Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Lamborghini Urus
Last Updated: Dec 13 2017 18:09, Started by
Kroghy
, Dec 05 2017 13:19
·
0
#37
Posted 10 December 2017 - 12:20
Kroghy, on 06 decembrie 2017 - 18:38, said: In prezentarea de presa scrie ca V8-ul folosit la Urus este facut de Lamborghini si e motorul lor nu e 4.0 Audi. Doar cilindreea e la fel pt ca trebuie sa se incadreze sub 4.0 pt evitarea taxelor majorate in china. Quote The Lamborghini Urus does not use Lamborghini's hallmark naturally aspirated V10 or V12 engines. Instead, Lamborghini has developed a new 641 hp (478 kW) 4.0 L twin-turbo V8. Lamborghini claims this engine is solely used by Lamborghini, eschewing the idea that it is simply a retuned version of Audi's 4.0L V8 that is used across some of the Audi S and RS models and A8 lineup, and shared with Bentley in the Continental V8 coupe and Flying Spur V8. edi10000, on 06 decembrie 2017 - 22:19, said:
Merci Kroghy, confirmi din nou ce mocirla este VAG. De la Vw sau Audi la Bentley si Lamborghini ai aceeasi platforma de masina, difera doar finisajele si motoarele. Din fericire, exista altii care inca isi respecta clientii. Si nu vorbesc doar de pachetul tehnic, ma refer si la motorizari (nu mint precum astia la consumuri si emisii) si la faptul ca mai schimba si ei design-ul de la un model la altul, nu au aceleasi interioare si exterioare de acum 2 generatii. Platforma e aceeasi dar masinile sunt foarte diferite. Nu inseamna ca e un VW recarosat, cred ca trebuie sa clarificam conceptul de platforma. Sau poate in era informatiei ai putea da un google search. Platforma asta nu e folosita doar la suvuri ca sa intelegeti ca nu e doar ce e sub caroserie, e folosita si la Audi A4 si A5! Atat de diferite sunt masinile. Bentley Bentayga are platforma comuna cu AUdi A4. DA! Nu e nimic in neregula cu folosirea in comun a unor platforme. Toti producatorii fac asta in ziua de azi. Mie mi se pare ca arata cool dar in acelasi timp un pic ridicol. Pana la urma e un segment de piata indiferent ce credeti voi, un segment unde competitia e mica. Daca masina asta ii ajuta sa faca bani suficienti cat sa mentina modelele sport la standarde inalte e bine venit pana la urma. Sunt oameni care n-au pe ce cheltui banii in consecinta trebuie sa le oferi sansa Edited by emil_sv, 10 December 2017 - 12:30. |
#38
Posted 10 December 2017 - 22:27
A mai existat un "suv" Lamborgini, parca unicat, fabricat prin anii '80 pentru un arab bogat. L-au aratat la discovery, era rosu si arata aproape ca un hum'vee
|
#39
Posted 11 December 2017 - 09:40
#41
Posted 13 December 2017 - 17:55
tfmercedez, on 10 decembrie 2017 - 22:27, said:
A mai existat un "suv" Lamborgini, parca unicat, fabricat prin anii '80 pentru un arab bogat. L-au aratat la discovery, era rosu si arata aproape ca un hum'vee |
#42
Posted 13 December 2017 - 18:09
Asta da precizare, ca si masina de strada arata (la timpul trecut) hidos.
Probabil ca de aia au si dotat modelul respectiv cu monstrul ala de motor. Oricum, asta e istorie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users