Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Playlist melodii radio - unde?

P0335 senzor arbore cotit - senzo...

Avocatul Poporului vs European Om...

Recomandari firme pentru draperii...
 Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...

Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

Zoom comparat cu Google Meet
 Monitor/Display wireless?

Pornire greoaie dupa cateva zile ...

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!
 Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac
 

Cutia automata pe modul N

- - - - -
  • Please log in to reply
83 replies to this topic

#19
Onan_Barbaru

Onan_Barbaru

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,169
  • Înscris: 21.08.2017

View PostNaijax, on 04 decembrie 2017 - 10:51, said:


Ce legatura are cu subiectul topicului?
Ai ceva concret de spus sau postezi asa, sa te afli in treaba?
Din pacate, tu esti cel care a postat ca sa se afle in treaba. Drept urmare, te-am intrebat daca esti sofer, pentru ca daca ai fi fost, ai fi stiut ca la semafor sau la trecerea pentru pietoni se sta INTOTDEAUNA cu piciorul pe frana.

#20
Passenger001

Passenger001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 07.08.2015

View Postmada_b62, on 04 decembrie 2017 - 10:26, said:

Cand se foloseste modul N (neutru) de la cutia automata?
Cel mai des se foloseste cand intri cu masina intr-o spalatorie auto (spalatorie automata, pe banda). Si in general cand este masina tractata/impinsa etc.

#21
mada_b62

mada_b62

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 04.12.2017
Masina pe care vreau sa o cumpar este un Land Rover Freelander 2 din 2007.
Nu stiu exact ce fel de cutie automata are.

De exemplu, dimineata cand pornesti motorul, si lasi masina 5 minute (sa se incalzeasca) inainte de a pleca la drum?
La manuala, o pui in punctul mort si tragi frana de mana.
La automata?

#22
Onan_Barbaru

Onan_Barbaru

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,169
  • Înscris: 21.08.2017

View PostHunor_66, on 04 decembrie 2017 - 10:51, said:

Si-atunci de ce pleaca de pe loc, cand inca mai tin piciorul pe frana, dar doar scad presiunea pe pedala ?
Pentru ca atunci cand "scazi presiunea pe pedala", computerul "simte" ca frana nu mai este apasata la maxim si "crede" ca vrei s-o iei din loc.

#23
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

View PostHunor_66, on 04 decembrie 2017 - 10:53, said:

Nu e vorba la cat rezista, ci la faptul ca e supusa la eforturi inutile.
Ceea ce duce la uzuri suplimentare.

Complet fals

View PostOnan_Barbaru, on 04 decembrie 2017 - 10:50, said:

Era vorba despre o cutie cu dublu ambreiaj.

Da? Cine a facut referire la tipul de automata?

Si daca tot esti connoisseur, la mono-ambreiaj cum e?

#24
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017

View PostOnan_Barbaru, on 04 decembrie 2017 - 10:55, said:

Din pacate, tu esti cel care a postat ca sa se afle in treaba. Drept urmare, te-am intrebat daca esti sofer, pentru ca daca ai fi fost, ai fi stiut ca la semafor sau la trecerea pentru pietoni se sta INTOTDEAUNA cu piciorul pe frana.

Cand am facut eu scoala de soferi, mult timp in urma, la semafor trebuia sa scoti din viteza dupa care trebuia sa tragi frana de mana iar daca nu faceai asta picai examenul.
Chestia asta cu la semafor „INTOTDEAUNA cu piciorul pe frana” este o modificare recenta a instructorilor auto nevoiti sa ia aceasta masura tocmai pentru ca IQ-ul este pe o panta descendenta.
Deci, cand ai facut scoala de soferi?

Edited by Naijax, 04 December 2017 - 11:11.


#25
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

View Postmada_b62, on 04 decembrie 2017 - 10:56, said:

De exemplu, dimineata cand pornesti motorul, si lasi masina 5 minute (sa se incalzeasca) inainte de a pleca la drum?
La manuala, o pui in punctul mort si tragi frana de mana.
La automata?
O lasi in P, tot cu frana de mana trasa.
Pana se incalzeste si se dezaburesc geamurile.

In N doar cand urmeaza sa pleci rapid de pe loc, de exemplu la semafor cand astepti sa se faca verde.

#26
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Frana de mana s-a numit intotdeauna frana de stationare. La semafor nu se considera stationare, daca o lasi pe liber stai cu piciorul pe frana de serviciu.

Sau o tii din ambreiaj ca 3 sferturi dintre soferi.

Acum 20 si ceva de ani cand am facut scoala de soferi, singurul caz in care trebuia sa trag frana de mana era la plecarea in panta.

Edited by izometric, 04 December 2017 - 11:05.


#27
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

View Postizometric, on 04 decembrie 2017 - 11:05, said:

Acum 20 si ceva de ani cand am facut scoala de soferi, singurul caz in care trebuia sa trag frana de mana era la plecarea in panta.
Rampa.

#28
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017

View Postizometric, on 04 decembrie 2017 - 11:05, said:

Frana de mana s-a numit intotdeauna frana de stationare. La semafor nu se considera stationare, daca o lasi pe liber stai cu piciorul pe frana de serviciu.

De acord dar vin cu o completare
Frana de mana se mai numea/numeste „frana de parcare” sau/si  „frana de ajutor"
De acord si cu semaforul - se numea/ numeste oprire la semafor dar nici stationare nu este tocmai gresit

#29
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

View PostHunor_66, on 04 decembrie 2017 - 11:08, said:

Rampa.

Panta.

#30
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017

View PostHunor_66, on 04 decembrie 2017 - 11:08, said:

Rampa.

View Postizometric, on 04 decembrie 2017 - 11:11, said:


Drum inclinat Posted Image

#31
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,778
  • Înscris: 06.09.2004

View PostNaijax, on 04 decembrie 2017 - 10:46, said:

La semafor este bine sa o punem in Neutral si sa bagam in Drive atunci cand se face verde.
de unde ai scos chestia asta? nu de alta, dar la mine in manual scrie clar ca N este doar o treapta de trecere intre R si D, nu o folosesti la altceva (decat in cazuri exceptionale, gen impins sau tractat). hai sa nu ne dam cu parerea daca nu stapanim subiectul.

#32
mada_b62

mada_b62

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 04.12.2017

View Postborn2lose, on 04 decembrie 2017 - 11:43, said:

de unde ai scos chestia asta? nu de alta, dar la mine in manual scrie clar ca N este doar o treapta de trecere intre R si D, nu o folosesti la altceva (decat in cazuri exceptionale, gen impins sau tractat). hai sa nu ne dam cu parerea daca nu stapanim subiectul.


Dimineata cand pornesti motorul, si lasi masina 5 minute (sa se incalzeasca) inainte de a pleca la drum?
La manuala, o pui in punctul mort si tragi frana de mana.
La automata?

#33
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,778
  • Înscris: 06.09.2004
la automata, masina se tine in P la stationare. in mers, se tine in D sau R, in functie de caz. prin mers se intelege toata perioada de cand pleci de pe loc pana cand opresti definitiv.

#34
mada_b62

mada_b62

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 04.12.2017

View Postborn2lose, on 04 decembrie 2017 - 11:48, said:

la automata, masina se tine in P la stationare. in mers, se tine in D sau R, in functie de caz. prin mers se intelege toata perioada de cand pleci de pe loc pana cand opresti definitiv.


Multumesc mult pentru raspunsurile clare, scurte si la obiect. :D

#35
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,778
  • Înscris: 06.09.2004
vei gasi oricum raspunsuri la toate intrebarile astea in manualul masinii    :)   poate n-ar fi o idee rea sa cauti manualul online, sa te familiarizezi cu aspectele astea. se gaseste cu siguranta.

#36
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015

View Postmada_b62, on 04 decembrie 2017 - 10:26, said:

Salut, tuturor!
Nu am stiut unde sa postez aceasta intrebare, asa ca o pun aici:
Cand se foloseste modul N (neutru) de la cutia automata?
Absolut niciodata.

La semafor ai autohold. Nu e nevoie sa stai cu piciorul pe frana.

Cand stationezi apesi pe “P”.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate