Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id
 DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...

Avem sanse sa avem energie electr...
 

Ce discount poti primi la selectia mea?

- - - - -
  • Please log in to reply
135 replies to this topic

#19
spider8

spider8

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 834
  • Înscris: 14.01.2006
Probabil mare reducere nu o să primești deoarece VW are o imagine extrem de bună în România și ca atare se vinde la preturi foarte mari.
Părerea mea este însă că VW în general și Golf - ul în special este mult supraevaluată în România.
Astfel, ni se pare aproape normal ca o mașină din clasa mică, cu un motor pe benzină, adică VW Golf să coste circa 22.000 euro - cât Mazda CX 5, Kia Sportage, Renault Kadjar ,Hyunday Tucson etc - deci mașini mult mai mari, mai încăpătoare, mai sigure la impact etc.

Da, poate unii o să spună că nu le place niciuna dintre aceste mașini, alții o să spună că există unele diferențe la dotări, dar cert este că toate aceste mașini sunt mult mai mari, sunt din clase superioare ca și confort, calitate, la același preț, dar cu toate acestea lumea în continuare alege VW Golf.

Atunci întrebarea logică este - de ce VW ar da mașina cu un preț mai mic, dacă oricum se cumpără ?????

#20
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postcammelia08, on 02 decembrie 2017 - 17:18, said:

Am observat ca deriva alte dotari din cele 2 .. dar ambele sunt un must pentru o masina noua in 2018..ma gandeam.
Radu - este f frumos acesta dar si costa, probabil datorita motorului.
Doresc noul 1.5 TSI, care in varianta comfortline e disponibil doar la 130CP.
Da, m-am gindit ca vrei noul motor 1.5tsi insa, vezi tu, nu prea se stie cinestiece despre ele iar la vechile motoare (1.4tsi) s-au corectat bolile copilariei. Cel putin asa vorbeste lumea-n sat.
Referitor la modelul acela diesel, nu te-as sfatui sa iei asa ceva, mai ales in Bucuresti, + ca ar cam trebui sa iei in calcul si noile taxe / interdictii care  bat la usa tedeiului (vezi ce se intimpla pe afara). Cum de la guvernantii nostri nu ne astepatam la lucruri bune, trebuie sa suflam si-n iaurt...
In rest, eu iti doresc spor si astept jurnal cu jucaria. Numai bine!

#21
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Sincer, si eu impartasesc parerea colegului spider8
De ex. - Noul Ford Kuga se vinde acum la oferta speciala 19.500EUR TVA inclus
Vorbim totusi de un SUV care este mai ieftin decat o compacta
http://www.ford.ro/P...urisme/NoulKUGA

#22
anticipat

anticipat

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 02.12.2017
E slabut dotat kuga, la fel ca si Kadjarul sau Sportage-ul la banii respectivi. Una dotata sare de 23 mii euro unde la compacte are deja GT-uri. Decat o medie sau suv chel, mai bine o compacta bine dotata. Repet ideea de a astepta ianuarie-februarie si cautat prin stocuri, poate obtine discount-uri de peste 10%, spre 15%.

#23
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postspider8, on 02 decembrie 2017 - 17:47, said:

Probabil mare reducere nu o să primești deoarece VW are o imagine extrem de bună în România și ca atare se vinde la preturi foarte mari.
Părerea mea este însă că VW în general și Golf - ul în special este mult supraevaluată în România.
Astfel, ni se pare aproape normal ca o mașină din clasa mică, cu un motor pe benzină, adică VW Golf să coste circa 22.000 euro - cât Mazda CX 5, Kia Sportage, Renault Kadjar ,Hyunday Tucson etc - deci mașini mult mai mari, mai încăpătoare, mai sigure la impact etc.

Da, poate unii o să spună că nu le place niciuna dintre aceste mașini, alții o să spună că există unele diferențe la dotări, dar cert este că toate aceste mașini sunt mult mai mari, sunt din clase superioare ca și confort, calitate, la același preț, dar cu toate acestea lumea în continuare alege VW Golf.
...
De mult n-am mai ris asa...

View Postspider8, on 02 decembrie 2017 - 17:47, said:

...
Atunci întrebarea logică este - de ce VW ar da mașina cu un preț mai mic, dacă oricum se cumpără ?????
Totusi, eu cred ca, daca te stradui un pic, vei gasi singur raspunsul la intrebarea [retorica]. Sau, poti intreba unul din milioanele alea de clienti.

#24
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
In 22k gasesti noul Insignia cu 1.5t 165 cai cu dotari mai multe decat golf, sa nu zic si de Ford mondeo tot cu 1.5 turbo titanium. Cun sa te uiti la golf in 22k?

#25
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View PostNaijax, on 02 decembrie 2017 - 18:00, said:

Sincer, si eu impartasesc parerea colegului spider8
De ex. - Noul Ford Kuga se vinde acum la oferta speciala 19.500EUR TVA inclus
Vorbim totusi de un SUV care este mai ieftin decat o compacta
http://www.ford.ro/P...urisme/NoulKUGA

Colegul tau spider cred ca stie masini de pe net, mai putin de la volan, ser sa nu se simta jignit, dar, vorba cokegului Radu, scrie niste chestii absolut comice. In plus, porneste de la premiza ca aia de la VW sunt idioti cand fac un forecast de vanzari. Ceea ce cred ca e fals.

View Postpielea, on 02 decembrie 2017 - 19:27, said:

In 22k gasesti noul Insignia cu 1.5t 165 cai cu dotari mai multe decat golf, sa nu zic si de Ford Mondeo tot cu 1.5 turbo titanium. Cun sa te uiti la golf in 22k?

Daca ii zic nevestimii cat is de lungi astea enumerate mai sus si ma ia la bataie. Tot golf ii iau si eu, dar ma uit dupa in 1.4, nu ma dau banii afara din casa.

View Postpielea, on 02 decembrie 2017 - 19:27, said:

In 22k gasesti noul insignia cu 1.5t 165 cai cu dotari mai multe decat golf, sa nu zic si de ford mondeo tot cu 1.5 turbo titanium. Cun sa te uiti la golf in 22k?

Nu ai sotie sofer, asa-i?

#26
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Inca odata inclusiv din comentarii realizam ca de fapt VW este supraevaluat deci ce pretentii crezi ca poti avea sa primesti discount la o masina supraevaluata care oricum se cumpara?
Asa cum s-a mai spus te poti uita si la Hyundai i30 fastback la promotie 17785
http://www.hyundai-m...ro/i30-fastback
Mie cel putin imi place cum arata dar na gusturile nu se discuta

#27
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014
Si da, ca idee, pare extrem de scump Golful respectiv tinand seama ca are un motor de numai 130cp, e pe benzina, are cutie manuala si ii lisesc multe chestii ca echipare.

22.000E e pretul de lista (la care probabil poti negocia 3-5% cel putin) pentru o Honda Civic 1.5/182cp cu echipare superioara: faruri led, Android Auto, clima automata pe doua zone, schimbare automata faza lunga faruri, senzori de parcare, scaune incalzite, LKAS, franare automata de urgenta (la viteze mai mari de 30km/h, spre deosebire de Golf) si, in general, cam tot ce ai nevoie. Daca adaugi toate astea pe Golf mai pui cateva mii bune. Plus ca e mai mare din toate punctele de vedere, jante de 17", motor NET superior, Si Honda aia nu e chiar cea mai ieftina masina. Asta daca te impaci cu felul cum arata, mie imi place la culme.

Am pomenit Honda fiindca asta am ales eu (cutie automata CVT), cunosc masina si echiparea si sunt extrem de incantat de ea, dar ar trebui sa gasesti si alte oferte MULT mai bune decat Golful respectiv in banii aia. Chiar Opel Insignia facelift, care e dintr-o clasa superioara si semnificativ peste Golf la toate capitolele. 22.000 la echiparea si motorul respective, cu cutie manuala, mi se pare absurd.

Edited by tatalor51, 02 December 2017 - 20:16.


#28
Pieptoasa

Pieptoasa

    38G

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,477
  • Înscris: 31.07.2011
Sa nu credeti ca mie nu mi se pare a fi mult..este mult sau mult peste ceea ce merita; si problema e ca tot cresc preturile; le-ar prinde bine o criza, s-ar mai trezi la realitate.
Imi face placere faptul ca pot citi si divergente aici..ma inspira.
@ denky - ce echipare ai ales?

In privinta echiparii..am ales ceea ce am nevoie, multe capitole tin de nivelul de echipare si highline e chiar exagerat, bani risipiti.

#29
spider8

spider8

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 834
  • Înscris: 14.01.2006

View Postdenky, on 02 decembrie 2017 - 19:31, said:

Colegul tau spider cred ca stie masini de pe net, mai putin de la volan, ser sa nu se simta jignit, dar, vorba cokegului Radu, scrie niste chestii absolut comice. In plus, porneste de la premiza ca aia de la VW sunt idioti cand fac un forecast de vanzari. Ceea ce cred ca e fals.
.........................

Nu am de ce să mă simt jignit - fiecare face ce vrea cu banii lui și își cumpără ceea ce dorește.

Referitor la firma VW aceasta face ceea ce face orice comerciant - încearcă să obțină prețul maxim posibil pentru marfa pe care o vinde, raportat la piața de desfacere.
Aceeași regulă se aplică la orice alt produs, marfă ori serviciu - cei care vând roși vor încerca să obțină prețul maxim, cei care vând ciocolată la fel, până și angajații într-un domeniu oarecare vor încerca să obțină un salariu cât mai mare.

Astfel, eu cred că este evident că VW Golf costă mult mai mult raportat la media mașinilor din aceeași clasă și costă aproximativ la fel cu alte mașini din clase superioare - dar asta nu înseamnă neaparat că și valorează acei bani.
Mie personal îmi este indiferent ce mașini își iau oamenii, însă la modul general, raportat la veniturile din România, trebuie să recunoaștem că 22.000 euro pentru o mașină din clasa mică, cu motor pe benzină (deci nu hibrid/electric) este foarte mult, în condițiile în care cu aceeași sumă poate fi cumpărată o mașină dintr-o clasă superioară, după cum am mai arătat.

Ca idee :
-22.000 euro înseamnă circa 102.000 lei (peste 1 miliard în lei vechi);
-la un credit auto pe 5 ani rata lunară ar fi de circa 2.050 lei;
-la această sumă se adaugă asigurarea RCA, CASCO, benzină + revizii, cauciucuri, spălat etc. deci măcar încă 1000 - 1200 lei/lună;
-rezultă că mașina ar necesita circa 3200 lei/lună;
-în România salariul mediu net lunar (deci cât ia omul efectiv) este 3131 lei (adică circa 673 euro);
Mi se pare ENORM de mult ca în România să dai un salariu mediu lunar vreme de 5 ani pentru a avea și folosi un Golf 7 - dar după cum am spus fiecare face ce vrea cu banii lui.

Ca o comparație
-în Germania salariul mediu brut lunar este de 3612 euro, deci salariul net va fi probabil circa 2500 euro/lună - rezultă că dacă ne raportăm strict la prețul de achiziție (de 22.000 euro) un Golf 7 costă cât salariul pe circa 9 luni;
-cum în România salariul mediu net este de 673 euro/lună un Golf 7 costă cât salariul pe circa 33 luni;
-cred că este evident că în Germania (și probabil și în alte țări vestice) este mult mai ușor să îți cumperi Golf 7 decât în România, ceea ce explică succesul la vânzări al mașinii.

Edited by spider8, 02 December 2017 - 21:59.


#30
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,758
  • Înscris: 17.04.2007
Merita incercat la dealer undeva la sfarsit de ianuarie insa reducerea o vad undeva la 5%. Referitor la golf si la VW in general am mai tot spus pe forum... mi se par MUUULT supraapreciate in Romania. Nu sunt masini rele ci pur si simplu prea scumpe pentru ceea ce ofera. raportul calitate pret e mult sub al altor marci...

#31
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
F buna analiza, probabil ca n germania golf ul asta ar fi si ceva mai scump cu cateva mii de euro.
Intradevar prin vestul europei lumea da in medie  6 pana la 9 salarii pe o masina, in Romania probabil se da mai mult... dar romanu mai castiga el ceva pe langa salar, mai are o mostenire, o invarteala ceva.
On topic intradevar masinile s din ce in ce mai scumpe, golf ul asta nu i vreo exceptie


#32
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,139
  • Înscris: 15.05.2008
sa tii cont ca te ard astia la plata
zicea cineva de plata cash avantaj,li se rupe,,indiferent cum o cumperi ei isi incaseaza banii
au un curs al lor plus 1% peste si nu vei putea plati in euro

#33
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017
Vezi ca VW are prostul obicei de a testa motorizarile noi pe spinarea clientilor. Au fost serii intregi de motoare cu probleme care s-au remediat in timp dar cred ca nu prea ti-ar place sa faci drumuri dese la service cu o masina noua.
Asa ca mai bine uita de motorizarea asta acum si daca tii neaparat sa iei Golf ia-ti motorizarea de care spunea Radu de 1.4 TSi de 125 CP.
Sfaturi din ce am constatat anul trecut cand mi-am schimbat masina :
- Discount-uri mari obtii doar la Ford (25-30%) sau Renault (10-20%) fata de pretul de lista.
- Discount-urile mari se obtin la masini de pe stoc, de aceea stabileste-ti la care optionale tii cel mai mult si la care poti renunta
- Cu cat sunt mai dotate masinile, cu atat discounturile pot fi mai mari. Explicatia e simpla : preturile la optionale sunt umflate si de 5 ori fata de pretul lor. Spre exemplu la Ford pachetul Trend era la 1850 Euro pret de lista dar din ceea ce mi-a spus o cunostinta pretul lui real este de vreo 400 Euro. Inchipuie-ti atunci daca iei mai multe pachete sau optionale ce marja de manevra are dealerul.
- Poarta discutii si cu alti dealeri din tara caci pentru sume incepand de la 500 Euro in sus, merita drumul si in alte localitati.
Succes

P.S. Nu ai spus cum vei folosi masina (mai mult in oras, extraurban etc.) si ce doresti de la ea pe puncte ( spre exemplu la mine au fost in ordine 1) insonorizarea 2) puterea cat mai mare in bugetul alocat 3)tinuta de drum 4) AC automat ). Fara aceste detalii e greu sa-ti recomandam o marca anume )

P.P.S. Daca ai un buget prestabilit, mai scade din el 800 - 1000 Euro pentru cheltuielile de inceput cu masina (RCA, CASCO, inmatriculare, cauciucuri de iarna, etc.)

Edited by Ford4, 03 December 2017 - 00:31.


#34
Motanu_

Motanu_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 04.08.2017
Daca vrei discount bun, mai asteapta pana lanseaza astia golf 8 Posted Image Posted Image

#35
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View Postspider8, on 02 decembrie 2017 - 21:56, said:



Nu am de ce să mă simt jignit - fiecare face ce vrea cu banii lui și ĂŽși cumpără ceea ce dorește.

Referitor la firma VW aceasta face ceea ce face orice comerciant - ĂŽncearcă să obțină prețul maxim posibil pentru marfa pe care o vinde, raportat la piața de desfacere.
Aceeași regulă se aplică la orice alt produs, marfă ori serviciu - cei care vând roși vor ĂŽncerca să obțină prețul maxim, cei care vând ciocolată la fel, până și angajații ĂŽntr-un domeniu oarecare vor ĂŽncerca să obțină un salariu cât mai mare.

Astfel, eu cred că este evident că VW Golf costă mult mai mult raportat la media mașinilor din aceeași clasă și costă aproximativ la fel cu alte mașini din clase superioare - dar asta nu ĂŽnseamnă neaparat că și valorează acei bani.
Mie personal ĂŽmi este indiferent ce mașini ĂŽși iau oamenii, ĂŽnsă la modul general, raportat la veniturile din România, trebuie să recunoaștem că 22.000 euro pentru o mașină din clasa mică, cu motor pe benzină (deci nu hibrid/electric) este foarte mult, ĂŽn condițiile ĂŽn care cu aceeași sumă poate fi cumpărată o mașină dintr-o clasă superioară, după cum am mai arătat.

Ca idee :
-22.000 euro ĂŽnseamnă circa 102.000 lei (peste 1 miliard ĂŽn lei vechi);
-la un credit auto pe 5 ani rata lunară ar fi de circa 2.050 lei;
-la această sumă se adaugă asigurarea RCA, CASCO, benzină + revizii, cauciucuri, spălat etc. deci măcar ĂŽncă 1000 - 1200 lei/lună;
-rezultă că mașina ar necesita circa 3200 lei/lună;
-ĂŽn România salariul mediu net lunar (deci cât ia omul efectiv) este 3131 lei (adică circa 673 euro);
Mi se pare ENORM de mult ca ĂŽn România să dai un salariu mediu lunar vreme de 5 ani pentru a avea și folosi un Golf 7 - dar după cum am spus fiecare face ce vrea cu banii lui.

Ca o comparație
-ĂŽn Germania salariul mediu brut lunar este de 3612 euro, deci salariul net va fi probabil circa 2500 euro/lună - rezultă că dacă ne raportăm strict la prețul de achiziție (de 22.000 euro) un Golf 7 costă cât salariul pe circa 9 luni;
-cum ĂŽn România salariul mediu net este de 673 euro/lună un Golf 7 costă cât salariul pe circa 33 luni;
-cred că este evident că ĂŽn Germania (și probabil și ĂŽn alte țări vestice) este mult mai ușor să ĂŽți cumperi Golf 7 decât ĂŽn România, ceea ce explică succesul la vânzări al mașinii.

Ai dreptate, doar ca ... nuantat. In primul rand, aceeasi masina costa in De cateva mii in plus, cum s-a spus si anterior. Raspunsul e clar: pentru Ost Europa merge orice. Discutia cu 2500 net salariul in De e si mai complicata, nu e cazul sa dezvolt acum.
Repet a n-a oara: vw sunt masini scumpe, nu stiu daca sunt supraevaluate, nici nu intereseaza, ideea e ca am facut cu ele multe sute de mii de km si in afara de 2 becuri arse nu imi aduc aminte de probleme, indiferent de motorizare (2.0 tdi multhulitul mi s-a parut un motor excelent, consum incredibil de mic, am avut si 1.4 tsi de la sosirea pe piata, fara pojar sau varicela nici ala).
Cred ca pe Cammelia o ajuta sa asculte sfaturile de aici, adica sa astepte sa treaca decembrie, sa ia masina de pe stoc de oriunde din tara, sa se multumeasca cu un confortline.

View Postcammelia08, on 02 decembrie 2017 - 20:43, said:

Sa nu credeti ca mie nu mi se pare a fi mult..este mult sau mult peste ceea ce merita; si problema e ca tot cresc preturile; le-ar prinde bine o criza, s-ar mai trezi la realitate.
Imi face placere faptul ca pot citi si divergente aici..ma inspira.
@ denky - ce echipare ai ales?

In privinta echiparii..am ales ceea ce am nevoie, multe capitole tin de nivelul de echipare si highline e chiar exagerat, bani risipiti.

Doamna, te rog citeste https://forum.softpe...t-2017-14-tsi/.


#36
netty1994

netty1994

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,095
  • Înscris: 22.01.2014
Și o Mazda 3 ar fii bună și arată mai bine decat golf (parerea mea) și cred că dai și mia puțini bani pr ea.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate