Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cutia automata pe modul N
#55
Posted 04 December 2017 - 17:50
marcusdefeis, on 04 decembrie 2017 - 17:29, said: lasa.... n-ai inteles..... Din același principiu, va sari piciorul, pentru care au fost montate tetierele la mașini. Apropos, știi de ce se pun tetiere la masini? Lamureste-te aici și gândește-te că la fel se întâmplă și cu piciorul: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/le94KiRSY8A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#56
Posted 04 December 2017 - 18:17
Of, of ... mai, mai ...
izometric, on 04 decembrie 2017 - 10:34, said:
Teoretic e mai bine sa o pui in P ca e tot fara sarcina dar transmisia e blocata incat sa nu o ia masina la vale. Noi din lene crunta o punem in N stand pe loc, ca ne e lene sa sarim peste 3 pozitii cu schimbatorul, vrem doar un singur click NU, nu este bine sa stai la semafor in P, pentru ca risti sa te "impinga" vreunul neatent din spate, si-ti face ... pin-ul muci, ca sa zic asa. Hunor_66, on 04 decembrie 2017 - 10:47, said:
Teoretic e mai bine s-o pui in P dupa ce ai tras frana de mana, fiindca astfel inclinatiile nu vor transmite eforturi maxime in cutie. Foarte corect si adevarat. La cutiile automate (cred ca indiferent de tipul acestora) este bine sa va obisnuiti cu practica de a actiona si frana de mana odata cu trecerea in modul P. Sunt destul de multe modele care fac acest lucru automat. business11, on 04 decembrie 2017 - 10:49, said:
cand se sta mult la semafor/bariera se pune pe P, pentru ca nu trebuie sa stai cu piciorul pe frana ca si atunci cand o ti in N. N este mai mult pentru tractare si la service, in rest nu foloseste. NU, nu se pune in P (vezi mai sus). La semafor se sta: - in D, cu autohold (pentru modelele care au aceasta functie) - in D cu frana de picior apasata, pentru a avea transmisia decuplata si a nu induce uzura aiurea in transmisie) - in N, cu frana calcata (sau fara nimic, daca terenul este drept, si te simti norocos ) sau cu frana de mana trasa. - in R, cu frana de picior calcata si stopul de ceata activ, daca il iubesti mult pe cel din spatele tau. De preferat ca semaforul sa fie cat mai lung, pentru a aduna cat mai multa carne in frigiderul propriu! (ultimul punct este pamflet). PS: la mine, la semafor, intra auto-start/stop, se opreste motorul, asa ca prefer sa trec in N si sa trag frana de mana, pentru a nu sta cu frana calcata aiurea (daca ridic piciorul de pe frana in D, porneste motorul). La plecare, frana de mana se decupleaza automat, deci nu e mare lucru. |
#57
Posted 04 December 2017 - 19:05
Tyby, on 04 decembrie 2017 - 18:17, said: NU, nu este bine sa stai la semafor in P, pentru ca risti sa te "impinga" vreunul neatent din spate, si-ti face ... pin-ul muci, ca sa zic asa. . Prefer sa se duca "pin-ul" decât sa te facă acordeon, impingandu-te în cel din fata sau aruncadu-te in intersecție. |
#58
Posted 04 December 2017 - 19:29
NU tine PIN-ul ala la o busa din spate. E mai slab decat in cazul in care ai tine pedala de frana apasata. Sau frana de mana.
|
#59
Posted 04 December 2017 - 20:53
PSC, on 04 decembrie 2017 - 14:15, said:
Înseamnă că 99% din parcul auto al României este echipat cu cutii de viteze automate, acesta fiind procentul celor care uită piciorul pe pedala de frână la semafor chiar şi acolo unde drumul este orizontal. O stii pe aia cu proiectoarele si stopul de ceata? Cam acelasi lucru. Despre "pinul" de parking puteti citi aici: https://en.wikipedia...ki/Parking_pawl Edited by alexa32, 04 December 2017 - 20:59. |
#60
Posted 06 December 2017 - 09:44
La cat frecati unii cutia aia nu stiu de ce nu v ati luat manuala direct...
Nu mai bine iei o automata cu autohold, frana electronica si gata?... |
#61
Posted 16 December 2017 - 11:47
Onan_Barbaru, on 04 decembrie 2017 - 10:55, said: Din pacate, tu esti cel care a postat ca sa se afle in treaba. Drept urmare, te-am intrebat daca esti sofer, pentru ca daca ai fi fost, ai fi stiut ca la semafor sau la trecerea pentru pietoni se sta INTOTDEAUNA cu piciorul pe frana. Ontopic: modul N, se folosește atunci când mașina rulează altfel decât autopropulsată (împinsă, tractata, ANTRENATA DE BANDA DIN SPĂLĂTORIILE AUTOMATE DE TIP TUNEL), sau când staționezi la semafor, in funcție de model. Unii producători recomanda staționarea la semafor in neutru, pentru a nu supraîncălzi uleiul hidraulic și pentru a menaja convertizorul de cuplu. |
#62
Posted 16 December 2017 - 11:49
catalin11catalin, on 06 decembrie 2017 - 09:44, said:
La cat frecati unii cutia aia nu stiu de ce nu v ati luat manuala direct... Nu mai bine iei o automata cu autohold, frana electronica si gata?... Cum functioneaza mai exact autohold la o cutie automata? Adica opresti la semafor si ce trebuie sa faci ca sa iei piciorul de pe frana si masina sa nu plece de pe loc? |
#63
Posted 16 December 2017 - 12:00
AutoHold nu are legătura cu tipul de cutie. Este o opțiune cu ajutorul căreia, mașina acționează frâna de serviciu, pentru a rămâne pe loc, fără intervenția șoferului. La manuale, trebuie sa fii in neutru, la automate nu contează.
|
#64
Posted 16 December 2017 - 12:00
izometric, on 16 decembrie 2017 - 11:49, said:
Cum functioneaza mai exact autohold la o cutie automata? Adica opresti la semafor si ce trebuie sa faci ca sa iei piciorul de pe frana si masina sa nu plece de pe loc? Au raspuns colegii pe alt post Tom_Cat, on 25 aprilie 2013 - 14:27, said:
Autohold sau Hill Assist este o functionalitate oferita prin intermediul ABS-ului (si ESP) si poate fi oferita si pe cutii manuale. Practic la detectia unei rampe mai mare de 5% (cu ajutorul accelerometrului si giroscopului din ESP), in cazul unei viteze de 0 m/s si pedala de frana apasata, la eliberarea pedalei de frana sistemul ABS pasteaza pentru inca 2 secunde presiunea, urmad sa elibereze franele in 2 cazuri: fie dupa 2 secunde progrsiv, fie cand cuplul transmis la roata este indeajuns pentru ca masina sa decoleze. valitudor, on 26 aprilie 2013 - 21:30, said:
Descrierea ta este cam departe de modul de functionare al Autohold-ului, cel putin asa cum este implementat el pe Passat. Nu se detecteaza nici o rampa, cu nici un accelerometru sau giroscop (sa fim seriosi, nu-i avion). Ar fi prea complicat si inutil. Modul de functionare este extrem de simplu: in cazul reducerii vitezei prin apasarea pedalei de frana de catre sofer, daca viteza masinii ajunge la 0, atunci ABS-ul mentine presiunea generata de catre sofer cateva minute, chiar daca acesta elibereaza pedala de frana. Daca masina nu se pune in miscare un anumit numar de minute (parca 3, nu mai stiu exact) sau daca se decupleaza centura de siguranta, se deschide portiera soferului sau se opreste motorul, autohold-ul se dezactiveaza, dar numai dupa activarea franei de parcare. De asemnenea, daca in perioada in care autohold-ul este activ si mentine presiunea in intalatia de franare se constata de catre senzorii ABS o deplasare a masinii (datoata, spre exemplu, inclinarii), chiar si de pana la cateva zeci de cm, pompa ABS mareste progresiv presiunea de franare pana cand se constata oprirea masinii. https://forum.softpe...istruge-masina/ |
|
#65
Posted 16 December 2017 - 19:02
Multă incultura auto pe topicul ala ). Dar nah...e oarecum normal, ținând cont de perioada in care a fost scris...
|
#66
Posted 18 December 2017 - 12:42
Mon Cardinal! Vous êtes en vie!
Nu prea ai ce sa ceri acolo, cel putin jumate nu au vazut cutie automata si isi dau cu parerea, si jumate' din restul nu stiu cu ce se mananca! |
#67
Posted 18 December 2017 - 14:17
izometric, on 16 decembrie 2017 - 11:49, said: Cum functioneaza mai exact autohold la o cutie automata? Adica opresti la semafor si ce trebuie sa faci ca sa iei piciorul de pe frana si masina sa nu plece de pe loc? Ca sa pleci de pe loc apesi acceleratia. La manual e inutil autoholdul intrucat nu ai unde sa pui piciorul din cauza ca ai 3 pedale asa ca stai cu el fiziologic tot pe frana. Masina inapoi la plecarea din rampa mie nu mi se duce deci din nou 0 barat. Ba chiar e enervant la manuala fiindca nu poti pleca cu a doua la vale doar din ambreiaj. |
#68
Posted 18 December 2017 - 14:24
#70
Posted 18 December 2017 - 19:24
#71
Posted 18 December 2017 - 19:35
Si eu am doua masini una cu cutie de viteze automata si una cu cutie de viteze manuala si am loc sa tin picioarele fara sa apas nici o pedala atunci cand stau la semafor si trag frana de mana.
Poate nu am inteles eu bine ce vrei sa spui. dar explicatia mi s-a parut mega tare. |
#72
Posted 19 December 2017 - 09:52
valentincr, on 18 decembrie 2017 - 14:29, said:
La Audi se deblocheaza autohold-ul doar cand masina pleaca in fata, nu cand apesi pe ambreiaj Kroghy, on 18 decembrie 2017 - 19:35, said:
Si eu am doua masini una cu cutie de viteze automata si una cu cutie de viteze manuala si am loc sa tin picioarele fara sa apas nici o pedala atunci cand stau la semafor si trag frana de mana. Poate nu am inteles eu bine ce vrei sa spui. dar explicatia mi s-a parut mega tare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users