Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

Variator frecventa Toshiba

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
hilla

hilla

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.03.2013
Am un motor 380 la un ventilator intr o sera care a avut un regulator de frecventa. Cel vechi sa ars si am luat unul sh toshiba VFS7S 2004PY. Problema e ca nu e foarte clar manualul gasit pe net. Am legat invertorul la 220 si am legat motorul de 380. Toate bune insa nu porneste . Ma intereseaza sa mearga pe manual adica din potentiometrul lui sa maresc frecventa respectiv turatia. Am impresia ca trebuie facuta o punte undeva ca sa pot folosi potentiometrul sau sa ii maresc din sageti turatia cum am la celelalte ventilatoare. Ma puteti ajuta ?

Attached Files



#2
ggelu

ggelu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,316
  • Înscris: 21.01.2009
Eu n-am gasit documentatia pe net; daca o ai posteaz-o sa n-o mai cautam si noi . Verifica sa fie compatibil cu ce iti trebuie tie : alimentare 1x230 / iesire 3x230 V.  Din cate vad ca default settings comenzile sunt luate de la butoanele de pe panoul frontal.  Oricum poti face  un strap intre prima si a treia clema de jos/stanga ( F si CC) si vezi ce se intampla.

#3
omuspan

omuspan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,986
  • Înscris: 17.07.2016
Ai procedat intocmai, conform instructiunilor pentru operarea cu potentiometrul incorporat?
Adica conectezi motorul la convertizor si tensiunea la convertizor, rotesti potentiometrul complet la stanga, pui sub tensiune convertizorul si apesi butonul RUN si apoi rotesti potentiometru.

#4
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Pare un manual mai pentru intreaga gama.

Attached Files



#5
hilla

hilla

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.03.2013
Din lista asta pare ca am nevoie de mai multe punti pentru a folosi setarile de baza . Intre f si cc pentru sens . S1 si cc si mai trb si rst facut ceva cu el. Ma puteti lamuri. Multumesc

Attached Files



#6
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Hardware te-ai prins că îi simplu:

Attached File  TB.jpg   48.66K   20 downloads

Mai ai parametri de setat/verificat, fiindcă nu ai habar în ce configurație a fost
utilizat acel VFD.
Ai doar două exemple de setări obligatorii cu valoare zero:

Attached File  to1.jpg   120.94K   18 downloads
Attached File  to2.jpg   156.32K   15 downloads

Ia manualul pus de keta și verifică pas cu pas parametrii, ți-i setezi să fie pe aplicația ta.
Ceva timp îți va lua, este însă la nivel de gimnaziu.

#7
ggelu

ggelu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,316
  • Înscris: 21.01.2009
Sau cauta in manual Factory reset si apoi incearca din RUN si potentiometrul afisajului.
Nu vad ce alte punti mai trebuie facute. RST e reset avararie ;  F   start rotatie inainte ( ce ti s-a mai spus mai sus) , R e  rotire inversa.

Edited by ggelu, 12 December 2017 - 09:30.


#8
omuspan

omuspan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,986
  • Înscris: 17.07.2016
Daca nu vrei sa folosesti butoane si potentiometre sau comenzi  externe nu face nici un fel de punti sau legaturi cu butoane si potentiometre externe. Nu e nevoie de nici un fel de setari sau punti pentru folosire basic.

#9
omuspan

omuspan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,986
  • Înscris: 17.07.2016

 scaiba, on 12 decembrie 2017 - 08:09, said:

Hardware te-ai prins că îi simplu:

TB.jpg

Mai ai parametri de setat/verificat, fiindcă nu ai habar în ce configurație a fost
utilizat acel VFD.
Ai doar două exemple de setări obligatorii cu valoare zero:

to1.jpg
to2.jpg

Ia manualul pus de keta şi verifică pas cu pas parametrii, ţi-i setezi să fie pe aplicația ta.
Ceva timp îți va lua, este însă la nivel de gimnaziu.
Nu trebuie setari 0, ci 1 si 2

#10
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Ai dreptate, în viteză citind am înțeles că vrea externe comenzile, de asta i-am scos și acea schemă de conexiuni care îmi părea că o vrea.
Clar îi că poate cosmetiza așa cum dorește totul, cât timp are manualul deschis și îi lângă VFD.

#11
hilla

hilla

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.03.2013
Am activat potentiometrul si modul de pornire problema e ca la plecare motorul o ia o tura inapoi si dupa aceea in sensul invers cel dorit. La fel si la oprire. Nu are o rotatie uniforma nici chiar in mers . Se incalzeste in max 2 minute. Am schimbat legaturile in motor si am legat ca pe cutie fiecare faza legata cu o bobina. Asa nu mai invarte deloc. Cu potentiometrul la maxim abia face 2,3 ture . Tot se incalzeste. Ce sa mai controlez si sa modific ?

#12
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Sigur motorul este bun ? Verifica rezistenta infasurarilor si vezi daca ai aproximativ aceiasi valoare. Sa nu cumva sa ai si spire in scurt.

Edited by tehnics, 13 December 2017 - 18:50.


#13
ggelu

ggelu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,316
  • Înscris: 21.01.2009

 hilla, on 13 decembrie 2017 - 14:25, said:

Am activat potentiometrul si modul de pornire problema e ca la plecare motorul o ia o tura inapoi si dupa aceea in sensul invers cel dorit. La fel si la oprire. Nu are o rotatie uniforma nici chiar in mers . Se incalzeste in max 2 minute. Am schimbat legaturile in motor si am legat ca pe cutie fiecare faza legata cu o bobina. Asa nu mai invarte deloc. Cu potentiometrul la maxim abia face 2,3 ture . Tot se incalzeste. Ce sa mai controlez si sa modific ?
Vei ca poate ai schimbat sensul unei infasurari .

#14
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 10.01.2016
Reguli pentru parametrizarea unui variator de viteza.
In meniul meniul control motor se introduc datele motorului(tensiune, curent, viteza, frecventa) si algoritmul de control, iar timpul de acceleratie/ deceleratie, modul de franare (cu rampa sau cu injectie de cc, oprire libera sau de urgenta), frecventa si implicit turatia dorita, in meniul setari.
De asemeni in modului inputs/outputs se configureaza modul de comanda.
Dupa parerea mea, ar trebui configurat modul de control al motorului, iar asta se face in functie de motor si tipul aplicatiei; control vectorial in bucla inchisa/ deschisa.
Din cate variatoare am intalnit, niciunul nu e ready to start; trebuiesc cateva minime configurari.
Asta toamna am montat un mitsubishi (FR-D 700)unde am vazut ca trebuie setat un parametru la o anumita valoare, pentru a putea fi controlat de la potentiometru; are grafica asemanatoare ca asta al dumitele.

#15
hilla

hilla

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.03.2013
O iau babeste modificand fiecare parametru. Insa setanda au1 regleaza automat accelerarea, au2 forta si la au3 daca e motor de 50 sau 60hz deci 50 . In manual spune ca setand astea 3 trb sa mearga . R stul setarilor sunt pentru chestii complexe care habar nu am ce inseamna . Eu il folosesc in manual cum ar veni. Pornit ceva viteza si oprit . E un motor de 380 de 900 ture alte specificatii nu stiu

#16
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 10.01.2016
Apasa MON si selecteaza AUI -Enter si bifeaza value 1; default este 0. asta daca s-a revenit la setarile default (din fabrica). E posibil sa fie selectate alte valori, pentru ca el a fost configurat in prealabil (l-ai cumparat sh inteleg)
La AU2 bifeaza value 1; default este 0
La AU3 bifeaza value 1.
La CnOd, pentru comanda de pe panel (butonul existent)
La FnOd selecteaza 2.
La Fr selecteaza 0 pentru o un singur sens de actionare (forward)
La ACC selecteaza timpul de demaraj; in functie de sarcina motorului 3,4,5,6 secunde.
La dEC selecteaza timpul de decelerare
La FH selecteaza valoarea maxima a frecventei dorite (default e 80Hz) La peste 50 de Hz, va creste si viteza motorului peste cea nominala.

#17
hilla

hilla

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 273
  • Înscris: 14.03.2013
Ok incerc maine acum am avut timp sa intru. E cera ce vreoiam sa stiu multumesc din suflet!!!

Ii dau un reset ca sa se intoarca la setari de baza si apoi il reconfigurez. Mi a mancat zilele sincer :))

#18
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 10.01.2016
In general setarile din fabrica sunt adaptate unei aplicatii simple, adica cum e aia a dumitale; timp de acceleratie si deceleratie 10s (cu rampa) iar din ce vad in user manual, are si setarea default in ceea ce priveste cresterea vitezei de pe potentiometru(Fn0d=2).
Succes.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate