Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cutia automata pe modul N
Last Updated: Jun 30 2022 07:09, Started by
mada_b62
, Dec 04 2017 10:26
·
0
#37
Posted 04 December 2017 - 12:12
born2lose, on 04 decembrie 2017 - 11:51, said:
vei gasi oricum raspunsuri la toate intrebarile astea in manualul masinii poate n-ar fi o idee rea sa cauti manualul online, sa te familiarizezi cu aspectele astea. se gaseste cu siguranta. Sincer nu am gasit manual. Si cu atat mai putin in romana. Iar masina daca o sa fie adusa de dincolo, germana clar nu o inteleg. De aceea am incercat sa aflu aici. |
#38
Posted 04 December 2017 - 12:18
in romana e mai delicat, dar cred ca in engleza gasesti.
in alta ordine de idei, mare grija ce masina cumperi. m-am uitat si eu destul de mult dupa freelander, imi place masina, dar cu destul de multe problemute. pana la urma am renuntat la idee si am luat un Mitsubishi asx, e mai putina masina, dar si cu mai putine griji. |
#39
Posted 04 December 2017 - 12:22
#40
Posted 04 December 2017 - 12:22
am citit si despre problemele la Freelander 2.
dar deja cam de 1 an am inceput sa pun bani deoparte si sa ma gandesc ce masina o sa cumpar. iar cam de 6 luni, am ramas 100% hotarata. e singura care imi place din toate punctele de vedere. |
#41
Posted 04 December 2017 - 12:24
Naijax, on 04 decembrie 2017 - 11:02, said: Cand am facut eu scoala de soferi, mult timp in urma, la semafor trebuia sa scoti din viteza dupa care trebuia sa tragi frana de mana iar daca nu faceai asta picai examenul. mada_b62, on 04 decembrie 2017 - 11:46, said: La automata? |
#42
Posted 04 December 2017 - 12:24
#43
Posted 04 December 2017 - 12:25
Nu. Ai dat o regula din SUA, ma mir foarte mult ca o plasezi in Romania.
|
#44
Posted 04 December 2017 - 12:30
Sincer, nu stiu ce reguli au aia prin SUA dar se pare ca ei pun accent serios pe siguranta spre deosebire de noi unde cam tot ce era bun dispare in "meandrele concretului"
|
#45
Posted 04 December 2017 - 13:56
Naijax, on 04 decembrie 2017 - 11:02, said:
Cand am facut eu scoala de soferi, mult timp in urma, la semafor trebuia sa scoti din viteza dupa care trebuia sa tragi frana de mana iar daca nu faceai asta picai examenul. Deci, cand ai facut scoala de soferi? 2. 1988 3. esti de toata jena... |
#46
Posted 04 December 2017 - 14:00
Hunor_66, on 04 decembrie 2017 - 11:04, said:
O lasi in P, tot cu frana de mana trasa. Pana se incalzeste si se dezaburesc geamurile. In N doar cand urmeaza sa pleci rapid de pe loc, de exemplu la semafor cand astepti sa se faca verde. |
|
#47
Posted 04 December 2017 - 14:15
izometric, on 04 decembrie 2017 - 10:29, said: Sau o mai scot in N daca stau mult la o bariera de cale ferata noaptea ca sa nu stau cu piciorul pe frana sa scot ochii celor din spate. |
#48
Posted 04 December 2017 - 14:33
Asta cu piciorul pe frana la semafor este un fenomen national de zici ca avem tara in panta.
De ex. in Anglia nu ai voie sa stai cu piciorul pe frana la semafor. La ei chestia asta este interzisa si se pedepseste cu amenda. In Germania este obligatoriu sa asiguri masina la oprire sau stationare, inclusiv oprirea la semafor. Dar ... daca asa au invatat unii la scoala de soferi mai ales prin 1988 |
#49
Posted 04 December 2017 - 14:56
Naijax, on 04 decembrie 2017 - 11:02, said:
Cand am facut eu scoala de soferi, mult timp in urma, la semafor trebuia sa scoti din viteza dupa care trebuia sa tragi frana de mana iar daca nu faceai asta picai examenul. Chestia asta cu la semafor „INTOTDEAUNA cu piciorul pe frana” este o modificare recenta a instructorilor auto nevoiti sa ia aceasta masura tocmai pentru ca IQ-ul este pe o panta descendenta. Deci, cand ai facut scoala de soferi? La cursurile de condus defensiv, Titit Aur, se recomanda ca la semafor, la cele cu numaratoare, daca ai mai mult timp de asteptat, sa scoti din viteza, tragi frana de mana si astepti. Logica este, ca atunci cand vine un berbec din spate si te loveste, din cauza impactului, piciorul tinde sa se ridice dupa pedala de frana si te arunca in intersectie sau in spatele celui din fata. |
#50
Posted 04 December 2017 - 15:00
Naijax, on 04 decembrie 2017 - 11:02, said:
Cand am facut eu scoala de soferi, mult timp in urma, la semafor trebuia sa scoti din viteza dupa care trebuia sa tragi frana de mana iar daca nu faceai asta picai examenul. Chestia asta cu la semafor „INTOTDEAUNA cu piciorul pe frana” este o modificare recenta a instructorilor auto nevoiti sa ia aceasta masura tocmai pentru ca IQ-ul este pe o panta descendenta. Deci, cand ai facut scoala de soferi? Eu am facut in 2010 si acelasi lucru mi-a recomandat si instructorul sa trag mereu ”frana de mana”, odata ca este pentru siguranta mai mare si a doua oara ca este un sistem mecanic si nu consuma combustibil in timpul stationarii. |
#51
Posted 04 December 2017 - 15:10
|
#52
Posted 04 December 2017 - 15:38
#53
Posted 04 December 2017 - 15:58
izometric, on 04 decembrie 2017 - 11:05, said:
Acum 20 si ceva de ani cand am facut scoala de soferi, singurul caz in care trebuia sa trag frana de mana era la plecarea in panta. Poftim o imagine sa vezi diferenta dintre rampa si panta. https://imgur.com/a/TQ8jY Edited by mihaitzadh, 04 December 2017 - 15:59. |
#54
Posted 04 December 2017 - 17:29
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users