Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
P0335 senzor arbore cotit - senzo...

Avocatul Poporului vs European Om...

Recomandari firme pentru draperii...

Receptie Eutelsat 5 West. Este po...
 Poti receptiona semnal de la mai ...

Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

Zoom comparat cu Google Meet

Monitor/Display wireless?
 Pornire greoaie dupa cateva zile ...

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!

Tepari la pariuri pe TikTok
 Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras
 

Mercedes A Class automata

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#19
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 23.03.2010
Si catre ce sa fug de Au asta Baxone?

#20
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Daca vrei de oras automata , orienteaza-te spre marcile care au mai multe " sortimente " in clasa asta . Adica ai sanse mai mari sa gasesti ceva bun , fiabil , daca te uiti in ograda la Opel , Ford , Renault, Citroen, Peugeot , Nissan , Suzuki etc .
La merc singura struto-camila e A classe si nu e o masina prea reusita !

Edited by Baxon, 11 December 2017 - 14:51.


#21
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Nu e o masina reusita in comparatie cu clasele E sau S. Intr-adevar, A e ieftinuta si modestuta fata de acestea.

In comparatie cu competitia pe segment, e pe deplin reusita si-i bate la fund pe competitori.

Mai este aspectul polarizant al caroseriei,care duce spre MPV. Dar asa au obtinut spatiul interior. Singurul aspect negativ ar fi suspensia destul de dura - de aceea am si vandut exemplarul detinut. Adica e dura ca la un SUV fara suspensie pneumatica, dar fara sa fie 4x4 sau cu garda de SUV. Pozitia inalta e data de podeaua groasa - e nu stiu ce sistem sandwich invator, care la accident face... ceva.

Ca masina pentru femeie e privita de societate ca idealul. Suficient de accesibila incat toate femeile sa o viseze (adica nu in stratosfera ca un ML sau Cayenne), dar deasupra tuturor masinilor "pentru femei".

#22
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 23.03.2010
La o prima cautare pe mobile.de pare ca sunt mai scumpe astea pe benzina decat cele diesel Posted Image

Ia uitati ce bine arata asta .

#23
shadow_x3x

shadow_x3x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,197
  • Înscris: 09.02.2007
Din cate stiu modelul din 2008 de care ai pomenit are o transmisie automata de tip CVT. Eu unul nu ti-as recomanda nici modelul, nici transmisia. Daca vrei o masina cu transmisie automata ar trebui in primul rand sa studiezi tipurile de transmisii si sa faci si drive test cu diferite masini automate.
Dupa gusturile mele clasamentul ar fi cam asa:
Cele mai performante sunt transmisiile dublu ambreiaj (gen DSG, powershift, EDC, etc), dar si cele mai scumpe.
Dupa aceea eu prefer transmisiile clasice (cu convertor de cuplu), foarte fiabile, insa nu prea sunt "fuel friendly". Dar schimba rapid si insesizabil.
Pe locul 3 ar fi cele robotizate (cu ambreiaj ca la o masina manuala actionat de niste actuatoare). Sunt cele mai ieftine, sunt ok la consum, insa au cel mai mare lag la schimbarile de viteza.
Iar ca ultima solutie as alege CVT, care practic desi e o transmisie performanta si eficienta din pct de vedere al consumului, are un comportament foarte ciudat. Desi in ultima perioada producatorii au incercat sa simuleze schimbarile de viteza la acest tip de cutii, pe mine unul tot nu ma conving.

#24
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 23.03.2010
@shadow_x3x, modelu asta (din linkul de mai sus)  pe care il vreau eu ce fel de cutie are?

#25
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
@badsica, exact ce ți-am spus într-un post anterior. nu cumperi mașină nouă ca să te uiți la diferite chestii. cumpără cea mai bună mașină din cele existente pentru că o mașină cu o cutie robotizată dar îngrijită va fi de 1000 de ori mai bună decât una cu dublu ambreiaj dar abuzată.

#26
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008

 bladhaund, on 11 decembrie 2017 - 15:01, said:

Nu e o masina reusita in comparatie cu clasele E sau S. Intr-adevar, A e ieftinuta si modestuta fata de acestea.

In comparatie cu competitia pe segment, e pe deplin reusita si-i bate la fund pe competitori.

Mai este aspectul polarizant al caroseriei,care duce spre MPV. Dar asa au obtinut spatiul interior. Singurul aspect negativ ar fi suspensia destul de dura - de aceea am si vandut exemplarul detinut. Adica e dura ca la un SUV fara suspensie pneumatica, dar fara sa fie 4x4 sau cu garda de SUV. Pozitia inalta e data de podeaua groasa - e nu stiu ce sistem sandwich invator, care la accident face... ceva.

Ca masina pentru femeie e privita de societate ca idealul. Suficient de accesibila incat toate femeile sa o viseze (adica nu in stratosfera ca un ML sau Cayenne), dar deasupra tuturor masinilor "pentru femei".

A se remarca faptul ca unul vorbeste in calitate de fost posesor de asa ceva.
Si apropo de forma caroseriei. Am ceva asemanator, cu aspect de mini monovolum si da, in privinta spatiului nu ai de ce sa te plangi. Desigur, raportat la aceasta clasa. Nu inteleg de ce prea putini constructori nu merg in directia asta. Cica Daimler si Mitsubishi s-ar fi inspirat din prima generatie a Clasei A, atunci cand s-au pus pe treaba. Ideea e ca forma asta e practica, mai ales in oras. Ai vizibilitate foarte buna la niste dimensiuni de masina mai mica. Condusul in oras devine astfel mai usor. Nu stiu insa daca podeaua plana s-a pastrat si la a doua generatie a Clasei A.

@bobalex18, ca sa nu mai spunem ca, la modul general vorbind, cutia robotizata e mai fiabila si mai ieftin de reparat. Pentru ca nu e nici la fel de complexa precum una cu dublu ambreiaj.

Edited by LauCalin, 11 December 2017 - 16:34.


#27
Freddy12

Freddy12

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,492
  • Înscris: 15.09.2010

 Naijax, on 11 decembrie 2017 - 12:01, said:



Recomandarea mea este sa mergi pe japoneze.
Toyota Yaris - pe segmental ei, la calitate si fiabilitate nu prea o intrece nimeni
Mazda 2 - pentru cineva care doreste... altceva
Nissan Micra - foarte bun pentru oras
Toyota yaris arata ca dracu’ la interior.

#28
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 Freddy12, on 12 decembrie 2017 - 11:05, said:


Toyota yaris arata ca dracu’ la interior.

In plus, nu e nici f ieftina. Apropo de supraevaluarea VW.


#29
Freddy12

Freddy12

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,492
  • Înscris: 15.09.2010
Nu-ti lua masina cu cutie automata cvt. Dar e musai cu automata? Ai vreo problema de locomotie sau e doar din  comoditate? Intreb fiindca eu am o problema la glezna stanga si a trebuit sa-mi cumpar in 2012 o masina cu cutie automata si nu prea erau. Acum sunt multe dar fiind mai noi si pretul e mai mare. Uita- te dupa un Ford cu o cutie buna decat A class cu CVT. Inainte sa-mi iau actuala masina am proba to multime de masini iar Fordul ala micut, Eco Sport, era chiar foarte bun.

Edited by Freddy12, 12 December 2017 - 16:52.


#30
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 23.03.2010

 Freddy12, on 12 decembrie 2017 - 16:45, said:

Ai vreo problema de locomotie sau e doar din  comoditate?

Hai ca asta e tare, cutiile automate sunt pentru handicapati :lol:

Pentru comoditatea in exploatare vreau automata, si din cate am inteles, cutiile astea CVT sunt chiar recomandate pentru utilizarea in mediu urban.

#31
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

 badsica, on 15 decembrie 2017 - 14:04, said:

Hai ca asta e tare, cutiile automate sunt pentru handicapati Posted Image

Pentru comoditatea in exploatare vreau automata, si din cate am inteles, cutiile astea CVT sunt chiar recomandate pentru utilizarea in mediu urban.

cutiile automate sunt recomandate în orice condiții. acum că mai sunt frustrați care vor manuală ca să „simtă” mașina, asta e

#32
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004
Nu lua A pentru Romania...e o masina joasa, inghesuita, scumpa la intretinere. Da ai vedere buna la condus, esti mai sus ca restul dar e singurul avantaj.

#33
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 23.03.2010
Avand in vedere ca initial ma uitam la un Smart, A classu asta e limuzina Posted Image Apoi treaba cu 'scumpa la intretinere' e destul de relativa, pentru ca acum sincer piesele pe original costa cat nu face iar aftermarket sunt cam toate la acelasi nivel, nu mai sunt asa diferente mari intre marci. In schimb depinde mult de starea masinii si de noroc pana la urma..

Are cineva o parere avizata despre cutiile PowerShift de pe Volvo (care de fapt sunt de la Ford)?

Edited by badsica, 18 December 2017 - 10:29.


#34
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004

 badsica, on 18 decembrie 2017 - 10:28, said:

Avand in vedere ca initial ma uitam la un Smart, A classu asta e limuzina Posted Image Apoi treaba cu 'scumpa la intretinere' e destul de relativa, pentru ca acum sincer piesele pe original costa cat nu face iar aftermarket sunt cam toate la acelasi nivel, nu mai sunt asa diferente mari intre marci. In schimb depinde mult de starea masinii si de noroc pana la urma..

Are cineva o parere avizata despre cutiile PowerShift de pe Volvo (care de fapt sunt de la Ford)?
scumpa la intretinere e referitor si la manopera, nu neaparat la piese unde platesti sigla...sa mai zic ca modelele noi au motoare de Logan?

Edited by partyman, 18 December 2017 - 11:21.


#35
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 23.03.2010
Am avut Logan masina de serviciu, atat disel cat si benzina. Motoru ala de 1.5 diesel era foarte economic si fiabil. Asa ca aspectu asta il iau ca unu pozitiv :)

PS: motoare de Renault, in special cele disel sunt foarte reusite.

#36
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004
corect, dar de ce sa iau Mercedes in cazul asta, daca am un motor pentru o masina care costa 8000 euro noua? revin la ideea cu sigla...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate