Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...
 NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga
 Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea

Buget 19k-masina noua-sfaturi
 Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran

M-am inregistrat in e-factura. Ca...
 

Înțelepciunea - Soția lui Dumnezeu!

* - - - - 3 votes
  • This topic is locked This topic is locked
30 replies to this topic

#1
Dorel666

Dorel666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,912
  • Înscris: 17.04.2016
De ce ar fi făcut Dumnezeu parte bărbătească și parte femeiască, dacă El Însuși nu ar fi parte bărbătească și parte femeiască?! Și nu vi se pare curios că despre toate se spune ”Dumnezeu a făcut”, numai când vine vorba de a face ”om după chipul și asemănarea Lui”, adică un copil, se spune ”să facem”...?
   Se pune, însă, întrebarea: Este Înțelepciunea ființă? Păi, să vedem ce spune Scriptura:

Proverbele 8:12 Eu, înţelepciunea, am ca locuinţă mintea şi pot născoci cele mai chibzuite planuri.

și

Proverbele 9:1 Înţelepciunea şi-a zidit casa şi-a tăiat cei şapte stâlpi.

Deci Înțelepciunea și-a zidit casa, care este mintea și mintea este în acest trup omenesc, deci Înțelepciunea este cea care a zidit trupul omenesc! Și Înțelepciunea este un om, pe câtă vreme Dumnezeu este Duh și, până la Hristos, nu a locuit în nici un om! Păi, atunci sigur Înțelepciunea este o persoană! Cât despre Dumnezeu, Scriptura spune că nici o casă nu-L poate cuprinde și că cerurile însele sunt prea mici pentru El! Și de ce ar mai fi îngăduit lui Solomon să-i construiască una, dacă ar fi avut deja una gata construită?!

2 Cronici 6:2 Şi eu am zidit o casă care-Ţi va fi locuinţa, un loc unde vei locui în veci!”

Și Înțelepciunea a fost dintotdeauna cu Dumnezeu, de la primul lucru construit de El. Soț și soție, formând un singur trup, totuși persoane diferite, un om și un duh. Amin

Edited by Dorel666, 10 December 2017 - 00:04.


#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Pacat ca nu-i si sotia ta... Posted Image

#3
3sat

3sat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 11.10.2015

Attached File  999.jpg   88.88K   8 downloads



#4
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,784
  • Înscris: 27.01.2009
hai ca o dam in dealea grele

#5
3sat

3sat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 11.10.2015

Attached File  99.jpg   102.24K   10 downloads



#6
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017
Ce tot debitezi in toate topicurile tale? Prostia!

#7
3sat

3sat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 11.10.2015

Attached File  9.jpg   860.49K   1 downloads


The individuum is what cannot be divided —
God conceived man as an “I.”
But there are souls that are split —
Thus many a one has brought himself to naught.
Do not confuse this with the two poles
That reveal an inner richness —
The soul that stands before its Creator,
Must keep for God what God has given it.



#8
Dorel666

Dorel666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,912
  • Înscris: 17.04.2016

View PostYourFan, on 10 decembrie 2017 - 00:22, said:

Ce tot debitezi in toate topicurile tale? Prostia!

Gândirea liberă...

#9
3sat

3sat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 11.10.2015
Faptul că individul are despre sine ceva relativ şi fragmentar, pe baza depărtării sale ontologice faţă de Principiu, în nici un fel nu împiedică ca el să reprezinte o unitate reală în propriul său ordin, şi asta prin virtutea „relativ absolutului” care trebuie să fie realizat la fiecare nivel de existenţă; este de aceea perfect legitim a vorbi despre o „substanţă individuală” şi nu se poate reduce realitatea concretă a individului uman la simpla noţiune logică de subiect. Individul este cu adevărat – şi prin definiţie – o fiinţă totală în interiorul relativităţii sale existenţiale, şi experinţa dovedeşte asta din plin: „egoul” sfântului se goleşte pe sine de lume şi este umplut de Dumnezeu; merge în Paradis şi este anihilat – la diferite grade sau conform variatelor moduri – în Sinele Divin; sfântul din Ceruri poate de asemenea avea o dimensiune unitivă şi Divină, dar corpul său celest, garanţie a identităţii sale, este întotdeauna acolo, şi când el se manifestă în mod miraculos pe sine pe pământ, aşa cum o face Sfânta Fecioară, ceea ce este manifestat este întotdeauna acelaşi „ego”, aceeaşi subiectivitate, aceeaşi continuitate, acelaşi sâmbure nemuritor şi de neînlocuit „făcut după chipul lui Dumnezeu”.

#10
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 15.07.2008

View PostDorel666, on 10 decembrie 2017 - 00:27, said:

Gândirea liberă...
...e mult prea libera, pune-o in lant ca muşca!

Edited by stlk, 10 December 2017 - 00:34.


#11
OneStop

OneStop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 576
  • Înscris: 06.11.2017
Deci dumnezeu, care a inventat pacatul, pacatuia cu......... intelepciunea? Posted Image

Cred ca cu prostia, mai degraba.

Edited by OneStop, 10 December 2017 - 00:36.


#12
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,517
  • Înscris: 07.02.2003

View PostYourFan, on 10 decembrie 2017 - 00:22, said:

Ce tot debitezi in toate topicurile tale? Prostia!
Si mai are si prieteni :)

#13
edy_wheazel

edy_wheazel

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,019
  • Înscris: 31.07.2007

View Post3sat, on 10 decembrie 2017 - 00:29, said:

Faptul că individul are despre sine ceva relativ și fragmentar, pe baza depărtării sale ontologice față de Principiu, în nici un fel nu împiedică ca el să reprezinte o unitate reală în propriul său ordin, și asta prin virtutea „relativ absolutului” care trebuie să fie realizat la fiecare nivel de existență; este de aceea perfect legitim a vorbi despre o „substanță individuală” și nu se poate reduce realitatea concretă a individului uman la simpla noțiune logică de subiect. Individul este cu adevărat – și prin definiție – o ființă totală în interiorul relativității sale existențiale, și experința dovedește asta din plin: „egoul” sfântului se golește pe sine de lume și este umplut de Dumnezeu; merge în Paradis și este anihilat – la diferite grade sau conform variatelor moduri – în Sinele Divin; sfântul din Ceruri poate de asemenea avea o dimensiune unitivă și Divină, dar corpul său celest, garanție a identității sale, este întotdeauna acolo, și când el se manifestă în mod miraculos pe sine pe pământ, așa cum o face Sfânta Fecioară, ceea ce este manifestat este întotdeauna același „ego”, aceeași subiectivitate, aceeași continuitate, același sâmbure nemuritor și de neînlocuit „făcut după chipul lui Dumnezeu”.

Dă Fuck! Ma duc sa fumez ceva si revin.

#14
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,517
  • Înscris: 07.02.2003

View Post3sat, on 10 decembrie 2017 - 00:29, said:

Faptul că individul are despre sine ceva relativ şi fragmentar, pe baza depărtării sale ontologice faţă de Principiu, în nici un fel nu împiedică ca el să reprezinte o unitate reală în propriul său ordin
Gen cum sa aberam fara sa spunem nimic... zici ca sunt clone abc-iste...

Edited by andreic, 10 December 2017 - 00:36.


#15
3sat

3sat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 11.10.2015

Attached File  1.jpg   10.23K   2 downloads


Mai întâi: din punct de vedere cosmologic, ciclul samsaric total, şi prin extensie totalitatea ciclurilor samsarice, este cel care constituie „fiinţa totală” sau „fiinţa adevărată”. Aceasta este perspectiva „orizontală”, care este reprezentată geometric prin cercuri concentrice.

În al doilea rând: din punct de vedere metafizic – şi aceasta este perspectiva „verticală”, reprezentată geometric prin raze convergente – fiinţa concretă (cea definită de o formă particulară) este „fiinţa adevărată”, şi asta în măsura în care forma este „centrală” - aşa cum este pentru fiinţa umană – şi în măsura în care fiinţa se ataşează ea însăşi mai mult sau mai puţin conştient Absolutului. Pentru o furnică, ciclul samsaric ia precedenţă în faţa stării accidentale de a fi o insectă; dar pentru om, din contră, personalitatea umană, şi deci teomorfică - „făcută în imaginea lui Dumnezeu” - este cea care ia precedenţă în faţa ciclului samsaric preparator, cu atât mai mult cu cât condiţia umană prin definiţie îmbrăţişează toate stările periferice. Persoana umană a unui Avatara nu poate fi doar orice „stare” a fiinţei care este anonimă, proteană, şi, ca să zicem aşa, abstractă deoarece este fără formă sau faţă.
A vorbi despre „starea” unei fiinţe înseamnă a vorbi, de exemplu, despre starea de veghe sau somn, tinereţe sau bătrâneţe, sănătate sau boală, plăcere sau suferinţă, credinţă sau lipsa ei, cu privire la unul şi acelaşi subiect identificabil. Când subiectul nu este identificabil, fapt care se întâmplă când există o discontinuitate dintr-o stare în alta – cu alte cuvinte când fiecare „stare”, în loc de a se adăuga ea însăşi fiinţei, creează o fiinţă nouă – apare întrebarea dacă este încă justificat în a numi această nouă şi concretă fiinţă o „stare”, sau dacă nu e mai degrabă determinaţia „verticală”, raza integratoare şi personificatoare a Sinelui, care condiţionează şi caracterizează fiinţa adevărată. Concluzie: răspunsul la întrebarea de a şti dacă dacă este vorba de ciclul samsaric, sau, din contră, de persoana centrală, care este „fiinţa adevărată”, depinde de gradul de teomorfism al fiinţei sau „stării” avute în vedere.
Nu există nici un motiv în a atribui mai multă realitate cercului concentric decât razei centripete; cercul determină gradul existenţei, dar raza, la rându-i, determină personalitatea, şi deci participarea în Sine.

Existenţa este făcută din conţinători, conţinuturi şi modalităţi.

Conţinătorii: aceştia sunt planuri a căror ierarhie de niveluri este dată de reverberaţia Sinelui; ele implică segmentarea Imaginii reflectate, şi asta din cauza gradului de relativitate sau îndepărtare.

Conţinuturile: acestea sunt imaginile reflectate deja menţionate, diversificate întocmai de planurile de existenţă.

Modalităţile: acestea sunt efectele diversificării existenţiale care afectează imaginile însăşi; cu alte cuvinte, conţinuturile sau imaginile implică cicluri de modalităţi din cauza relativităţii imaginii sau îndepărtării de Sine.

Fiecare reflectare a Sinelui, în măsura în care este relativă, cuprinde cicluri; fiecare „formă” este limitată prin definiţie, şi această limită afectează nu doar natura sa – care este specifică, particulară, şi exclusivă – afectează de asemenea prezenţa sa în lume, care are un început şi un sfârşit, şi pe care noi o numim „viaţă”. „Spaţiul” şi „timpul” nu sunt doar hazarduri pământene, ele sunt reflectări pământene ale principiilor universale care intervin – într-un grad sau altul – oricând există existenţă, şi deci relativitatea infra-principială, Maya cosmică; modurile sau sistemele variază, dar principiile sunt aceleaşi.
Există „cercuri” de existenţă, şi „raze” de determinaţie principială: cercurilor concentrice le corespund Bodhisattvas şi punctul de vedere al „Prezenţei Divine”; razelor (convergente sau centripete) le corespund Buddhaşii şi punctul de vedere al „funcţiei spirituale”. Dar dintr-un anumit punct de vedere ele sunt identice, şi această identitate poate fi reprezentată printr-o spirală, sau cruce înscrisă într-un cerc, prima figură fiind dinamică, a doua statică.

Viaţa unui om, şi prin extensie întreg ciclul individual din care acea viaţă şi starea umană însăşi sunt doar modalităţi, este de fapt conţinută în Intelectul Divin ca un întreg complet, adică, drept o posibilitate determinată care, fiind ceea ce este, nu este în nici un fel al aspectelor sale alta decât ea însăşi, deoarece o posibilitate nu este altceva decât o expresie a absolutei necesităţi a Fiinţei; de aici unitatea sau omogenitatea oricărei posibilităţi, care este în mod corespunzător ceva care nu poate să nu fie. A spune că un ciclu individual este inclus drept o formulă definitivă în Intelectul Divin înseamnă acelaşi lucru cu a spune că o posibilitate este inclusă în Posibilitatea Totală, şi acest adevăr este cel care conferă cel mai decisiv răspuns la problema predestinării. Voinţa individuală apare în această lumină drept un proces care realizează în mod succesiv interconectarea necesară a modalităţilor posibilităţii sale iniţiale, care este astfel descrisă în mod simbolic sau recapitulată. Se poate de asemenea spune că deoarece posibilitatea unei fiinţe este în mod necesar o posibilitate de manifestare, procesul ciclic al acelei fiinţe este suma aspectelor manifestării sale şi de aceea a posibilităţii sale, şi că acea fiinţă, prin exerciţiul voinţei sale, doar manifestă în mod indirect propria manifestare cosmică simultană; cu alte cuvinte, individualul reurmăreşte într-un mod analitic posibilitatea sa primordială şi sintetică, care la rându-i, ocupă un loc necesar în ierarhia posibilităţilor, necesitatea fiecărei posibilităţi fiind bazată metafizic pe absolută necesitate a Divinei A-Tot-Posibilităţi.

Edited by 3sat, 10 December 2017 - 00:48.


#16
OneStop

OneStop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 576
  • Înscris: 06.11.2017
3sat, de ce pozele postate de tine sunt numerotate?

#17
3sat

3sat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,491
  • Înscris: 11.10.2015

Attached File  2.png   322.57K   17 downloads



#18
OneStop

OneStop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 576
  • Înscris: 06.11.2017
Ce e asta, un transponder?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate