Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Problema PayPal claim

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Calypsso

Calypsso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,933
  • Înscris: 21.04.2009
Salut!

Am o problema sa zic așa, sa va explic in prealabil, sa înțelegeți toată faza.

Acuma ceva timp, 2 săptămâni, am trimis niște sume minore către un prieten sa zic așa prin PayPal nejustificat doar de a ajuta , iar in urma unor certuri am zis ca prietenia noastră se încheie aici, pentru ca era prea prost, nesimțit.

Mai exact, el a vrut sa-și cumpere ceva de pe internet și mi-am zis sa-i dau 2 euro i-am trimis prin PayPal, nu și-a mai cumpărat, apoi in alta zi imi spune sa ii mai trimit 2 euro și ceva pentru cumpara ceva, am trimis, nu știu cum lui nu ii mergea sa facă tranzacția, și i-am zis Sami trimită mie banii sa încerc de la mine, poate merge, și a mers i-am cumpărat ce a vrut. Asta ar fii una din tranzacții de unde incepe problema i-am trimis mai multe sume de genu, in fine.
Azi dimineața ma trezesc cu un mail de la PayPal și imi spune ceva de “claim” ca am fost reclamat pentru o Tranzacție, zic ce naiba ca eu bani pe PayPal nu primesc se la nimeni cu doar plătesc prin PayPal(care banii sunt virați de pe card) ma uit mai bine și văd o Tranzacție de 4,50 a fost reclamata și trebuie sa adaug fonduri altfel nu pot face tranzacții sau sa primesc bani etc, deci am in buget cu minus. 4.50 nu e o suma mare dar nu suport sa fiu așa luat de fraier și țepuit.
Eu ce pot sa fac acuma ca sa-l f*t și eu pe el e sa dau claim la toate tranzacțiile pe care ii le-am trimis, și sunt destule, problema e ca nu știu cum sa dai claim, in fine asta nu e o prioritate pentru mine sa fac asta ci doar sa rezolv situatia cu minus in buget, practic sunt tot banii mei, el a făcut asta doar sa-mi facă rău, ca e un retardat se om. Exista vreo soluție de rezolvare? Dacă dau mail la cei de PayPal se rezolva ? Și ce pot sa le zic...


#2
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009
Haha, te-a facut.

Probabil tu ai trimis banii ca gift, family, whatever.

El ti-a trimis ca "pay for goods"

El are dreptul sa faca claim, tu nu ai, ca i-ai trimis de buna voie ca gift. Si stii vorba aia, cadourile nu se intorc.

Ce poti sa faci e sa le dovedesti celor de la PP ca tranzactia lui a fost frauduloasa (adica le spui celor de la PP sa ii ceara lui factura de la tine)

Edited by Lex404, 14 December 2017 - 11:27.


#3
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Citeste cu atentie despre ce tranzactie e vorba.
Solicita de la PayPal mai multe lamuriri sa intelegi despre ce-i vorba.
Poate cel ce a initiat revendicare sustine ca i-ai vandut ceva ce tu nu i-ai livrat.
Asadar, verifica cu cei de la PayPal despre ce tranzactie e vorba.

Edited by Ciubex, 14 December 2017 - 11:27.


#4
Calypsso

Calypsso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,933
  • Înscris: 21.04.2009
Lex, la ce factura te referi!? Cea la care am cumpărat produsu?
In fine o sa încerc sa le trimit mail sa le explic da probabil nu o sa se rezolve situația și nu plâng pentru 20 de lei.
Bun, sa înțeleg ca el a primit din nou acei bani, deci înseamnă ca el a fost”smecheras” si a știut cum să-i trimita sa aibe o cale de ieșire buna, atunci inseama ca el a primit banii aia inapoi? Bun atunci, vreau Sami ziceți ca rog cum fac și eu asta, ca i-am trimis destule sume si sunt sigur ca nu i-am trimis ca și gift, Sa fac și eu asta dacă el e nesimțit. Vreau sa mai știu dacă imi afectează cumva contul de PayPal dacă fac chestia asta adică exista niște consecințe? , și dacă primesc banii aia înapoi.

#5
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,243
  • Înscris: 15.01.2014
Contacteaza PayPal prin ce metoda vrei tu, si incearca sa le explici, inteligibil, povestea.
De obicei sunt receptivi si se rezolva rapid. Am avut mai multe interactiuni cu ei (inclusiv o tentativa de phishing, i-am sunat si mi-au returnat banii in cont in cateva minute).

Deci lasa forumul si suna-i sau trimite mail.

#6
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,492
  • Înscris: 19.04.2009
Nu.

Daca el "ti-a platit pentru bunuri sau servicii" atunci tu ar trebui sa ii trimiti o factura, sau a fost trimisa automat ca template.

Daca i-ai trimis ca Friends, Family, Gift nu poti face nimic.

Daca i-ai trimis ca plata pentru servicii, poti sa faci claim. Dar cred ca el e ceva mai priceput si o sa te puna sa demonstrezi ca ai livrat un produs.


Invatati sa cititi termenii de utilizare si sa folositi paypal (si nu numai) CORECT. Asa nu ar mai fi probleme. Am PP de 5 ani si niciodata, dar niciodata nu am avut probleme!

#7
Calypsso

Calypsso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,933
  • Înscris: 21.04.2009
Bun, eu nu știu ce sa le scriu la ăștia in mail, aia e chestia, le scriu detaliat ce sa întâmplat sau sa cer factura

#8
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
In primul rand trebuie sa-i intrebi despre ce-i vorba in tranzactia reclamata. Scurt si la obiect.
Nu ii zapaci cu o poveste lunga si plicticoasa, fi concis si cere explicatii. Pe baza explicatiilor oferite iti vei da seama despre ce-i vorba.

#9
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
Multa bafta cu costumer service de la paypal, un serviciu mai prost nu exista pe glob. Redreseaza balanta si considera fondurile pierdute, o sa iti faci doar nervi.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate