Retur pcgarage si posta romana
Last Updated: Dec 06 2017 19:47, Started by
mihai190
, Dec 06 2017 11:55
·
0
#1
Posted 06 December 2017 - 11:55
Buna ziua. As dori sa va cer o opinie ca sa stiu cum sa procedez.
Achizitionez un produs de la pcgarage. Dupa 2 zile ma hotarasc sa returnez produsul. Pcgarage accepta cererea de retur si imi recomanda sa le trimit prin fancurier sau alt curier exceptie facand posta romana. Le transmit ca le voi trimite prin posta romana, pentru ca transportul prin fancurier costa mai mult decat produsul din cauza km supl. Ei refuza si spun ca nu vor prelua produsul daca acesta nu este livrat la usa lor, ceea ce posta romana sustine ca ar face. Din cate stiu, nu ma pot constrange sa aleg un anumit curier, mai ales cand tariful acestuia se apropie de pretul produsului. Dvs ce ati face? Edited by mihai190, 06 December 2017 - 12:09. |
#2
Posted 06 December 2017 - 11:58
accepta conditile lor de retur, altfel reclamatie la anpc.
|
#3
Posted 06 December 2017 - 11:59
Ba da, trimiti produsul inapoi cf conditiilor lor. Crezi ca cineva de la pc garage o sa se duca la posta sa ridice produsul? Fii serios. Nu merita returul, aia e, bafta ta.
Edited by usrnm, 06 December 2017 - 12:08. |
#4
Posted 06 December 2017 - 12:04
As trimite cu accelasi curier cu care am primit produsul. Tie ti-ar fi placut sa primesti produsul cu posta romana?
|
#5
Posted 06 December 2017 - 12:25
#6
Posted 06 December 2017 - 12:27
returul se face cu o firma agreata de ei. daca posta (eventual prioripost-ul) nu le
livreaza coletul la sediu, poti sa le faci tu reclamatii unde vrei, ca o sa cam aiba castig de cauza. nu sunt obligati sa se deplaseze ei dupa colet, indiferent unde si cum. daca nu primesti inapoi decat cativa lei dupa ce scazi valoarea transportului, mai bine il dai dracului de produs. sau te duci cu el direct la sediu PC Garage. Edited by dygey, 06 December 2017 - 12:27. |
#7
Posted 06 December 2017 - 14:08
daca posta romana se obliga sa returneze produsul celor de la pcgarage la usa lor eu nu inteleg de ce nu-i accepta ca si curieri.
teoretic ar merita reclamati undeva, daca te-ar fi rugat sa le returnezi un produs de 10 lei de exemplu cu un curier la care taxele sint de 200 de lei gen dhl? mai merita achizitia? mie unul nu mi se pare in regula atita timp cit toti curierii ofera aceleasi conditii, diferenta fiind pretul sa fiu obligat sa aleg unul dorit de altii ca asa vor ei. |
#8
Posted 06 December 2017 - 15:18
La ce mai dai retur la un produs asa de ieftin?
Bine, eu nu inteleg nici returul in general. Daca se strica, e alta poveste, dar.. sa cumpar o unghiera si dupa ce-mi tai unghiile sa dau retur... hmmm! Parerea mea, evident. |
#9
Posted 06 December 2017 - 15:34
doua intrebari
1. cand a venit produsul nu ai platit km suplimentari? - vezi alt curier atunci 2. sigur merita retur? posibil sa aiba o istorie naspa cu posta si de aceea sa refuze , teoretic-legal produsul trebuie a ajunga la usa lor sa semneze de primire apoi ca il duci tu personal , ca il duce dpd, als,ups sau vasile el e returnat dar daca in termenii si conditiile de pe site scrie ca nu accepta .... |
#10
Posted 06 December 2017 - 15:46
Pai tu faci retur sau renunti la contract?
Ca sunt situatii diferite in ce proveste politica de trimitere a bunurilor catre PCGarage. Daca faci retur, platesc ei transportul. Daca renunti la contract, platesti tu. L.E. https://www.pcgarage...a-de-returnare/ Edited by sfantu.dracu, 06 December 2017 - 15:46. |
|
#11
Posted 06 December 2017 - 19:47
pcgarage plateste transportul doar daca produsul e defect de nou si ai anuntat in maxim 48 de ore sau a fost livrat un alt produs, pentru orice alt motiv platesti tu transportul. Oricum poti pune plata la destinar, daca trebuie sa platesti tu transportul iti scad din suma de bani ce ti-o returneaza.
Poti duce produsul la sediul curierului daca nu vrei sa platesti km suplimentari. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users