Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Peugeot 508 vs. Citroen C5, buget 20-25K Euro

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#19
adid22

adid22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 28.12.2005
508 e OK doar ca isi arata varsta deja, nu are toate gadgeturile masinilor de conceptie mai noua. Inca arata spectaculos , motorul e forta, consum decent (totusi nu ajunge la nivelul unei Skoda Octavia celebre).
Senzori parcare fata/spate, camera de marsarier (montata nefericit ca un after-thought fix deasupra numarului in spate) ESP, traction control si cam atat.Fara chestii gen lane assist .
Cutia poate fi cam aiurita uneori (avantaj noua cutie cu 8 trepte de pe 3008/308), spatii de depozitare non-existente . La 25-30k mai bine un 3008 care e din alt film.

#20
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
@Friskey: ba era cu suspensie hidraulica, asa au toate Exclusive :)
S-a rezolvat: am ales un C5 Tourer Exclusive", 08/2016, BVA, 2.0 HDI, 181CP, toate dotarile posibile mai putin bord imbracat in piele. 29K km., 22.300 Euro.
Hotaratoare in alegere au fost suspensia, confortul scaunelor, faptul ca mai am un an si jumatate de garantie, lista foarte lunga de optionale si pretul.

#21
cooze28

cooze28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 457
  • Înscris: 30.09.2016
daca tot ai facut achizitia spune ceva de masina, cum e suspensia? merita sa cumperi masina pentru criteriul asta? e comfortabila?

#22
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
De cand am luat-o pana acum (42.800 km.) pot spune cu mana pe suflet ca sunt impacat cu alegerea facuta.

Fiindca nu exista masina perfecta, C5-ul are si carente:
- practic nu exista loc unde sa pui o cafea in pahar de carton sau o sticla de 0.5 . Teoretic exista un suport de pahare in interiorul cotierei, insa e complet nepractic.
- buzunarele usilor fata sunt mici si au spatiul de acces foarte ingust, iar cele ale usilor spate sunt meschine de-a dreptul.
- navigatia e cu touch-screen, insa utilizarea e anevoioasa, nu poti "trage" harta cu degetul, o poti deplasa doar cu sagetile din marginea ecranului.
- meniul principal e circular uni-directional, adica, daca ai sarit din greseala peste un grup de functii, trebuie sa treci din nou prin toate celelalte ca sa ajungi din nou la el.

Cu toate astea, masina e un deliciu:
- cutia schimba mult mai lin decat DSG-ul.
- suspensia e fenomenala pe drumuri proaste.
- scaunele pot fi ajustate in atat de multe feluri, incat imi vine greu sa cred ca este cineva care nu si-ar putea gasi pozitia ideala la volan.
- masajul in scaun e genial la drum lung.
- la viteze mari (180-190, mai mult n-am mers inca, poate cand oi trece pe gumele de vara...) se simte ca geamurile sunt laminate, fiindca doi adulti se pot conversa pe un ton normal iar muzica merge pe 12-13 din 30 max.
- imi place ca atunci cand vin de la cumparaturi, pot deschide hayonul din cheie.
- plafonul panoramic e absolut spectaculos fiindca e lat si lung.
Masina nu e mica si nici usoara, iar asta se simte, insa faptul ca are 181CP compenseaza foarte bine dimensiunile de balena :)

Consumul mediu de pana acum e 6,6%, in conditiile in care cam  10-15% din cei 13.000 km. sunt facuti in oras iar restul pe autostrada. De regula merg cam cu 130-140, insa mai am si momente unde am chef sa merg cu 180.

Ca o concluzie, nu cred ca as fi gasit ceva mai bun si mai confortabil in banii astia. Poate doar un E-Class mai vechi (+/- 2012 si km. sub celebra marca de 100K km.), BMW si Audi nu ma intereseaza si oricum, astea 3 ieseau din discutie fiindca nu am bani sa intretin o limuzina de lux, Passatul se poate ascunde, iar restul pur si simplu nu intruneau unul sau mai multe criterii din cele obligatorii pe care le-am mentionat pe prima pagina.
Nu zic ca Citroenul asta C5 e masina perfecta, zic doat ca e masina perfecta pentru mine.

Attached File  12.jpg   226.96K   72 downloads

Attached Files

  • Attached File  01.jpg   419.88K   56 downloads
  • Attached File  20.jpg   234.06K   43 downloads
  • Attached File  19.jpg   262.82K   37 downloads
  • Attached File  16.jpg   163.21K   40 downloads
  • Attached File  17.jpg   226.27K   45 downloads
  • Attached File  13.jpg   235.07K   44 downloads
  • Attached File  14.jpg   212.88K   45 downloads
  • Attached File  05.jpg   215.01K   49 downloads
  • Attached File  04.jpg   265.68K   49 downloads

Edited by Bwwlan, 18 March 2018 - 02:49.


#23
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostBwwlan, on 18 martie 2018 - 02:44, said:

De cand am luat-o pana acum (42.800 km.) pot spune cu mana pe suflet ca sunt impacat cu alegerea facuta.

Fiindca nu exista masina perfecta, C5-ul are si carente:
- practic nu exista loc unde sa pui o cafea in pahar de carton sau o sticla de 0.5 . Teoretic exista un suport de pahare in interiorul cotierei, insa e complet nepractic.
- buzunarele usilor fata sunt mici si au spatiul de acces foarte ingust, iar cele ale usilor spate sunt meschine de-a dreptul.
- navigatia e cu touch-screen, insa utilizarea e anevoioasa, nu poti "trage" harta cu degetul, o poti deplasa doar cu sagetile din marginea ecranului.
- meniul principal e circular uni-directional, adica, daca ai sarit din greseala peste un grup de functii, trebuie sa treci din nou prin toate celelalte ca sa ajungi din nou la el.

Cu toate astea, masina e un deliciu:
- cutia schimba mult mai lin decat DSG-ul.
- suspensia e fenomenala pe drumuri proaste.
- scaunele pot fi ajustate in atat de multe feluri, incat imi vine greu sa cred ca este cineva care nu si-ar putea gasi pozitia ideala la volan.
- masajul in scaun e genial la drum lung.
- la viteze mari (180-190, mai mult n-am mers inca, poate cand oi trece pe gumele de vara...) se simte ca geamurile sunt laminate, fiindca doi adulti se pot conversa pe un ton normal iar muzica merge pe 12-13 din 30 max.
- imi place ca atunci cand vin de la cumparaturi, pot deschide hayonul din cheie.
- plafonul panoramic e absolut spectaculos fiindca e lat si lung.
Masina nu e mica si nici usoara, iar asta se simte, insa faptul ca are 181CP compenseaza foarte bine dimensiunile de balena Posted Image

Consumul mediu de pana acum e 6,6%, in conditiile in care cam  10-15% din cei 13.000 km. sunt facuti in oras iar restul pe autostrada. De regula merg cam cu 130-140, insa mai am si momente unde am chef sa merg cu 180.

Ca o concluzie, nu cred ca as fi gasit ceva mai bun si mai confortabil in banii astia. Poate doar un E-Class mai vechi (+/- 2012 si km. sub celebra marca de 100K km.), BMW si Audi nu ma intereseaza si oricum, astea 3 ieseau din discutie fiindca nu am bani sa intretin o limuzina de lux, Passatul se poate ascunde, iar restul pur si simplu nu intruneau unul sau mai multe criterii din cele obligatorii pe care le-am mentionat pe prima pagina.
Nu zic ca Citroenul asta C5 e masina perfecta, zic doat ca e masina perfecta pentru mine.

Attachment 12.jpg
Masina arata foarte bine.Ai putea deschide un jurnal de bord inclusiv pe acest forum in care sa postezi experienta ta(inclusiv problemele tehnice intampinate si costurile de intretinere) cu acest autoturism.Foarte posibil ca experienta ta sa fie utila si altora.
Mult noroc la masina.

View PostBwwlan, on 16 decembrie 2017 - 03:40, said:

@Friskey: ba era cu suspensie hidraulica, asa au toate Exclusive Posted Image
S-a rezolvat: am ales un C5 Tourer Exclusive", 08/2016, BVA, 2.0 HDI, 181CP, toate dotarile posibile mai putin bord imbracat in piele. 29K km., 22.300 Euro.
Hotaratoare in alegere au fost suspensia, confortul scaunelor, faptul ca mai am un an si jumatate de garantie, lista foarte lunga de optionale si pretul.
La 508, scaunele nu sunt la fel de confortabile ca la C5-ul tau?Cu exceptia suspensiei si aspectului, in rest cred ca  toate celelalte sunt comune la C5 si Peugeot 508, inclusiv platforma, motorizarile, cutia de viteza automata sau manuala, instalatia electrica, scaunele, samd, pentru ca ambele marci apartin PSA.
Presupun ca te-ai documentat despre fiabilitatea suspensiei hidraulice si costurile de intretinere.
Ce consum ai la 130-140km/h pe autostrada?Dar in oras?
Motorul si cutia de viteza, mai ales cea automata, sunt mult mai fiabile la PSA, decat la VAG.
Pe mine ma tenteaza un Peugeot 508, facelift, folosit, fabricat in ultimii ani.Anul asta apare noul model de 508 asa ca la actualul model,  anul viitor, ii va scadea pretul destul de bine.

Edited by max_01, 18 March 2018 - 11:02.


#24
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
Sunt multe mituri care circula aiurea: Golful 4 TDI ALH e Highlander, masinile japoneze ruginesc usor si suspensia hidractiva e greu de intretinut. :) N-o sa ma apuc acum sa incerc sa le demontez, n-are sens. Cine traieste crezand in ele fiindca viata e mai usor de suportat asa, sa fie sanatos.

La celalalt C5, benzinarul de 140 CP din 2005, in 100.000 km. (acum are 199.000) am schimbat un kit de ambreiaj la 140K fiindca mosul care a detinut-o inaintea mea a folosit-o ca masina de oras,  si un kit de rulmenti pe spate. Cost total, 700+200 Euro. In rest, apa, paie si bataie.

Jurnal de bord n-o sa deschid fiindca Softpedia e plina de fanboys VW si Beanve si eu nu mai am nervi sa dau report tot la doua posturi doar ca sa tin un topic curat. Am mai avut JB la fostul Golf 5 si am vazut cu ce se mananca. Poate o fi altfel acum fata de acu' 10 ani, insa nu mai am energia necesara.

La C5-ul vechi, pe 100K km. am un consum de 7.99-8.01 tinut pe spritmonitor.
La asta nou, mixt e 6.5. E greu de spus cat % ia pe autostrada si cat in oras, fiindca variaza prea mult. Daca merg civilizat, 125-135, fac cam 1300 km. cu 70 litri. Daca merg alert, cu accelerari puternice pana la 190, cam 1000. In oras poti face cam 800, cred. Nu am consumat un plin intreg in regim exclusiv urban ca sa-mi pot da seama.

Edited by Bwwlan, 18 March 2018 - 12:17.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate