Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cutia automata pe modul N
Last Updated: Jun 30 2022 07:09, Started by
mada_b62
, Dec 04 2017 10:26
·
0
#74
Posted 21 December 2017 - 15:58
richelieu, on 19 decembrie 2017 - 09:52, said:
Poate omul are niște labe mărimea 45-46 și nu are loc pe acolo Kroghy, on 19 decembrie 2017 - 09:53, said:
Eu port 44 si incap fara nici o problema. Imi place mult cand cineva imi spune ca opiniile mele, bazate pe experienta personala nu sunt adevarate... Din partea mea poate sa va placa sa dormiti in portbagaj. Mie nu imi place. Edited by catalin11catalin, 21 December 2017 - 15:59. |
#75
Posted 24 December 2017 - 07:40
Nu mai știi ce-i aia o gluma .
Dar opinia personală, se exprima începând cu o chestie introductiva de genul: “mie mi se pare ca”, sau “in cazul meu”, sau “părerea mea”, sau....înțelegi tu . Recitește postarea ta referitoare la AutoHold pe mașina manuala, folosind așa ceva in fata și....vezi cum suna. Nu de alta, dar întâmplator am avut o experiența recenta cu un Passat manual cu AutoHold, pe care l-am folosit câteva sute de km prin Bucuresti și....aveam loc suficient sa imi pun picioarele pe unde vroiam eu, deci MIE, mi s-a părut foarte util chiar și in cazul manualelor, dar tu spuneai ca ar trebui sa imi fie inutil, pentru ca nu ar fi trebuit sa am loc de pus picioarele pe acolo Edited by richelieu, 24 December 2017 - 07:41. |
#76
Posted 23 June 2022 - 16:27
izometric, on 04 decembrie 2017 - 10:29, said:
Cand o tractezi, impingi, manevrezi fara sa te ajuti de motor. Eu o mai scot in N cand vad semaforul ca s-a pus rosu de la juma de kilometru ca sa nu mai treaca prin toate treptele de la 7 la 1 pe masura ce franezi. Sau o mai scot in N daca stau mult la o bariera de cale ferata noaptea ca sa nu stau cu piciorul pe frana sa scot ochii celor din spate. E ok sa scoti din D in N in timpul mersului? Si tot in timpul mersului pot s-o bag din N in D? Intreb pt ca acum conduc o manuala si de acasa la birou am o diferenta de altitudine de 700 m. Acum o tin in viteza doar cat o scot din garaj, iar pana la birou merg la vale in punctul mort, cu cateva mici exceptii, cand ii dau a 6-a. Din 12 km, 11 ii merg la punctul mort. Ma intreb daca as putea face asta si cu o automata, fara sa se strice ceva in cutie. Onan_Barbaru, on 04 decembrie 2017 - 10:55, said:
Din pacate, tu esti cel care a postat ca sa se afle in treaba. Drept urmare, te-am intrebat daca esti sofer, pentru ca daca ai fi fost, ai fi stiut ca la semafor sau la trecerea pentru pietoni se sta INTOTDEAUNA cu piciorul pe frana. |
#77
Posted 23 June 2022 - 16:34
@turboxxl Dupa cum stii sper, este interzis in legislatia rutiera sa rulezi cu transmisia in neutru. In mod obligatoriu trebuie sa fii intr-o treapta de viteza.
Lasand interdictia la o parte, te expui pe tine si pe altii pericolelor ce pot aparea (ti se pot supraincalzi franele, in caz de avarie a sistemului de franare esti pa pa, uzezi prematur dicuri/placute) si pe deasupra mai consumi si carburant inutil. Edited by DannyMC, 23 June 2022 - 16:37. |
#78
Posted 23 June 2022 - 16:49
DannyMC, on 23 iunie 2022 - 16:34, said:
@turboxxl Dupa cum stii sper, este interzis in legislatia rutiera sa rulezi cu transmisia in neutru. In mod obligatoriu trebuie sa fii intr-o treapta de viteza. Lasand interdictia la o parte, te expui pe tine si pe altii pericolelor ce pot aparea (ti se pot supraincalzi franele, in caz de avarie a sistemului de franare esti pa pa, uzezi prematur dicuri/placute) si pe deasupra mai consumi si carburant inutil. Nu vorbim de recomandari legate de frana de motor, care este inutila pe sosea uscata, sau de nevoia de a putea accelera in anumite momente, sau de incapacitatea multor soferi de a reactiona in anumite situatii. Cat despre incalzirea franelor, nu-i bai, am frane ventilate, iar pentru situatia descrisa chiar nu am de ce frana. Configuratia traseuluinu necesita franare. |
#79
Posted 23 June 2022 - 17:29
In general nu e bine sa o tii in N in mers, dar depinde de cutie, nu e problema sa o muti din D in N si invers, devine o problema foarte mare daca din greseala o pui din D in R.
Nu exista nici un beneficiu sa faci asta, consumul e mai mare cu masina scoasa din viteza. |
#80
Posted 23 June 2022 - 19:00
turboxxl1, on 23 iunie 2022 - 16:49, said: Da? Sa-mi spui si mie care legislatie interzice lucrul asta. turboxxl1, on 23 iunie 2022 - 16:49, said:
Nu vorbim de recomandari legate de frana de motor, care este inutila pe sosea uscata... Edited by DannyMC, 23 June 2022 - 19:09. |
#81
Posted 24 June 2022 - 11:59
Ca fapt divers, unele cutii automate deconectează ambreiajele complet atunci când nu accelerezi, fiind efectiv în ”neutru” (deși schimbătorul este în D). Așa-numita funcție de ”coasting”, care mie personal mi se pare o cretinitate, dar există. Pentru cine insistă să circule în neutru (în ciuda atât a legislației, cât și a logicii), mai bine își cumpără o mașină cu o astfel de cutie, măcar elimină prin construcție riscurile de a nu avea control la nevoie.
|
#82
Posted 24 June 2022 - 12:32
Cutiile automate am impresia ca nu se simt prea bine in frana de motor, ma asteptam ca sistemul de "coasting" sa existe doar la cutiile mai vechi cu convertizor de cuplu .
|
|
#83
Posted 24 June 2022 - 13:14
Există și la cutii moderne, de exemplu DSG7 (care-o fi) de pe Seat Arona FR. Cred că și la alte mărci.
|
#84
Posted 30 June 2022 - 07:09
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users