Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema telefon fix
Last Updated: Dec 08 2017 22:19, Started by
SmurfK
, Dec 08 2017 18:12
·
0
#1
Posted 08 December 2017 - 18:12
Am avut Gigaset A160 și a mers bine timp de câțiva ani, dar a început să nu prea mai țină acumulatorii. Un amic mi-a dat un AP220, nou-nouț, în cutie. Ajuns acasă, am deconectat baza la A160, am schimbat încărcătorul și am conectat AP220, dar nu vrea să meargă de nici o culoare. Am schimbat și cablul între telefon și splitter, nimic.
Telefonul se încarcă în bază, e conectată în regulă la curent, dar nu-mi dau seama ce are. Dacă vreau să înregistrez telefonul, îmi dă mesajul "Registration Failed", nu ajunge la PIN sau altceva. Traseul la mine e așa Fibră>Huawei HG8247H>filtru>Telefon. Ăla vechi merge, ăsta nou nu. Am încercat să țin apăsat, să-l resetez, să resetez baza, nimic. Am încercat și direct, fără filtru, tot aia. Pe ecran pâlpâie "base" și nu se întâmplă nimic. |
#2
Posted 08 December 2017 - 18:17
nu exista niciun filtru intre modem si telefon, trebuie bagat direct in phone 1 sau tel 1 depinde cum scrie acolo
baga-l in meniul de inregistrare receptor si tine apasat pe butonul de pe baza |
#3
Posted 08 December 2017 - 18:22
Am ținut până mi-a scris "registration failed". Am încercat și phone 1 și phone 2, cu și fără filtru.
În principiu, nu are baza semnal, de-asta n-o vede telefonul. |
#4
Posted 08 December 2017 - 18:27
Atunci sterge-i inregistrarea urmand pasii astia
Attached FilesEdited by Naijax, 08 December 2017 - 18:27. |
#6
Posted 08 December 2017 - 19:16
#7
Posted 08 December 2017 - 20:07
Gata, m-am liniștit. Cel mai probabil e de la telefon. Mi-am adus aminte că aveam un telefon fix vechi, cu fir, l-am pus pe-ăla, merge fără probleme.
|
#8
Posted 08 December 2017 - 21:09
SmurfK, on 08 decembrie 2017 - 18:12, said:
Am avut Gigaset A160 și a mers bine timp de câțiva ani, dar a început să nu prea mai țină acumulatorii. Un amic mi-a dat un AP220, nou-nouț, în cutie. Ajuns acasă, am deconectat baza la A160, am schimbat încărcătorul și am conectat AP220, dar nu vrea să meargă de nici o culoare. Am schimbat și cablul între telefon și splitter, nimic. Telefonul se încarcă în bază, e conectată în regulă la curent, dar nu-mi dau seama ce are. Dacă vreau să înregistrez telefonul, îmi dă mesajul "Registration Failed", nu ajunge la PIN sau altceva. Traseul la mine e așa Fibră>Huawei HG8247H>filtru>Telefon. Ăla vechi merge, ăsta nou nu. Am încercat să țin apăsat, să-l resetez, să resetez baza, nimic. Am încercat și direct, fără filtru, tot aia. Pe ecran pâlpâie "base" și nu se întâmplă nimic. Cheama pe cei de la Telekom (presupun ca pe Telekom esti) sa il faca sa functioneze cum trebuie! |
#9
Posted 08 December 2017 - 21:18
Nu l-am luat de la ei și o să strâmbe din nas. De funcționat, funcționează totul, până la telefon. Iar ăla vechi, era la fel, doar că un alt model și funcționa, doar că se descarcă după vreo 30 de secunde. Adică nu văd ce altceva să fie. Nici nu sunt contactele cum trebuie, de exemplu dacă mișc acumulatorii îmi arată ba 0% baterie, ba 100%, are el problemele lui. Mă descurc cu ăsta fix.
Credeam că au ele o chichiță pe care n-o înțeleg din manual. |
#10
Posted 08 December 2017 - 21:23
"Am avut Gigaset A160 și a mers bine timp de câțiva ani, dar a început să nu prea mai țină acumulatorii."
Si de nu il faci faci sa functioneze din nou? Eu am cumparat acumultatori de la Lidl de 1000 mAh (acum cateva luni), ii incarca baza o zi si ma tine telefonul Gigaset AP180 peste o saptamana si ceva. SmurfK, on 08 decembrie 2017 - 21:18, said:
Nu l-am luat de la ei și o să strâmbe din nas. De funcționat, funcționează totul, până la telefon. Iar ăla vechi, era la fel, doar că un alt model și funcționa, doar că se descarcă după vreo 30 de secunde. Adică nu văd ce altceva să fie. Nici nu sunt contactele cum trebuie, de exemplu dacă mișc acumulatorii îmi arată ba 0% baterie, ba 100%, are el problemele lui. Mă descurc cu ăsta fix. Credeam că au ele o chichiță pe care n-o înțeleg din manual. "Nu l-am luat de la ei și o să strâmbe din nas" Depinde de model, daca au distribuit ei si modelul AP220 (amicul de unde il are? de la Telekom? ) poti sa-i chemi ca habar nu au ei cand ti l-au dat! Sau poti sa vorbesti in particular cu un angajat Telekom sa ti-l rezolve! Daca il bagi in Huawei HG8247H, nu il arata la status ? Intra in browser pe adresa http://192.168.100.1 (Account root/Password admin ) Status > VoIP Information si vezi daca scrie numarul de telefon la User Name (Phone Number) si la User Status "Up" De asemenea vezi daca la Status > WAN Information>IPv4 Information> WAN_VOIP >IP Address exista un IP Edited by stlk, 08 December 2017 - 21:47. |
|
#11
Posted 08 December 2017 - 22:04
Abia acum am citit cum trebuie si am inteles ca tie nu ti se inregistreaza telefonul in baza (eu m-am dus mult mai departe )
Edited by stlk, 08 December 2017 - 22:05. |
#12
Posted 08 December 2017 - 22:19
Îmi apare în configurația rooterului și apar și IP-urile acolo. M-am convins că nu-i de la semnal când l-am conectat pe-ăsta fix, a mers direct. Nici e cu încărcător, consumă mai puțin.
Ăla vechi are acumulatorii legați cu o mufă în telefon, nu sunt ca la ăsta nou, separați. Presupun că m-aș descurca să refac legăturile, dar nu cred că o să-mi bat capul. Cât mai dau și pe acumulatori, chiar nu merită. Folosesc fixul de câteva ori pe an, în perioada sărbătorilor, mă mai sună rude și mă mai sun eu când pierd mobilul prin casă. Adică chiar nu-i deranj că-l am cu fir. Chiar uitasem de ăsta, e un Sony, avea și casetă. Are mai multe funcții decât astea moderne, call hold, speaker. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users