Contract nerespectat
#1
Posted 30 November 2017 - 12:55
Salut,
durata contractului e totuna cu valabilitata lui? Mai precis, o firma s-a angajat sa realizeze un produs intr-un termen de X zile, care este specificat ca durata contractului. Daca acel termen s-a depasit, contractul mai este valabil? |
#4
Posted 30 November 2017 - 13:07
#5
Posted 30 November 2017 - 13:11
Pai e clar, dupa parerea mea, valabilitatea contractului a incetat.
Sper ca nu ai platit in avans.... |
#6
Posted 30 November 2017 - 13:12
NU, contractul nu mai este valabil
E91, on 30 noiembrie 2017 - 12:55, said:
Daca acel termen s-a depasit, contractul mai este valabil? E91, on 30 noiembrie 2017 - 13:07, said:
Numai punctul asta face referire la incetare: - Prezentul contract inceteaza de plin drept in cazul in care oricare dintre parti nu isi executa o obligatie esentiala a acestui contract. Edited by iulian160380, 30 November 2017 - 13:13. |
#7
Posted 30 November 2017 - 13:15
contractul expira si daca trece perioada specificata si nu s-a prelungit
|
#8
Posted 30 November 2017 - 13:18
Sigur, numai ca uneori se prevede in mod expres posibilitatea de prelungire a acestuia, cu acordul partilor.
|
#9
Posted 30 November 2017 - 13:18
E91, on 30 noiembrie 2017 - 12:55, said:
durata contractului e totuna cu valabilitata lui? De exemplu contractul dealer auto. Cumparatorul, dealerul, se angajeaza sa cumpere de la fabricant minim 5000 masini/ an. Daca in primul trimestru acesta a cumparat si revandut 5000 buc., atunci faricantul trebuie sa-i mai ofere masini. Invers, daca canadienii de la candu au promis ca-n 15 ani sa livreze si sa puna in functiune 4 reactoare romaniei si au reusit aceasta performanta in primul an, atuci contractul inceteaza. Ce ai cumparat? un apartament? s-a depasit termenul de predare? Edited by OPEDI, 30 November 2017 - 13:20. |
#10
Posted 30 November 2017 - 13:22
@croko.dilul
Am platit avans. Mai este un punct unde scrie asa: - "proiectul se considera acceptat daca acesta (beneficiarul) nu trimite o notificare scrisa in termen de 15 zile calendaristice de la data specificata la punctul 4.2" Punctul 4.2 fiind cel cu durata contractului. Eu am discutat pe mail cu firma si am hotarat de comun acord ca sa lucreze in continuare la produs. Prelungeste asta contractul? |
|
#11
Posted 30 November 2017 - 13:28
prelungirea se face doar pe hartie, cu date, semnaturi si stampile
trebuie prelungit contractul cu act aditional mai ales ca la livrarea produsului se face un PV cu data predarii de obicei asa se face mai ales firma e interesata sa aiba toate actele in ordine uita-te si la clauzele de penalizari din contract Edited by mihnearau1, 30 November 2017 - 13:30. |
#12
Posted 30 November 2017 - 13:30
E91, on 30 noiembrie 2017 - 13:22, said: Prelungeste asta contractul? DAR, exista un dar. Daca -i actionezi in judecata cam ai sanse sa castigi. Quote beneficiarul Ala care vinde pielea ursului din padure? Sau vanzatorul, ala care a luat avansul, adica nu putea continua activitatea daca nu lua banii prostilor in avans Edited by OPEDI, 30 November 2017 - 13:30. |
#13
Posted 30 November 2017 - 13:32
#14
Posted 30 November 2017 - 13:34
Ok. Care e problema de fapt.
Acum produsul este gata de livrare, insa cu intarziere destul de mare la care se aplica un cuantum de penalizari specificate in contract. Dar firma doreste sa-i platesc pretul intreg specificat in contract. Ori eu nu vreau si nu-s de acord sa platesc asta, ba mai mult ar trebui sa-mi returneze si o parte din avans dupa intarzierea destul de mare. In punctul asta suntem. De aceea am intrebat de contract, de valabilitate, etc. In instanta ce se intampla? Daca ajungem acolo. |
#15
Posted 30 November 2017 - 13:34
mihnearau1, on 30 noiembrie 2017 - 13:32, said:
in contracte scrie clar cine e beneficiarul E91, on 30 noiembrie 2017 - 13:22, said:
- "proiectul se considera acceptat daca acesta (beneficiarul) nu trimite o notificare scrisa in termen de 15 zile calendaristice de la data specificata la punctul 4.2" Asta zice ca el era obligat sa notifice furnizorul E91, on 30 noiembrie 2017 - 13:34, said:
. Ori eu nu vreau si nu-s de acord sa platesc asta trebuia sa te razgandesti inainte sa modifici termenul de livrare. Aveai un termen? Te tineai cu dintii de el, indiferent ca alba sau neagra. Mergeai in instanta. Amu, daca nu platesti, te cheama ala in instanta Edited by OPEDI, 30 November 2017 - 13:38. |
|
#16
Posted 30 November 2017 - 13:36
Eu sunt beneficiarul pentru ca eu beneficiez de produs
|
#17
Posted 30 November 2017 - 13:37
E91, on 30 noiembrie 2017 - 13:34, said:
Ok. Care e problema de fapt. Acum produsul este gata de livrare, insa cu intarziere destul de mare la care se aplica un cuantum de penalizari specificate in contract. Dar firma doreste sa-i platesc pretul intreg specificat in contract. Ori eu nu vreau si nu-s de acord sa platesc asta, ba mai mult ar trebui sa-mi returneze si o parte din avans dupa intarzierea destul de mare. In punctul asta suntem. De aceea am intrebat de contract, de valabilitate, etc. In instanta ce se intampla? Daca ajungem acolo. daca nu ti-a predat produsul cu PV datat, in termenul specificat in contract, si exista clauza de penalizari si tot vor pretul intreg atunci poti sa iei legatura cu un avocat! care e cauza intarzierii? onorariul la un avocat e 150-200 lei pe ora ia actele cu tine si cere-i parerea Edited by mihnearau1, 30 November 2017 - 13:38. |
#18
Posted 30 November 2017 - 13:41
OPEDI, on 30 noiembrie 2017 - 13:34, said:
Pai nu prea este clar. Asta zice ca el era obligat sa notifice furnizorul Da si l-am notificat, adica am discutat. Nu a fost nicio problema atunci. mihnearau1, on 30 noiembrie 2017 - 13:37, said:
care e cauza intarzierii? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users