Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Revoluțiile anilor '50-'6...

Provocarea saptamanii – Out...

Recomandari salon

Lipsa sunet din tv LG catre recei...
 Boxe 5.1 pentru PC.

Intreruperi placa grafica

Unde depun plangere?

Problema player Exodus
 upgrade placa video

Software liber

Programe pentru calcule electrote...

Servicii de live video broadcasting
 Schimbare key RCS

Ilan Laufer se leaga de ambasador...

S7 vs A5

Comptatiblitate CPU placa de baza...
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Sfat SH pana 10k euro ish

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
shaggydw

shaggydw

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 06.12.2017
  • ID membru: 1,002,521
Buna ziua.

Tot imi bat capul dupa ce tip de masina sa imi cumpar, si poate imi da cineva o sugestie din cele mentionate mai jos.

1. BMW seria 1 dupa 06.11 -2012 (noul model)

2. Bmw seria 3 2010-2011

3. Audi A4 2009-2010

4. Audi A3 2011-2012

Alegerea cea mai buna probabil ar fi fost Golf sau Passat, dar am mers 5 ani cu un Golf si as dori o schimbare, si despre Passat, nu imi place...

Acum Bmw ar avea motoare mai bune si ar fi mai fiabile dar Audi ar avea calitatea de constructie mai buna, si pe langa asta si tractiunea spate nu e chiar preferabila.

M-ar interesa cea mai buna masina din punct de vedere al fiabilitatii si bineinteles costurile de intretinere, care din vreme ce este masina premium vor fi considerabile.
Fac undeva la 10.000 km pe an, 50-50 oras urban extra-urban.

Orice sfat e binevenit. Va multumesc:)

Si ar fi bine sa o iau din Romania? Sau sa merg cu cineva care stie In Germania sa o iau de acolo?

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,871
  • Înscris: 24.11.2015
  • ID membru: 934,279
Seria 1 in nici un caz, pe langa ca e urat, la noi nu e prea popular, iar la revanzare o sa pierzi mult.
Nici A3 nu recomand.

Mergi cu A4 si Seria 3 si te decizi singur, vezi care iti place mai mult la condus.

#3
bobalex18

bobalex18

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,695
  • Înscris: 18.06.2007
  • ID membru: 192,656
  • Locație: Bucuresti
a4 seria 3 la 10k euro este loterie....

#4
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,240
  • Înscris: 06.01.2006
  • ID membru: 59,992
Recomand A4 sau Passat. A3 e cam la acelasi pret cu A4 si nu merita.

#5
dantt

dantt

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 512
  • Înscris: 10.06.2008
  • ID membru: 335,621
Da de ce vrei premium neaparat?O sa iti iei una cu km multi si o sa incepi sa bagi bani seriosi in ea.Am seria 1,masina de serviciu,luata de noua si am 105 k km cu ea.In afara de 2 aspecte unul cu ceva probleme minore la EGR (100 euro) si ca scartaie fetele de usi sau chederele pe ea de cand avea 10 k km si nu i-au dat cei de la service de cap,n-am avut probleme cu ea.Daaar,deja catorva colegi,au inceput sa le cada ambreiajul cu volanta cost in reprezentanta 7500  ron.Mai am si seria 3 la firma si astea sunt bunute dar parca o idee mai stricacioase.Nu trebuie sa-ti faci probleme cu tractiunea ca e pe spate,daca ai un pic de creier nu e o problema reala.Ingrijoreaza-te in schim in ce priveste costurile de intretinere,acolo e problema.Si inca ceva-masini mai incomode decat  BMW-urile astea doua,eu n-am condus.Sunt exact cum nu trebuie mari pe dinafara si mici inauntru,mai ales seria 1.Apropo,daca ai peste 1,80, seria 1 exclude-o din start.Audi,e mai spatios,daca as fi rational as lua mai degraba Audi,insa mi se pare mult supraevaluat.Cam aceleasi platforme tehnice ca la VW chetsii care le vezi si in Golf se regasesc si in Audi.O intreaga varza la baietii astia de la Vag.Dar,repet,in acesti bani probabilitatea de a-ti lua teapa in acest buget la masinile premium e foarte mare,fiindca o masina dupa 150-200 k km incepe sa manance bani indiferent ca-i premium sau nu.

Edited by dantt, 07 December 2017 - 06:39.


#6
SpeedDemon

SpeedDemon

    DIY-er

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,275
  • Înscris: 18.05.2009
  • ID membru: 460,601
  • Locație: Neamt
Poti sa iei BMW cu xdrive, despre fiabilitate ce sa zic, eu in Germania cel mai des vad ramase pe marginea drumului pe banda de urgenta seria 3 F30-uri, nu stiu ce motorizare o fi da astea le vad stricate cel mai des si au acceleasi motorizari cu seria 1 F20. E90 au si ele problemele lor, chiar si cele natural aspirate pot avea niste probleme costisitoare, totusi mai ieftine decat problemele restului de nemtoaice premium si genul de probleme care doar reduc puterea nu prea te lasa pe marginea drumului.
Vrei premium ceva fiabil, mai e si Lexus dar trebuie studiat cu atentie.

Edited by SpeedDemon, 07 December 2017 - 06:54.


#7
Deenman

Deenman

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,158
  • Înscris: 22.09.2013
  • ID membru: 825,853
  • Locație: Bucuresti/Baia Mare
La 10-11.000e trebuie sa te uiti la masini de 3 ani si 50.000km asta daca nu vrei investitii in masina pt urmatorii 3 ani. La BMW si Audi o sa iei cu 200.000km si o sa fie greu sa o vinzi cu 250-300.000km.

#8
darcip

darcip

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 07.01.2016
  • ID membru: 939,669
BMW, Audi 2010 cu 10.000 Eur? Buna asta.
Nici o Skoda mai de Doamne ajuta nu iti iei la banii astia.

#9
paco rabanne

paco rabanne

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 489
  • Înscris: 29.09.2006
  • ID membru: 99,771
  • Locație: Bucuresti

View Postdarcip, on 07 decembrie 2017 - 08:26, said:

BMW, Audi 2010 cu 10.000 Eur? Buna asta.
Nici o Skoda mai de Doamne ajuta nu iti iei la banii astia.

Haideti, lasati.

#10
shaggydw

shaggydw

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 06.12.2017
  • ID membru: 1,002,521
Vad ca am fost intrebat de ce tin sa iau masina premium, pai nu prea mai este altceva ca optiune, ar mai fi Opel Insignia dar am auzit multe cazuri, unul si de la un cunoscut, ca a fost nevoie sa schimbe motorul undeva la 150tkm-17-tkm ceea ce ma sperie rau, exagerez sau nu, mi-a ramas in cap.
Acum despre masinile premium, avantajul mare este ca sasiul suspenisa si altele sunt construite mult mai bine decat la un Opel VW samd, lucru foarte important la masini cu 250.000 km, adica inca se pot repara
Orice masina as lua, va fi din Germania, ceea ce inseamna cel putin la A4 ca ar avea minim 250t km, deobicei masinile mari fac drumuri lungi , ceea ce nu ar fi o problema daca are toate reviziile la zi.
Sunt adeptul masinilor noi, dar asta e situatia, si masina pe care vreau sa o iau acum planuiesc sa o tin undeva la 2 ani, ca apoi sa o vand cu cat o fi si poate ceva nou, sau mai nou in orice caz.
Cu tractiunea spate, pentru mine personal nu ar fi o problema asa mare, doar cand plec de pe loc pe zapada o iau razna, dar probabil nu voi conduce singur masina..mna...
In orice caz, cand iau masina, obligatoriu ii fac un test de reprezantanta, mai putin daca o iau din Germania, si daca zic cei de acolo ca este ok la motor transmisie suspensie o iau, restul ar fi consumabile.
Problema care o am eu este alta. De ex am un prieten a schimbat de 2 ori ambreiajul in 10.000 km pe un Opel, eu la Golf am schimbat 2 ori compresorul AC in 5000 km, si poate peste 5tkm iar trebuiesc schimbate. Astea ar fi problemele principale.  Si cele secundare cum spunea si cineva mai sus, probleme la chedere si chestii de astea neprevazute. Ca la bucse flanse samd e problema generala.

#11
Deenman

Deenman

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,158
  • Înscris: 22.09.2013
  • ID membru: 825,853
  • Locație: Bucuresti/Baia Mare
Deci tu te bazezi ca masinile alea vor tine oricum mai mult de 250.000km? Nu neg ca or sa tina o parte din ele, dar cu piesele care cedeaza ce faci?

E suficient de schimbi 2 amortizoare, 4 bucsi, o rola de la alternator, la astea premium (f30/A4) si deja ai scos din buzunar 3500ron.

Eu nu iti zic sa-ti iei cea mai nasoala masina, iti propun sa te gandesti bine ce vrei sa faci cu 10.000euro, si te sfatuiesc sa iei o masina rulata putin, cu o vechime cat mai mica (3 ani preferabil, cu garantie inca).

Prietenii aia ai tai cu opelul sunt petarde, la Opel Insignia se schimba o garnitura de la pompa de ulei, pentru ca este problema de fabricatie, si altfel nu mai risti sa se strice motorul.

Nu ai cum sa compari opel cu Audi sau BMW. Cum nu ai cum sa compari Audi A4/bmw F30 care sunt niste masini destul de inghesuite, cu opel insignia, care este o masina de talia Audi A6/bmw seria 5.
Tu deja faci niste comparatii total eronate, si de clase, si de kilometraj.

Daca vrei premium, si nu te deranjeaza ca o sa mai bagi niste bani in ele, cateva zeci de mii de lei pe an (2000-4000ron)  atunci cumpara-ti linistit a4 sau f30 cu 250.000km reali.

CA si idee, un audi a4 2015 cu 25.000km si dotari foarte multe (52.000euro masina) a costat in 2017 la inceputul anului vreo 28-30.000euro.
Tu vrei audi A4 2012 cu 10-11.000euro.

Un seria 1 120d x-drive m-paket interior/exterior automat, a costat in 2016 18.000euro cu 85.000km la bord.

Ca idee, cam asta e o masina de 12.000euro (cam asta e pretul final la ei): https://www.autovit....html#2072f2e00c

Cam asta este piata de la noi, si mai zici ca opel e masina rea, normal, daca toti cred ca au 160.000km:

Priveste aici o masina onesta, reala, Xenon, piele, automata, suspensie pneumatica, are doar 325.000km: https://www.autovit....html#260671680c

Acum sa vedem cum sta situatia la samsarei, are doar 165.000km: https://www.autovit....html#260671680c

Sper ca te-am lamurit.

#12
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,240
  • Înscris: 06.01.2006
  • ID membru: 59,992

View Postshaggydw, on 07 decembrie 2017 - 16:21, said:

Acum despre masinile premium, avantajul mare este ca sasiul suspenisa si altele sunt construite mult mai bine decat la un Opel VW samd,
Confirm, am in familie un Passat cumparat de nou si eu personal am trecut la A4 2011 cumparat second cu 200 mii km. Nu exista nici o comparatie intre este, A4 este net superior la tot. E in acelasi timp si mai confortabil dar si mai sportiv, suspensia multilink e un vis fata de mcpherson de la masinile non-premium. Apoi vine directia mult mai precisa, materiale mult mai bune, antifonare mult mai buna. A4 se simte ca e premium si fata de masinile non-premium ca Passat, Insignia, Mondeo pare cu o clasa mai sus.

View PostDeenman, on 07 decembrie 2017 - 17:15, said:

cu opel insignia, care este o masina de talia Audi A6/bmw seria 5.
Insignia este din clasa medie, concurent direct cu Passat si deci in aceeasi clasa cu seria 3 si A4. Ba mai mult, insignia e considerata a fi printre cele mai inghesuite masini din clasa medie non-premium.
Astra este din clasa compacta si urmatorul model de la Opel este Insignia care e in clasa medie. Macar clasele uzuale de le-ai sti.

Edited by Kroghy, 07 December 2017 - 17:28.


#13
Deenman

Deenman

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,158
  • Înscris: 22.09.2013
  • ID membru: 825,853
  • Locație: Bucuresti/Baia Mare
Spatiul din Passat este~ egal cu A4 si f30? tu sigur ai A4?

#14
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,240
  • Înscris: 06.01.2006
  • ID membru: 59,992
Clasele nu se fac numai dupa spatiul interior pentru ca daca ar fi numai dupa spatiu, VW Caddy Life ar fi in clasa de lux la egal cu Seria 5.
Invata putin clasele ca sa nu mai scrii prostii ca Insignia e in clasa cu A6.
Sunt unii care exagereaza cu faptul ca 3/C/A4 sunt mici. Este adevarat ca sunt putin mai mici la interior insa diferentele sunt mici iar cei care exagereaza dau dovada ca nu au vazut acele masini decat in poze. Passat e putin mai mare dar diferentele sunt mici si neimportante tinand cont ca vorbim de masini suficient de mari in ambele clase si in aceeasi clasa, nu comparam Polo cu A8.

Edited by Kroghy, 07 December 2017 - 17:43.


#15
shaggydw

shaggydw

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 06.12.2017
  • ID membru: 1,002,521

View PostDeenman, on 07 decembrie 2017 - 17:22, said:

Deci tu te bazezi ca masinile alea vor tine oricum mai mult de 250.000km? Nu neg ca or sa tina o parte din ele, dar cu piesele care cedeaza ce faci?

E suficient de schimbi 2 amortizoare, 4 bucsi, o rola de la alternator, la astea premium (f30/A4) si deja ai scos din buzunar 3500ron.

Eu nu iti zic sa-ti iei cea mai nasoala masina, iti propun sa te gandesti bine ce vrei sa faci cu 10.000euro, si te sfatuiesc sa iei o masina rulata putin, cu o vechime cat mai mica (3 ani preferabil, cu garantie inca).

Prietenii aia ai tai cu opelul sunt petarde, la Opel Insignia se schimba o garnitura de la pompa de ulei, pentru ca este problema de fabricatie, si altfel nu mai risti sa se strice motorul.

Nu ai cum sa compari opel cu Audi sau BMW. Cum nu ai cum sa compari Audi A4/bmw F30 care sunt niste masini destul de inghesuite, cu opel insignia, care este o masina de talia Audi A6/bmw seria 5.
Tu deja faci niste comparatii total eronate, si de clase, si de kilometraj.

Daca vrei premium, si nu te deranjeaza ca o sa mai bagi niste bani in ele, cateva zeci de mii de lei pe an (2000-4000ron)  atunci cumpara-ti linistit a4 sau f30 cu 250.000km reali.

CA si idee, un audi a4 2015 cu 25.000km si dotari foarte multe (52.000euro masina) a costat in 2017 la inceputul anului vreo 28-30.000euro.
Tu vrei audi A4 2012 cu 10-11.000euro.

Un seria 1 120d x-drive m-paket interior/exterior automat, a costat in 2016 18.000euro cu 85.000km la bord.

Ca idee, cam asta e o masina de 12.000euro (cam asta e pretul final la ei): https://www.autovit....html#2072f2e00c

Cam asta este piata de la noi, si mai zici ca opel e masina rea, normal, daca toti cred ca au 160.000km:

Priveste aici o masina onesta, reala, Xenon, piele, automata, suspensie pneumatica, are doar 325.000km: https://www.autovit....html#260671680c

Acum sa vedem cum sta situatia la samsarei, are doar 165.000km: https://www.autovit....html#260671680c

Sper ca te-am lamurit.

Intradevar ai dreptate cu piesele si aici vreau si eu sa ajung. Cam cat ar fi piesele la Bmw fata de cele la Audi. Ma astept la un SH cu 250t km sa schimb ceva.
Si multumesc pentru sfat cu masinile mai noi, apreciez, dar prietenii mei nu sunt "petarde", tu vorbesti de ORING de la Insignia care trebuia schimbat. Uite ca la un anumit timp nici reprezentanta nu stia asta si in timp motorul s-a stricat. Si sunt multe cazuri. Si este o posibilitate sa iau o masina care are deja motorul defect. Si crede-ma cu reprezentantele, si cu toate service-urile, ca la mn la Golf se aude un zgomot metalic puternic la puntea din fata de 2 ani cand masina este rece, si de 4 ori m-am dus sa vada ce are si..."Nu are nimic, e totul ok, cel mai rau caz zgomot tehnic..." Adica eu vreau sa le dau bani sa imi repare si ei nu vor, nu sunt in stare.
De Km sunt convins ca multi umbla la ei. Dar asta nu e neaparat o problema capitala. Pentru ca noi suntem invatati ca la 200t km masina sa fie moarta. Si degeaba arati cuiva o masina cu acesti km care ruleaza foarte bine, el tot vrea una cu 140t km chiar de are probleme. Iti arat Fabia cu 250t km, daca ii dau inapoi la 60t km poti jura ca atatia are. Problema la samsari este alta, iti dau masina din 2 bucati, sau reparata in garaje cu cele mai ieftine piese aftrmarket samd.
Si nu am zis nici nu voi spune ca Opel e masina rea, mai ales Insignia care probabil e cea mai buna masina construita de Opel ever. Este considerata marca sub VW, pentru ca au avut cativa ani in care au construit carute. Dar macar au vazut ca nu sunt in stare sa faca masini cap coada,  asa ca au luat motoare de la Fiat, bujii de la Bosch samd.
Inca odata iti multumesc pentru sfat, sa iau o masina mai putin rulata si mai noua.

View PostKroghy, on 07 decembrie 2017 - 17:24, said:

Confirm, am in familie un Passat cumparat de nou si eu personal am trecut la A4 2011 cumparat second cu 200 mii km. Nu exista nici o comparatie intre este, A4 este net superior la tot. E in acelasi timp si mai confortabil dar si mai sportiv, suspensia multilink e un vis fata de mcpherson de la masinile non-premium. Apoi vine directia mult mai precisa, materiale mult mai bune, antifonare mult mai buna. A4 se simte ca e premium si fata de masinile non-premium ca Passat, Insignia, Mondeo pare cu o clasa mai sus.


Insignia este din clasa medie, concurent direct cu Passat si deci in aceeasi clasa cu seria 3 si A4. Ba mai mult, insignia e considerata a fi printre cele mai inghesuite masini din clasa medie non-premium.
Astra este din clasa compacta si urmatorul model de la Opel este Insignia care e in clasa medie. Macar clasele uzuale de le-ai sti.


Poti sa imi spui te rog, daca poti, cam cat ai dat pe Audi si cum se prezinta? Multumesc frumos.

#16
dantt

dantt

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 512
  • Înscris: 10.06.2008
  • ID membru: 335,621
Salut,vad ca in continuare esti in ceata.Hai sa zic acu ceva repede ca am intalnire cu astia de la firma.Am zis gresit pretul la ambreiaj plus volanta la seria 1.Costa 2000 euro reparatia,la kilometrajul de 100 k km...Sunt mai multi colegi in situatia asta.Bine seria 1 e mult mai fiabila ca seria 3 sau seria 2.La seria 2,deja sunt probleme la 35 k km.Kroghy are dreptate-oricat de stupid si aiurea ar parea si asa mi se pare si mie,Passat e incadrat in clasa medie,unde e A4,C Klasse sau seria 3.Cum tot aiurea mi se pare ca Octavia sa fie in clasa compacta cu A3,A Klasse sau seria 1 de la BMW.Nu se compara spatiul interior de nici un fel ale Passatului sau Octaviei cu glumele alea proaste mai sus enumerate.


Pentru initiator-Nu iti lua masina premium ca te va rupe cu reparatiile la kilometrajul ala,mai ales daca vrei sa o tii doar 2 ani.Ia una din asta ok,non-premium,cu kilometrii mai putini,iar daca mai ai Golful,pastreaza-l,n-are cum sa manance atatia bani in 2 ani cand o sa iei masina noua.Eu asa as face.

Edited by dantt, 07 December 2017 - 19:41.


#17
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,240
  • Înscris: 06.01.2006
  • ID membru: 59,992

View Postshaggydw, on 07 decembrie 2017 - 19:05, said:

Poti sa imi spui te rog, daca poti, cam cat ai dat pe Audi si cum se prezinta? Multumesc frumos.
12 mii euro. Avand 3 masini in familie cumparate de noi inclusiv una a mea cumparata de noua pot sa afirm in cunostinta de cauza ca o masina adusa din Germania cu 200 mii km e mai putin uzata fata de una cumpata de noua din Romania cu 100 mii km. Masina mea la 100 mii km avea zgarieturi mici pe toate partile, interiorul uzat de copiii mici, tapiteria agatata, etc. A4 cumparat de mine cu 200 mii km arata cum aratau masinile mele la 50 mii km.

Costuri suplimentare dupa achizitie: distributia (recomand la orice masina second), ulei la cutia de viteze automata (recomand la orice masina second cu cutie automata), volanta (marea majoritate a masinilor second au nevoie de volanta noua). Suplimentar am optat pentru cauciucuri noi (8 in total) si patru jante noi pt. iarna, asta este optional. Am mai schimbat si becurile cu Xenon care nu sunt deloc ieftine pt. ca unul din becuri dadea erori din cand in cand. Dupa doi ani de gropi din Romania am schimbat toate bucsele (deloc ieftine pentru ca vin cu tot cu brate) pe fata pentru ca cam de doua ori pe zi auzeam o bataie la roata stanga fata.

Eu ma gandesc ca in primavara sa schimb Golf-ul sotiei care a fost cumparat de nou si are 120 mii km dar e mult mai uzat fata de A4 cu peste 200 mii km. Ma uit dupa Polo, Clio, i20, Captur si Duster ca inlocuitor pt. Golf. Am fost la test drive cu Polo si weekend-ul acesta ma duc sa testez Duster. Intre Golf cumparat de nou si 120 mii km si A4 adus din Germania cu 200 mii km nu exista comparatie, A4 iese castigator detasat.

Edited by Kroghy, 07 December 2017 - 20:13.


Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users