Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pick-up pentru agricultura
Last Updated: Jan 15 2018 19:02, Started by
Alex08
, Dec 13 2017 12:35
·
0
#1
Posted 13 December 2017 - 12:35
Buna ziua, a venit momentrul sa schimb masina actuala cu un pick-up pentru munca de zi cu zi.
Vin la voi cu rugamintea sa ma sfatuiti ce mi s-ar potrivi cel mai bine. De la aceasta masina as vrea: -sa pot merge pe orice camp fara probleme -sa pot pune un sac de 900 kg in spate -sa nu consume exagerat de mult -sa fie cat mai fiabile, nu-mi permit sa stau cu ea mai mult in service-uri -sa fie cat de cat ok de condus si prin oras Masina va fi 5 luni pe an pe campuri, restul mici deplasari stradale. Bugetul ar fi in jurul sumei de 10.000 euro. Multumesc anticipat. |
#3
Posted 13 December 2017 - 13:19
Atunci 600 kg, doar intr-un an am avut saci de 900 kg cu ingrasaminte, nu cred ca o sa mai primesc prea curand, am zis sa am optiunea asta pe masina. 600 kg ar fi suficient ca uz periodic.
Edited by Alex08, 13 December 2017 - 13:23. |
#5
Posted 13 December 2017 - 13:26
am un vecin al sat care are o Mitsubishi l200 adusa din anglia si are trecut pe talon greutate maxima 1020 kg in bena. nu stiu daca si cele cu volan pe stanga au aceeasi greutate maxima, dar merita incercat.
|
#7
Posted 13 December 2017 - 13:51
Toate pick-uprrile se cam invart pe acolo, 1t load capacity(marfa+oameni+combustibil) si bena ptr 1 europalet. Acum trebuie sa gandesti mai multe detalii, de ce iti trebuie neaprat de asta, ai 3-4 oameni echipaj? Sau numai doar ptr 4x4? Aici iar e alta discutie, daca vrei 4x4 nepermanent (adica sa mergi pe sosea) sunt doar 2 modele, L200 si Amarok, iar asta ultimul nu cred ca s-a ieftin asa mult ca e aparut de curand. Ptr 4x4 nepermanent direct hilux cu motor 3.2 neaparat, e singurul care tine la tavaleala de pe camp. Navarra apoi dar cu mare grija si de evitat Ranger ca e putin praf la fiabilitate. Mai degraba Isuzu dmax care e aceasi masina decat Ranger dar mai ieftina si mai fiabila. Daca e de greutate mergi direct pe o platforma, un Renault Master este tanc in comparatie cu orice pick-up. Nici Iveco nu-s chiar asa de rele daca sunt intretinute, intr-un timp livrau la francezi motorul de 2.7 care e bestial. Iarasi Boxer/Jumper foarte bune, platforme in acte de 2,2t in acte dublu fara probleme. Au si cabina dubla daca e vorba de echipa ba chiar se gasesc si 4x4 prin auohausri. Dar daca vrei sa fii cu adevarat original vezi ca pe olx era un gaz66 cu gpl la 9000 (calarite la 3000), cu ala nu mai ai probleme. Decat daca mergi pe sosea faca C .
Edited by cristian_sen, 13 December 2017 - 13:57. |
#8
Posted 13 December 2017 - 13:51
#9
Posted 13 December 2017 - 14:07
adisz, on 13 decembrie 2017 - 13:51, said:
nu te lua dupa clarcson, sunt ok jiluxurile dar nu waw, au si ele problemute costisitoare rau...cele mai bune masini intr-adevar sunt toyota dar landcruiser flat-deck, cum avea Steve Irwin, alea da, cu alea mergi pe Luna daca le pui rezervor de aer la admisie. Motoare clasice cu benzina pe sasiu de tractor, nu ai ce sa gresesti. Si ca sa-l ametim pe initiator mai sunt masinile gen Toyota Dyna, mecanica de landcruiser dar mma mai mare chiar si 3,5t, e plin Asia de ele, la noi am vazut doar Kia k2500 parca se cheama, sunt si basculabile, in agricultura trebuie. Oare la noi de nu se aduc de astea ca s-ar preta la fix ptr conditiile zilnice din oras: https://www.drivelif...ere-work-truck/ ps: fuel tank 130L. Edited by cristian_sen, 13 December 2017 - 14:16. |
#10
Posted 13 December 2017 - 14:16
Variante sunt multe. Nu te zgarci la motoare mari ca intra la autoutilitare si nu platesti impozit mare. O idee ar fi si motor pe benzina, la pick-up ai unde sa pui o butelie gpl.
Cele cu motoare pe benzina sunt mai ieftine, mai simple si mai fiabile ca dieselurile. |
|
#11
Posted 13 December 2017 - 14:19
cristian_sen, on 13 decembrie 2017 - 13:51, said:
Toate pick-uprrile se cam invart pe acolo, 1t load capacity(marfa+oameni+combustibil) si bena ptr 1 europalet. Acum trebuie sa gandesti mai multe detalii, de ce iti trebuie neaprat de asta, ai 3-4 oameni echipaj? Sau numai doar ptr 4x4? Aici iar e alta discutie, daca vrei 4x4 nepermanent (adica sa mergi pe sosea) sunt doar 2 modele, L200 si Amarok, iar asta ultimul nu cred ca s-a ieftin asa mult ca e aparut de curand. Ptr 4x4 nepermanent direct hilux cu motor 3.2 neaparat, e singurul care tine la tavaleala de pe camp. Navarra apoi dar cu mare grija si de evitat Ranger ca e putin praf la fiabilitate. Mai degraba Isuzu dmax care e aceasi masina decat Ranger dar mai ieftina si mai fiabila. Daca e de greutate mergi direct pe o platforma, un Renault Master este tanc in comparatie cu orice pick-up. Nici Iveco nu-s chiar asa de rele daca sunt intretinute, intr-un timp livrau la francezi motorul de 2.7 care e bestial. Iarasi Boxer/Jumper foarte bune, platforme in acte de 2,2t in acte dublu fara probleme. Au si cabina dubla daca e vorba de echipa ba chiar se gasesc si 4x4 prin auohausri. Dar daca vrei sa fii cu adevarat original vezi ca pe olx era un gaz66 cu gpl la 9000 (calarite la 3000), cu ala nu mai ai probleme. Decat daca mergi pe sosea faca C . Masina va fi si pentru strada, cu siguranta o sa mai am treaba si prin oras sau depasarea de la tarla la tarla pe strada( cea mai mare distanta 40 km pe asfalt ). Echipajul pentru aceasta masina ar fi 2-3 oamenii. Nu mereu va fi incarcata, poate doar odata sau de doua ori pe pe an cu maxim 500-600 kg, cand nu are rost sa fac o deplasare cu tractorul si remorca pentru doar un sac. Aceasta masina va fi o masina de zi cu zi, mereu la datorie, va fi si pentru carat dar si pentru mers pe asfalt. 50%- 50% Imi facea cu ochil Nissan Navara, dar am auzit despre ca le cade distributia la 200k km, este adevarat? |
#12
Posted 13 December 2017 - 14:22
Nu neaparat de motoare ci cum sunt omologate masinile, de ex exista matiz utilitara, are canapeua lipsa si gratii la geamurile de spate...si plateste rovikkvigneta la fel ca un 2.5L )
|
#13
Posted 13 December 2017 - 14:27
cristian_sen, on 13 decembrie 2017 - 14:22, said:
Nu neaparat de motoare ci cum sunt omologate masinile, de ex exista matiz utilitara, are canapeua lipsa si gratii la geamurile de spate...si plateste rovikkvigneta la fel ca un 2.5L ) |
#14
Posted 13 December 2017 - 14:29
Depinde cum a fost intretinuta.
La 200.000km oricum trebuie schimbata dristributia. |
#15
Posted 13 December 2017 - 14:30
Alex08, on 13 decembrie 2017 - 14:19, said:
Pai daca nu o fi fost schimbata vreodata sau la timp...da, probabil e adevarat. Dar e valabil ptr toate masinile. Mai degraba pompele de injectie, casetele de directie, astea-s bube comune la pick0upri. Da, inclusiv la Hilux, caseta se repara prin inlocuire la fiecare 90k km de sosea. La km camp si mai putini. Costa exact 10 000 lei halatul, cu reducere la reprezentanta. Pompa de servo la hilux necesita atentie deosebita, uzeaza uleiul foarte repede, la 2 ani tmax trebuie schimbat. Apoi ambreiajele, la L200 e putin subdimensionat, la 100k jos cu el dar exista varainte heavyduty, pedala tare dar uiti de el. La fel bucasaria, e consumabila la pick-upuri....se presupune ca se scot bani cu aceste masini iar producatorii au grija de asta.
Edited by cristian_sen, 13 December 2017 - 14:32. |
|
#18
Posted 13 December 2017 - 14:42
Alex08, on 13 decembrie 2017 - 14:19, said:
nu are rost sa fac o deplasare cu tractorul si remorca pentru doar un sac. Aceasta masina va fi o masina de zi cu zi, mereu la datorie, va fi si pentru carat dar si pentru mers pe asfalt. 50%- 50% Edited by cristian_sen, 13 December 2017 - 14:44. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users