Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Golf 1.6 TDI, 105CP
Last Updated: Sep 26 2023 07:52, Started by
onlyviu
, Dec 13 2017 14:48
·
3
#1
Posted 13 December 2017 - 14:48
Salut,
Sunt nevoit sa imi schimb masina si ma indrept spre un Golf 6, motor 1.6TDI, 105CP. Ce vreau sa va intreb este, daca dupa stiinta voastra, modelele de la 2012 in sus mai prezinta problemel cu injectoarele. Stiu ca cele pana in 2010 aveau probleme de genul asta si ma intrebam daca s-au rectificat intre timp. Mersi! |
#2
Posted 13 December 2017 - 15:04
Nu stiu ...dar toate au probleme cu filtrele de particule daca sunt folosite preponderent in oras .
|
#3
Posted 13 December 2017 - 15:45
#4
Posted 13 December 2017 - 15:50
O masina nou-nouta,dupa sase luni,de exemplu,automat devine SH.
Eu m-as orienta spre motorizarea pe benzina. |
#6
Posted 13 December 2017 - 15:57
#7
Posted 13 December 2017 - 16:47
S-au rectificat bolile copilariei. Singura problema care este la diesel, DPF-ul.
|
#8
Posted 13 December 2017 - 17:22
Pune în lista și EGR. Ajunge un fel de consumabil la motoarele astea, tehnologie germana.
DPF nu este o problema în sine decât dacă s-au făcut km fără număr sau exploatare deficitara. |
#9
Posted 13 December 2017 - 18:46
Cel mai mult conteaza cum au foat exploatate,stiu Octavia cu 300.000 km la care nu a schimbat nimic important dar a fost condusa mai grabit la naveta lunga,deci nu km sunt importanti.
|
#10
Posted 13 December 2017 - 20:32
dane-boy, on 13 decembrie 2017 - 17:22, said:
Pune în lista și EGR. Ajunge un fel de consumabil la motoarele astea, tehnologie germana. DPF nu este o problema în sine decât dacă s-au făcut km fără număr sau exploatare deficitara. La majoritatea masinilor "recent aduse" dpf-ul va reprezenta o problema. Daca e "off", e alta discutie... |
|
#11
Posted 13 December 2017 - 21:01
Nu stiu daca s-au rezolvat sau nu problemele cu injectoarele dar am pe cineva care a avut probleme cu pompa de inalta presiune (sau de inalte cu zic samantarii in parcare) din cauza piliturii. Nu stiu daca s-au stricat si injectoarele desi si ele au de suferit din cauza piliturii. Octavia 2 din ultimii ani dinainte de a aparea Octavia 3, pana in 100K km. Nu stiu daca a fost intamplare sau nu.
Problema mare cu pilitura e in primul rand din cauza amorsarii defectuoase a sistemului de alimentare cand se schimba filtrul de motorina. Teoretic se face din diagnoza, practic se dau cateva chei si se intampla ca pompa sa mearga in gol. |
#12
Posted 13 December 2017 - 21:23
dane-boy, on 13 decembrie 2017 - 17:22, said:
Pune în lista și EGR. Ajunge un fel de consumabil la motoarele astea, tehnologie germana. DPF nu este o problema în sine decât dacă s-au făcut km fără număr sau exploatare deficitara. A...sa nu uit...daca are si dsg mai mai alte cateva nimicuri pe la cutie. In rest masina buna...nemteasca. underb, on 13 decembrie 2017 - 21:01, said: u. Problema mare cu pilitura e in primul rand din cauza amorsarii defectuoase a sistemului de alimentare cand se schimba filtrul de motorina. Altele sunt cauzele Pompa nu se goleste cand schimbi filtrul, daca pui de 2-3 ori contactul s-a umplut instant. |
#13
Posted 13 December 2017 - 21:38
Am avut 3 Golfuri din astea cu aceasta motorizare,luate de noi.Motorul este unul oarecum fiabil,spun oarecum,fiindca la una din masini,la 20k km,m-a luat cu platforma fiindca nu vroia sa mai porneasca.Problema?ECU.Niste masini mediocre in opinia mea,nu merita luate sh.Din 3 masini,nu mergeau doua la fel.La doua am mai avut problema cu compresorul de aer conditionat.Un fleac, 3 sau 4000 ron/ bucata masina reparatia.Si alte cateva fleacuri gen motorasul de la stergatoarele de parbriz 1700 ron,au mai fost alte"nimicuri" insa nu mi le mai aduc aminte.Nu am avut probleme cu EGR sau filtrul de particule in 120 k km.Motorul asta in opinia mea,o petarda-puturos si nu foarte economic.Asta daca-l exploatezi corect,nu subturat.
Edited by dantt, 13 December 2017 - 21:40. |
#14
Posted 13 December 2017 - 22:23
Golf e masina nemțească e fratili meu, cine e mai smeker decat un posesor de Golf ?
on topic: la sh toata treaba e sa ai noroc, nici un doctor in mecanica sau mama reprezentantei de VW nu-ti poate garanta ca aia pe care o cumperi e chiftea sau masina buna. Edited by Cool_Kick, 13 December 2017 - 22:24. |
#15
Posted 14 December 2017 - 11:25
Cool_Kick, on 13 decembrie 2017 - 22:23, said:
Golf e masina nemțească e fratili meu, cine e mai smeker decat un posesor de Golf ? on topic: la sh toata treaba e sa ai noroc, nici un doctor in mecanica sau mama reprezentantei de VW nu-ti poate garanta ca aia pe care o cumperi e chiftea sau masina buna. |
|
#16
Posted 14 December 2017 - 12:31
dantt, on 13 decembrie 2017 - 21:38, said:
Am avut 3 Golfuri din astea cu aceasta motorizare,luate de noi.Motorul este unul oarecum fiabil,spun oarecum,fiindca la una din masini,la 20k km,m-a luat cu platforma fiindca nu vroia sa mai porneasca.Problema?ECU.Niste masini mediocre in opinia mea,nu merita luate sh.Din 3 masini,nu mergeau doua la fel.La doua am mai avut problema cu compresorul de aer conditionat.Un fleac, 3 sau 4000 ron/ bucata masina reparatia.Si alte cateva fleacuri gen motorasul de la stergatoarele de parbriz 1700 ron,au mai fost alte"nimicuri" insa nu mi le mai aduc aminte.Nu am avut probleme cu EGR sau filtrul de particule in 120 k km.Motorul asta in opinia mea,o petarda-puturos si nu foarte economic.Asta daca-l exploatezi corect,nu subturat. Stai linistit, posesorul unui sh de 7000e nu o sa plateasca niciodata preturile nesimtite din reprezentanta, 1700ron pe un motor as de stergatoare este o suma mare, exista piese AM sau sh. |
#17
Posted 14 December 2017 - 12:59
S au rezolvat problemele cu injectoarele,s au făcut si softurile noi,motorul nu e la fel de agresiv ca 1.9 dar trage mai liniar și nu se plafonează așa repede.
DPF n are nicio treabă dacă mai ieși și afara din oraș o dată pe săptămână. EGR duce 100k km fara probleme și nu e nici o avere. Compensezi cu volanta,alea de 1.9 sau 2.0 mâncau volante pe pâine,asta micu e mai prietenos cu ele. Consumul e nesimțit de mic,la drum lung și mers a lălăială stai pe 4% . Acu,eu îți spun astea din experiența mea de posesor de 1.6 și fost posesor de 1.9,nu golf,dar motorizările sunt identice,la fiecare peste 150k km parcurși. Că alții or fi avut probleme și asta e posibil. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users