Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Diferential wifi

Model gard

Termosistem cu spuma sau adeziv?

VoWiFi sau WiFi Calling
 Problema temperatura ACM centrala...

La Sinesti pe magistrala

,,Razbunarea tocilarilor: la ce s...

Bardonecchia, stațiunea de s...
 Cum il poate incerca Zeul biblic ...

Avocat imobiliar pentru vicii asc...

Achizitie miniPC.

In ce an este bine sa cumperi tel...
 Cablu electric pentru exterior

La multi ani indragostilor! D...

Germania a legalizat consumul de ...

Frigidere de bauturi pentru magaz...
 

Telekom te obliga sa le dai creditul incarcat gratis

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#1
Stegal

Stegal

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,285
  • Înscris: 13.05.2004
ATENTIE!!! A aparut o noua mega inovatie marca Telekom si anume:

Iti incarci cartela prima data (o activezi) cu X credit. Dupa cum se stie, ei iti activeaza automat extraoptiunea apropiata de valoarea incarcata. Daca vrei creditul inapoi trimiti sms la 123 textul credit. In trecut puteai recupera creditul si sa faci ce vrei cu el si sa iti activezi tu ce optiune vrei etc.

DE ACUM AVEM SURPRIZA CARE VINE PE SMS: AI SOLICITAT DEZACTIVAREA OPTIUNII X FARA RETURNAREA CREDITULUI etc.

Nu s-a consumat nimic din resurse. Pur si simplu isi bat joc de client si il obliga sa pastreze optiunea activata de ei automat. Asa bataie de joc chiar nu am mai vazut. In primul rand este abuziv 100%. Cum de le este permis sa oblige clientii in asa fel ??? Ei nu isi dau seama ca nu e in regula asa ceva ?

#2
r629935

r629935

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 24.10.2017
Hai sa iti spun alta.

Telekom iti ia bani pentru extraoptiune, desi nu ai valabilitate.
Adica iti iau banii, desi tu nu poti suna.


Am vrut sa sun macar la linia de suport.
Ghici ce?
Nu merge nici asta.


Eh...

#3
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Isi doresc faliment rapid

#4
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,575
  • Înscris: 12.03.2006
Am patit si eu! Imi activau la nesfarsit freestyle cu 50 centi/luna, desi creditul avut pe cartela expirase deja. Am dezactivat extraoptiunea definitiv. Adica ma obligau sa incarc, ca sa pot folosi extraoptiunea, desi eu nu aveam nevoie de ea.

Foame mare!

Edited by arab, 12 December 2017 - 18:54.


#5
r629935

r629935

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 24.10.2017
Da.
De FreeStyle povesteam.

Eu am gasit alta varianta.
Nu am mai incarcat.

Edited by r629935, 12 December 2017 - 18:58.


#6
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,083
  • Înscris: 08.10.2015
Daca e asa um ziceti, la ANPC ati incercat?

#7
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,575
  • Înscris: 12.03.2006
E...asa cum zic! Nu m-am complicat cu ANPC, desi ar fi meritat! Pana venea raspunsul, ramaneam fara credit. Nici un ANCOM nu strica cred.

Edited by arab, 12 December 2017 - 19:14.


#8
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Pacat de Deliric, ca le-a facut reclama...

Si Atentie!!! Telekom nu ma obliga la nimic. Nu am treaba cu ei (pe partea de voce mobila).

Edited by ericmario, 12 December 2017 - 19:19.


#9
danyel61

danyel61

    Fumător

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,230
  • Înscris: 19.08.2005
Toti e niste hoti.

#10
Pekiasan

Pekiasan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,552
  • Înscris: 16.12.2011
Cu mine au fost foarte corecti. Ba, la un moment dat, mi-au trimis si o cartela pre-pay cu numar si cu optiunea de 5 euro gratis. Desi nu am acceptat oferta lor de prelungire am putut folosi cartela dupa 7-8 luni de la primire.

#11
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Pe mine ma suna constant, "nu vreti sa...", vor sa ma convinga la un abo pe voce mobila, iar eu le raspund respectuos: "nu, multumesc".
E atat de simplu...

#12
gestt

gestt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,834
  • Înscris: 09.10.2009
La Telekom nu ma mai mira nimic ..

#13
R10

R10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,638
  • Înscris: 29.03.2010
Ieri a fost o prietena sa isi plateasca factura la ei, si fata de la ghiseu i-a spus exact asa: "Va rog sa asteptati sau sa veniti mai tarziu pentru ca se joaca colega mea pe calculator". Eu as fi turbat pe loc daca pateam asa ceva

#14
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,020
  • Înscris: 15.05.2008
suna la r.c si iti vei recupera creditul
acum fie vb intre noi,nu puteau subventiona la nesfarsit aceste simuri,trebuie sa vina si conditii

#15
johnalex09

johnalex09

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 709
  • Înscris: 17.09.2006

 Stegal, on 12 decembrie 2017 - 18:41, said:

ATENTIE!!! A aparut o noua mega inovatie marca Telekom si anume:

Iti incarci cartela prima data (o activezi) cu X credit. Dupa cum se stie, ei iti activeaza automat extraoptiunea apropiata de valoarea incarcata. Daca vrei creditul inapoi trimiti sms la 123 textul credit. In trecut puteai recupera creditul si sa faci ce vrei cu el si sa iti activezi tu ce optiune vrei etc.

DE ACUM AVEM SURPRIZA CARE VINE PE SMS: AI SOLICITAT DEZACTIVAREA OPTIUNII X FARA RETURNAREA CREDITULUI etc.

Nu s-a consumat nimic din resurse. Pur si simplu isi bat joc de client si il obliga sa pastreze optiunea activata de ei automat. Asa bataie de joc chiar nu am mai vazut. In primul rand este abuziv 100%. Cum de le este permis sa oblige clientii in asa fel ??? Ei nu isi dau seama ca nu e in regula asa ceva ?
sunt 2 variante,
1 iti ceri creditul inapoi se dezactiveaza optiunea instant si primesti creditul inapoi
2 iti dezactivezi extraoptiunea, beneficiile iti raman cat sunt valabile si creditul ramane si el luat, numai ca nu se mai reactiveaza

#16
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,020
  • Înscris: 15.05.2008
john punctul 1 nu merge defel
omu vrea creditul, nimic altceva

#17
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017

 Stegal, on 12 decembrie 2017 - 18:41, said:

ATENTIE!!! A aparut o noua mega inovatie marca Telekom si anume:

Iti incarci cartela prima data (o activezi) cu X credit. Dupa cum se stie, ei iti activeaza automat extraoptiunea apropiata de valoarea incarcata. Daca vrei creditul inapoi trimiti sms la 123 textul credit. In trecut puteai recupera creditul si sa faci ce vrei cu el si sa iti activezi tu ce optiune vrei etc.

DE ACUM AVEM SURPRIZA CARE VINE PE SMS: AI SOLICITAT DEZACTIVAREA OPTIUNII X FARA RETURNAREA CREDITULUI etc.

Nu s-a consumat nimic din resurse. Pur si simplu isi bat joc de client si il obliga sa pastreze optiunea activata de ei automat. Asa bataie de joc chiar nu am mai vazut. In primul rand este abuziv 100%. Cum de le este permis sa oblige clientii in asa fel ??? Ei nu isi dau seama ca nu e in regula asa ceva ?

Daca este asa se cheama furt.Furtul daca exista si ar fi  foarte mare , ar putea fi investigat chiar de o anumita institutie ce beneficiaza de serviciile lor...:)

#18
Modemuri3G

Modemuri3G

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,537
  • Înscris: 08.03.2011

 Stegal, on 12 decembrie 2017 - 18:41, said:

ATENTIE!!! A aparut o noua mega inovatie marca Telekom si anume:

Iti incarci cartela prima data (o activezi) cu X credit. Dupa cum se stie, ei iti activeaza automat extraoptiunea apropiata de valoarea incarcata. Daca vrei creditul inapoi trimiti sms la 123 textul credit. In trecut puteai recupera creditul si sa faci ce vrei cu el si sa iti activezi tu ce optiune vrei etc.

DE ACUM AVEM SURPRIZA CARE VINE PE SMS: AI SOLICITAT DEZACTIVAREA OPTIUNII X FARA RETURNAREA CREDITULUI etc.

Nu s-a consumat nimic din resurse. Pur si simplu isi bat joc de client si il obliga sa pastreze optiunea activata de ei automat. Asa bataie de joc chiar nu am mai vazut. In primul rand este abuziv 100%. Cum de le este permis sa oblige clientii in asa fel ??? Ei nu isi dau seama ca nu e in regula asa ceva ?

99,9% este o eroare din serverele lor, e cineva aici pe forum care activase aseara o cartela si astazi reusise recuperarea creditului la relatii cu clientii

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate