Peugeot 508 vs. Citroen C5, buget 20-25K Euro
Last Updated: Mar 18 2018 12:10, Started by
Bwwlan
, Dec 09 2017 22:34
·
0
#19
Posted 11 December 2017 - 15:36
508 e OK doar ca isi arata varsta deja, nu are toate gadgeturile masinilor de conceptie mai noua. Inca arata spectaculos , motorul e forta, consum decent (totusi nu ajunge la nivelul unei Skoda Octavia celebre).
Senzori parcare fata/spate, camera de marsarier (montata nefericit ca un after-thought fix deasupra numarului in spate) ESP, traction control si cam atat.Fara chestii gen lane assist . Cutia poate fi cam aiurita uneori (avantaj noua cutie cu 8 trepte de pe 3008/308), spatii de depozitare non-existente . La 25-30k mai bine un 3008 care e din alt film. |
#20
Posted 16 December 2017 - 03:40
@Friskey: ba era cu suspensie hidraulica, asa au toate Exclusive
S-a rezolvat: am ales un C5 Tourer Exclusive", 08/2016, BVA, 2.0 HDI, 181CP, toate dotarile posibile mai putin bord imbracat in piele. 29K km., 22.300 Euro. Hotaratoare in alegere au fost suspensia, confortul scaunelor, faptul ca mai am un an si jumatate de garantie, lista foarte lunga de optionale si pretul. |
#21
Posted 05 March 2018 - 21:51
daca tot ai facut achizitia spune ceva de masina, cum e suspensia? merita sa cumperi masina pentru criteriul asta? e comfortabila?
|
#22
Posted 18 March 2018 - 02:44
De cand am luat-o pana acum (42.800 km.) pot spune cu mana pe suflet ca sunt impacat cu alegerea facuta.
Fiindca nu exista masina perfecta, C5-ul are si carente: - practic nu exista loc unde sa pui o cafea in pahar de carton sau o sticla de 0.5 . Teoretic exista un suport de pahare in interiorul cotierei, insa e complet nepractic. - buzunarele usilor fata sunt mici si au spatiul de acces foarte ingust, iar cele ale usilor spate sunt meschine de-a dreptul. - navigatia e cu touch-screen, insa utilizarea e anevoioasa, nu poti "trage" harta cu degetul, o poti deplasa doar cu sagetile din marginea ecranului. - meniul principal e circular uni-directional, adica, daca ai sarit din greseala peste un grup de functii, trebuie sa treci din nou prin toate celelalte ca sa ajungi din nou la el. Cu toate astea, masina e un deliciu: - cutia schimba mult mai lin decat DSG-ul. - suspensia e fenomenala pe drumuri proaste. - scaunele pot fi ajustate in atat de multe feluri, incat imi vine greu sa cred ca este cineva care nu si-ar putea gasi pozitia ideala la volan. - masajul in scaun e genial la drum lung. - la viteze mari (180-190, mai mult n-am mers inca, poate cand oi trece pe gumele de vara...) se simte ca geamurile sunt laminate, fiindca doi adulti se pot conversa pe un ton normal iar muzica merge pe 12-13 din 30 max. - imi place ca atunci cand vin de la cumparaturi, pot deschide hayonul din cheie. - plafonul panoramic e absolut spectaculos fiindca e lat si lung. Masina nu e mica si nici usoara, iar asta se simte, insa faptul ca are 181CP compenseaza foarte bine dimensiunile de balena Consumul mediu de pana acum e 6,6%, in conditiile in care cam 10-15% din cei 13.000 km. sunt facuti in oras iar restul pe autostrada. De regula merg cam cu 130-140, insa mai am si momente unde am chef sa merg cu 180. Ca o concluzie, nu cred ca as fi gasit ceva mai bun si mai confortabil in banii astia. Poate doar un E-Class mai vechi (+/- 2012 si km. sub celebra marca de 100K km.), BMW si Audi nu ma intereseaza si oricum, astea 3 ieseau din discutie fiindca nu am bani sa intretin o limuzina de lux, Passatul se poate ascunde, iar restul pur si simplu nu intruneau unul sau mai multe criterii din cele obligatorii pe care le-am mentionat pe prima pagina. Nu zic ca Citroenul asta C5 e masina perfecta, zic doat ca e masina perfecta pentru mine. 12.jpg 226.96K 72 downloads Attached FilesEdited by Bwwlan, 18 March 2018 - 02:49. |
#23
Posted 18 March 2018 - 10:40
Bwwlan, on 18 martie 2018 - 02:44, said:
De cand am luat-o pana acum (42.800 km.) pot spune cu mana pe suflet ca sunt impacat cu alegerea facuta. Fiindca nu exista masina perfecta, C5-ul are si carente: - practic nu exista loc unde sa pui o cafea in pahar de carton sau o sticla de 0.5 . Teoretic exista un suport de pahare in interiorul cotierei, insa e complet nepractic. - buzunarele usilor fata sunt mici si au spatiul de acces foarte ingust, iar cele ale usilor spate sunt meschine de-a dreptul. - navigatia e cu touch-screen, insa utilizarea e anevoioasa, nu poti "trage" harta cu degetul, o poti deplasa doar cu sagetile din marginea ecranului. - meniul principal e circular uni-directional, adica, daca ai sarit din greseala peste un grup de functii, trebuie sa treci din nou prin toate celelalte ca sa ajungi din nou la el. Cu toate astea, masina e un deliciu: - cutia schimba mult mai lin decat DSG-ul. - suspensia e fenomenala pe drumuri proaste. - scaunele pot fi ajustate in atat de multe feluri, incat imi vine greu sa cred ca este cineva care nu si-ar putea gasi pozitia ideala la volan. - masajul in scaun e genial la drum lung. - la viteze mari (180-190, mai mult n-am mers inca, poate cand oi trece pe gumele de vara...) se simte ca geamurile sunt laminate, fiindca doi adulti se pot conversa pe un ton normal iar muzica merge pe 12-13 din 30 max. - imi place ca atunci cand vin de la cumparaturi, pot deschide hayonul din cheie. - plafonul panoramic e absolut spectaculos fiindca e lat si lung. Masina nu e mica si nici usoara, iar asta se simte, insa faptul ca are 181CP compenseaza foarte bine dimensiunile de balena Consumul mediu de pana acum e 6,6%, in conditiile in care cam 10-15% din cei 13.000 km. sunt facuti in oras iar restul pe autostrada. De regula merg cam cu 130-140, insa mai am si momente unde am chef sa merg cu 180. Ca o concluzie, nu cred ca as fi gasit ceva mai bun si mai confortabil in banii astia. Poate doar un E-Class mai vechi (+/- 2012 si km. sub celebra marca de 100K km.), BMW si Audi nu ma intereseaza si oricum, astea 3 ieseau din discutie fiindca nu am bani sa intretin o limuzina de lux, Passatul se poate ascunde, iar restul pur si simplu nu intruneau unul sau mai multe criterii din cele obligatorii pe care le-am mentionat pe prima pagina. Nu zic ca Citroenul asta C5 e masina perfecta, zic doat ca e masina perfecta pentru mine. 12.jpg Mult noroc la masina. Bwwlan, on 16 decembrie 2017 - 03:40, said:
@Friskey: ba era cu suspensie hidraulica, asa au toate Exclusive S-a rezolvat: am ales un C5 Tourer Exclusive", 08/2016, BVA, 2.0 HDI, 181CP, toate dotarile posibile mai putin bord imbracat in piele. 29K km., 22.300 Euro. Hotaratoare in alegere au fost suspensia, confortul scaunelor, faptul ca mai am un an si jumatate de garantie, lista foarte lunga de optionale si pretul. Presupun ca te-ai documentat despre fiabilitatea suspensiei hidraulice si costurile de intretinere. Ce consum ai la 130-140km/h pe autostrada?Dar in oras? Motorul si cutia de viteza, mai ales cea automata, sunt mult mai fiabile la PSA, decat la VAG. Pe mine ma tenteaza un Peugeot 508, facelift, folosit, fabricat in ultimii ani.Anul asta apare noul model de 508 asa ca la actualul model, anul viitor, ii va scadea pretul destul de bine. Edited by max_01, 18 March 2018 - 11:02. |
#24
Posted 18 March 2018 - 12:10
Sunt multe mituri care circula aiurea: Golful 4 TDI ALH e Highlander, masinile japoneze ruginesc usor si suspensia hidractiva e greu de intretinut. N-o sa ma apuc acum sa incerc sa le demontez, n-are sens. Cine traieste crezand in ele fiindca viata e mai usor de suportat asa, sa fie sanatos.
La celalalt C5, benzinarul de 140 CP din 2005, in 100.000 km. (acum are 199.000) am schimbat un kit de ambreiaj la 140K fiindca mosul care a detinut-o inaintea mea a folosit-o ca masina de oras, si un kit de rulmenti pe spate. Cost total, 700+200 Euro. In rest, apa, paie si bataie. Jurnal de bord n-o sa deschid fiindca Softpedia e plina de fanboys VW si Beanve si eu nu mai am nervi sa dau report tot la doua posturi doar ca sa tin un topic curat. Am mai avut JB la fostul Golf 5 si am vazut cu ce se mananca. Poate o fi altfel acum fata de acu' 10 ani, insa nu mai am energia necesara. La C5-ul vechi, pe 100K km. am un consum de 7.99-8.01 tinut pe spritmonitor. La asta nou, mixt e 6.5. E greu de spus cat % ia pe autostrada si cat in oras, fiindca variaza prea mult. Daca merg civilizat, 125-135, fac cam 1300 km. cu 70 litri. Daca merg alert, cu accelerari puternice pana la 190, cam 1000. In oras poti face cam 800, cred. Nu am consumat un plin intreg in regim exclusiv urban ca sa-mi pot da seama. Edited by Bwwlan, 18 March 2018 - 12:17. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users