Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
R.A.T.B. - ce ar fi putut fi și cum am fi avut mai puține mașini în trafic
#19
Posted 11 December 2017 - 10:12
Dihorul Razboinic, on 11 decembrie 2017 - 09:38, said:
De ex. la Brasov e un transport public relativ acceptabil Orasul care se imprumuta de la BERD sa ia autobuze diesel cand exista fonduri nerambursabile pentru troleibuze. Yeah, no. Au facut o vraiste totala din linii si frecvente, in paralel cu distrugerea treptata a transportului electric de cand s-a inscaunat scripcaru in 2004. De la troleibuze articulate care urcau pana in centrul istoric am ajuns la carcase turcesti, 40% "pierderi" la carburant si oameni morti pe trecerea de pietoni, pentru ca e nasol cu semafoare, giratoriile is baza, si electoratu aplauda ca focile ca uite domne ce repede se circula prin oras. Asta cand nu e blocat. Nu mai zic de tu oras de 250.000 de oameni sa iti tai reteaua de tramvai. Brasov si Constanta, aceste doua perle de intelepciune. Quote
Asta e moda. Nah, asta e administratia incompetenta. Edited by shefu_de_combinat, 11 December 2017 - 10:16. |
#20
Posted 11 December 2017 - 10:53
Singurul mod in care se pot reduce masinile este sa le interzici. In rest, no fucking way, cam orice humanoid prefera rabla de 1000 de euro care scoate fum ca Paroseniu decit sa stea in statie dupa autobuz. Daca ar veni autobuzu sa-l ia din pat si ar avea scaune cu masaj si i-ar face si o felatie dublu articulata, poate...
|
#21
Posted 11 December 2017 - 11:34
Mosotti, on 11 decembrie 2017 - 10:53, said:
Singurul mod in care se pot reduce masinile este sa le interzici. In rest, no fucking way, cam orice humanoid prefera rabla de 1000 de euro care scoate fum ca Paroseniu decit sa stea in statie dupa autobuz. Daca ar veni autobuzu sa-l ia din pat si ar avea scaune cu masaj si i-ar face si o felatie dublu articulata, poate... Exact. Pur si simplu, daca interzici "rablele" ar trebui sa triplezi numarul de autobuze/tramvaie. Acum e aglomeratie in mijloacele de transport in comun la orele de varf, ar fi si mai rau daca s-ar interzice anumite categorii de masini. Statisticile mele cu mersul la munca: - cu masina la ora non-varf: 30 minute - cu masina l ora varf: 1 ora si 15 minute - cu metroul (inclus schimb magistrala): 1 ora - cu transporul in comun (dar fara metrou): 1 ora jumate (trebuie sa schimb cateva linii). Pentru mine nu renteaza de nici un fel autobuzele/tramvaiele. Dupa ce ca as face mai mult decat cu masina, mai stau si in aglomeratie si vara in caldura. Pur si simplu, pentru transportul comun de persoane trebuie linii dedicate si protejate (cum e tramvaiul 41 prin Crangasi). Problema e ca in Bucuresti, strazile nu ar permite o astfel de configuratie, fiind si asa in majoritatea cazurilor doar 2 benzi pe sens. |
#22
Posted 11 December 2017 - 11:38
#23
Posted 11 December 2017 - 12:21
shefu_de_combinat, on 11 decembrie 2017 - 10:12, said:
... Nu mai zic de tu oras de 250.000 de oameni sa iti tai reteaua de tramvai. Brasov si Constanta, aceste doua perle de intelepciune. Desfiintarea liniilor de tramvai din Constanta se trage cel mai probabil de la … blesteme. In 1943 tramvaiele, precum și liniile pe care rulau au fost aduse din Odessa ca ..."pradă de război" In 1944 cand Armata Roșie a intrat glorioasa în Constanța, liniile au fost demontate și împreună cu tramvaiele au fost trimise inapoi in Odessa |
#24
Posted 11 December 2017 - 12:36
Dar întrebarea mea e: de ce în anii '90 în Timişoara spre exemplu s-au putut face mai multe pt. transportul în comun decât în Bucureşti?
De ce în Bucureşti au lăsat dezastru în centru? |
#25
Posted 11 December 2017 - 12:50
shefu_de_combinat, on 11 decembrie 2017 - 10:12, said:
Orasul care se imprumuta de la BERD sa ia autobuze diesel cand exista fonduri nerambursabile pentru troleibuze. Yeah, no. Au facut o vraiste totala din linii si frecvente, in paralel cu distrugerea treptata a transportului electric de cand s-a inscaunat scripcaru in 2004. De la troleibuze articulate care urcau pana in centrul istoric am ajuns la carcase turcesti, 40% "pierderi" la carburant si oameni morti pe trecerea de pietoni, pentru ca e nasol cu semafoare, giratoriile is baza, si electoratu aplauda ca focile ca uite domne ce repede se circula prin oras. Asta cand nu e blocat. Nu mai zic de tu oras de 250.000 de oameni sa iti tai reteaua de tramvai. Brasov si Constanta, aceste doua perle de intelepciune. Nah, asta e administratia incompetenta. Cit despre mortii de pe trecerea de pietoni... poate ca n-ar fi rau un program serios de educare a pietonului. Poate ca Brasovul este locul potrivit pentru asa ceva. |
#26
Posted 11 December 2017 - 15:01
djl, on 10 decembrie 2017 - 23:01, said:
................................ Am scris toată pologhia asta pentru a se vedea cum am fi putut avea un transport normal cu invesitţii nu foarte mari şi cum ar fi putut fi extins acesta pentru ca scumpa noastră Capitală să nu ajungă un oraş invadat de maşini. Dar nu s-a făcut şi atunci oamenii au devenit fani maşini mici... Vă recomand să căutaţi cu nenea Gogu' Harta ITB 1966, 1970, 1973 şi Ghidul ITB 1982, 1984. Şi să aruncaţi o privire pe acest post: https://forum.softpe...ost__p__1868486 george_eu25, on 11 decembrie 2017 - 00:20, said:
Daca vom aplica exemplul Budapestei totul va fi cat de cat normal.Adica,de la 6-23 nu mai au voie in oras masinile sub euro 5.La carutele de autobuze ale RATB se poate face o derogare. In ziua de azi orice amarat care are 1000e isi ia masina.Si binenteles ca nu poate lua decat ceva de 20-25 ani.Asa se aduna rablele.... paso87, on 11 decembrie 2017 - 08:32, said:
Un autobuz duce 30-60-90 de pasageri. O masina mica, duce doar soferut. Presupunand ca autobuzul polueaza 300g co/km si masina 100f co/km, rezulta: 300/30 = 10 g co/km si 100/1= 100g co/km. O masina mica are 2m lungime. Autobuzul are 6m ? (n-am idee). Masina transporta 1 pasager, autobuzul de 30 de ori mai mult. Consumul este din nou avantajat in cazul autobuzului... Deci care polueaza mai putin ? Degeaba ne vaitam noi ca nu sunt conditii si n-avem autobuze. Problema e data de cei care se plimba toata ziua fara bilet, de hotia celor de la RATB (ca nu imbunatatesc/repara la timp parcul auto) si de cele 2 milioane de masini care circula dimineata si seara. Va doresc plimbare placuta in zonele aglomerate unde cei care considera ca o masina mica polueaza mai putin decat un autobuz dimineata si seara. Sunt convins ca o sa va placa mirosul de benzina / motorina arsa la nebunie. Sa va vad cand veti avea 2 autobuze / bulevard si acum cand aveti 1000 de masini... |
#27
Posted 11 December 2017 - 15:49
De bunăvoie şi nesilit de nimeni am mers şi m-am pli,bat mult cu R.A.T.B.-ul, m-am plimbat prin Bucureşti, am studiat istoria Bucureştiilor şi a R.A.T.B.-ului, am fost în grupuri de pasionaţi, aşa că ştiu ce vorbesc.
|
#28
Posted 11 December 2017 - 17:30
Dupa cum este incurcat si aglomerat in trafic Bucurestiu, cred ca ar fii cazul sa se treaca la sosele, linii de cale ferata suspedata pe unele sectoare.
|
|
#29
Posted 11 December 2017 - 17:35
Se chinuie să facă metroul (bine, ăsta aparţine de Ministerul Transporturilor, nu de Primărie) de atâţi ani... frumos ar fi să facă nişte bulevarde între cartiere + ceva pasaje (subterane şi supraterane) pentru început, dar şi astea sunt vise. Mai ales că la noi se construieşte fără a respecta reguli normale de urbanism (astea ar trebui să fie autoimpuse).
|
#30
Posted 11 December 2017 - 17:39
Pai nu ai ce sa faci in 2d ,constructia de cai de rulare va ajunge intr-o fundatura , va trebui trecut la 3d constructia de cai de rulare sau parcari, spatiul pe orizontala devine insuficient vor trebui sa inceapa si pe verticala altfel se vor invirti ca si ciinele in jurul cozii.
|
#31
Posted 11 December 2017 - 21:45
djl, on 11 decembrie 2017 - 17:35, said:
... frumos ar fi să facă nişte bulevarde între cartiere + ceva pasaje (subterane şi supraterane) pentru început, dar şi astea sunt vise. Aici te lovesti de djl, care vrea conservarea cartierelor vechi Na, acum ai bd Unirii, care chiar are o perspectiva pe toata axa aia Palatul Parlamentului - Unirea - Piata Alba Iulia... dar au trebuit sa taie in carne vie. |
#32
Posted 11 December 2017 - 21:49
De bulevarde era nevoie, de demolatul unor cartiere întregi nu.
|
#33
Posted 11 December 2017 - 21:49
bila1000, on 11 decembrie 2017 - 17:30, said:
Dupa cum este incurcat si aglomerat in trafic Bucurestiu, cred ca ar fii cazul sa se treaca la sosele, linii de cale ferata suspedata pe unele sectoare. Poate pe la periferii unde sunt noduri de circulatie. In rest tendinta contemporana este sa le bagi pe astea prin subteran. djl, on 11 decembrie 2017 - 21:49, said:
De bulevarde era nevoie, de demolatul unor cartiere întregi nu. depinde de cartiere, ca ar fi unele si acum... Edited by shefu_de_combinat, 11 December 2017 - 21:50. |
|
#34
Posted 18 December 2017 - 09:18
Ce frumos ar fi fost să mai avem azi şi troleibuzul 88. Că încăpea cu 5 pe Tunari şi Alecu Russo...
|
#35
Posted 18 December 2017 - 15:48
Soulstream, on 11 decembrie 2017 - 11:34, said:
Pur si simplu, pentru transportul comun de persoane trebuie linii dedicate si protejate (cum e tramvaiul 41 prin Crangasi). Problema e ca in Bucuresti, strazile nu ar permite o astfel de configuratie, fiind si asa in majoritatea cazurilor doar 2 benzi pe sens. djl, on 18 decembrie 2017 - 09:18, said:
Ce frumos ar fi fost să mai avem azi şi troleibuzul 88. Că încăpea cu 5 pe Tunari şi Alecu Russo... |
#36
Posted 18 December 2017 - 15:51
Şi transportul în zona Icoanei + J. L. Calderon cui i-l laşi?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users