Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 

Astra g 1.7 dti achizitionare.!

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
Nedelcu-90

Nedelcu-90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 29.06.2014
Va salut, zilele astea vreau sa mi achizitionez prima masina [20 de ani] dehh, stiti cum e...din start pica variantele pe benzina...ca masina mi-a placut Opel astra g 1.7 dti 2001, un prieten are aceasta motorizare si pot spune ca nu a avut mari probleme cu ea ...calculatorul de motorina i-a picat si de atunci nimic, doar consumabile ,etc..masina avand vreo 330.000km ..
Am gasit si eu tot la fel o astra g 1.7 dti [isuzu] din 2004 , km 275.000 -ce  stiam eu despre aceste masini este faptul ca cele ce sunt fabricate in 2004 sunt cdti..dar poate ma insel..
Ideea ar fi cam asa...as vrea sa merg cu potentialul vanzator s-o pun pe tester, lucru cu care a fost de acord...de ce anume ar trebuii sa tin cont , si sa le spun celelor de la service sa verifice in amamanunt?
ce probleme mari ar putea fi la aceasta motorizare,? cu injectoarele pot fi probleme > din cate am auzit si eu pe la terte persoane  , se zvoneste ca injectoarele ar pica mai greu la aceasta varianta..
Imi poate da cineva mai multe detalii referitor la orice problema des intalnita la aceasta motorizare, va multumesc mult ... sper sa n-o achizitionez si dupaia sa-mi para rau.
P.s bugetul nu e marisor in jur de 1800-2200E

Edited by Nedelcu-90, 05 December 2017 - 13:50.


#2
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Principala si cea mai stresanta buba e calculatorul pompei de injectie. Niciodata nu stii cand te lasa, daca masina va porni sau nu. Totdeauna trebuie sa ai la tine unul de rezerva si cheia de 10, cu clichet mic. La mine recordul a fost doi ani jumate, cu unul reconditionat, altul doar doua saptamani. Unul nou costa mai mult decat valoreaza masina, si niciala nu se stie cat tine, pt ca e gandit special sa nu fie fiabil, nu ajunge ca are electronica ce se incalzeste, l-au montat fix in spatele motorului, sa nu aiba racire, sa ia caldura si de la motor, plus vibratiile.

#3
invest20042001

invest20042001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 04.02.2008
pentru masina aia bugetul e destul de bun.
Ca si probleme, vezi ca in timp s-ar putea sa pice iar calculatorul de injectie ( ala e pe pompa si se demonteaza/remediaza foarte usor). Alta problema, s-ar putea sa pice ECU, este ala care este sus pe motor, ala e mai scump si cand se schimba trebuie cumparat cu imobilizatorul de la contact si cu cipul din cheie( ca sa nu mai cauti coduri sau persoane care sa va citeasca coduri  si sa va rescrie alt cip plus rescriere cod in immo.) Va recomand sa scoateti mufele cele doua din ECU si sa va uitati in mufa sa vedeti daca este motorina acolo ( eventual mirositi) pentru ca in timp, prin izolatia unui cablu pleaca motorina din pompa de injectie si ajunge in mufa de pe ECU iar de acolo se scurge pe langa pini fix inauntru , atunci apar problemele. Daca este uscat in ambele mufe, e ok ( asta in cazul in care omul nu a scos el mufele inainte si le-a sters/ suflat cu aer !!!!)
   In rest, sa mearga servodirectia de la un capat la altul si, verificati sa nu fie scurgeri de ulei hidraulic in scut sau in burdufele de la caseta de directie.
    - pe dedesubt nu are rost sa va uitati prea mult ca sigur are rugina ( au toate).


sa va bucurati de ea si....dati-i sandale! Posted Image

#4
Nedelcu-90

Nedelcu-90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 29.06.2014

 rumegus, on 05 decembrie 2017 - 14:06, said:

Principala si cea mai stresanta buba e calculatorul pompei de injectie. Niciodata nu stii cand te lasa, daca masina va porni sau nu. Totdeauna trebuie sa ai la tine unul de rezerva si cheia de 10, cu clichet mic. La mine recordul a fost doi ani jumate, cu unul reconditionat, altul doar doua saptamani. Unul nou costa mai mult decat valoreaza masina, si niciala nu se stie cat tine, pt ca e gandit special sa nu fie fiabil, nu ajunge ca are electronica ce se incalzeste, l-au montat fix in spatele motorului, sa nu aiba racire, sa ia caldura si de la motor, plus vibratiile.
reconditionat a fost si al prietenului de care spuneam , si deja are 1 an si ceva fara sa mai aiba probleme cu el.. din cate am inteles l-ar fi ridicat mai sus  , pentru ca se inundase de motorina...
de alte probleme mai marete  ce puteti sa mi spuneti, cam care ar mai  fi acestea?

 invest20042001, on 05 decembrie 2017 - 14:09, said:

pentru masina aia bugetul e destul de bun.
Ca si probleme, vezi ca in timp s-ar putea sa pice iar calculatorul de injectie ( ala e pe pompa si se demonteaza/remediaza foarte usor). Alta problema, s-ar putea sa pice ECU, este ala care este sus pe motor, ala e mai scump si cand se schimba trebuie cumparat cu imobilizatorul de la contact si cu cipul din cheie( ca sa nu mai cauti coduri sau persoane care sa va citeasca coduri  si sa va rescrie alt cip plus rescriere cod in immo.) Va recomand sa scoateti mufele cele doua din ECU si sa va uitati in mufa sa vedeti daca este motorina acolo ( eventual mirositi) pentru ca in timp, prin izolatia unui cablu pleaca motorina din pompa de injectie si ajunge in mufa de pe ECU iar de acolo se scurge pe langa pini fix inauntru , atunci apar problemele. Daca este uscat in ambele mufe, e ok ( asta in cazul in care omul nu a scos el mufele inainte si le-a sters/ suflat cu aer !!!!)
   In rest, sa mearga servodirectia de la un capat la altul si, verificati sa nu fie scurgeri de ulei hidraulic in scut sau in burdufele de la caseta de directie.
- pe dedesubt nu are rost sa va uitati prea mult ca sigur are rugina ( au toate).


sa va bucurati de ea si....dati-i sandale! Posted Image
m-ati bagat in ceata de toot Posted Image) nu ma pricep chiar de loc.. o sa ii rog pe cei de la service sa faca acest lucru.. pana la urma platesc o verificare "totala"
va multumesc.. sa stiti ca in poze arata chiar ff bine, ramane de vazut in realitate..  am sa atasez si cateva poze cu ea

Edited by Nedelcu-90, 05 December 2017 - 14:17.


#5
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,192
  • Înscris: 06.07.2007
Probleme specifice:
-calculatorul de la pompa de injectie(niste lipituri reci)- rezolvabila cu 150 de euro
- se verifica ecu sa nu contina ....motorina. Are niste mufe prin care printr-un mecanism cunoscut doar de cei de la Opel, ajunge motorina in acel ECU.
- se verifica daca nu exista ulei in antigel. E cunoscuta problema termoflotului care in timp cedeaza si permite uleiului sa mearga in antigel. Unii au rezolvat cu schimbarea termoflotului, altii au rezolvat prin schimbarea termoflotului si a garniturii de chiulasa, altii au rezolvat prin inlocuirea celor doua plus oringurile de la injectoare. E destul de intalnita problema oringurilor de la injectoare la acest model de Astra. Daca se circula mult asa, se cam compromit si furtunele deci se cam inlocuieste tot. Costuri: undeva la 150 de euro, sau 300 de euro cu tot cu funtunele coapte de la ulei.
- pinion de la pompa de ulei. Se verifica in momentul schimbului de distributie.
- caloriferul de caldura din bord. In timp se duc oringurile si vei gasi mocheta din interior uda cu antigel. Se inlocuiesc oringurile prin demontarea bordului. Costuri: 50 de lei oringurile, 300 manopera.
- garnitura chiulasa care mai pica.
- alternatorul(puntea de diode) pica o data la 2 ani.
- unlele probleme pe partea de aer conditionat(mai pica compresorul)
In rest nu exista probleme deosebite. Directia e la fel ca la alte masini, motorul de 75 cp e subtirel la acceleratii dar isi face treaba.

Edited by dan1980_25, 05 December 2017 - 14:21.


#6
Nedelcu-90

Nedelcu-90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 29.06.2014

 dan1980_25, on 05 decembrie 2017 - 14:16, said:

Probleme specifice:
-calculatorul de la pompa de injectie(niste lipituri reci)- rezolvabila cu 150 de euro
- se verifica ecu sa nu contina ....motorina. Are niste mufe prin care printr-un mecanism cunoscut doar de cei de la Opel, ajunge motorina in acel ECU.
- se verifica daca nu exista ulei in antigel. E cunoscuta problema termoflotului care in timp cedeaza si permite uleiului sa mearga in antigel. Unii au rezolvat cu schimbarea termoflotului, altii au rezolvat prin schimbarea termoflotului si a garniturii de chiulasa. Daca se circula mult asa, se cam compromit si furtunele deci se cam inlocuieste tot. Costuri: undeva la 150 de euro, sau 300 de euro cu tot cu funtunele coapte de la ulei.
- pinion de la pompa de ulei. Se verifica in momentul schimbului de distributie.
- caloriferul de caldura din bord. In timp se duc oringurile si vei gasi mocheta din interior uda cu antigel. Se inlocuiesc oringurile prin demontarea bordului. Costuri: 50 de lei oringurile, 300 manopera.
- garnitura chiulasa care mai pica.
- alternatorul(puntea de diode) pica o data la 2 ani.
- unlele probleme pe partea de aer conditionat(mai pica compresorul)
In rest nu exista probleme deosebite. Directia e la fel ca la alte masini, motorul de 75 cp e subtirel la acceleratii dar isi face treaba.
Prietenul de care spuneam mai sus a rezolvat problema calculatorului de la pompa de injectie cu 250-300 ron .:)
Va multumesc pt "lista" cu posibilele probleme :)

#7
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
A rezolvat in prima faza, cand cedeaza doar niste lipituri, se scoate capacul si se refac. Apoi, apar defecte mai ciudate, la care trebuie scoasa placa, asta alta distractie, ai de dezlipit o gramada de lipituri pt asta, apoi sa poti schimba piesele defecte. Daca la prieten tine de un an, nu te poti baza pe asta ca si la tine va tine atat. Partea naspa e ca nu stii cand pica, nu da semne de oboseala, pur si simplu, ti se opreste masina din mers, fara preaviz si nu mai porneste. Uneori, mai ai noroc, sa porneasca dupa doua ore, dupa ce s-a racit. Alteori, iti face scurt si se arde siguranta, pana nu schimbi calculatorul nu ai ce face. Asta constati usor, ca nu ti se mai aprind in bord cele doua becuri galbene, cu masinuta si nici becul de la ulei. Vezi ca vine iarna, motorul asta se incalzeste f greu, incepe sa bage caldura cam dupa 10km, daca nu ai instalatie de incalzire suplimentara, sau daca nu functioneaza. In rest, cam inghesuit motorul, componentele sunt greu accesibile, manopera multa.

#8
Nedelcu-90

Nedelcu-90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 29.06.2014

 rumegus, on 05 decembrie 2017 - 15:19, said:

A rezolvat in prima faza, cand cedeaza doar niste lipituri, se scoate capacul si se refac. Apoi, apar defecte mai ciudate, la care trebuie scoasa placa, asta alta distractie, ai de dezlipit o gramada de lipituri pt asta, apoi sa poti schimba piesele defecte. Daca la prieten tine de un an, nu te poti baza pe asta ca si la tine va tine atat. Partea naspa e ca nu stii cand pica, nu da semne de oboseala, pur si simplu, ti se opreste masina din mers, fara preaviz si nu mai porneste. Uneori, mai ai noroc, sa porneasca dupa doua ore, dupa ce s-a racit. Alteori, iti face scurt si se arde siguranta, pana nu schimbi calculatorul nu ai ce face. Asta constati usor, ca nu ti se mai aprind in bord cele doua becuri galbene, cu masinuta si nici becul de la ulei. Vezi ca vine iarna, motorul asta se incalzeste f greu, incepe sa bage caldura cam dupa 10km, daca nu ai instalatie de incalzire suplimentara, sau daca nu functioneaza. In rest, cam inghesuit motorul, componentele sunt greu accesibile, manopera multa.
Chestia cu incalzitu eu am fost sfatuit  de instructor ca la motoarele diesel, iarna sa pornesc  motorul si s-o las 5-10 minute sa mearga la relantii.. ce spuneti , e ok acest lucru sau e ceva gresit in treaba asta?

#9
invest20042001

invest20042001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 04.02.2008
dumneata poti sa il lasi si juma de ora dar nu se incalzeste.... Dieselul se incalzeste in mers. E adevarat ca dupa ce il pornesti la minus 6 grade e bine sa il lasi un minut-doua sa se unga si motorul ala bine pe interior dar dupa 2 minute, plecati cu el de pe loc ca altfel nu vedeti caldura.

#10
coricom

coricom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 468
  • Înscris: 30.03.2010
@initiator
La buget mic, e o greseala sa elimini din start masinile pe benzina. Benzinarele sunt mai ieftine dpdv al cheltuielilor de intretinere si iti dau mult mai putine batai de cap.
Avand in vedere ca esti incepator, eu as cere sfaturi la cei care se pricep, chiar si aici pe forum, sa vezi ce masina s-ar potrivi mai bine la bugetul tau.

#11
Nedelcu-90

Nedelcu-90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 29.06.2014

 invest20042001, on 05 decembrie 2017 - 15:36, said:

dumneata poti sa il lasi si juma de ora dar nu se incalzeste.... Dieselul se incalzeste in mers. E adevarat ca dupa ce il pornesti la minus 6 grade e bine sa il lasi un minut-doua sa se unga si motorul ala bine pe interior dar dupa 2 minute, plecati cu el de pe loc ca altfel nu vedeti caldura.
Am inteles, despre ea  in sine ce spune-ti ?" cum vi se pare.. am postat pozele mai sus., este 2004 sau mai veche? eu stiam ca celee 2001 au bara neagra si manerele la usa tot negre

#12
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007
Zici ca arata f bine, ca ce ? Ca are folie pe geamuri ? Aia o pui si tu 400 de lei...
Asta mai mult ca sigur a fost trosnita in bot.
Are bara fata de Bertone, iar farurile trebuiau sa fie de tenta inchisa, la fel ca stopurile. Nici farurile nu m-ar mira sa fie originale Hella, ci niste facaturi. Macar daca iei una lovita, ia-o facuta cum a venit din fabrica, nu corcitura...
Eu zic sa te mai gandesti in privinta acestei masini, ca nici 2004 nu cred ca e, ci 2003...

#13
Nedelcu-90

Nedelcu-90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 29.06.2014

 Mihaitza07, on 05 decembrie 2017 - 16:03, said:

Zici ca arata f bine, ca ce ? Ca are folie pe geamuri ? Aia o pui si tu 400 de lei...
Asta mai mult ca sigur a fost trosnita in bot.
Are bara fata de Bertone, iar farurile trebuiau sa fie de tenta inchisa, la fel ca stopurile. Nici farurile nu m-ar mira sa fie originale Hella, ci niste facaturi. Macar daca iei una lovita, ia-o facuta cum a venit din fabrica, nu corcitura...
Eu zic sa te mai gandesti in privinta acestei masini, ca nici 2004 nu cred ca e, ci 2003...
E uite aici m-ai bagat in ceata.. nu ma refeream la folie pe aia o pun cu 250 ron + autorizatie rar :)
cii ca aspect exterior... iar la faza cu bara de bertone am observat ca nu-i bara ei originala ,dar m-am gandit ca a schimbat-o el ulterior...iar anul masinii nu e trecut cu exactitate in acte?

#14
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013
@Nedelcu_90

Sint posesor de 1.7DTI de vreo 6 ani deci oarecum cunosc cu ce se mananca motorizarea asta. Am citit si ce au spus colegii doar ca ei tu-au sintetizat la general bubele unui 1.7 DTI. Acum desigur, mai conteaza si steaua ta norocoasa cat si istoricul masinii.

Inainte de orice iti spun:
- daca esti "bata" in diesel, renunta, nu e o motorizare pt tine.
1.7 DTI nu ar fi neaparat o motorizare "rea" ...doar sa zicem ca e putin mai sensibila. Adica daca te vei bizui in reparatii doar pe service, ai mari sanse sa regreti alegerea.
Daca insa preintampini din timp niste aspecte, daca vei fi receptiv si atent la niste prime simptome si daca nu ai chiar 2 maini stangi - da, e totusi o motorizare care te va incanta !
Dar nu la 75CP stok ! Fara un remap vei murii pe drum.
Nu ma mai intind ...daca insisti sa cumperi masina, pt alte eventuale sugestii si amanunte trimite-mi un PM.
Targ bun ! :)

#15
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007

 Nedelcu-90, on 05 decembrie 2017 - 16:09, said:

E uite aici m-ai bagat in ceata.. nu ma refeream la folie pe aia o pun cu 250 ron + autorizatie rar Posted Image
cii ca aspect exterior... iar la faza cu bara de bertone am observat ca nu-i bara ei originala ,dar m-am gandit ca a schimbat-o el ulterior...iar anul masinii nu e trecut cu exactitate in acte?

I-a pus bara de bertone si i-a schimbat farurile originale cu tenta inchisa si i-a pus albe ? Mie nu prea imi vine a crede, mai ales ca ii strica aspectul, dpmdv.E trecut in carte anul masinii. S-ar putea fie 2004 varianta NJoy cu faruri si stopuri fumurii.

Sfatul meu ca si posesor de astra g 1.7 dti break din 2003. Lasa-l naibii pe asta diesel ca ai 20 de ani si vrei si tu sa ti se incalzeasca masina repede, sa pleci din prima dimineata mai ales ca vine iarna si dai cat mai putini bani pe combustibil si intretinere. Ia pe benzina si ii tragi un gpl dupa care sti cel mai fericit. Uita-te de hatchback sau bertone si lasa breakul ca nu stii cum a fost intretinut si cati km are, mai ales ca nu cunosti proprietarul

Edited by Mihaitza07, 05 December 2017 - 16:22.


#16
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,192
  • Înscris: 06.07.2007

 Nedelcu-90, on 05 decembrie 2017 - 15:28, said:

Chestia cu incalzitu eu am fost sfatuit  de instructor ca la motoarele diesel, iarna sa pornesc  motorul si s-o las 5-10 minute sa mearga la relantii.. ce spuneti , e ok acest lucru sau e ceva gresit in treaba asta?
trage-i instructorului o palma prietenoasa pentru ca-si bate joc de masinile diesel in halul acela. Ii dai cheie, astepti o juma' de minut si la drum. Pana se incalzeste motorul sa nu o turezi peste 2500 rot/min.

#17
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,698
  • Înscris: 27.06.2007
Eu nu aș lua mașină de Dâmbovița. Am remarcat multe lucruri ciudate acolo printre care și felul în care se conduce și întreține o mașină.

#18
Cojocel

Cojocel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 407
  • Înscris: 18.03.2009

 Nedelcu-90, on 05 decembrie 2017 - 16:00, said:

Am inteles, despre ea  in sine ce spune-ti ?" cum vi se pare.. am postat pozele mai sus., este 2004 sau mai veche? eu stiam ca celee 2001 au bara neagra si manerele la usa tot negre
La bandourile de pe portiere te referi cand spui bara? Da, alea ar trebui sa fie negre. Nu stiu daca doar varianta njoy are manerele la culoarea caroseriei sau asa sunt toate de la un anumit an incoace, dar a mea are bandouri negre + manere la culoare (poza). Faptul ca aia are bandourile vopsite imi ridica semne de intrebare: cat de lovita a fost? E clar ca botul a fost atins binisor, iar pe langa bara si faruri omul a avut de schimbat mai multe. Are AC? Daca da, verifica daca functioneaza. Nu pornindu-l si dand pe aer rece, ca pe vremea asta te inseli. Vezi daca lucreaza compresorul intruna, ai grija sa nu se auda pe instalatie un "fasait"... E o conducta groasa care iese din compresor si se duce in stanga, trecand prin spatiul dintre compresor si radiatoare. Daca la accident s-a fisurat conducta aia... tin sa te anunt ca e 1340 de lei noua, fara manopera. Sa verifici si tampoanele, ca si alea te ajung vreo 150 euro lejer si e posibil sa fi cedat atunci cand a lovit-o. Daca sunt in stare buna, masina n-ar trebui sa vibreze cu motorul rece nici la -15 C.
In rest, nu stiu ce sa-ti mai zic. Colegii de mai sus au enumerat toate problemele DTI-ului. Ah, calculatorul de injectie se muta pe sasiu, in dreptul torpedoului.
Uite asa arata farurile Njoy + bara originala.
Parerea mea e urmatoarea: 1.7 DTI e un motor bun, care tine cu casa, dar as evita masina aia pentru ca a fost lovita si nu stii la ce sa te astepti. Si in general, evita Astrele cu preturi mai mici sau egale cu 2000 E. Alea bune, ingrijite, se invart pe la 2400, dar la banii aia te poti orienta si spre altceva.

Edited by Cojocel, 05 December 2017 - 18:20.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate