Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

Peugeot 508 vs. Citroen C5, buget 20-25K Euro

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
Salut.
In viitorul foarte apropiat sa vrea sa imi iau una din astea doua masini. Conditile obligatorii ar fi: diesel, automata, daca se poate plafon panoramic, incalzire in scaune, reglaj electronic al scaunelor individual pentru sofer si pasager. Masina ar trebui sa fie din 2016 sau mai noua, ca sa aiba inca garantie de la producator.
Vreun sfat, de ce Peugeot sau de ce Citroen?

#2
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009
Nu cred ca existi!

#3
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
Exista un motiv, pentru care par neverosimil?

#4
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
Pai nu s cam aceeasi masina? Ia o pe aia care ti face cu ochiul ...

#5
ct77lbc

ct77lbc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 17.12.2016
Motorul si cutia de viteze, da, sunt aceleasi, dar restul in mare parte nu.
Aceeasi dilema am avut o si eu acum doi ani. Am ales 508. Argumente: model mai nou, mai usoara putin, de unde si un consum mai mic putin, ia placut bordul mai mult sotiei.
Dc as fi ales Citroen, ar fi fost numai pt confort: suspensia hidraulica si pret mai mic de achizitie

#6
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
Pai exact asta e si dilema mea: +/- acelasi setup la motor si cutie de viteze, insa ce difera sunt dotarile si setarea suspensiei. M-ar interesa cum arata treaba cu intervalele de servisare si cum sta treaba cu ureea (sau AdBlue). Nu stiu daca Peugeot-ul are Side Assist si Lane Asssist, C5 stiu ca are doar Line Assist.
Are cineva asa ceva cu motoarele de generatie mai noua Euro 6? Daca da, m-ar intesesa ce ulei cer masinile astea.

Edited by Bwwlan, 09 December 2017 - 23:23.


#7
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Ia C5ul daca vrei hidraulica sau orice altceva daca nu vrei sau iti este indiferenta chestia asta.

Eu as lua C5 daca m-ar interesa clasa medie. Masina este grav subevaluata, deci numai buna de cumparat daca o iei pt tine, nu pt vecini sau prieteni.

Vad ca ai (avut) modelul anterior. Ar trebui sa stii mai bine daca te-a ajutat la ceva suspensia sau nu.

Legat de AdBlue, de obicei prezenta acestui sistem este un lucru bun pt ca reducerea NOx nu se mai face printr-o setare agresiva a EGRului care duce la producerea unei cantitati mari de funingine care forta regenerarile dese ale filtrului de particule. La motoarele cu Adblue regenerarile sunt mai rare, la fel si problemele legate de cantitatea mare de funingine.

Edited by underb, 09 December 2017 - 23:41.


#8
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
Mulţam, underb :) cât trăiește, omu-nvaţă.

#9
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
In sfarsit cineva care are curaj sa dea 25.000 pe o frantuzoaica.  Sper ca o tii macar 10 ani..  Daca o vinzi dupa 5 ani, pierzi 20.000...

#10
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
S-ar putea sa ai dreptate si peste 10 ani un C5 bun sa fie mai scump decat va fi peste 5 ani, tind cont ca e ultimul model care a avut suspensie hidraulica iar marca are o mica comunitate de fani. Vezi de curiozitate cat costa un XM in echipare de varf in stare f buna. Iti spun eu, incepe de pe la 7000 si depaseste 10.000, avand deja statul de youngtimer, ceea ce cu siguranta va avea si ultimul C5.

#11
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 Bwwlan, on 09 decembrie 2017 - 22:42, said:

Exista un motiv, pentru care par neverosimil?

Glumeam, in ideea in care ai curaj sa dai banii astia pe cele 2. Nu multi au, dar nu multi au constatat ce inseamna un C5, dpdv comoditate.
Totusi, cam cat e un c5 nou, daca vechi de un an te asteti sa dai atata pe el?
Bafta la alegere!

#12
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Nu se mai fabrica.

#13
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 underb, on 10 decembrie 2017 - 09:00, said:

Nu se mai fabrica.

Atunci chiar nu inteleg pretul.

#14
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Probabil ca isi ia varful de gama la banii aia, motor V6 si toate dotarile.
Ce vezi tu ieftin, sunt cu motor de 1.6, suspensie clasica si dotari saracute.

Unul din  asta in echipare de varf cred ca depasea 35K euro.

Edited by underb, 10 December 2017 - 09:03.


#15
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
Un 181CP, BVA, Exclusive, nou, cu 0 km. e 42K Euro (pret de lista; cu discounturi, cred ca ai fi iesit pe la 35K) . Avand insa in vedere faptul ca C5 nu se mai fac, ramane doar varianta 508 Alure. Cu ce vreau eu, iese pe la 33K Euro. Se gasesc insa SH-uri de un an cu putini km. pe la 22-25K.


#16
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
C5 cu hidractive 3+ cat mai bine dotat posibil. Motorul de 2.0 diesel e slabut, 2.2 trage bine, ideal ar fi 2.7-le. 3.0 are cuplul cam mare pentru tractiune fata.
Fostul tau C5 parca era cu suspensii normale, nu alea hidraulice.

#17
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Este la Citroen.ro oferta 2.0 180 cp bva cu 23.000 e aprox. Ceva reducere de +7500 e. Si are hydractive 3+, n-are piele.

Edited by radu_vasile59, 11 December 2017 - 11:15.


#18
ct77lbc

ct77lbc

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 17.12.2016
Legat de intretinere, ambele folosesc acelasi tip de ulei Total, 0w30 Ineo First  si aceeasi periodicitate de intretinere 20000 km sau 1 an

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate