) . Sincer duce cam 120/chiar 150rot/ min cu 4 magneti nedoim de 14,7 kg forta bucata la vand de aproximativ 15-20km/h. Vreau sa spun ca agata bine, desi stratul il ia si la 6-7 m,s vant, numai ca nu incarca atunci( tensiunea micuta). Elicea este de 1m cu 8 pale si e facuta din teava de pvc de 22 cm diametru taiata in 4( are cuplu serios sunt multumit, dar turatia e ceva mai mica)
|
#40
Posted 25 December 2017 - 21:40
keta, on 23 decembrie 2017 - 16:36, said:
Din pacate el este in situatia inversa, NU are nevoie de blocare are nevoie de mai multa putere Domnule ma cam plictiseam si-am bobinat acel alternator de 28 v ( are statotul mai mare decat ala de dacia 1300) Am pus 3 randuri de bobine la 44 de spire bucata din conductor gros de 0,6 mm. Nu m-am uitat cum l-am desfacut si sper sa nu fi gresit la ceva. Infasurarile sunt pe un singur sens in nr de 12 bobine( poli) . Mai exact aicii mii cam teama. Am legat capetele radurilor de bobine intre ele( in nr de 3 ) si inceputurile randurilor de bobine le-am legat la puntea redresoare in nr de 3. E ok asa? Am verificat cu aparattl de masura ( k) si nu-mi da deloc scurt pe stator, pare ok aici. Attached Files |
#41
Posted 27 December 2017 - 11:20
Un motor de mașină de spălat Samsung Direct Drive -310Vdc-2.1A-0.6HP- 1400 rot/min-3Faze , mai robust decât la mașinile LG Direct Drive, care poate fi transformat în generator eolian prin rebobinarea statorului, după părerea mai ușor decât în cazul unui alternator auto și binențeles mai eficient la turații mici !
|
#42
Posted 27 December 2017 - 13:45
Acum astept salarul urmator ca sa-mi pot lua un direct drive. Cu alternatorul m-am convins( ai nevoie de turatie la el) . Daca bobinez subtire scoate 12 v si la turatie mica dar nu cred ca obtin mai mult de 1 A sub nici o forma. E sapatiul mic de bobinat( 05 sau 04 mm mm incap 45-50 de spire pe bobina, zic ca am incercat asta). La constructie da e ok, super tare, compact, rezistent, n-am ce spune in privinta asta. Deocamdata mi-am luat un motor in 4 bobine de albalux( fara condensator) magneti am 4 de 14 kg forta si in 2 zile am sa ii pun direct magnetii( treaba putina) fiindca elicea deja e construita. Deci astept deocamdata mandatul postal
|
#43
Posted 27 December 2017 - 14:15
Cauta un generator de tractor e cred ca ce iti trebuie incarca 13.8 volti si la turatii mici
http://www.tractorpa..._generator.html Am pus linkul pt poza cauti la fier vechi Edited by sanyi_2005, 27 December 2017 - 14:18. |
#44
Posted 27 December 2017 - 18:19
Merci de sfat!! eu cu alternatoarele m-am lamurit au nevoie de turatii peste 200/min ca sa scoata undeva la 12 v.... Sa spun ca am de 28 v alternator de pe la masina diesel cu 24 v instalatia si nu faci nici o branza . Mereu ai nevoie de multiplicator o gramada de timp pierdut plus ca-ti trebuie pale serioase. Cred ca mai bine e sa-ti faci o eoliana cu elicea direct pe ax , banuiesc ca ar merge si dintr un motor trifazic( chiar am unul ars cu 36 de poliTimp sa fie, deocamdata voiam ceva gata bobinat numai sa ii pun magnetii si-am gasit motorul de masina Albalux. Sper sa mearga si de nu merge bobinez motorul de 380, 2kw
|
#45
Posted 28 December 2017 - 21:07
Pana la ruma m-am cam enervat pe alternatorul de 28 de v i-am dat bobinajul jos si l-am rebobinat cu 0,5 mm grosime conductor cupru emailat( o bobina sens pe dreapta, una pe stanga ....s.a.m.d. Am pus 50 de spire prima infasurare( rand de 12 bobine) urmatoarea 40 si ultimul rand 25 spire pe bobina, deoarece chiar nu mai incapea. Le-am legat in conexiune triunghi. Nu-mi mai aprinde un bec de far invartit cu mana, acum cand invart cu mana foarte putin imi aprinde un bec de lampa masina de 10 w. Deci banuiesc ca e prea mic pentru a-mi incarca o baterie de 10 A.
Am lasat afara din alternator capetele bobinajului ce se leaga intre ele. Ar mai fi o alta conexiune ce o pot face, sa-mi iasa mai ok sau e bun asa? |
#46
Posted 05 January 2018 - 21:45
keta, on 19 decembrie 2017 - 00:26, said:
Puntea nu face decat sa redreseze ceea ce furnizeaza alternatorul, ca este de 12 sau 24 conteaza doar daca se depaseste acea tensiune, cand respectiva punte se va arde (depinde de constructie) s-ar putea sa ai surpriza si fie identice acele elemente de redresare. Pot sa pun pariu ca ai montat magnetii perfect paralel cu sloturile de pe stator, adica nu ai citit despre eliminarea acelui efect de agatare prin inclinarea magnetilor la un anumit unghi, dar mai poti experimenta.... Ca sa vezi efectul maxim de agatare pune in scurt plusul si minusul de la iesire si incearca sa invarti cu mana. Daca ai conectat un bec de far de 12 V (normal) si se aprinde bine , atunci ai undeva la 60 W obtinuti, cam 5 A. Pentru incarcare bateriei tale nu ai nevoie de un curent prea mare (maxim 2A), asa ca ai putea folosi un step-up convertor, care te ajuta sa castigi ceva tensiune , dar pierzi din amperaj. (si mai si costa) Problema insa ramane la cum vei antrena acel alternator. keta, on 23 decembrie 2017 - 00:48, said:
Daca vrei sa legi ceva legi doar de la iesirea din punti (cand ai + si - ) , Daca le legi in paralel (si presupunem ca au aceeasi tensiune) atunci curentul de incarcare furnizat se insumeaza. Ma indoiesc ca generatorul ce-l mai ai incarca bateria la 12 V. O baterie incarcata are 13,8 V. Pentru incarcarea unei baterii de genul ai nevoie de 14-16 V si sa ai si un releu regulator de incarcare, ca altfel o fierbe daca ai vant. |
|
#47
Posted 06 January 2018 - 13:16
Rog sa pui poze............. E interesant ce ai realizat.
|
#48
Posted 11 January 2018 - 14:27
Asta am reusit sa fac adica ce mi-am propus, ce e drept cu mai multa munca decat trebuia. Mai exact nu prea am poze decat cu bobinajul alternatorului. Am un alternator bobinat cu , conductor 1 mm, magneti in nr de 12 de 7 kg forta bucata si o elice cu 8 pale, de turatie sa ii zic asa ce-mi duce peste 120rot/min alternatorul la 12-14 km/h vant. Mai am un motor de masina de spalat albalux in 4 poli cu bobinajul gros nu stiu exact cat are. I-am pus 4 magneti de 14 kg forta( nu-l pot invarti cu mana sub nici o forma) si este antrenat de o elice de 1m ( de cuplu) cu 8 pale ce nu cred ca-mi depaseste 150 rot/min sub nici o forma. Al 3 lea e un motor de masina de spalat cu 4 magneti ferita( nenorociti) si scoate si ala ceva, da cu sau fara el, cele doua imi incarca bateria cand vantul e 10km/h sau depaseste. Am sa incerc sa pun poze dar nu cred ca ajuta cu mare lucru, ca nu le desfac acum. Mai exact bobinajul alternatorului e mai important. Sunt 3 randuri de bobine. Cand bobinati o bobina merge in sens orar, urmatoarea antiorar si tot asa. La sfarsit legati capetele radurilor de bobinaj in numar de 3 si 3 capete vor ramane libere pentru a fi legate pe puntea de redresare. De pus magnetii e super usor( eu neavand strung am subtiat ghearele rotorului de alternator la flex). Partea rototrului dinspre colector pe gheare am pus toti magnetii pe o singura polaritate pe gheare iar partea de rotor dinspre fulie am pus magnetii pe cealalta polaritate. Daca mergi cu un magnet perpendicular pe rotor, un magnet atrage , unul respinge adica sunt+-.+-,+- s.a.m.d. . Motorul de masina albalux, 4 poli, 4 magneti asezati +,-,+,- si treaba e gata. Am sa incerc sa merg acum sa fac niste poze inclusiv la elici
autom2, on 06 ianuarie 2018 - 13:16, said:
Rog sa pui poze............. E interesant ce ai realizat. |
#49
Posted 11 January 2018 - 15:14
adrianmardare31, on 11 ianuarie 2018 - 14:27, said:
Asta am reusit sa fac adica ce mi-am propus, ce e drept cu mai multa munca decat trebuia. Mai exact nu prea am poze decat cu bobinajul alternatorului. Am un alternator bobinat cu , conductor 1 mm, magneti in nr de 12 de 7 kg forta bucata si o elice cu 8 pale, de turatie sa ii zic asa ce-mi duce peste 120rot/min alternatorul la 12-14 km/h vant. Mai am un motor de masina de spalat albalux in 4 poli cu bobinajul gros nu stiu exact cat are. I-am pus 4 magneti de 14 kg forta( nu-l pot invarti cu mana sub nici o forma) si este antrenat de o elice de 1m ( de cuplu) cu 8 pale ce nu cred ca-mi depaseste 150 rot/min sub nici o forma. Al 3 lea e un motor de masina de spalat cu 4 magneti ferita( nenorociti) si scoate si ala ceva, da cu sau fara el, cele doua imi incarca bateria cand vantul e 10km/h sau depaseste. Am sa incerc sa pun poze dar nu cred ca ajuta cu mare lucru, ca nu le desfac acum. Mai exact bobinajul alternatorului e mai important. Sunt 3 randuri de bobine. Cand bobinati o bobina merge in sens orar, urmatoarea antiorar si tot asa. La sfarsit legati capetele radurilor de bobinaj in numar de 3 si 3 capete vor ramane libere pentru a fi legate pe puntea de redresare. De pus magnetii e super usor( eu neavand strung am subtiat ghearele rotorului de alternator la flex). Partea rototrului dinspre colector pe gheare am pus toti magnetii pe o singura polaritate pe gheare iar partea de rotor dinspre fulie am pus magnetii pe cealalta polaritate. Daca mergi cu un magnet perpendicular pe rotor, un magnet atrage , unul respinge adica sunt+-.+-,+- s.a.m.d. . Motorul de masina albalux, 4 poli, 4 magneti asezati +,-,+,- si treaba e gata. Am sa incerc sa merg acum sa fac niste poze inclusiv la elici adrianmardare31, on 11 ianuarie 2018 - 14:27, said:
Asta am reusit sa fac adica ce mi-am propus, ce e drept cu mai multa munca decat trebuia. Mai exact nu prea am poze decat cu bobinajul alternatorului. Am un alternator bobinat cu , conductor 1 mm, magneti in nr de 12 de 7 kg forta bucata si o elice cu 8 pale, de turatie sa ii zic asa ce-mi duce peste 120rot/min alternatorul la 12-14 km/h vant. Mai am un motor de masina de spalat albalux in 4 poli cu bobinajul gros nu stiu exact cat are. I-am pus 4 magneti de 14 kg forta( nu-l pot invarti cu mana sub nici o forma) si este antrenat de o elice de 1m ( de cuplu) cu 8 pale ce nu cred ca-mi depaseste 150 rot/min sub nici o forma. Al 3 lea e un motor de masina de spalat cu 4 magneti ferita( nenorociti) si scoate si ala ceva, da cu sau fara el, cele doua imi incarca bateria cand vantul e 10km/h sau depaseste. Am sa incerc sa pun poze dar nu cred ca ajuta cu mare lucru, ca nu le desfac acum. Mai exact bobinajul alternatorului e mai important. Sunt 3 randuri de bobine. Cand bobinati o bobina merge in sens orar, urmatoarea antiorar si tot asa. La sfarsit legati capetele radurilor de bobinaj in numar de 3 si 3 capete vor ramane libere pentru a fi legate pe puntea de redresare. De pus magnetii e super usor( eu neavand strung am subtiat ghearele rotorului de alternator la flex). Partea rototrului dinspre colector pe gheare am pus toti magnetii pe o singura polaritate pe gheare iar partea de rotor dinspre fulie am pus magnetii pe cealalta polaritate. Daca mergi cu un magnet perpendicular pe rotor, un magnet atrage , unul respinge adica sunt+-.+-,+- s.a.m.d. . Motorul de masina albalux, 4 poli, 4 magneti asezati +,-,+,- si treaba e gata. Am sa incerc sa merg acum sa fac niste poze inclusiv la elici -ELICEA CU PALE MAI LATE SI UNGHI UNDEVA LA 45 GRADE E DE FORTA, CU 8 PALE SI-MI INVARTE MOTORUL DE MASINA DE SPALAT ALBALUX MODIFICAT CU 4 MAGNETI DE 14 KG FORTA BUCATA( nu-l poti invarti cu mana axul sub nici o forma). Cred ca am pus si o poza cu bobinajul motorului unde se vede si rotorul cu , canalele unde am pus magnetii. ELICELE AU CAM 1M DIAMETRU + SAU - 4 SAU 5 CM stiu ca o sa radeti un pic de coada generatorului, ciolofane pe ele sa nu ploua da nu e totul terminat Attached Files |
#50
Posted 11 January 2018 - 19:03
Da,este un inceput frumos,trebuie dezvoltata ideea.
Spor! |
#51
Posted 12 January 2018 - 21:42
Am o eoliana de sorginte americana de 400w la 1800 RPM am rebobinat alternatorul pe 120v nominal, poate incarca pe direct un sir de 10 acumulatoare de 12v, alternatorul este aproape asemantor cu . auto doar rotorul difera are 16 magneti cu neodomium. numai cala mine nu bate vantul, legat la un motor combustie scoate 400w la 1800 RPM cum este normat.
|
|
#52
Posted 13 January 2018 - 00:19
Si chiar daca ar fi batut vantul nu ai fi atins in veci 1800 rotatii/ min.
Si poate nu vei incarca 10 acumulatori inseriati, poate doar 8, iar un curent de incarcare de 3-4 A nu e chiar de lauda. Cum a fost bobinat original ? Ca daca a fost pe 14-15 V , atunci ai fi avut un curent de 26A si puteai incarca acumulatorii in mod normal , in paralel, nu inseriati. Edited by keta, 13 January 2018 - 00:26. |
#53
Posted 13 January 2018 - 18:13
Nu stiu daca sunt curios sa cobor 12v din varful parului, asa am tot sistemul, 60 celule tubulare in serie, care si au cam atins durata de viata normata 1000 din 1200 cicluri.
Daca ar fi asa de minunat 12v ar fi si la priza 12v. Oricum elicea e normata pentru vant tare 20 m.s de acolo si turatia aia, asa ca pentru mine este inutilzabila. |
#54
Posted 13 January 2018 - 18:36
Pentru a incarca 120vcc ai nevoie de o eoliana de cel putin 3Kw cu generator cu flux axial si cu pale de cel putin 5m diametru, nu jucari cu pale de un metru diametru , vad ca te chinui cu generator, o eoiliana cu flux axial e solutia s-au o eoliana cu difuzor concentrator de vint.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users