Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Astra G - jante cu ET mai mic
Last Updated: Dec 05 2017 19:04, Started by
ncu
, Dec 05 2017 16:32
·
0
#1
Posted 05 December 2017 - 16:32
Va salut.
Am primit gratis un set jante aliaj ce potrivesc pe masina mea (Astra G hatchback) si nu stiu daca sa le montez pe masina din cauza specificatiilor diferite. Stok am pe masina jante 15×6J / 4×100 / ET49 /195.60r15 Jantele primite sint 15×6.5J / 4×100 / ET 35 /195.60r15 Deci in cazul montajului asta ar presupune ca roata ar sta cu 14 mm "mai in afara". Ce implica asta in dinamica masinii ? La ce sa ma astept ? Edited by ncu, 05 December 2017 - 16:34. |
#3
Posted 05 December 2017 - 16:34
In cel mai rau caz o sa-ti stropeasca mai tare masina.
In rest diferenta e prea mica pentru a conta cu adevarat. |
#4
Posted 05 December 2017 - 16:36
Ok, asta ar fi "cu plus". M-ar interesa aspectele "cu minus" legate de franare, directie, uzura, consum, demaraj, etc...
La faza cu stropitul nu m-am gandit ! Edited by ncu, 05 December 2017 - 16:37. |
#5
Posted 05 December 2017 - 16:40
ET mai mic => rotile sunt iesite mai in afara.
la 14mm efectele sunt 0 |
#6
Posted 05 December 2017 - 16:44
Multumesc @Adm - atunci voi transfera cauciucurile iarna ce le am acum pe masina montate pe jante tabla pe noile jante.
Nu de alta dar erau unii care spuneau ca 14 mm e f mult, ca va creste stresul pe suspensie si bucsaraie si ca dezechilibrez directia masinii. |
#7
Posted 05 December 2017 - 16:53
14mm = <1.5 cm
Cum nu pare a fi masina de raliu, si nici nu depasesti viteza sunetului => practic doar un efect vizual, pt cunoscatori, dar si ala infim. |
#9
Posted 05 December 2017 - 17:25
Din cate observ jantele noi au 6,5J fata de 6j deci sunt mai late. Daca ar fi avut acelasi ET, fata interioara a rotii ar fi fost mai in interior si era posibil ca la viraj maxim sa atinga in bieleta de directie.
Edited by dicdobre, 05 December 2017 - 17:25. |
#10
Posted 05 December 2017 - 17:54
pietrele iti sableaza oleaca mai tare pragurile, dar nu e nimic ingrijorator fiind vorba doar de 14 mm
|
|
#11
Posted 05 December 2017 - 18:21
35 e et-ul minim ce merge pe g-uri fără a atinge în aripi.
|
#12
Posted 05 December 2017 - 18:39
Am pus jantele de proba cand le-am primit sa vad daca nu freaca in aripi si am rulat putin cu ele. Asa in principiu parea totul in regula dar ma gandeam sa nu am surprize in conditii mai aparte (curbe luate in viteza, franari severe, bruscari ale volanului, demaraj, consum, etc)
Le-am demontat de pe masina dupa probe si nu eram chiar convins ca e "safe" sa montez gumele mele de iarna (jantele in cauza au inca anvelope vara pe ele) Multumesc pt raspunsuri. Attached FilesEdited by ncu, 05 December 2017 - 18:50. |
#13
Posted 05 December 2017 - 19:02
Lasă-le de vară și folosește altceva pentru iarnă. Asta dacă nu cumva ai pentru vară ceva de 16 sau 17.
|
#14
Posted 05 December 2017 - 19:04
Pt vara am altceva. Acestea ar fi fost o alternativa la cele tabla iarna.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users