Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Lamborghini Urus

- - - - -
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#37
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 Kroghy, on 06 decembrie 2017 - 18:38, said:

Toata masina este construita pe platforma VW MLB evo preluata de la Touareg, Q7, etc.
Motorul e luat de la Audi A8, S6, S7 pentru ca Lamborghini foloseste motoare aspirate V10 la Huracan si V12 la Aventador.
Urus este un VW-Audi la care Lamborghini a pus sigla la final.

In prezentarea de presa scrie ca V8-ul folosit la Urus este facut de Lamborghini si e motorul lor nu e 4.0 Audi. Doar cilindreea e la fel pt ca trebuie sa se incadreze sub 4.0 pt evitarea taxelor majorate in china.

Quote

The Lamborghini Urus does not use Lamborghini's hallmark naturally aspirated V10 or V12 engines. Instead, Lamborghini has developed a new 641 hp (478 kW) 4.0 L twin-turbo V8. Lamborghini claims this engine is solely used by Lamborghini, eschewing the idea that it is simply a retuned version of Audi's 4.0L V8 that is used across some of the Audi S and RS models and A8 lineup, and shared with Bentley in the Continental V8 coupe and Flying Spur V8.


 edi10000, on 06 decembrie 2017 - 22:19, said:

Merci Kroghy, confirmi din nou ce mocirla este VAG. De la Vw sau Audi la Bentley si Lamborghini ai aceeasi platforma de masina, difera doar finisajele si motoarele. Din fericire, exista altii care inca isi respecta clientii. Si nu vorbesc doar de pachetul tehnic, ma refer si la motorizari (nu mint precum astia la consumuri si emisii) si la faptul ca mai schimba si ei design-ul de la un model la altul, nu au aceleasi interioare si exterioare de acum 2 generatii.

Platforma e aceeasi dar masinile sunt foarte diferite. Nu inseamna ca e un VW recarosat, cred ca trebuie sa clarificam conceptul de platforma. Sau poate in era informatiei ai putea da un google search.

Platforma asta nu e folosita doar la suvuri ca sa intelegeti ca nu e doar ce e sub caroserie, e folosita si la Audi A4 si A5! Atat de diferite sunt masinile. Bentley Bentayga are platforma comuna cu AUdi A4. DA!

Nu e nimic in neregula cu folosirea in comun a unor platforme. Toti producatorii fac asta in ziua de azi.


Mie mi se pare ca arata cool dar in acelasi timp un pic ridicol. Pana la urma e un segment de piata indiferent ce credeti voi, un segment unde competitia e mica. Daca masina asta ii ajuta sa faca bani suficienti cat sa mentina modelele sport la standarde inalte e bine venit pana la urma. Sunt oameni care n-au pe ce cheltui banii in consecinta trebuie sa le oferi sansa :)

Edited by emil_sv, 10 December 2017 - 12:30.


#38
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,466
  • Înscris: 15.06.2007
A mai existat un "suv" Lamborgini, parca unicat, fabricat prin anii '80 pentru un arab bogat. L-au aratat la discovery, era rosu si arata aproape ca un hum'vee

#39
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 tfmercedez, on 10 decembrie 2017 - 22:27, said:

A mai existat un "suv" Lamborgini, parca unicat, fabricat prin anii '80 pentru un arab bogat. L-au aratat la discovery, era rosu si arata aproape ca un hum'vee
Nu era unicat, era masina de serie.

#40
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Lamborghini LM002 a fost produs intre 1986 si 1993. In total a fost o serie destul de mica de 328 de exemplare dar in nici un caz unicat.
Pe vremea aia era ceva rar si nici nu aveau in spate pe VW.

Edited by Kroghy, 11 December 2017 - 10:10.


#41
TeaRex

TeaRex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 12.01.2016

 tfmercedez, on 10 decembrie 2017 - 22:27, said:

A mai existat un "suv" Lamborgini, parca unicat, fabricat prin anii '80 pentru un arab bogat. L-au aratat la discovery, era rosu si arata aproape ca un hum'vee
Modelul respectiv (LM002) a fost raspunsul Lamborghini la concursul pentru inlocuirea Jeep-urilor armatei SUA din perioada pre-Humvee.

#42
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Asta da precizare, ca si masina de strada arata (la timpul trecut) hidos.
Probabil ca de aia au si dotat modelul respectiv cu monstrul ala de motor.
Oricum, asta e istorie.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate