Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Germania alocă un miliard de euro pentru combaterea poluării produse de motoarele diesel
Last Updated: Nov 30 2017 18:35, Started by
max_01
, Nov 28 2017 20:04
·
0
#1
Posted 28 November 2017 - 20:04
,,Guvernul Germaniei va acorda anul viitor un miliard de euro (1,2 miliarde de dolari) orașelor țării pentru a reduce poluarea generată de mașinile echipate cu motoare diesel, a anunțat marți cancelarul Angela Merkel, transmit AP și Reuters.
Banii vor fi investiți în găsirea unor soluții pentru reducerea poluării generate de emisiile vehiculelor. Multe orașe din Germania sunt afectate de poluare, care depășește frecvent nivelul maxim admis. Banii vor fi investiți în autobuze electrice, stații de reîncărcare pentru vehicule electrice și o infrastructură mai prietenoasă cu mediul. Ministrul german al Mediului, Barbara Hendricks, a salutat inițiativa, menționând că este primul pas important în vederea reeducerii poluării, și a cerut industriei auto să sprijine planurile Guvernului. Germania va trebui la un moment dat să urmeze exemplul altor țări europene interzicând circulația noilor autovehicule diesel, a afirmat recent cancelarul Angela Merkel, deși a refuzat să precizeze o dată exactă.'' https://www.agerpres...diesel-17-05-38 Dupa cum se pune problema, foarte posibil ca in cel mult 7 ani cel putin in marile orase germane sa nu mai aiba acces motorizarile diesel. Edited by max_01, 28 November 2017 - 20:05. |
#2
Posted 28 November 2017 - 20:15
Mi se pare normal din moment ce ei au inventat motorul asta !
|
#3
Posted 28 November 2017 - 20:15
Urmează și guvernul de la București sa ia inițiativa.
Sa vedem la cați ani distanță. |
#4
Posted 28 November 2017 - 20:18
Pana sa se aplice la noi, "consum" vechea masina si mai am timp sa-mi mai cumpar inca un tedei...
|
#5
Posted 28 November 2017 - 20:21
ddaannii, on 28 noiembrie 2017 - 20:15, said:
Urmează și guvernul de la București sa ia inițiativa. Sa vedem la cați ani distanță. cooze28, on 28 noiembrie 2017 - 20:20, said:
cand o sa primim inapoi miliardul furat de 'baietii destepti '........ |
#7
Posted 28 November 2017 - 20:34
#8
Posted 28 November 2017 - 21:01
Probabil au scazut vanzarile la tsi-uri baba merkel da o mana de ajutor, daca creste consumul de benzina se schimba foaia...dieselul nu va dispare din circulatia zilnica in timpul vietii noastre.
|
#9
Posted 28 November 2017 - 21:08
djl, on 28 noiembrie 2017 - 20:32, said:
Mai bine ar reintroduce tramvaiele în Hamburg. ddaannii, on 28 noiembrie 2017 - 20:15, said:
Urmează și guvernul de la București sa ia inițiativa. Sa vedem la cați ani distanță. cristian_sen, on 28 noiembrie 2017 - 21:01, said:
Probabil au scazut vanzarile la tsi-uri baba merkel da o mana de ajutor, daca creste consumul de benzina se schimba foaia...dieselul nu va dispare din circulatia zilnica in timpul vietii noastre. |
#10
Posted 28 November 2017 - 21:52
cristian_sen, on 28 noiembrie 2017 - 21:01, said:
Probabil au scazut vanzarile la tsi-uri baba merkel da o mana de ajutor, daca creste consumul de benzina se schimba foaia...dieselul nu va dispare din circulatia zilnica in timpul vietii noastre. |
|
#11
Posted 28 November 2017 - 22:53
Dieselul va fi interzis numai si numai datorita politicienilor care se folosesc de poluare ptr anumite jocuri, poate au actiuni la fabricile de baterii sau sunt platiti de acestia, sau pur si simplu castiga voturi ca e pe val sa fi eco, capcana care prinde si la noi...sau poate ca benzina produce mai multe taxe si vor sa-si pastreze dieselul doar ptr ei si ptr armata si ptr fortele de opresiune. Daca nu esti implicat direct nu ai de unde sa stii ca cetetean ce se petrece cu adevarat...poate pur si simplu vor sa limiteze miscare populatiei. Paranoic? Posibil, dar paranoicii traiesc cel mai mult. Un cetetean responsabil mai cauta si alte opinii, mai intreaba, mai citeste almanahe, nu se limiteaza doar la ce zic politicenii. Daca ar fi eco cu adevarat politicienii ar interzice orice combustibil fosil, si benzina si motorina si gpl, si vapoare pe pacura si centralele electrice pe gaz, tot dar absolut tot! Ar lasa la liber doar motoarele pe alcool si ulei ca astea-s cele mai accesibile, apropiate de pretul actual, momentan bateriile nu-s deloc ieftine si nici nu se intrevad vesti bune pe tema asta ...nu contest ca dieselul e poluant si periculos, mai ales acele vechi dar daca e sa mor de cancer pulmonar mai degraba o sa-l "iau " de la fumatul pasiv decat de la diesel. Ah, fumatul, un fenomen pe care politicenii nu se grabesc deloc sa-l ingroape definitv ca pe diesel...probabil aduce mult mai multi bani decat motorina. Aproppo, cauza principala a cancerului pulmonar este fumatul activ si pasiv urmat de expunerea la aszbest si radon si de abia pe locul 4 la distanta mai mare decat v-ar place urmeaza expunerea la particulele din esapamentul motarelor diesel, particule care pot avea si alte surse decat automobilele, cateva ies si de la termocentrale.Si de la locomitive. Am si diesel si benzina acasa, ca pf nu am nici o greata sa le folosesc pe ambele, la pret ies aproximativ la fel, desi avantajul dieselului s-a tot redus in ultmii ani inca are putin avantaj, mic dar exista...totusi ca PF nu vad cum mi-as desfasura activitatea pe benzina, e ridicol sa ceri utilitare pe benzina, in afara de 2-3 modele (si alea mici, de 2T mma, 750 kg max incarcatura) ati vazut sa existe furgoane, dube, microbuze sau camioane pe benzina? Chiar si un America de NOrd unde vb aia benzina e cat apa comercialul tot pe diesel este. Dieselul inca va avea un cuvant greu de zis fie ca va place fie ca nu. Un diesel reglat corect, fara egeruri si alta accesorii care-l fac sa scoata fum, plus combustibil de calitate si o circulatie rutiera constanta, eficienta, fara acceleratii dese, este inca este o soluitie viabila chiar si peste 20 ani, nu uitati ca acum 20 ani credeam ca vom fi pe Marte acum, deci progresul tehnologic nu este asa cum credeti voi ecologisti hipsterihipioti...Un diesel poluant? Poate doar in explaoatare care e o doar o parte (cea mai mare corect) din viata unui automobil... sau poate nu ati auzit cat polueaza fabricarea unei masini electrice? Daca se calculeste putin si trage linie o masina electrica nu e chiar asa nepoluanta decat una normala. A, si un meleard ptr GErmania e vax albina, de banii astia nu le ajunge nici sa puna indicatoare "ohne Diesel" pe toate intersectiile care dau in autobahn. Merkel are nevoie de sustinerea ecoteroristilor din parlament, atata tot, le da frimituri.
Edited by cristian_sen, 28 November 2017 - 23:14. |
#12
Posted 28 November 2017 - 23:25
Ai probleme mari daca tu crezi ca politicienii au ceva cu dieselul. Se pare ca din contra, tin mortis sa-i faca respiratie artificiala ca sa-l mai tina in viata pana reusesc si europenii sa scoata masini electrice macar apropiate de cele americane.
Sau tu crezi ca politicienii au pus dispozitive de trisare a emisiilor ? |
#14
Posted 29 November 2017 - 02:44
owydyu, on 29 noiembrie 2017 - 00:11, said:
Nu vă mai agățați de diesel....e ca și mort...Volvo și Fiat au anunțat că vor opri construcția acestor motoare(autovehicule) după 2020 Sa vedem ce zice Ford. Edited by LeopardSurd, 29 November 2017 - 02:44. |
#15
Posted 29 November 2017 - 07:30
cristian_sen, on 28 noiembrie 2017 - 22:53, said:
Dieselul va fi interzis numai si numai datorita politicienilor care se folosesc de poluare ptr anumite jocuri, poate au actiuni la fabricile de baterii sau sunt platiti de acestia, sau pur si simplu castiga voturi ca e pe val sa fi eco, capcana care prinde si la noi...sau poate ca benzina produce mai multe taxe si vor sa-si pastreze dieselul doar ptr ei si ptr armata si ptr fortele de opresiune. Daca nu esti implicat direct nu ai de unde sa stii ca cetetean ce se petrece cu adevarat...poate pur si simplu vor sa limiteze miscare populatiei. Paranoic? Posibil, dar paranoicii traiesc cel mai mult. Un cetetean responsabil mai cauta si alte opinii, mai intreaba, mai citeste almanahe, nu se limiteaza doar la ce zic politicenii. Daca ar fi eco cu adevarat politicienii ar interzice orice combustibil fosil, si benzina si motorina si gpl, si vapoare pe pacura si centralele electrice pe gaz, tot dar absolut tot! Ar lasa la liber doar motoarele pe alcool si ulei ca astea-s cele mai accesibile, apropiate de pretul actual, momentan bateriile nu-s deloc ieftine si nici nu se intrevad vesti bune pe tema asta ...nu contest ca dieselul e poluant si periculos, mai ales acele vechi dar daca e sa mor de cancer pulmonar mai degraba o sa-l "iau " de la fumatul pasiv decat de la diesel. Ah, fumatul, un fenomen pe care politicenii nu se grabesc deloc sa-l ingroape definitv ca pe diesel...probabil aduce mult mai multi bani decat motorina. Aproppo, cauza principala a cancerului pulmonar este fumatul activ si pasiv urmat de expunerea la aszbest si radon si de abia pe locul 4 la distanta mai mare decat v-ar place urmeaza expunerea la particulele din esapamentul motarelor diesel, particule care pot avea si alte surse decat automobilele, cateva ies si de la termocentrale.Si de la locomitive. Am si diesel si benzina acasa, ca pf nu am nici o greata sa le folosesc pe ambele, la pret ies aproximativ la fel, desi avantajul dieselului s-a tot redus in ultmii ani inca are putin avantaj, mic dar exista...totusi ca PF nu vad cum mi-as desfasura activitatea pe benzina, e ridicol sa ceri utilitare pe benzina, in afara de 2-3 modele (si alea mici, de 2T mma, 750 kg max incarcatura) ati vazut sa existe furgoane, dube, microbuze sau camioane pe benzina? Chiar si un America de NOrd unde vb aia benzina e cat apa comercialul tot pe diesel este. Dieselul inca va avea un cuvant greu de zis fie ca va place fie ca nu. Un diesel reglat corect, fara egeruri si alta accesorii care-l fac sa scoata fum, plus combustibil de calitate si o circulatie rutiera constanta, eficienta, fara acceleratii dese, este inca este o soluitie viabila chiar si peste 20 ani, nu uitati ca acum 20 ani credeam ca vom fi pe Marte acum, deci progresul tehnologic nu este asa cum credeti voi ecologisti hipsterihipioti...Un diesel poluant? Poate doar in explaoatare care e o doar o parte (cea mai mare corect) din viata unui automobil... sau poate nu ati auzit cat polueaza fabricarea unei masini electrice? Daca se calculeste putin si trage linie o masina electrica nu e chiar asa nepoluanta decat una normala. A, si un meleard ptr GErmania e vax albina, de banii astia nu le ajunge nici sa puna indicatoare "ohne Diesel" pe toate intersectiile care dau in autobahn. Merkel are nevoie de sustinerea ecoteroristilor din parlament, atata tot, le da frimituri. M-am oprit cu cititul la "paranoicii traiesc cel mai mult". Posibil, vorba ta, dar sa mor io daca as vrea o astfel de viata lunga... |
|
#16
Posted 29 November 2017 - 11:18
cristian_sen, on 28 noiembrie 2017 - 22:53, said:
Dieselul va fi interzis numai si numai datorita politicienilor care se folosesc de poluare ptr anumite jocuri, poate au actiuni la fabricile de baterii sau sunt platiti de acestia, sau pur si simplu castiga voturi ca e pe val sa fi eco, capcana care prinde si la noi...sau poate ca benzina produce mai multe taxe si vor sa-si pastreze dieselul doar ptr ei si ptr armata si ptr fortele de opresiune. |
#17
Posted 29 November 2017 - 12:03
dennis_2005, on 29 noiembrie 2017 - 11:18, said:
In prima etapa se va renunta la diesel si apoi la motorizarile pe benzina.Din anul 2030 nu se vor mai comercializa si nici produce autoturisme cu combustie interna.Se va merge pe motorizari electrice.Deja se lucreaza pe dezvoltarea unui sistem hibrid adica combustie interna si electricitate la avioanele civile.Se doreste inlocuirea motorarelor cu combustie interna cu cele electrice in totalitate. Daca va aduceti aminte, acum 20 de ani se semna acordul de la Kyoto privind reducerea emisiilor, si se facea mare valva, insa pana la urma marii poluatori nici nu l-au ratificat, si restul au cumparat/marit cotele de poluare, acordul neavand aproape nici un efect... |
#18
Posted 29 November 2017 - 17:15
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users