Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 

Telekom + Germanos = incompetențã maximã

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#37
icebreacker

icebreacker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 252
  • Înscris: 15.02.2007
Intamplare marca Germanos acum vreo 4 ani, prelungirea unui abonament de vreo 15 Euro, cu nu stiu ce beneficii si achizitia unui telefon la pretul de 100 de lei. Bineinteles, toate bune si frumoase, platesc suma, nu verific factura ca na, are incredere omu, cand peste ceva vreme fac ordine prin lucruri, gasesc factura, si ce sa vezi la suma trecuta pe ea 0 (zero lei si zero bani). Aia au bagat banu frumos in buzunar si mi-au urat buna ziua.

#38
homealone2017

homealone2017

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 16.01.2016

View PostMareleGenghisHan, on 07 decembrie 2017 - 18:49, said:

Nu stiu cati stimati colegi au inteles ca intamplarea se desfasura intr-un magazin al altui agent economic, partener , dar care nu este TELEKOM .Poate ar fi bine sa modificam putin titlul , zic ?  Eu la magazinul Telekom real am rezolvat meteu si in timp util  orice problema fara prea multa tevatura, bine , nici nu prea au fost , ce-i drept .
Germanos nu e Telekom si acei stupizi nu-s angajati Telekom .

Din 1 decembrie 2017 juridic Germanos este Telekom! Din ianuarie incepe si rebranding-ul Germanos,prin care o sa devina Telekom si vizual:)

#39
stefan94

stefan94

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 920
  • Înscris: 09.11.2006
@icebreaker
Daca ai lucra prin contabilitate vei vedea ca daca nu se inchid rezultatele la sfarsit de luna pentru suma de 0,10 lei incep sapaturi si alte chestii de te ia ameteala. E usor sa spui hotii... Si sa stii ca daca nu se rezolva, indiferent de suma, se pun banii din buzunar. Daca sunt cazuri "speciale" se merge la desfacerea contractului de munca sau chiar in penal. Prin urmare intamplarile nefericite au urmari, mai putin acolo unde se fura ca-n codru, avem multime de dosare si, ce sa vezi?, avem hotarari cu suspendare sau condamnari de ii facem pe toti scriitori.

Edited by stefan94, 08 December 2017 - 13:40.


#40
MareleGenghisHan

MareleGenghisHan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 17.09.2017
Intelegeti greu si va las in banii vostri.  Germanos  are angajatii lor dintotdeauna .Faptul ca incercati sa imi demonstrati ca ar fi Telekom arata ca nu aveti o imagine clara ci o prejudecata . Trecand juridic la 1 dec in parohia Telekom nu au dat afara fostii  oameni si au pastrat doar varul si calculatoarele de pe birou .
Sunt oamenii lui Germanos carora acum li s-or dat ecusoane si tricou de Telekom . Eu ma exprimam strict la faptul ca angajatii reali, cei din sediile Telekom sunt altfel  .La ei mi-am rezolvat si eu o problema la inceput , rapid si fara intarziere,  chiar as zice cu  profesionalism .
La Germanos, actualul asa zis de voi Telekom , erau numa pitzipoance care habar nu aveau ce-i cu ele pe lume, incomparabile cu  personalul Telekom .

Edited by MareleGenghisHan, 08 December 2017 - 14:24.


#41
redart32

redart32

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 24.10.2017
Boss, acele "pitzipoance" care nu au habar de nimic sunt si la telekom si ca sa nu fiu subiectiv am sa spun ca in orice domeniu. Nu imi explic cine ii angajeaza si gireaza pentru ei. Noi la birouri aveam o tipa de 21 ani care ne era sefa si nu stia nici cum se completeaza o foaie de parcurs sau un necesar. Asta-i tara!
Dar macar daca ar avea bun simt si ar invata ceva... Nu ai sa vezi, pe langa ca sunt habarniste isi mai dau si aere si sunt arogante. Cand zic pitzipoanca nu ma refer doar la genul femenin.

#42
MareleGenghisHan

MareleGenghisHan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 17.09.2017
Eu am numa milfeturi in orasul meu . Cu experienta . Posted Image

#43
redart32

redart32

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 24.10.2017
Esti tu norocos, la mine sunt doar "baietei"...

#44
MareleGenghisHan

MareleGenghisHan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 17.09.2017
Nu inteleg o chestie . Am factura electronica si o primesc pe e-mail . Si o vad pe my acount .Activat insa si pe sms , dar vad ca inca tot nu vine prin  metoda asta desi au activat-o milfele in fata mea . Ce sa fie ?

#45
blanaruc

blanaruc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 16.01.2003

View PostMareleGenghisHan, on 08 decembrie 2017 - 19:39, said:

Nu inteleg o chestie . Am factura electronica si o primesc pe e-mail . Si o vad pe my acount .Activat insa si pe sms , dar vad ca inca tot nu vine prin  metoda asta desi au activat-o milfele in fata mea . Ce sa fie ?
Ho ho ho, dragul mosului, bine ai venit in universul Telekom. Roaga-te ca macar atunci cand o sa vina factura sa nu ai mai mult de plata decat ai contractat si consumat. Am o ruda care desi a inchis toate abonamentele la Telekom (mobil, fix, satelit) conform legilor in vigoare, primeste in continuare facturi ca si cum serviciile nu ar fi fost inchise. Si daca ai sti de cate ori a reclamat acest aspect la relatii cu clientii. Am un coleg care desi plateste accesul la dolce online acesta nu functioneaza nici pe mobil nici pe pc. Discutiile cu doamnele de la relatii cu clienti erau chiar amuzante pentru noi si abia asteptam sa mai faca o reclamatie. Intr-un final rugamintea doamnelor de la relatii cu clientii a fost sa aiba rabdare ca se lucreaza la aplicatie! Si acum (dupa 2 saptamani) inginerii Telekom lucreaza la aplicatie.

#46
redart32

redart32

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 24.10.2017
La un momendat in vara vreo 3 luni nu mi-a venit nici o factura si in myaccount era 0 de plata. In septembrie a venit marea factura :)
Probabil "inginerii" au fost in vacanta.
La toate au o problema cu personalul.
Asa se intamla cand angajezi "meseriasi" fara bac.

#47
MareleGenghisHan

MareleGenghisHan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 17.09.2017
Ei, bine ca vin online . Tare e  ca  eu achit acum direct la sediu ca sa evit nepatitele . Si atunci imi vine instant in cateva nanosecunde confirmarea ca am platit . Pe SMS !
Dar cand se emite factura nu,  desi milfetele cu kourul mare ma asigura lunar acolo la ghiseu  ca "  e activat domle general, uitati aici in monitor" .Posted Image

Edited by MareleGenghisHan, 08 December 2017 - 21:44.


#48
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postredart32, on 08 decembrie 2017 - 21:30, said:

La un momendat in vara vreo 3 luni nu mi-a venit nici o factura si in myaccount era 0 de plata. In septembrie a venit marea factura Posted Image
Probabil "inginerii" au fost in vacanta.
La toate au o problema cu personalul.
Si la astia ar vrea Ovidiu Popa sa ma abonez? Bai omule Popa, ce fumezi? Sau e direct in vena?

#49
Alexis

Alexis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,228
  • Înscris: 22.01.2004
redart 44 postari, blanaruc 97, icebreacker tot 97, sunny 124, marcelpopescu 30 postari, pe bune? toti userii astia s-au activat instant pe topicul cu telekom? Posted Image  si toti cu mesaje negative... mai rasfirati, baieti, ca bate la ochi! Posted Image

Attached File  1044666_594695157238307_879221677_n.jpg   7.09K   21 downloads

#50
emikiii

emikiii

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 305
  • Înscris: 01.03.2014
Sa-nteleg(dupa gandirea ta) ca ei nu mai au dreptul la opinie. Sa-i rugam pe cei cu peste 500 de postari sa-si scrie opinia. Cei care aveti sub 500 de postari, va rog sa va abtineti de la comentarii.

Acu' m-am uitat si la profilul meu, am 167 de postari. :))

Edited by emikiii, 09 December 2017 - 05:21.


#51
redart32

redart32

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 24.10.2017
@Alexis Vezi tu, noi vorbim din viata reala nu dupa cum vine sponsorizarea. Succesuri!

#52
MareleGenghisHan

MareleGenghisHan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 17.09.2017
Are cineva idee de ce ar trebui facut sa primesc totusi prin sms emiterea facturii?  .Sa sun si la relatii ?  Sau sun degeaba cata vreme e activ dar tot nu vrea sa mearga ?

Edited by MareleGenghisHan, 09 December 2017 - 14:20.


#53
illegal_operations

illegal_operations

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 22.09.2017
Eu in 6 luni nu am primit nici sms nici email

#54
MareleGenghisHan

MareleGenghisHan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 17.09.2017
Ai cont facut la ei ?Eu primesc pe e mail de can dam activat doar electronica,  dar pe sms nu .Si am fost de doua ori la magazin dar tot degeaba .E activ la fete acolo si primesc pe sms achitarea instant a facturii dar emiterea noii facturii o vad tot numai in e mail sau pe my acount . Am renuntat la factura tiparita pentru ca acum o luna nu a mai venit deloc si a trebuit sa  platesc doua dupa aceea si am mai fost si penalizat vo 3 lei .

Edited by MareleGenghisHan, 09 December 2017 - 15:05.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate