Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
modificare duba in camper
Last Updated: Oct 30 2020 22:03, Started by
realduc
, Dec 01 2017 16:34
·
0
#1
Posted 01 December 2017 - 16:34
desi exista multe tutoriale despre cum se poate modifica o duba intr-o campervan,
as vrea sa vb cu cei care au facut asa ceva ! nu ma intereseaza partea legislativa ! ... |
#2
Posted 01 December 2017 - 17:13
NU merita ! Mai bine cumperi una care de la mama ei a fost gandita si proiectata pt asta .
|
#3
Posted 01 December 2017 - 17:21
realduc, on 01 decembrie 2017 - 16:34, said:
desi exista multe tutoriale despre cum se poate modifica o duba intr-o campervan, as vrea sa vb cu cei care au facut asa ceva ! nu ma intereseaza partea legislativa ! ... |
#4
Posted 01 December 2017 - 17:24
Nu stiu daca merita investitia. Ca sa faci ceva buuuun,trebuie si bani si cunostinte in mai mullte domenii. Iar ca sa faci ceva ieftin, va iesi o struto-camila inutila.
Edited by myshyk, 01 December 2017 - 17:24. |
#5
Posted 01 December 2017 - 18:24
N-am facut, dar la un moment dat ma gandeam sa incerc. Am vazut la aia de la 'wheeler dealers' ce au facut dintr-o amaraciune de microbuz. Daca esti pasionat, cred ca se poate.
|
#6
Posted 01 December 2017 - 19:23
Exista avantaje daca faci singur transformarea.
Primul avantaj e ca nu arata ca un camper ci ca o duba de marfa. Treci mult mai usor neobservat. Un camper gol atrage atentia hotilor in cautare de cash. Piese. Daca alegi o duba comuna nu ai probleme cu gasirea pieselor/mecanicilor. Situatii neprevazute. In cazul in care se strica ceva ce tine de camping, stii exact ce trebuie sa faci. Ca doar tu ai facut-o. Izolatie. Cele mai multe par potrivite unei clime mai blande decat a Romaniei. Dezavantaje. Nu iesi mai ieftin decat cea gata facuta. Si poti sa o dai in bara cu unele lucruri. Pentru 1 concediu pe an, nu merita. Pentru deplasari 6 luni pe an. E deja avantajoasa, pentru ca scutesti banii pe cazari, si timpul pentru impachetat, despachetat. Pierzi la combustibili, asigurari, intretinere. Dar per total iesi mai bine. Sursa: Am cochetat cu ideea. Edited by r629935, 01 December 2017 - 19:24. |
#7
Posted 01 December 2017 - 19:23
[ https://images2.imgbox.com/e4/d8/S8EjfNZw_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Bafta la modificari...... |
#8
Posted 01 December 2017 - 19:24
sunt pasionat, sarac si bataios ! ... cam in ordinea asta ! ...
|
#9
Posted 01 December 2017 - 19:24
Aia de pe Discovery, au modificat un VW, care sunt multe, multe au fost transformate in rulote, deci a fost usor sa gaseasca mobilier relativ ieftin, facut in serie pt masina aia. Oricum, si asa au bagat o gramada de bani in ea, deci zic ca iesi mai bine cu una deja transformata. Un amic a luat din Germania, in urma cu multi ani, una la fel, tot VW, cu bani marunti. Avea chiuveta, frigider pe gaz+curent, convector pt incalzire, scaunele din fata se puteau intoarce cu 180°, priza externa pt 230V, baterie suplimentara, redresor pt incarcare, etc, etc. Asta pelanga paturi, masa si dulapioare. Un alt amic, a cumparat tot din Germania, prin anii '90, un Hanomag rulota, el avea nevoie doar de sasiu si cabina, s-o faca platforma. Rulota a ramas in curte la atelier, bar. Avea canapele pe 3 laturi, puteam sta o gramada la baut, masa putea fi coborata sub nivelul canapelelor, apoi peste ea se rabatau pernele, sa poata dormi 3-4 insi care nu mai erau instare sa se duca acasa.
|
#10
Posted 01 December 2017 - 19:27
cred ca trebuie facuta "neutra" ! ...
in anumite tari europene nu poti stationa mai mult de 24 de ore in acelasi loc, cu un camper ! ... in schimb cu o duba poti sta luni intregi ! noi suntem doar 3 ! ... yo, nevasta-mea si un caine ! stiu ce insemna o "buda ecologica" si sa faci dus in benzinarie sau pe plaja ! se presupune ca vom manca la restaurant ! as vrea sa creez doar o duba-pat-garderoba !...nu cred ca este mare lucru ! ... Edited by realduc, 01 December 2017 - 19:31. |
|
#11
Posted 01 December 2017 - 19:45
Dupa vreo 2 trasee prin EU, Concluzionez ca de fapt nu cazarea e mai scumpa, ci mancarea. Presupunerea ta cu mancatul la restaurant mi se pare gresita. Sau nu esti asa sarac cum ziceai mai devreme. O masa la fast food nu te costa sub 15e, iar la restaurant sub 30e nu ai sanse sa gasesti. Sau gasesti, dar cine stie pe unde, ca in centrul oraselor sigur nu.
avantajele unei dube fata de rulota sunt ca poti gasi parcare oriunde, poti intra in orase foarte aproape de centru si ai manevrabilitate sporita in trafic si iti poti aranja o mica bucatarie. M.am tot uitat si eu la un Crafter, sa vedem. Edited by Karogs, 01 December 2017 - 19:46. |
#12
Posted 01 December 2017 - 19:47
Prin 1998, un prieten a modificat un VW LT 35 in "Camper.". Nu el personal ci un atelier care s-a ocupat si de "legalizarea" ei. A folosit-o o singura data, intr-un concediu si a vandut-o imediat ce s-a intors. A fost foarte dezamagit ca visele lui de "o splendida vacanta, mergi cat vrei, te opresti unde vrei, stai cat vrei, ce mai o vacanta de vis", s-a dovedit un fiasco total. Consum mare de combistibil, viteza limitata de circulatie, masina devenise instabila din cauza greutatii neuniform distribuite, probleme la alimentarea cu curent, (nici vorba pe atunci de grup electrogen) probleme cu locuri de campare, ( ca doar nu era sa-si petreaca vacanta prin parcari la marginea soselei,.... Asa incat, gandeste-te bine la ce te inhami si daca chiar merita.
|
#13
Posted 01 December 2017 - 20:30
realduc, on 01 decembrie 2017 - 19:27, said:
noi suntem doar 3 ! ... yo, nevasta-mea si un caine ! stiu ce insemna o "buda ecologica" si sa faci dus in benzinarie sau pe plaja ! se presupune ca vom manca la restaurant ! as vrea sa creez doar o duba-pat-garderoba !...nu cred ca este mare lucru ! ... https://www.cabral.r...ia-logan-camper http://www.chiipsy.c...-chiipsy-s.html La versiunea cu MCV-ul, poti face cu un tamplar sau singur toate modificarile, iar daca pui folii pe geamuri nici nu se vede ce e in interior. Si o poti folosi in continuare si in viata de zi cu zi. Edited by Wotan, 01 December 2017 - 20:31. |
#14
Posted 02 December 2017 - 09:19
Karogs, on 01 decembrie 2017 - 19:45, said:
Dupa vreo 2 trasee prin EU, Concluzionez ca de fapt nu cazarea e mai scumpa, ci mancarea. Presupunerea ta cu mancatul la restaurant mi se pare gresita. Sau nu esti asa sarac cum ziceai mai devreme. O masa la fast food nu te costa sub 15e, iar la restaurant sub 30e nu ai sanse sa gasesti. Sau gasesti, dar cine stie pe unde, ca in centrul oraselor sigur nu. avantajele unei dube fata de rulota sunt ca poti gasi parcare oriunde, poti intra in orase foarte aproape de centru si ai manevrabilitate sporita in trafic si iti poti aranja o mica bucatarie. M.am tot uitat si eu la un Crafter, sa vedem. ne este dor de vechiul continent ! ... unde mai pui faptul ca majoritatea oraselor europene se viziteaza cu bicicleta ! ... yo lucrez in industria turistica ! ... stiu ca un turist cheltuie in medie 100 EUR/zi ! ... cam atat o sa fie si bugetul nostru ! Edited by realduc, 02 December 2017 - 09:20. |
#15
Posted 02 December 2017 - 10:25
realduc, on 01 decembrie 2017 - 19:27, said:
cred ca trebuie facuta "neutra" ! ... in anumite tari europene nu poti stationa mai mult de 24 de ore in acelasi loc, cu un camper ! ... in schimb cu o duba poti sta luni intregi ! noi suntem doar 3 ! ... yo, nevasta-mea si un caine ! stiu ce insemna o "buda ecologica" si sa faci dus in benzinarie sau pe plaja ! se presupune ca vom manca la restaurant ! as vrea sa creez doar o duba-pat-garderoba !...nu cred ca este mare lucru ! ... Plus o saltea gomflabila si o butelie cu arzator atentie butelia trebuie legata obligatoriu cu o chinga pt ca are tendinta sa se miste foarte mult. Ca si masini as zice Fiat Ducato Iveco sau Renault acestea sunt masini cu motoare orientate mai mult spre economie nu performante. Cu Fiat Ducato pe care il am tractiune fata motor 2,8 de origine Iveco daca am sub o tona de marfa si conduc eu scot consum de 7,8 % Obligatoriu alba si chiar si asa va fi destul de nasol cu caldurile prin Italia trebuie orientata cu parbrizul spre Nord si de preferat sub un copac. Plus Italia nu prea este cunoscuta pt curatenia toaletelor recomand toaletele din Auchan in rest mi-a fost o greata... si benzinariile sunt inchise duminica poti plati doar cu cardul si mai este nimeni care sa-ti dea cheia de la toaleta |
|
#16
Posted 02 December 2017 - 11:02
Cindva ma batea si pe mine gindul , dar cum posibilitate exista , timp ba , am renuntat .
Ideea este ca in afara pasiunii , daca vrei sa faci asta , probabil te gindesti la un buget restrins . Se poate face transformarea pe buget restrins , in etape , daca vrei . Costurile si complexitatea difera . Una este sa faci " casa mobila " , alta o simpla masina de campare pe durata scurta . |
#17
Posted 02 December 2017 - 12:47
Tu stii de cat spatiu ai nevoie si ce pretentii ai.
S-ar putea ca un minibus gen Hyundai H1 sau chiar un MCV sa fie suficient pt tine. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hAhlbPcTln4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mare atentie la anotimp cand vii in Europa pt dormit in masina/camper luna aprilie doar pt sudul spaniei/italiei/greciei si tarile cu temperaturi medii doar din luna mai pana pe la sfarsitul lui septembrie. Altfel vei dormi cu motorul pornit pt a te incalzi |
#18
Posted 02 December 2017 - 12:57
e simplu de realizat.Iei cu tine doua plapume, o perna, un aragaz si o lada frigorifica de camping, o femeie frumoasa, le bagi toate astea in duba si ai un campervan. Daca nu pui femeiea, restu sint degeaba:))
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users