Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Aplicatie medicala / asistent med...

Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 

Pick-up pentru agricultura

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
Alex08

Alex08

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 10.10.2008
Buna ziua, a venit momentrul sa schimb masina actuala cu un pick-up pentru munca de zi cu zi.
Vin la voi cu rugamintea sa ma sfatuiti ce mi s-ar potrivi cel mai bine.

De la aceasta masina as vrea:
-sa pot merge pe orice camp fara probleme
-sa pot pune un sac de 900 kg in spate
-sa nu consume exagerat de mult
-sa fie cat mai fiabile, nu-mi permit sa stau cu ea mai mult in service-uri
-sa fie cat de cat ok de condus si prin oras

Masina va fi 5 luni pe an pe campuri, restul mici deplasari stradale.
Bugetul ar fi in jurul sumei de 10.000 euro.
Multumesc anticipat.

#2
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,161
  • Înscris: 28.06.2005
Nu cred ca exista vreun pick-up pe care sa pui 900kg.
Din amintirile mele de acum ceva vreme, Ranger-ul de la Ford se lauda ca poate sa duca cel mai mult dintre toti. Si asta era 800kg.

#3
Alex08

Alex08

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 10.10.2008
Atunci 600 kg, doar intr-un an am avut saci de 900 kg cu ingrasaminte, nu cred ca o sa mai primesc prea curand, am zis sa am optiunea asta pe masina. 600 kg ar fi suficient ca uz periodic.

Edited by Alex08, 13 December 2017 - 13:23.


#4
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Nici Ford F150 nu duce ?

#5
Kobra2602

Kobra2602

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,353
  • Înscris: 09.11.2006
am un vecin al sat care are o Mitsubishi l200 adusa din anglia si are trecut pe talon greutate maxima 1020 kg in bena. nu stiu daca si cele cu volan pe stanga au aceeasi greutate maxima, dar merita incercat.

#6
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Asa ceva?

#7
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 21.08.2003
Toate pick-uprrile se cam invart pe acolo, 1t load capacity(marfa+oameni+combustibil) si bena ptr 1 europalet. Acum trebuie sa gandesti mai multe detalii, de ce iti trebuie neaprat de asta, ai 3-4 oameni echipaj? Sau numai doar ptr 4x4?  Aici iar e alta discutie, daca vrei 4x4 nepermanent (adica sa mergi pe sosea) sunt doar 2 modele, L200 si Amarok, iar asta ultimul nu cred ca s-a ieftin asa mult ca e aparut de curand. Ptr 4x4 nepermanent direct hilux cu motor 3.2 neaparat, e singurul care tine la tavaleala de pe camp. Navarra apoi dar cu mare grija si de evitat Ranger ca e putin praf la fiabilitate. Mai degraba Isuzu dmax care e aceasi masina decat Ranger dar mai ieftina si mai fiabila. Daca e de greutate mergi direct pe o platforma, un Renault Master este tanc in comparatie cu orice pick-up. Nici Iveco nu-s chiar asa de rele daca sunt intretinute, intr-un timp livrau la francezi motorul de 2.7 care e bestial. Iarasi Boxer/Jumper foarte bune, platforme in acte de 2,2t in acte dublu fara probleme. Au si cabina dubla daca e vorba de echipa ba chiar se gasesc si 4x4 prin auohausri. Dar daca vrei sa fii cu adevarat original vezi ca pe olx era un gaz66 cu gpl la 9000 (calarite la 3000), cu ala nu mai ai probleme. Decat daca mergi pe sosea faca C .

Edited by cristian_sen, 13 December 2017 - 13:57.


#8
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,997
  • Înscris: 07.11.2006
Cel mai tare pick-up din toate timpurile este Toyota Hilux.
Apoi urmeaza restul.

#9
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 21.08.2003

 adisz, on 13 decembrie 2017 - 13:51, said:

Cel mai tare pick-up din toate timpurile este Toyota Hilux.
Apoi urmeaza restul.
nu te lua dupa clarcson, sunt ok jiluxurile dar nu waw, au si ele problemute costisitoare rau...cele mai bune masini intr-adevar sunt toyota dar landcruiser flat-deck, cum avea Steve Irwin, alea da, cu alea mergi pe Luna daca le pui rezervor de aer la admisie. Motoare clasice cu benzina pe sasiu de tractor, nu ai ce sa gresesti. Si ca sa-l ametim pe initiator mai sunt masinile gen Toyota Dyna, mecanica de landcruiser dar mma mai mare chiar si 3,5t, e plin Asia de ele, la noi am vazut doar Kia k2500 parca se cheama, sunt si  basculabile, in agricultura trebuie.
Oare la noi de nu se aduc de astea  ca s-ar preta la fix ptr conditiile  zilnice din oras: https://www.drivelif...ere-work-truck/
ps: fuel tank 130L. :)

Edited by cristian_sen, 13 December 2017 - 14:16.


#10
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Variante sunt multe. Nu te zgarci la motoare mari ca intra la autoutilitare si nu platesti impozit mare. O idee ar fi  si motor pe benzina, la pick-up ai unde sa pui o butelie gpl.
Cele cu motoare pe benzina sunt mai ieftine, mai simple si mai fiabile ca dieselurile.

#11
Alex08

Alex08

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 10.10.2008

 cristian_sen, on 13 decembrie 2017 - 13:51, said:

Toate pick-uprrile se cam invart pe acolo, 1t load capacity(marfa+oameni+combustibil) si bena ptr 1 europalet. Acum trebuie sa gandesti mai multe detalii, de ce iti trebuie neaprat de asta, ai 3-4 oameni echipaj? Sau numai doar ptr 4x4?  Aici iar e alta discutie, daca vrei 4x4 nepermanent (adica sa mergi pe sosea) sunt doar 2 modele, L200 si Amarok, iar asta ultimul nu cred ca s-a ieftin asa mult ca e aparut de curand. Ptr 4x4 nepermanent direct hilux cu motor 3.2 neaparat, e singurul care tine la tavaleala de pe camp. Navarra apoi dar cu mare grija si de evitat Ranger ca e putin praf la fiabilitate. Mai degraba Isuzu dmax care e aceasi masina decat Ranger dar mai ieftina si mai fiabila. Daca e de greutate mergi direct pe o platforma, un Renault Master este tanc in comparatie cu orice pick-up. Nici Iveco nu-s chiar asa de rele daca sunt intretinute, intr-un timp livrau la francezi motorul de 2.7 care e bestial. Iarasi Boxer/Jumper foarte bune, platforme in acte de 2,2t in acte dublu fara probleme. Au si cabina dubla daca e vorba de echipa ba chiar se gasesc si 4x4 prin auohausri. Dar daca vrei sa fii cu adevarat original vezi ca pe olx era un gaz66 cu gpl la 9000 (calarite la 3000), cu ala nu mai ai probleme. Decat daca mergi pe sosea faca C .

Masina va fi si pentru strada, cu siguranta o sa mai am treaba si prin oras sau depasarea de la tarla la tarla pe strada( cea mai mare distanta 40 km pe asfalt  ). Echipajul pentru aceasta masina ar fi 2-3 oamenii. Nu mereu va fi incarcata, poate doar odata sau de doua ori pe pe an cu maxim 500-600 kg, cand nu are rost sa fac o deplasare cu tractorul si remorca pentru doar un sac.  Aceasta masina va fi o masina de zi cu zi, mereu la datorie, va fi si pentru carat dar si pentru mers pe asfalt. 50%- 50%

Imi facea cu ochil Nissan Navara, dar am auzit despre ca le cade distributia la 200k km, este adevarat?

#12
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 21.08.2003
Nu neaparat de motoare ci cum sunt omologate masinile, de ex exista matiz utilitara, are canapeua lipsa si gratii la geamurile de spate...si plateste rovikkvigneta la fel ca un 2.5L ;))

#13
Alex08

Alex08

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 10.10.2008

 cristian_sen, on 13 decembrie 2017 - 14:22, said:

Nu neaparat de motoare ci cum sunt omologate masinile, de ex exista matiz utilitara, are canapeua lipsa si gratii la geamurile de spate...si plateste rovikkvigneta la fel ca un 2.5L Posted Image)
As mai avea o intrebare, dupa o mica cercetare de piata am observat categoria aceasta de masini au peste 200.000 km, este mult, putin? Cam ce medie de viata au aceste masini?

#14
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Depinde cum a fost intretinuta.
La 200.000km oricum trebuie schimbata dristributia.

#15
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 21.08.2003

 Alex08, on 13 decembrie 2017 - 14:19, said:

Imi facea cu ochil Nissan Navara, dar am auzit despre ca le cade distributia la 200k km, este adevarat?
Pai daca nu o fi fost schimbata vreodata sau la timp...da, probabil e adevarat. Dar e valabil ptr toate masinile. Mai degraba pompele de injectie, casetele de directie, astea-s bube comune la pick0upri. Da, inclusiv la Hilux, caseta se repara prin inlocuire la fiecare 90k km de sosea. La km camp si mai putini. Costa exact 10 000 lei halatul, cu reducere la reprezentanta. Pompa de servo la hilux necesita atentie deosebita, uzeaza uleiul foarte repede, la 2 ani tmax trebuie schimbat.  Apoi ambreiajele, la L200 e putin subdimensionat, la 100k jos cu el dar exista varainte heavyduty, pedala tare dar uiti de el. La fel bucasaria, e consumabila la pick-upuri....se presupune ca se scot bani cu aceste masini iar producatorii au grija de asta.

Edited by cristian_sen, 13 December 2017 - 14:32.


#16
dem3ntor

dem3ntor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,136
  • Înscris: 16.04.2007
dar un Duster cu remorca?
sau orice alt SUV cu remorca dupa el, daca tot spui ca ai rar nevoie de bena?

#17
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,161
  • Înscris: 28.06.2005

 Ion_de_la_Raion, on 13 decembrie 2017 - 13:26, said:

Nici Ford F150 nu duce ?
Vorbim de masini care se vand si de catre dealeari autorizati pe piata locala.
Ca sa aiba omul unde sa faca o intretinere de incredere.



Unimog nu-i recomada nimeni?

#18
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 21.08.2003

 Alex08, on 13 decembrie 2017 - 14:19, said:

nu are rost sa fac o deplasare cu tractorul si remorca pentru doar un sac.  Aceasta masina va fi o masina de zi cu zi, mereu la datorie, va fi si pentru carat dar si pentru mers pe asfalt. 50%- 50%

  Pai Suv cu remorca, e oferta muuult mai mare. Daca esti chitit pe pick-up ai doar 3: hilux, Navara, L200, astea-s mai raspandite si cunoscute de mecanici, fiecare cu plusurile si minusurile propii.

Edited by cristian_sen, 13 December 2017 - 14:44.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate