Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

R.A.T.B. - ce ar fi putut fi și cum am fi avut mai puține mașini în trafic

* * - - - 5 votes
  • This topic is locked This topic is locked
90 replies to this topic

#19
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View PostDihorul Razboinic, on 11 decembrie 2017 - 09:38, said:

De ex. la Brasov e un transport public relativ acceptabil

Orasul care se imprumuta de la BERD sa ia autobuze diesel cand exista fonduri nerambursabile pentru troleibuze. Yeah, no. Au facut o vraiste totala din linii si frecvente, in paralel cu distrugerea treptata a transportului electric de cand s-a inscaunat scripcaru in 2004. De la troleibuze articulate care urcau pana in centrul istoric am ajuns la carcase turcesti, 40% "pierderi" la carburant si oameni morti pe trecerea de pietoni, pentru ca e nasol cu semafoare, giratoriile is baza, si electoratu aplauda ca focile ca uite domne ce repede se circula prin oras. Asta cand nu e blocat. Nu mai zic de tu oras de 250.000 de oameni sa iti tai reteaua de tramvai. Brasov si Constanta, aceste doua perle de intelepciune.

Quote

Asta e moda.

Nah, asta e administratia incompetenta.

Edited by shefu_de_combinat, 11 December 2017 - 10:16.


#20
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
Singurul mod in care se pot reduce masinile este sa le interzici. In rest, no fucking way, cam orice humanoid prefera rabla de 1000 de euro care scoate fum ca Paroseniu decit sa stea in statie dupa autobuz. Daca ar veni autobuzu sa-l ia din pat si ar avea scaune cu masaj si i-ar face si o felatie dublu articulata, poate...

#21
Soulstream

Soulstream

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,023
  • Înscris: 03.02.2014

View PostMosotti, on 11 decembrie 2017 - 10:53, said:

Singurul mod in care se pot reduce masinile este sa le interzici. In rest, no fucking way, cam orice humanoid prefera rabla de 1000 de euro care scoate fum ca Paroseniu decit sa stea in statie dupa autobuz. Daca ar veni autobuzu sa-l ia din pat si ar avea scaune cu masaj si i-ar face si o felatie dublu articulata, poate...

Exact. Pur si simplu, daca interzici "rablele" ar trebui sa triplezi numarul de autobuze/tramvaie. Acum e aglomeratie in mijloacele de transport in comun la orele de varf, ar fi si mai rau daca s-ar interzice anumite categorii de masini.

Statisticile mele cu mersul la munca:
- cu masina la ora non-varf: 30 minute
- cu masina l ora varf: 1 ora si 15 minute
- cu metroul (inclus schimb magistrala): 1 ora
- cu transporul in comun (dar fara metrou): 1 ora jumate (trebuie sa schimb cateva linii).

Pentru mine nu renteaza de nici un fel autobuzele/tramvaiele. Dupa ce ca as face mai mult decat cu masina, mai stau si in aglomeratie si vara in caldura.

Pur si simplu, pentru transportul comun de persoane trebuie linii dedicate si protejate (cum e tramvaiul 41 prin Crangasi). Problema e ca in Bucuresti, strazile nu ar permite o astfel de configuratie, fiind si asa in majoritatea cazurilor doar 2 benzi pe sens.

#22
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View PostSoulstream, on 11 decembrie 2017 - 11:34, said:

Problema e ca in Bucuresti, strazile nu ar permite o astfel de configuratie, fiind si asa in majoritatea cazurilor doar 2 benzi pe sens.

Ai fi surprins ce se poate realiza acolo unde chiar se vrea chestia asta. Si cu strazile astea pe care le avem.

#23
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,224
  • Înscris: 13.03.2017

View Postshefu_de_combinat, on 11 decembrie 2017 - 10:12, said:

... Nu mai zic de tu oras de 250.000 de oameni sa iti tai reteaua de tramvai. Brasov si Constanta, aceste doua perle de intelepciune.

Desfiintarea liniilor de tramvai din Constanta se trage cel mai probabil de la … blesteme.
In 1943 tramvaiele, precum și liniile pe care rulau au fost aduse din Odessa ca ..."pradă de război"
In 1944 cand Armata Roșie a intrat glorioasa în Constanța, liniile au fost demontate și împreună cu tramvaiele au fost trimise inapoi in Odessa

#24
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
Dar întrebarea mea e: de ce în anii '90 în Timişoara spre exemplu s-au putut face mai multe pt. transportul în comun decât în Bucureşti?
De ce în Bucureşti au lăsat dezastru în centru?

#25
Dihorul Razboinic

Dihorul Razboinic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,322
  • Înscris: 01.10.2006

View Postshefu_de_combinat, on 11 decembrie 2017 - 10:12, said:

Orasul care se imprumuta de la BERD sa ia autobuze diesel cand exista fonduri nerambursabile pentru troleibuze. Yeah, no. Au facut o vraiste totala din linii si frecvente, in paralel cu distrugerea treptata a transportului electric de cand s-a inscaunat scripcaru in 2004. De la troleibuze articulate care urcau pana in centrul istoric am ajuns la carcase turcesti, 40% "pierderi" la carburant si oameni morti pe trecerea de pietoni, pentru ca e nasol cu semafoare, giratoriile is baza, si electoratu aplauda ca focile ca uite domne ce repede se circula prin oras. Asta cand nu e blocat. Nu mai zic de tu oras de 250.000 de oameni sa iti tai reteaua de tramvai. Brasov si Constanta, aceste doua perle de intelepciune.



Nah, asta e administratia incompetenta.
Man, poate ai dreptate, nu stau acum sa fac o analiza comparata. E bine ca exista puncte de vedere. Parerea mea e ca transportul public in Bv e destul de bun, dar nu perfect. Cit despre carcasele alea... cred ca le confunzi cu carcasele din Belarus (alea verzi).

Cit despre mortii de pe trecerea de pietoni... poate ca n-ar fi rau un program serios de educare a pietonului. Poate ca Brasovul este locul potrivit pentru asa ceva.

#26
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,496
  • Înscris: 02.09.2006

View Postdjl, on 10 decembrie 2017 - 23:01, said:

................................
Am scris toată pologhia asta pentru a se vedea cum am fi putut avea un transport normal cu invesitţii nu foarte mari şi cum ar fi putut fi extins acesta pentru ca scumpa noastră Capitală să nu ajungă un oraş invadat de maşini. Dar nu s-a făcut şi atunci oamenii au devenit fani maşini mici...
Vă recomand să căutaţi cu nenea Gogu' Harta ITB 1966, 1970, 1973 şi Ghidul ITB 1982, 1984. Şi să aruncaţi o privire pe acest post: https://forum.softpe...ost__p__1868486
Nu imi vine sa cred cit de simpla este rezolvarea acestei probleme si nu imi dau seama de ce pe cei in drept nu ii duce capul. ai incercat sa mergi in audienta la dir. general al ratb sau la primarul general?? poate te angajeaza sa pui la punct problema transportului in bucuresti. e ca la fotbal, cei de pe margine se pricep mai bine ca cei din teren!

View Postgeorge_eu25, on 11 decembrie 2017 - 00:20, said:

Daca vom aplica exemplul Budapestei totul va fi cat de cat normal.Adica,de la 6-23 nu mai au voie in oras masinile sub euro 5.La carutele de autobuze ale RATB se poate face o derogare.
In ziua de azi orice amarat care are 1000e isi ia masina.Si binenteles ca nu poate lua decat ceva de 20-25 ani.Asa se aduna rablele....
ai pus punctul pe B! masina nu ar trebui sa detina decit cei cu salarii peste 4000 de euro si 2 masterate la FF facute la facultatea din subsolul blocului1

View Postpaso87, on 11 decembrie 2017 - 08:32, said:

Un autobuz duce 30-60-90 de pasageri.
O masina mica, duce doar soferut.

Presupunand ca autobuzul polueaza 300g co/km  si masina 100f co/km, rezulta: 300/30 = 10 g co/km si 100/1= 100g co/km.
O masina mica are 2m lungime. Autobuzul are 6m ? (n-am idee). Masina transporta 1 pasager, autobuzul de 30 de ori mai mult.
Consumul este din nou avantajat in cazul autobuzului...

Deci care polueaza mai putin ?


Degeaba ne vaitam noi ca nu sunt conditii si n-avem autobuze. Problema e data de cei care se plimba toata ziua fara bilet, de hotia celor de la RATB (ca nu imbunatatesc/repara la timp parcul auto) si de cele 2 milioane de masini care circula dimineata si seara.

Va doresc plimbare placuta in zonele aglomerate unde cei care considera ca o masina mica polueaza mai putin decat un autobuz dimineata si seara. Sunt convins ca o sa va placa mirosul de benzina / motorina arsa la nebunie. Sa va vad cand veti avea 2 autobuze / bulevard si acum cand aveti 1000 de masini...
ieri m-am dat douazecisiceva de statii cu tramvaiul 25 si a mers foarte bine!

#27
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
De bunăvoie şi nesilit de nimeni am mers şi m-am pli,bat mult cu R.A.T.B.-ul, m-am plimbat prin Bucureşti, am studiat istoria Bucureştiilor şi a R.A.T.B.-ului, am fost în grupuri de pasionaţi, aşa că ştiu ce vorbesc.

#28
bila1000

bila1000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 12.08.2010
Dupa cum este incurcat si aglomerat in trafic Bucurestiu, cred ca ar fii cazul sa se treaca la sosele, linii de cale ferata suspedata pe unele sectoare.

#29
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
Se chinuie să facă metroul (bine, ăsta aparţine de Ministerul Transporturilor, nu de Primărie) de atâţi ani... frumos ar fi să facă nişte bulevarde între cartiere + ceva pasaje (subterane şi supraterane) pentru început, dar şi astea sunt vise. Mai ales că la noi se construieşte fără a respecta reguli normale de urbanism (astea ar trebui să fie autoimpuse).

#30
bila1000

bila1000

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 12.08.2010
Pai nu ai ce sa faci in 2d ,constructia de cai de rulare va ajunge intr-o fundatura , va trebui trecut la 3d constructia de cai de rulare sau parcari, spatiul pe orizontala devine insuficient vor trebui sa inceapa si pe verticala altfel se vor invirti ca si ciinele in jurul cozii.

#31
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,744
  • Înscris: 26.08.2008

View Postdjl, on 11 decembrie 2017 - 17:35, said:

... frumos ar fi să facă nişte bulevarde între cartiere + ceva pasaje (subterane şi supraterane) pentru început, dar şi astea sunt vise.

Aici te lovesti de djl, care vrea conservarea cartierelor vechi :)

Na, acum ai bd Unirii, care chiar are o perspectiva pe toata axa aia Palatul Parlamentului - Unirea - Piata Alba Iulia... dar au trebuit sa taie in carne vie.

#32
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
De bulevarde era nevoie, de demolatul unor cartiere întregi nu.

#33
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View Postbila1000, on 11 decembrie 2017 - 17:30, said:

Dupa cum este incurcat si aglomerat in trafic Bucurestiu, cred ca ar fii cazul sa se treaca la sosele, linii de cale ferata suspedata pe unele sectoare.

Poate pe la periferii unde sunt noduri de circulatie. In rest tendinta contemporana este sa le bagi pe astea prin subteran.

View Postdjl, on 11 decembrie 2017 - 21:49, said:

De bulevarde era nevoie, de demolatul unor cartiere întregi nu.

depinde de cartiere, ca ar fi unele si acum...

Edited by shefu_de_combinat, 11 December 2017 - 21:50.


#34
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
Ce frumos ar fi fost să mai avem azi şi troleibuzul 88. Că încăpea cu 5 pe Tunari şi Alecu Russo...

#35
jadcomp

jadcomp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 27.09.2006

View PostSoulstream, on 11 decembrie 2017 - 11:34, said:

Pur si simplu, pentru transportul comun de persoane trebuie linii dedicate si protejate (cum e tramvaiul 41 prin Crangasi). Problema e ca in Bucuresti, strazile nu ar permite o astfel de configuratie, fiind si asa in majoritatea cazurilor doar 2 benzi pe sens.
Majoritatea liniilor de tramvai modernizate (care permit viteze de 50 km/h intre statii fara probleme) ar trebui modificate asa. In zonele centrale, cu strazi inguste, ar trebui interzisa total circulatia. De ex. linia 21 cu gard de la Bdul. Carol pana la capatul de la Europa, pe Cal. Mosilor veche doar RATB sa aiba acces. Treaba cu gardul deja s-a facut. Pe liniile astea ar trebui sa avem un tramvai la 4-5 minute.

View Postdjl, on 18 decembrie 2017 - 09:18, said:

Ce frumos ar fi fost să mai avem azi şi troleibuzul 88. Că încăpea cu 5 pe Tunari şi Alecu Russo...
O frecventa decenta pe liniile 5 si 16 + trafic protejat (vezi postul de mai sus) si 88 nu se mai justifica.

#36
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
Şi transportul în zona Icoanei + J. L. Calderon cui i-l laşi?  :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate