Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Rosmar Hreasca - masina viitorului.

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
163 replies to this topic

#109
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017

 vrajitoruldinoz, on 13 decembrie 2017 - 20:00, said:





Daca umfli rezervorul in loc sa folosesti energia sticata in aerul comprimat o folosesti pe aia stocata in materialul elastic din care sint facuti sacii. Ori asta e si mai inefficient.
Nu inteleg imi poti explica?

#110
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,627
  • Înscris: 21.06.2016
Pai daca se umfla sacii nu mai ai aceeasi presiune ca volumul final e mai mare, deci mai putina energie inmagazinata in aer. In schimb diferenta e in elasticitatea materialului.

#111
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
Pai stai , cine te opreste ca dupa umplerea sacilor sa mai bagi aer? Presupun ca limita lor de suportabilitate ar fi mai mare.

#112
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,627
  • Înscris: 21.06.2016
Problema ramine aceeasi: cind bagi aer la presiune se incinge si devine mai greu de bagat, de unde pierederea de randament.
La scoatere se raceste si scade presiunea, iar pierdere.

#113
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
Dar in cazul in care atat statia de incarcare cat si masina ar avea saci ce ii poti egaliza cumva ca presiune ? Nu cunosc fizica aici insa vag ma gandeam la exemplul barocamerelor pentru persoane care au inotat prea repede in sus in apa.

#114
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,627
  • Înscris: 21.06.2016
Daca bagi aerul incet e mai ok, dar cit timp ai sa stai sa umpli rezervorul?
Iar de scos trebuie scos la cit cere motorul.

#115
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
Ma gandeam ceva de genul in care ambele atat sacul de pe masina (vorbesc de masinile pe aer de pe wikipedia nu inventia lu' nenea asta) cat si cel de pe statie sa aiba o anumita dimensiune standard si sa se realizeze in timp mai scurt fara problema asta. Sau daca nu alta idee ar putea fi ca acea canistra se poate inchiria si monta pe loc pe bicicleta , incarcarea lor producandu-se la statie in timpul pana vine altcineva sa inchirieze. Astfel ai putea scapa si de preheat sau nu stiu ce naiba consum de energie e nevoie ca sa nu ai probleme cu racirea/incalzirea.

Evident in acest caz s-ar pune problema distributiei de canistre si cum sa faci sa nu ramana statia fara ele.

Similar aceeasi idee se poate aplica la masinile electrice.

#116
Infinitty

Infinitty

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,401
  • Înscris: 14.12.2008

 gezahofi, on 09 decembrie 2017 - 19:52, said:

Mașina propulsata cu aer comprimat a fost făcută deja de Peugeot. Și abandonată .

https://www.groupe-p...ion/hybrid-air/

 gezahofi, on 09 decembrie 2017 - 19:52, said:

Mașina propulsata cu aer comprimat a fost făcută deja de Peugeot. Și abandonată .

https://www.groupe-p...ion/hybrid-air/


Existau camioane si autobuze experimentale pe asa ceva in SUA anilor 90. Aveau rezervoare cu aer comprimat sau cu azot.

#117
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,627
  • Înscris: 21.06.2016
In India masinile astea exista sau existau la nivel comercial.

#118
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
Sincer chiar nu stiu cum stau indienii la masini desi am auzit si eu de TATA motors. Deh se pare ca fratii la conlocuitorii nostri (cum eu sunt juma de etnie ar veni cam si fratii mei) ne cam intrec pana si la masini sau industrie. Din cate stiu eu rromii din india produc de la masini pana la trenuri sau masini industriale, chiar si sateliti. Si sa mai zica cineva ca nu suntem ultimii..... daca ne-au depasit pana si aia.

Conclusion: in Romania situatia e grava rau de tot...pe bune

#119
OneStop

OneStop

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 576
  • Înscris: 06.11.2017

 vrajitoruldinoz, on 17 decembrie 2017 - 08:25, said:

In India masinile astea exista sau existau la nivel comercial.

Pai cum a castigat asta medalia pentru inventive? Care e inventia? Ventuzele? La o franare cu ventuze se duce peste cap ca mingea. Viteza de mii de km? Ce e, turbojet?

#120
nico123

nico123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,380
  • Înscris: 03.02.2009
Un ghepard care alearga cu 100km/h foloseste ghiarele proptindu-le in pamant, ca sa se propulseze inainte, doar pentru fractiuni de secunda. Presupun ca si in inventia acestuia se doreste la fel cu ventuzele.
In schimb nu cred ca la mi de Km/h se poate aceasta coordonare ,timpul ar fi prea scurt ca sa puna ventuzele in sosea si mai ales prea scurt pentru a propulsa vehicolul inainte.
Unde mai pui ca mersul nu ar fi chiar lin ,mai de graba in suturi.
Proiectul din punctul meu de vedere nu ar fi decat pentru viteze mult mai mici pe cat se lauda, deci nu are sustinere din punct de vedere fizic .

Edited by nico123, 17 December 2017 - 18:54.


#121
maccip

maccip

    45 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,208
  • Înscris: 06.01.2007
Or fi medalii din alea de ti le cumperi singur.

#122
sorin61

sorin61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 05.01.2004

 nico123, on 17 decembrie 2017 - 18:52, said:

Presupun ca si in inventia acestuia se doreste la fel cu ventuzele.
Ventuzele/picioarele sau ce or fi alea nu au rol de propulsie. Impulsul de miscare e dat de pistonul cu aer comprimat.
De acord ca ar fi greu de coordonat, iar miscarea ar fi intr-adevar o continua zgaltaire. Ca sa nu mai vorbim de franare...
Bunul simt imi spune ca nu are cum sa mearga. Astept o filmare a unei miscari pe macar o suta de metri ca sa imi schimbe parerea...

#123
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,076
  • Înscris: 07.07.2006
Omu pare mai degrabă interesat să bată nuștiuce record de accelerare. Asta o fi posibil, aruncă mașina o dată înainte, ca din praștie, și a bătut recordul. Dar de aici pînă la a fi un mijloc de transport fiabil e cale lungă.

#124
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
eu am o dilema. la vara tre sa construiesc diverse si am sa folosesc cateva roabe. daca incarc roaba cu material, stie smecheria asta cum sa se opreasca la timp sau ma face poster de peretele casei? ca daca mere numa in salturi, nu m;ar deranja, atata vreme cat e sub control. ma gandesc ca nu ar trebui sa mai depun mare efort sa imping roaba. salta ea.
tre si pedale? ca eu am numa coarne la roaba. cum fac? mai ales ca am o cale de rulare de numa 20cm facuta din dulapi...

#125
SmurfK

SmurfK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,149
  • Înscris: 11.04.2015

 maccip, on 17 decembrie 2017 - 19:05, said:

Or fi medalii din alea de ti le cumperi singur.

Sunt concursuri de-astea unde se dă o medalie să ajungă la toți. Adică iau vreo 20 de indivizi "medalia de aur", sau iau pe categorii, "cel mai tânăr", "cel mai frumos", etc.
Acum, nu știu, l-or fi medaliat în afara evenimentului Euroinvent. Adică creația lui a fost atât de tare, încât i-au făcut gală separată, ascunsă de ochii curioșilor. Că pe raportul oficial nu apare la nici o categorie. Or fi uitat să-l treacă.


Discuțiile despre individul ăsta sunt în aceeași notă a ălora despre cei care făceau mașini care mergeau pe apă. Era o modă, acum câțiva ani, când mai mulți pensionari se apucaseră să facă mașini care merg pe apă de la robinet. Sfidau orice logică, iar bătrâneii de fapt amestecau benzina cu apă, cât să nu moară motorul. Aveau un sistem care făcea lucrul ăsta posibil, ce-i drept, dar ăla nu-i așa greu de dibuit, având în vedere că găsești informații despre el peste tot. Ideea e că își prezentau "invenția" ca mare descoperire și vorbeau prostii despre cum îi contactau pe ei toate țările să le cumpere brevetul. Cam așa și cu individul ăsta.

#126
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,473
  • Înscris: 17.09.2007
Nu prea e asa, Euroinvent e ,,european", nenea cu masina minune a castigat la Ugal Invent, concurs ,,international" desfasurat la ... Galati, nu la Iasi http://www.invent.ug...UGAL_INVENT.pdf
Sunt 26 medalii de aur, doua din Iran Posted Image

Edited by Hansolo, 18 December 2017 - 21:39.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate