Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema internet
Last Updated: Dec 14 2017 14:05, Started by
Im4Blue1010
, Dec 14 2017 12:14
·
0
#1
Posted 14 December 2017 - 12:14
Mi se misca foarte greu netu', paginile se incarca greu, se misca in reluare.
Am cautat peste tot de drivere, dar nimic relvent.. le am pe toate instalate. Am incercat sa fac si speedtestul de la ookla dar, surpriza: 'UPLOAD TEST ERROR A socket error occurred during the Upload test. A firewall could be blocking the connection or the server might be having some issues. Please try again later. Alternatively, check out our free Speedtest for Desktop apps for more reliable testing.' Am dezactivat firewall-ul si am incercat dinnou dar am primit aceeasi erroare, nu pot sa va arat poze pentru ca stau mult prea mult la upload.. Nu cred ca este din vina pc-ului, este ceva decent, amd fx 4300,r7 250 sapphire 2gb, gigabyte 78lmt-s2, 4gb ram ddr3, 1tb hdd. |
#3
Posted 14 December 2017 - 13:18
Ce provider de internet ai? daca e digi, ai incercat testul de pe siteul lor?
Ai restartat routerul in cazul in care ai unul? O problema similara am avut la deviceuri noi care erau conectate la wi-fi, si laptop si telefon. Mergea netul foarte foarte greu, pana am dat restart la router |
#4
Posted 14 December 2017 - 13:23
exceswater, on 14 decembrie 2017 - 13:12, said:
De când aceste simptome ? spe_ripper, on 14 decembrie 2017 - 13:18, said:
Ce provider de internet ai? daca e digi, ai incercat testul de pe siteul lor? Ai restartat routerul in cazul in care ai unul? O problema similara am avut la deviceuri noi care erau conectate la wi-fi, si laptop si telefon. Mergea netul foarte foarte greu, pana am dat restart la router http://rcs-rds.speed...13-5dccda16cdfa Sa dau restart la router ? Este router-ul lor, si il am de luni bune. |
#5
Posted 14 December 2017 - 13:27
Încearcă un restart și spune-ne dacă se schimbă ceva ...
|
#6
Posted 14 December 2017 - 13:30
Pe alte device-ul tot la fel de greu merge??? Daca da, restart router. Daca problema persista, suni la rds sa iti rezolve problema.
Daca pe alte deviceuri iti merge netu, atunci reinstal de windows si ai rezolvat problema |
#7
Posted 14 December 2017 - 13:38
Ina afra de incarcarea grea a paginii nu mai ai si ceva reclame aiurea pe pagini ?
Ca mie imi pari a avea carcalaci in sistem, cu ceva DNS Hijack. Urmeaza pasii de aici si zi-ne ce rezovi ( sau nu ) - https://forum.softpe...hide-topic-nou/ Folosesti vreo solutie Third-party de securitate ? |
#8
Posted 14 December 2017 - 14:05
eiffel, on 14 decembrie 2017 - 13:38, said:
Ina afra de incarcarea grea a paginii nu mai ai si ceva reclame aiurea pe pagini ? Ca mie imi pari a avea carcalaci in sistem, cu ceva DNS Hijack. Urmeaza pasii de aici si zi-ne ce rezovi ( sau nu ) - https://forum.softpe...hide-topic-nou/ Folosesti vreo solutie Third-party de securitate ? http://rcs-rds.speed...65-454b8992f38a |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users