Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Conversia unui alternator in generator
Last Updated: Feb 07 2018 16:11, Started by
adrianmardare31
, Dec 14 2017 18:12
·
0
#1
Posted 14 December 2017 - 18:12
Am cumparat 12 bucati , magneti neodim 3/1 cu grosimea de 5 mm de 7, 30 kg forta, doua cutii de adeziv bison epoxi, foarte rezistent. Vreau sa strunjesc ghiarele aleternatorului sa asez magnetii, N,S,N,S,N,S . vAZAND BOBINAJUL ROTORULUI INTELEG CA FLUXUL MAGNETIC MERGE AXIAL PE BOBINA TRECE PRIN GHIARE SI SE INCHIDE IN STATOR. INtrebarea este: IN ce directie gasesc exact polul N al rortorului( cumva inspre periile colectoare)? De identificat care e polul nord si care este sud al unui magnet as putea afla suspendad ul cu o ata in echilibru( mai exact s-ar indrepta polul sud al magnetului inspre Nordul, Geografic, deoarece plus cu minus se atrag)? Si daca as face totul ca la carte, credeti ca ar da ceva acest, alternator la 200 rotatii/min?
[sharedmedia=core:attachments:1986379] [sharedmedia=core:attachments:1986377] Edited by adrianmardare31, 14 December 2017 - 18:18. |
#2
Posted 14 December 2017 - 18:20
Nu are treaba orientarea , important este sa fie polii alternativi. Era mai bine sa intrebi inainte de a te apuca de cumparat, randamente, rezultate, rebobinarea statorului.....etc
|
#3
Posted 14 December 2017 - 18:25
Cam varza exprimarea... Despre ce alternator vorbim? Banuiesc ca e unul de masina. De ce sa bagi magneti? rotorul e un electromagnet, in sine, alternatorul e un generator trifazic, ce vrei tu sa transformi? Daca vrei sa vezi polarizarea rotorului, ajunge sa-l alimentezi cu cativa volti, asa cum periile ii dau + si -, apoi vezi unde sunt N si S, cu un magnet. la 200 de turatii, oricum nu scoti mai nimic, deci poti lipi magnetii la nimereala, ca tot aia e.
|
#4
Posted 14 December 2017 - 18:35
De ce nu lasi generatorul de curent asa cum e si il actionezi prin intermediul unui amplificator mecanic de turatie ?
|
#5
Posted 14 December 2017 - 18:44
Nu mai confundați motorul cu generatorul, cã în acest caz se renunța la alternator și se folosea demarorul la încãrcarea bateriei auto!!!...ca la tesla....
Cã motorul produce ceva curent e altceva...nu compari un bobinaj cu magneții neodinium la cîmpul magnetic... Era un filmuleț pe tubu'nieu cu exact ideea ta pasilla, on 14 decembrie 2017 - 18:35, said:
De ce nu lasi generatorul de curent asa cum e si il actionezi prin intermediul unui amplificator mecanic de turatie ? Se aplicã legile fizicii, iese ce bagi minus frecãrile La generator sunt alte reguli Ca idee https://m.youtube.co...h?v=SCc7Cz_aFac Cu nici un motor nu poți face asta!!!! Așa cã Un generator poate fi motor...invers...niciodatã!!! Edited by sarac.lipit, 14 December 2017 - 18:50. |
#6
Posted 14 December 2017 - 18:55
Domnule de rebobinat nu ma mai apuc de astea, n-am facut niciodata. Mai exact imi trebuia sa imi incarce o baterie de motoscuter sa-mi alimenteze un ventilator de calculator. Asta mi trebuie mie. Am si un motor de la masina de spalat vechi cu 4 magneti neodim de 14kg forta. Ala la 25km/h vant imi incarca bateria...da agata al naibii de tare cand ia peste 60 rot .min . De asta m-am gadit ca as sabota alternatorul....nu-mi pare greu sa lipesc ceva magneti.
Acum sa va spun is si capos si orice mia-ti spune, tot ma apuc de sabotat alternatorul. Merci !! Sper sa iasa ceva sa-mi incarce nenorocita de baterie fara prea multa bataie de cap. Am inceput si o turbina savonius sa construiesc , da sa vad daca-mi iese bine cu alternatorul inatai. Merci domnule Keta m-am lamurit cu polii. Ii pot pune cum trebuie |
#7
Posted 14 December 2017 - 19:01
adrianmardare31, on 14 decembrie 2017 - 18:55, said:
Merci domnule Keta m-am lamurit cu polii. Ii pot pune cum trebuie Cam ce dorești |
#8
Posted 14 December 2017 - 19:13
Cam ce e in videoclip doresc sa fac in afara de desfacut ghiarele rotorului. Mai exact vreau sa iau la strung (daca gasesc pe aproape asa ceva) 5 mm din grosimea ghiarelor rotorului, apoi sa ii pun magnetii N,s,n,s, . Folosesc aceeasi punte redresoare, acelasi bobinaj si sper sa pot incarca o nenorocita de baterie de motoscuter, de vreo 7-8 amperi cu 200 rotatii/min si de nu merge sa-mi incarce ca e insuficienta turatia, ma apuc sa termin acea verticala savonius, nu functioneaza nici aia, bag un multiplicator ceva, fac elice mare de 1, 2,3, m diametru, vad si eu cat sa poata si sa franeze la viteza mare
|
#9
Posted 14 December 2017 - 19:14
Din pacate fara rebobinarea statorului nu vei avea tensiune suficienta, la simpla actionare, dar daca folosesti o multiplicare mare , in asa fel incat sa ai cam 1500- 2000 ture pe axul alternatorului , va merge cu acela.
Ca sa nu bobinezi poti incerca sa gasesti un alternator de 24 V ceea ce ti-ar oferi sansa unei turatii mai mici pentru a obtine ceea ce vrei. E mult de munca si de mesterit , mai ales sa scapi de acea agatare....... |
#10
Posted 14 December 2017 - 19:25
sarac.lipit, on 14 decembrie 2017 - 18:44, said: Simplu Se aplicã legile fizicii, iese ce bagi minus frecãrile La generator sunt alte reguli. ... Un generator poate fi motor...invers...niciodatã!!! Eu nu am vazut pe topicul asta ca cineva sa confunde electomotorul cu alternatorul. Despre ce postare vorbesti ? |
|
#11
Posted 14 December 2017 - 19:59
DOMNULE AM VAZUT CUM SE BOBINEAZA, La urma urmei pot incerca si sa bobinez n-ar fi o mare problema(timp sa fie) acum nu stiu cu ce grosime si cate spire ar trebui ca sa am pe bobina la turatii mai micute . Normal mi-ar trebui 150-maxim 200 w sa am. Am vazut ceva servomotoare cica merg ok si am niste cunostinte in Germania, ce mi-ar putea cumpara de acolo . Pe ebay .de se gasesc multe.
Al meu e un alternator de pe un ford 1700 diesel 1997 |
#12
Posted 15 December 2017 - 09:16
De ce nu cumperi o mașină de spălat LG direct drive SH ??? Găsești oferte chiar cu 200 lei și ai un generator complet, mult mai eficient decât ce dorești să modifici la alternator, ba mai mult ai acces mai ușor să modifici configurația legăturilor pentru tensiunea de care ai nevoie !
Edited by Viorelsolar, 15 December 2017 - 09:17. |
#13
Posted 15 December 2017 - 09:58
Eu zic sa lasi alternatorul ala asa cum e. Are si regulator incorporat, nu distruge bateria daca vine un vant mai zdravan si creste tensiunea peste valori acceptabile. Pt turatie, folosesti o curea si o fulie mult mai mare la elice, daca nu are putere, inseamna ca ai nevoie de elice mai mare. Puterea nu se obtine din nimic, cu cat alternatorul e mai solicitat sa debiteze mai mult, cu atat va fi mai infranat.
|
#14
Posted 15 December 2017 - 23:57
Domnule Viorel chestia este ca vreau sa-l fac eu si chiar am gasit gata facut la un domn cu 200 lei, era pe olx . Despre motorul LG am inteles ca e bun dar are putini wATI. o BATERIE micuta nenorocita de motoscuter chiar mi se incarca cu un motor de masina de spalat din alea vechi de pe vremea lui Ceaucescu, are doar 4 magneti, neodim de 14 kg forta bucata. Cum mi-a zis Domnul Keta am sa cumpar un alternator de 24 v . Chiar astazi am gasit la un sofer de buss si-mi vinde unul cu 100 de lei bucata. Domnule Rumegus am vazut chestia cu franarea la Dinamul ce l-am facut din motorul de masina de spalat. Am la el o elice de 95 cm diametru , ia un pic de turatie cred, maxim 120-sa spun 150 rot/min si franeaza puternic pana la 60 rot/min ....chiar acum am venit de afara si m-am uitat un pic cum invarte ,e aprox 20km/h vantul acum. Am pus o punte de redresare ce merge intr-un controler solar, dar vad ca incarca ( doar e continuu curentul dupa punte)
|
#15
Posted 16 December 2017 - 01:22
MA MAI GANDEAM LA CE MI-A ZIS DOMNUL KETA DESPRE BOBINAT ALTERNATORUL. NU mai degraba as bobina un motor trifazic de 2 kw exact ca bobinajul unui alternator , daca tot nu scap de bobinat. Si in legatura cu bobinajul, sper ca am vazut bine. Toate trei inceputurile bobinajului se scot afara din stator iar sfarsiturile se leaga intre ele?
sa ar fi ok de bobinat? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GkoXRAB4XAg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#16
Posted 16 December 2017 - 10:40
Incearca sa scoti buclele bobinelor ce ies in afara statorului cat mai scurte posibil. Acestea sunt "inutile" in bobinaj, partea activa fiind doar cea din miezul de tole. vei avea o rezistenta interna mai mica a generatorului, deci un randament mai bun.
Vezi cum merge mai intai cu alternatorul de 24 V, dar cu regulatorul de 12 V. Edited by keta, 16 December 2017 - 10:41. |
#17
Posted 16 December 2017 - 11:08
NU stiu sigur cand il voi cumpara...daca nu reusesc luna aceasta pe 7-8 ianuarie 2018 voi avea cu siguranta alternatorul de 24. Ce e drept nu am timp deloc ( stau la casa, stiti cum e, animale gradina, munca nu se termina niciodata) )
|
#18
Posted 16 December 2017 - 18:53
Pana la urma pe marti am sa-l cumpar acel aletrnator de 24 v...sper sa mearga fara sa mai folosesc multimplicator etc...IN cazul in care nu merge am sa fac o elice de 1,5 m sa vad si eu in functie de cum agata alternatorul si am sa ii pun o foaie mare de bicicleta si pinionul cel mai mic posibil pe generator. Sper sa fie ok, sa incarce usor bateria cand bate vantul undeva la 15 km/h
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users