Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...
 Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 

Golf 1.6 TDI, 105CP

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
onlyviu

onlyviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 652
  • Înscris: 07.10.2008
Salut,

Sunt nevoit sa imi schimb masina si ma indrept spre un Golf 6, motor 1.6TDI, 105CP. Ce vreau sa va intreb este, daca dupa stiinta voastra, modelele de la 2012 in sus mai prezinta problemel cu injectoarele. Stiu ca cele pana in 2010 aveau probleme de genul asta si ma intrebam daca s-au rectificat intre timp.

Mersi!

#2
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Nu stiu ...dar toate au probleme cu filtrele de particule daca sunt folosite preponderent in oras .

#3
Cool_Kick

Cool_Kick

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,249
  • Înscris: 06.09.2017
La o masina SH intotdeauna trebuie sa fii pregatit pentru probleme.
Indiferent ca e Ferrari, mustang, golf sau Logan.

#4
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006
O masina nou-nouta,dupa sase luni,de exemplu,automat devine SH.
Eu m-as orienta spre motorizarea pe benzina.

#5
onlyviu

onlyviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 652
  • Înscris: 07.10.2008
Am inteles si sunt constient de faptul ca la o masina second hand pot aparea probleme, dar, au fost anumite probleme legate de injectoare, la motoare TDI din 2008-2010, de care si VW erau constienti. Intrebarea mea e pentru cei care cunosc

#6
Cool_Kick

Cool_Kick

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,249
  • Înscris: 06.09.2017

 adisz, on 13 decembrie 2017 - 15:50, said:

O masina nou-nouta,dupa sase luni,de exemplu,automat devine SH.
Devine SH daca o vinzi, pentru cel care o cumpara.
Daca o pastrezi pentru tine... tot masina noua-achizitionata va fi.

Edited by Cool_Kick, 13 December 2017 - 15:57.


#7
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
S-au rectificat bolile copilariei. Singura problema care este la diesel, DPF-ul.

#8
dane-boy

dane-boy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 510
  • Înscris: 08.02.2004
Pune în lista și EGR. Ajunge un fel de consumabil la motoarele astea, tehnologie germana.
DPF nu este o problema în sine decât dacă s-au făcut km fără număr sau exploatare deficitara.

#9
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005
Cel mai mult  conteaza cum au foat exploatate,stiu Octavia cu 300.000 km la care nu a schimbat nimic important dar a fost condusa mai grabit la naveta lunga,deci nu km sunt importanti.

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 dane-boy, on 13 decembrie 2017 - 17:22, said:

Pune în lista și EGR. Ajunge un fel de consumabil la motoarele astea, tehnologie germana.
DPF nu este o problema în sine decât dacă s-au făcut km fără număr sau exploatare deficitara.
Oricum un EGR este vreo 200 euro, piesa noua. https://www.autopies...onducte_admisie
La majoritatea masinilor "recent aduse" dpf-ul va reprezenta o problema. Daca e "off", e alta discutie...

#11
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Nu stiu daca s-au rezolvat sau nu problemele cu injectoarele dar am pe cineva care a avut probleme cu pompa de inalta presiune (sau de inalte cu zic samantarii in parcare) din cauza piliturii. Nu stiu daca s-au stricat si injectoarele desi si ele au de suferit din cauza piliturii. Octavia 2 din ultimii ani dinainte de a aparea Octavia 3, pana in 100K km. Nu stiu daca a fost intamplare sau nu.
Problema mare cu pilitura e in primul rand din cauza amorsarii defectuoase a sistemului de alimentare cand se schimba filtrul de motorina. Teoretic se face din diagnoza, practic se dau cateva chei si se intampla ca pompa sa mearga in gol.

#12
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006

 dane-boy, on 13 decembrie 2017 - 17:22, said:

Pune în lista și EGR. Ajunge un fel de consumabil la motoarele astea, tehnologie germana.
DPF nu este o problema în sine decât dacă s-au făcut km fără număr sau exploatare deficitara.
  + o clapeta admisie si ceva pe la turbo...care se curata cu alta noua....o pompa de inalta si alte cateva nimicuri.

A...sa nu uit...daca are si dsg mai mai alte cateva nimicuri pe la cutie.
In rest masina buna...nemteasca.

 underb, on 13 decembrie 2017 - 21:01, said:

u.
Problema mare cu pilitura e in primul rand din cauza amorsarii defectuoase a sistemului de alimentare cand se schimba filtrul de motorina.
Asta e minciuna spusa de cei de la VW, mai ales ca au pompa electrica in rezervor.
Altele sunt cauzele ;)
Pompa nu se goleste cand schimbi filtrul, daca pui de 2-3 ori contactul s-a umplut instant.

#13
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Am avut 3 Golfuri din astea cu aceasta motorizare,luate de noi.Motorul este unul oarecum fiabil,spun oarecum,fiindca la una din masini,la 20k km,m-a luat cu platforma fiindca nu vroia sa mai porneasca.Problema?ECU.Niste masini mediocre in opinia mea,nu merita luate sh.Din 3 masini,nu mergeau doua la fel.La doua am mai avut problema cu compresorul de aer conditionat.Un fleac, 3 sau 4000 ron/ bucata masina reparatia.Si alte cateva fleacuri gen motorasul de la stergatoarele de parbriz 1700 ron,au mai fost alte"nimicuri" insa nu mi le mai aduc aminte.Nu am avut probleme cu EGR sau filtrul de particule in 120 k km.Motorul asta in opinia mea,o petarda-puturos si nu foarte economic.Asta daca-l exploatezi corect,nu subturat.

Edited by dantt, 13 December 2017 - 21:40.


#14
Cool_Kick

Cool_Kick

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,249
  • Înscris: 06.09.2017
Golf e masina nemțească e fratili meu, cine e mai smeker decat un posesor de Golf ?

on topic: la sh toata treaba e sa ai noroc, nici un doctor in mecanica sau mama reprezentantei de VW nu-ti poate garanta ca aia pe care o cumperi e chiftea sau masina buna.

Edited by Cool_Kick, 13 December 2017 - 22:24.


#15
onlyviu

onlyviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 652
  • Înscris: 07.10.2008

 Cool_Kick, on 13 decembrie 2017 - 22:23, said:

Golf e masina nemțească e fratili meu, cine e mai smeker decat un posesor de Golf ?

on topic: la sh toata treaba e sa ai noroc, nici un doctor in mecanica sau mama reprezentantei de VW nu-ti poate garanta ca aia pe care o cumperi e chiftea sau masina buna.
Off: Dar tu ce masina ai, fratili meu? Tot timpul trebuie sa se bage careva ca chilotii. O cumpar pe banii tai sau care e problema?

#16
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 dantt, on 13 decembrie 2017 - 21:38, said:

Am avut 3 Golfuri din astea cu aceasta motorizare,luate de noi.Motorul este unul oarecum fiabil,spun oarecum,fiindca la una din masini,la 20k km,m-a luat cu platforma fiindca nu vroia sa mai porneasca.Problema?ECU.Niste masini mediocre in opinia mea,nu merita luate sh.Din 3 masini,nu mergeau doua la fel.La doua am mai avut problema cu compresorul de aer conditionat.Un fleac, 3 sau 4000 ron/ bucata masina reparatia.Si alte cateva fleacuri gen motorasul de la stergatoarele de parbriz 1700 ron,au mai fost alte"nimicuri" insa nu mi le mai aduc aminte.Nu am avut probleme cu EGR sau filtrul de particule in 120 k km.Motorul asta in opinia mea,o petarda-puturos si nu foarte economic.Asta daca-l exploatezi corect,nu subturat.

Stai linistit, posesorul unui sh de 7000e nu o sa plateasca niciodata preturile nesimtite din reprezentanta, 1700ron pe un motor as de stergatoare este o suma mare, exista piese AM sau sh.

#17
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
S au rezolvat problemele cu injectoarele,s au făcut si softurile noi,motorul nu e la fel de agresiv ca 1.9 dar trage mai liniar și nu se plafonează așa repede.
DPF n are nicio treabă dacă mai ieși și afara din oraș o dată pe săptămână.
EGR duce 100k km fara probleme și nu e nici o avere. Compensezi cu volanta,alea de 1.9 sau 2.0 mâncau volante pe pâine,asta micu e mai prietenos cu ele.
Consumul e nesimțit de mic,la drum lung și mers a lălăială stai pe 4% .
Acu,eu îți spun astea din experiența mea de posesor de 1.6 și fost posesor de 1.9,nu golf,dar motorizările sunt identice,la fiecare peste 150k km parcurși. Că alții or fi avut probleme și asta e posibil.

#18
onlyviu

onlyviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 652
  • Înscris: 07.10.2008
Multumesc pentru raspunsuri.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate