Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Porsche Cayenne Turbo 2006-2008 - cit o sa coste defapt?

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
matheszabi

matheszabi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 16.04.2009
Ma uit la cei din anul 2006-2008.
Inainte de 2006 are problema de serie ca crapa tevile de plastice de la racire si trebuie schimbate in aluminiu, aprox 1000 euro.
Cei care vinde ieftin vinde ca nu vrea sa repare. Reparatia cutia de viteza 3500 euro, e foarte frecvent.
Reparatia de perne de aer: 650 euro x 4 = 2600 euro. Cele ieftine ori sint fara perne ori pernele sint duse.
Cauciuc probabil uzat, sau probabil vreau sa schimb care mai are aderenta: 8x 287 euro = 2300 euro ( iarna + vara noi, de performanta mai bunicel)
Schimbat placute frane + poate si disc : 200 euro 500,
Ulei + curele : nu stiu, ince 200-300?

Attached File  Capture.PNG   538.27K   242 downloads
Sa luam exemplul ca am cumparat masina cu 10k euro, poate 15k.
Apoi am mai aruncat pe la reparatii initiale: inca + 10k euro

Deja sint la 25k, dar cu cauciucuri noi, si schimbabile schimbate, poate citeva reparatii de "surpriza" - poate nu perna de aer e dus, ci altceva: kit ambreaj, compressor aer, ect.

Plati fixe:
Daca e varianta de 4800cmc, atunci este impozit anual de 6960 ron, sau cu reducere in primele luni la 6264, care e  1352 euro / an.
Taxa drum anual: 28 euro
RCA: - cei peste 2500 e categoria cea mai scumpa. Nu prea am ideie, dar ma astept pe la 2000 ron , 434 euro

----1814 euro / an : pentru "gata sa ma serveasca o excursie"---

Sa zicem caIl folosesc doar la excursii, drum in afara localitatiilor mai mult. Concedii, iesiri cu familia.
Anual 4000-10000 km.
Ce buget trebuie alocate pentru reparatii, cu materiale aftermarket de calitate medie, bunicel ( nu top performanta) si reparatii la service autorizat, la care se amite si bon fiscal ( nu se lucreaza la negru):
Petru 10k km anual inca 2k euro?

Ceva de genul doresc sa stiu, insa site-ul nu prea arata valori reale:
Attached File  estimativ.png   65.33K   238 downloads

Daca adaug pretul asta ptr 5 ani la costul excursilor... ma mai gandesc la solutii, dar trebuie sa stiu cit trebuie sa platesc, nu ajunge "foarte mult"

Edited by calinkgb, 12 December 2017 - 19:08.
Editat titlu


#2
valentincr

valentincr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 05.05.2008
Iti recomand sa iei una care inca mai are garantie extinsa chiar daca e din 2008. Vazusem eu cateva desi la buget trebuie sa mai adaugi vreo 7-8k.
+ ca daca inca e in garantie si nu a depasit 200.000km poti sa mai prelungesti cu inca 2 ani garantia cu ~2300 de eur.
Si daca ai garantie, nu mai trebuie sa iti faci calcule cat te-ar costa piesa x si y.

#3
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
La o masina cu motor de 5 litri si 500 de cai putere astfel de calcule se potrivesc ca nuca in perete.
Pana la urma poti oricand sa o cumperi de noua, pretul de pornire e undeva pe la 75 mii euro iar cu motorul de mai sus e undeva pe la 140 mii euro.

Edited by Kroghy, 12 December 2017 - 06:26.


#4
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
Instalatia de gaz, mai costa si aia ceva....

#5
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,560
  • Înscris: 08.03.2017
Nu vad rostul unei astfel de masini .
Pentru concediu cel mai mult visez la o masina cum au olandezii , masina fata casuta spate cu absolut tot ce ai nevoie in dotare pana la antena parabolica .
Daca tot doresti monstru de asfalt cel mult un Tuareg , mare diferenta intre ele nu e iar intretinerea e mult mai mica, la Porche platesti sigla dar de reparat tot cu turcisme o repari ca nu te poti atinge de original si la final ce ai facut ? ai Porche mai slab ca un Aro Andoria ...
La cat e intretinerea poti merge linistit pe Mercedes Actros , motor si cutie adevarata , inalt, legi casa dupa tine .
22 litri pe oras...carlig spate si cisterna , ce gaz , la cat consuma trebuie rezervor cat tot portbagajul sa dai o tura prin oras. 21 litri motorina mananca Actros-ul daca nu-l incarci la maxim.

Edited by ldpe, 12 December 2017 - 08:06.


#6
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Mai bine te uiti la un Jeep Grand Cherokee 4.0 sau 5.2/5.7 daca vrei motor mare sau 2.7 crdi (de origine MB) daca totusi vrei sa ai ceva normal. Il gasesti la bani ok, dar nu o sa traga pe asfalt asa cum ai vrea tu (off: nu stiu ce fumezi, dar vreau si eu ... Posted Image ). Masina e capabila in offroad si se simte ca o masina pe asfalt, nu ca un camion. Si incapi in banii tai. Lasa filmele fantasy si uita-te la ceva ce exista pe bune.

#7
niggaru

niggaru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 873
  • Înscris: 05.05.2005
la cum scrie, are pretentii de bon fiscal la reparatii? pe bune? ahahahahaaaahhahahah. ia-ti o masina in mintile ei, sau ale tale, si un vocabular boss!

#8
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
E Porsche, nu Porche sau Porsch.


#9
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,796
  • Înscris: 13.07.2011
eu am o singura intrebare, vrei un Porsche care noua (motorizarea de sus) costa undeva la 100.000€, cat 2 apartamente in Bucuresti, cat salariu pe 20 de ani. Si dupaia stai sa te freci si sa iti faci ganduri cat te costa o reparatie si o piesa. Pai daca te sari la nivelul unui Porsche trebuie sa ai maruntul in buzunar pentru o reparatie, o taxa de drum, un impozit pe an.

Daca te apuca durerile de cap seara inainte de culcare ca daca se strica maine masina si bagi 2000eur in ea, atunci treci pe Dacia Duster, ca a aparut modelul nou si full/full ajunge la 20.000€ si ai si garantie si te doare si la brici.

#10
valentincr

valentincr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 05.05.2008

 business11, on 12 decembrie 2017 - 12:08, said:

eu am o singura intrebare, vrei un Porsche care noua (motorizarea de sus) costa undeva la 100.000€, cat 2 apartamente in Bucuresti,

Mai bine zis 150.000 EUR fara dotari :)

#11
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,796
  • Înscris: 13.07.2011

 valentincr, on 12 decembrie 2017 - 16:25, said:


Mai bine zis 150.000 EUR fara dotari Posted Image

am vrut sa fiu om.

Sa stai sa iti faci ganduri ce reparatii iti vin la "Porsche" cand te doare fundul sa stai intr-o Dacie.

#12
matheszabi

matheszabi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 16.04.2009

 ldpe, on 12 decembrie 2017 - 08:02, said:

Nu vad rostul unei astfel de masini .
Pentru concediu cel mai mult visez la o masina cum au olandezii , masina fata casuta spate cu absolut tot ce ai nevoie in dotare pana la antena parabolica .
Daca tot doresti monstru de asfalt cel mult un Tuareg , mare diferenta intre ele nu e iar intretinerea e mult mai mica, la Porche platesti sigla dar de reparat tot cu turcisme o repari ca nu te poti atinge de original si la final ce ai facut ? ai Porche mai slab ca un Aro Andoria ...
La cat e intretinerea poti merge linistit pe Mercedes Actros , motor si cutie adevarata , inalt, legi casa dupa tine .
22 litri pe oras...carlig spate si cisterna , ce gaz , la cat consuma trebuie rezervor cat tot portbagajul sa dai o tura prin oras. 21 litri motorina mananca Actros-ul daca nu-l incarci la maxim.

Se pare singurul post intelept, dar merita tot threadul.
M-am uitat tocmai la un Tuareg v10 vechi (din 2003), care are pretul rezonabil ( 6k euro) O mentin suspiciunea ca de aia e 6k , fiindca trebuie mai bagat inca 6k. Insa totusi este 12k, nu 25k. Vad niste Tuareguri din 2008 cu 9k euro.
Attached File  tuareg.png   641K   34 downloads

"la Porche platesti sigla dar de reparat tot cu turcisme o repari ca nu te poti atinge de original si la final ce ai facut ?" La asta nu sint de acord ca cade drastic performanta, chiar in halul ala, poate nu tin atit piesele, si iarasi trebuie sa umblu dupa piese + dupa repart + programari .. ect.

Masina asta este sclusiv drumurilor lungi, incepind cu 250 km o tura. Desigur ca se trece si prin localitate, si pe centura.
Iar la vara planuiesc un drum de concediu de 6000 km, in care sint si munti.
Munte + persoane + bagaje + volume mare ( masa proprie mare) cere un motoras pe masura.
170 km/h ora im-i ajunge, dar im-i trebuie performanta sa atinga. Desigur si 40 secunde si 80 secunde e o performanta, insa e neaceptabila ptr mine.
2007 VW Touareg R50 specs

http://accelerationt.../vw-touareg-r50
Curb weight 2602 kilograms
Year introduced 2007
0 - 90 kph 5.7 s - depasire camioane : 90-130 : 4.6 sec, e OK
0 - 130 kph 10.3 s  - depasire pe autostrada: 130-170: 9.2sec e lent.
0 - 170 kph 19.5 s

2008 Porsche Cayenne TurboMk I facelift specs


http://accelerationt...o-mk-i-facelift
Curb weight 2260 kilograms - mai usoara
Year introduced 2008
0 - 90 kph 4 s
0 - 130 kph 7.1 s   - depasire camioane : 90-130 : 3.1 sec, e foarte bine
0 - 170 kph 12 s   - depasire pe autostrada: 130-170: 5.1sec e OK.

 ldpe, on 12 decembrie 2017 - 08:02, said:

Nu vad rostul unei astfel de masini .

Asta nu e / va fi singura masina.
Detin deja un SUV + detin masina sport + am acces la alte masini.
Problema mea actuala la SUV-ul ala pe care o am: e foarte bun, doar daca ma urc la el din Logan, daca ma urc in ei din masina sport im-i vine sa-i dau foc, ca nu merge.
Mai bine im-i iau o masina doar ptr excursii lungi : 200-6000 km decit sa fac inca un compromis si sa-mi maninc nervii.
Pentru fiecare masina treebuie sa platesc impozit RCA, desigur ma ma intereseaza cit e costul.

Aprox 15% din distante a-si circula in orase, asa ca consumul ma intereseaza doar afara, in oras nu.

Un SUV, de masa 1.6T -2.6T ia 8-12L combustibil afara, daca nu o calci, ptr mine e normal. Daca o calci, ea  are aerodinamica proasta, si eu avind talpa mare consumul incepe pe la 15, dar se ridica si la 20L, si asta e normal ptr mine ( viteze de peste 200km/h). Comparatie cu masina sport: daca nu o calc, ca mie e somn ia pe la 8, in mod adormit 7 , dar numai odata am avut starea aia. La viteze consant peste 200km sute de kilometrii mi-a luat aprox 10.5L /100km, dar aia are aerodinamica extrem  de buna comparativ cu SUV.

In SUV-ul ala pe care am oricit de mult bani bag si oricit de mult doresc nu o sa pot face o depasire pe rampa , cand e incarcat, sa nu mai vorbim cand e si autostrada si camionele ma depasesc cu peste 110 la ora...unde le e limitatorul de 87km/h nu stiu.
Neffind pensionar nu am rabdarea sa ma duc cu 60km/h in viteza 3 sau poate 2, ci prefer sa consume mai mult pe portiunea aia, cit e acea portiune, chiar si 35L, dar daca cer acceleratie sa-mi dea. Daca nu, e tot bine.

Poate daca privesti asa lucrurile ai sa vezi rostul.

Inchirierea unui Porche Cayenne din 2011 pe 2 sapt e  pe la 4000 euro. Ma tem se taxele ascunse si de tepe pe care o trag cei care o inchiriaza, fiindca aia e mult mai mare. Altfel poate merita sa inchiriez  daca fac doar o vacanta mare de vara.

Edited by matheszabi, 12 December 2017 - 19:50.


#13
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Cayenne Turbo, Touareg V10 tdi, sunt masini care au costat peste 100k euro, prima mult peste. La astfel de masini te uiti cand ai bani multi, in niciun caz cand te uiti la sh-uri de 4500e.

Gandeste-te ca impozitul pt 4.8 este aproape 7000lei. Rca-ul in functie de varsta, 1650ron daca ai peste 30 de ani sau 2670ron daca ai sub 30 de ani. Cu 2000e iti cumperi bilete de avion cam pe unde te taie capul, daca alegi Europa poti cumpara bilete pt tine si sotie/amanta/prietena aproape in fiecare luna, bani de cheltuiala sa ai.

Vinde suv-ul, vinde masina sport, adauga si banii de Cayenne si cumpara o masina decenta sau alege un hatch sportiv pt oras + mici iesiri si un suv pt iarna si drumuri lungi, nu trebuie neaparat sa sari in Cayenne Turbo.

Cayenne Turbo nu o sa consume niciodata 8-12 la drum lung ! Nici macar Touareg cu V10 tdi nu consuma doar atat.

#14
djxhouse

djxhouse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,027
  • Înscris: 21.10.2006

 matheszabi, on 12 decembrie 2017 - 19:29, said:

Iar la vara planuiesc un drum de concediu de 6000 km, in care sint si munti.
Munte + persoane + bagaje + volume mare ( masa proprie mare) cere un motoras pe masura.
170 km/h ora im-i ajunge, dar im-i trebuie performanta sa atinga. Desigur si 40 secunde si 80 secunde e o performanta, insa e neaceptabila ptr mine.
2007 VW Touareg R50 specs

Szabi stai frumos in banca ta.
Am facut turul europei cu un Logan cu 4 persoane si a fost placut. Fara surprize neplacute, portbagajul plin cu bajage, etc etc.
Tu vrei sa faci turul europei sau sa te dai mare pe Nurburgring ?
Doar in Germania pe autostrada ai pe unele locuri fara limitare de viteza.
Daca te prind austriecii, italienii, etc cu 170km/h te ia plansul.

Din banii care vrei sa ii bagi in masina, cum au zis si altii. Mai bine iti cumperi o masina rezonabila si mai iti raman si bani pt o extra excursie cu avionul. etc etc.

Daca tot vrei sa te spargi in figuri, nu mai ai nevoie de sfaturile noastre.

#15
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 djxhouse, on 12 decembrie 2017 - 21:24, said:

Mai bine iti cumperi o masina rezonabila si mai iti raman si bani
Am facut turul europei cu un logan
Ei hai nici chiar asa.
Daca am ajuns sa comparam Logan cu un Porche de 500 de cai atunci radem, glumim, dar nu parasim incinta.

Edited by Kroghy, 12 December 2017 - 21:29.


#16
djxhouse

djxhouse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,027
  • Înscris: 21.10.2006

 Kroghy, on 12 decembrie 2017 - 21:27, said:

Ei hai nici chiar asa.
Daca am ajuns sa comparam Logan cu un Porche de 500 de cai atunci radem, glumim, dar nu parasim incinta.

Ideea a fost ca am facut turul europei cu un Logan si a fost foarte fain. Deci pentru 6.000km nu iti trebuie Porsche Cayenne.
Isi poate cumpara o masina confortabila, fiabila si un cost pe masura.
Decizia ii apartine.

#17
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007

 matheszabi, on 12 decembrie 2017 - 19:29, said:

Se pare singurul post intelept, dar merita tot threadul.
M-am uitat tocmai la un Tuareg v10 vechi (din 2003), care are pretul rezonabil ( 6k euro) O mentin suspiciunea ca de aia e 6k , fiindca trebuie mai bagat inca 6k. Insa totusi este 12k, nu 25k. Vad niste Tuareguri din 2008 cu 9k euro.
tuareg.png

"la Porche platesti sigla dar de reparat tot cu turcisme o repari ca nu te poti atinge de original si la final ce ai facut ?" La asta nu sint de acord ca cade drastic performanta, chiar in halul ala, poate nu tin atit piesele, si iarasi trebuie sa umblu dupa piese + dupa repart + programari .. ect.

Masina asta este sclusiv drumurilor lungi, incepind cu 250 km o tura. Desigur ca se trece si prin localitate, si pe centura.
Iar la vara planuiesc un drum de concediu de 6000 km, in care sint si munti.
Munte + persoane + bagaje + volume mare ( masa proprie mare) cere un motoras pe masura.
170 km/h ora im-i ajunge, dar im-i trebuie performanta sa atinga. Desigur si 40 secunde si 80 secunde e o performanta, insa e neaceptabila ptr mine.
2007 VW Touareg R50 specs

http://accelerationt.../vw-touareg-r50
Curb weight 2602 kilograms
Year introduced 2007
0 - 90 kph 5.7 s - depasire camioane : 90-130 : 4.6 sec, e OK
0 - 130 kph 10.3 s  - depasire pe autostrada: 130-170: 9.2sec e lent.
0 - 170 kph 19.5 s

2008 Porsche Cayenne TurboMk I facelift specs


http://accelerationt...o-mk-i-facelift
Curb weight 2260 kilograms - mai usoara
Year introduced 2008
0 - 90 kph 4 s
0 - 130 kph 7.1 s   - depasire camioane : 90-130 : 3.1 sec, e foarte bine
0 - 170 kph 12 s   - depasire pe autostrada: 130-170: 5.1sec e OK.



Asta nu e / va fi singura masina.
Detin deja un SUV + detin masina sport + am acces la alte masini.
Problema mea actuala la SUV-ul ala pe care o am: e foarte bun, doar daca ma urc la el din Logan, daca ma urc in ei din masina sport im-i vine sa-i dau foc, ca nu merge.
Mai bine im-i iau o masina doar ptr excursii lungi : 200-6000 km decit sa fac inca un compromis si sa-mi maninc nervii.
Pentru fiecare masina treebuie sa platesc impozit RCA, desigur ma ma intereseaza cit e costul.

Aprox 15% din distante a-si circula in orase, asa ca consumul ma intereseaza doar afara, in oras nu.

Un SUV, de masa 1.6T -2.6T ia 8-12L combustibil afara, daca nu o calci, ptr mine e normal. Daca o calci, ea  are aerodinamica proasta, si eu avind talpa mare consumul incepe pe la 15, dar se ridica si la 20L, si asta e normal ptr mine ( viteze de peste 200km/h). Comparatie cu masina sport: daca nu o calc, ca mie e somn ia pe la 8, in mod adormit 7 , dar numai odata am avut starea aia. La viteze consant peste 200km sute de kilometrii mi-a luat aprox 10.5L /100km, dar aia are aerodinamica extrem  de buna comparativ cu SUV.

In SUV-ul ala pe care am oricit de mult bani bag si oricit de mult doresc nu o sa pot face o depasire pe rampa , cand e incarcat, sa nu mai vorbim cand e si autostrada si camionele ma depasesc cu peste 110 la ora...unde le e limitatorul de 87km/h nu stiu.
Neffind pensionar nu am rabdarea sa ma duc cu 60km/h in viteza 3 sau poate 2, ci prefer sa consume mai mult pe portiunea aia, cit e acea portiune, chiar si 35L, dar daca cer acceleratie sa-mi dea. Daca nu, e tot bine.

Poate daca privesti asa lucrurile ai sa vezi rostul.

Inchirierea unui Porche Cayenne din 2011 pe 2 sapt e  pe la 4000 euro. Ma tem se taxele ascunse si de tepe pe care o trag cei care o inchiriaza, fiindca aia e mult mai mare. Altfel poate merita sa inchiriez  daca fac doar o vacanta mare de vara.

L-a trezit cineva din hibernare pe fantasmagoricul asta analfabet ?

#18
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 matheszabi, on 12 decembrie 2017 - 19:29, said:

Daca o calci, ea  are aerodinamica proasta, si eu avind talpa mare consumul incepe pe la 15, dar se ridica si la 20L, si asta e normal ptr mine ( viteze de peste 200km/h). Comparatie cu masina sport: daca nu o calc, ca mie e somn ia pe la 8, in mod adormit 7 , dar numai odata am avut starea aia. La viteze consant peste 200km sute de kilometrii mi-a luat aprox 10.5L /100km
Mai bine mergi pe Audi A4/A6 care cu chiar si cu un motor de 2-3 litri ofera performante similare la un consum redus. Cu motorul de 2 litri si 170-190 de cai scoti consum excelent si masina se misca excelent, adica nu vorbim de Logan sau alte parasute. Cu motorul de 3 litri deja se misca la fel de bine ca un Cayenne de 4 litri si consumul e mult mai mic.

Edited by Kroghy, 12 December 2017 - 22:07.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate